Verzin jij maar lekker een #9 dan, verrekte bosaapquote:Op zondag 4 juli 2010 01:13 schreef Yannick567 het volgende:
#8, waarbij die stomme voetbalactie bijna afgelopen is en BOGO niet meer doorgaat
En niet te vergeten de zomercampagnes voor de deur staan![]()
Hey, het was maar een aanvulling op hoorquote:Op zondag 4 juli 2010 01:14 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Verzin jij maar lekker een #9 dan, verrekte bosaap
Het rechtstreekse nummer van de vestiging bellen? Zou wel slecht zijn als ze alsmaar de antwoordapparaat instellen...quote:Op zondag 4 juli 2010 17:40 schreef Heartbone het volgende:
Gister heb ik met mijn teamleider de afspraak gemaakt om morgen te werken, (2e keer), maar ik wist niet zeker of ik kon en zou vandaag dus bellen. Ik kan morgen dus niet werken, ik geprobeerd te bellen maar krijg alleen het antwoordapparaat. Ik heb echt geen idee wat ik nu moet doen? Want ik heb ook geen ander nummer gekregen.
Ik probeer vanaf 15:00 al te bellen naar het rechtstreekse nummer van de vestiging (ook het enige nummer wat ik heb gekregen) en krijg alsmaar het antwoordapparaat.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:45 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Het rechtstreekse nummer van de vestiging bellen? Zou wel slecht zijn als ze alsmaar de antwoordapparaat instellen...
Trouwens, probeerde je het na 17:00 pas om te bellen? Aangezien het bij ons zo is dat tussen 17:00 en 19:00 (of 19:30) de telefoon niet wordt opgepakt aangezien het dan te druk is?!
Wel heel raar, misschien er maar langs gaan?quote:Op zondag 4 juli 2010 17:50 schreef Heartbone het volgende:
[..]
Ik probeer vanaf 15:00 al te bellen naar het rechtstreekse nummer van de vestiging (ook het enige nummer wat ik heb gekregen) en krijg alsmaar het antwoordapparaat.
Heb echt geen idee wat ik moet doen nu.
Succesquote:Op zondag 4 juli 2010 17:47 schreef tennismania het volgende:
Heb van 2008 tot 2009 bij de MC gewerkt. Toen ben ik daar weggegaan, kon een tijdje als tennisleraar bijverdienen (20 euro netto per uur). Nu heb ik geen werk meer en wil ik weer terug naar de zelfde vestiging! Morgen even bellen!
Da's ook geen optie want ik woon er een half uur vandaan met de auto.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wel heel raar, misschien er maar langs gaan?
[..]
Yannick uit een ander topic, ik wil meer INFO!!!quote:Op maandag 5 juli 2010 15:40 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Yoghurtsaus, ui, sla, tomaat en vlees
+ 2 flurry's een bekende en een nieuwkomer, én een nieuwe shake
Ik hoor het nooit, maar thanks voor de infoquote:
Nou ben ik natuurlijk ook wel nieuwsgierigquote:
Dat komtquote:Op maandag 5 juli 2010 21:41 schreef misz--kelliej het volgende:
Met die verse vruchtjes, en die vruchtachtige shake ook toch? Ben alleen benieuwd naar wat dat met die yoghurtsaus is? Hebben wij dat al of komt dat of in een ander land?
Er is zelfs Yoghurt Dressingquote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:11 schreef Yannick567 het volgende:
Yoghurtsaus is niet nieuw, dat hebben we vaker gehad..
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:32 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Er is zelfs Yoghurt Dressing![]()
Vanavond werken, tijdens de WK Wedstrijd Nederland - Uruguay! Dat wordt dus mega rustig tussen 8 en half 11/11 uur!
Bij ons zou nu als het goed is een TV en/of radio in de keuken moeten komen te staan (of ze sturen iedereen naar de lobby, daar hangen al tv's waar dan alleen de zender veranderd hoeft te wordenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:16 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Mag eigenlijk niet of iemand moet een tv en digitenne meenemen(of laptop)
Dat laatste is toch niet zo'n probleem?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:27 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Bij ons zou nu als het goed is een TV en/of radio in de keuken moeten komen te staan (of ze sturen iedereen naar de lobby, daar hangen al tv's waar dan alleen de zender veranderd hoeft te worden)
Wordt weer als een gek alle pauzes in 2 keer 45 minuten doen en dan doorknallen tot sluitingstijd
Jij zit toch in Nijmegen ofzo? Bij zo'n plein waar afgelopen vrijdag ook voetbal werd geshowed?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:27 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Bij ons zou nu als het goed is een TV en/of radio in de keuken moeten komen te staan (of ze sturen iedereen naar de lobby, daar hangen al tv's waar dan alleen de zender veranderd hoeft te worden)
Wordt weer als een gek alle pauzes in 2 keer 45 minuten doen en dan doorknallen tot sluitingstijd
Die TV schermen uit de lobby zijn beveilig, no chancequote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:08 schreef Studiotje het volgende:
Kunnen de TV's in de lobby trouwens niet gewoon voetbal showen?
[..]
Jij zit toch in Nijmegen ofzo? Bij zo'n plein waar afgelopen vrijdag ook voetbal werd geshowed?Dat lijkt me kut, echt.. hier zitten we zowat aan de snelweg, geen kroegjes in de buurt alleen bedrijven, zo rustig wordt het
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:26 schreef Battlefan het volgende:
Die TV schermen hebben we naar gekeken, maar daar kun je echt helemaal niks meeMaar er hangt nog een ongebruikt scherm in de keuken, dus daar kijk ik het op
Eindhovenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:08 schreef Studiotje het volgende:
Kunnen de TV's in de lobby trouwens niet gewoon voetbal showen?
[..]
Jij zit toch in Nijmegen ofzo? Bij zo'n plein waar afgelopen vrijdag ook voetbal werd geshowed?Dat lijkt me kut, echt.. hier zitten we zowat aan de snelweg, geen kroegjes in de buurt alleen bedrijven, zo rustig wordt het
Ai! Succesquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:51 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Eindhoven![]()
Maar in Eindhoven Centrum heb je 2 McDonalds restaurants.....allebei van dezelfde franchisenemer en allebei hebben ze een plein voor zich waar een gigantisch scherm staat voor voetbal
Vergelijkbaar met Koninginnedag, echt niet normaal. En aan poetsen zullen wij echt niet toekomen vandaag, mag allang blij zijn als om 0.00 uur de deur dicht kan en we de puinhoop kunnen opruimen. (De schoonmakers zullen zich ook wel verheugen op de puinhoop die zij zullen aantreffenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:53 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ai! Succeswat een omzet zal daar gedraaid worden
Oh, ik weet het nog, 2 jaar geleden moest ik werken tijdens het EK, Nederland moest voetballen die avond en toen stonden we met 4 open kassa'sCompleet uitgestorven en moest maar de hele counter schoonmaken en schrobben, al was dat aardig snel klaar
- hoe zit het met het rooster? hangt die gewoon ergens? met wanneer je moet werken?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:09 schreef lindajup het volgende:
thanks FutureFairytale
heey iedereen, ik heb donderdag mijn eerste dag bij de mcdonald en heb een paar vragen!
- hoe zit het met het rooster? hangt die gewoon ergens? met wanneer je moet werken?
- welke datum word er uitbetaald, of verschilt dat per vestiging
- hoe vaak heb je pauze? en hoe word dat geregeld
- mag je gewoon eigen eten meenemen?
- kan je daar omkleden?
- is het moeilijk om de kassa onder de knie te krijgen? en hoe word je daarbij geholpen
ik hoop heel erg dat jullie er antwoord op kunnen geven, alvast bedankt!
- Verschilt per filiaal, bij de ene kan je ze op internet bekijken, bij de ander hangen ze op in het restaurant. Zal je even moeten vragenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:09 schreef lindajup het volgende:
thanks FutureFairytale
heey iedereen, ik heb donderdag mijn eerste dag bij de mcdonald en heb een paar vragen!
- hoe zit het met het rooster? hangt die gewoon ergens? met wanneer je moet werken?
- welke datum word er uitbetaald, of verschilt dat per vestiging
- hoe vaak heb je pauze? en hoe word dat geregeld
- mag je gewoon eigen eten meenemen?
- kan je daar omkleden?
- is het moeilijk om de kassa onder de knie te krijgen? en hoe word je daarbij geholpen
ik hoop heel erg dat jullie er antwoord op kunnen geven, alvast bedankt!
Wow, als vegetariër bij de McD werken, die is gek..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:24 schreef lindajup het volgende:
ahw super bedankt allemaal!
je ben echt heel erg benieuwd hoe het word. komt ook nog bij dat ik vegetarisch ben haha, ja ik vraag me ook af waarom ik er ga werken. en dat het 10km fietsen is. maargoed ik zie het allemaal wel.
in Heteren trouwens!
Mazzelaar, bij ons was het voor de wedstrijd goed druk, tijdens de wedstrijd redelijk druk en na de wedstrijd werd het pas om 0.00 rustig omdat de deur dicht was. Als een dolle kva gedaan, afgewisseld met systeem 4 BM en systeem 4 HB. Ik haat het altijd zo als er te weinig man zijnquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:42 schreef Studiotje het volgende:
Zowat een leuke avond werken, van 17:00 tot 18:30 liep het aardig door, 4 mensen in de rij was veel, daarna viel het even stil, kwart over 8 liep het weer wat voller en om half 9 was het stil, werd meteen op pauze gezet en toen ik terugkwam zat iedereen voor radio te luisteren
Onder de wedstrijd zo'n 5 auto's gehad en net 4 mensen aan de kassa, om half 11 kwam er een groepje oranje mensen binnen en dat was het.. de drive werd wel drukker na 11 uur, maar toen ging ik naar huis
Zondag wordt dan ook helemaal een ramp. Hebben we eerst het hele weekend een festival (ook weer recht voor de deurquote:Op woensdag 7 juli 2010 02:35 schreef Battlefan het volgende:
Als ik dat zo hoor ben ik blij dat wij niet aan een plein zitten waar voetbal gekeken wordt
Ik mis weer ietsquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:34 schreef Battlefan het volgende:
Allemaal even lachen om Yannick en zijn dresstafel avontuur
Hoe de..quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:00 schreef Battlefan het volgende:
Vraag me niet hoe, maar hij haalde z'n hand er aan open
WUT!quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:24 schreef Yannick567 het volgende:
Ik weet ook niet wat voor beweging ik maakte, maar er zit nu dus een wondje aan de binnenkant van mijn nagel, dus aan de onderkant zegmaar van mijn nagelheel raar.
Ik? Die misvormde dresstafel ja, ik niet!quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:47 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ik? Die misvormde dresstafel ja, ik niet!![]()
Vanochtend op Qmusic was dat fragment te horen waarin Jack van Gelder het radiocommentaar deed voor de wedstrijd, snap waarom jij het zo spannend vond
Dat hebben ze trouwens ook verwerkt in dit liedje, geniaal gewoon![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:03 schreef Studiotje het volgende:
[..]Irritant hé, piste zowat in men pet..
Gelukkig gaat die weg, rot McFlurryquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:08 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Wel jammer dat Magnum weggaat trouwens
Ik vind hem zo lekker he
Jij bent toch ook een kassasletje?quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:44 schreef Studiotje het volgende:
Dat je daar zelf mocht kiezen is toch al aardig lang? In December 2007 was ik in Disney en toen vroeg zo'n kassasletje in gebrekkig frans/engels welke saus ik wou...
Maar witte chocolade![]()
![]()
Nee, ik ben een status hoger... Kassahoerquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:54 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een kassasletje?
OMGquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:03 schreef Studiotje het volgende:
Waar draag jij die pet danquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:03 schreef Studiotje het volgende:
Bij ons is ie echt kapotquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:34 schreef mstyle het volgende:
Een aantal voorb.
Bij ons moeten met sluit een aantal dozen op de counter worden gezet. Soms zet ik eerst doos A diagonaal neer en dan Doos B verticaal of precies anderssom. Net wat me op dat moment het beste uitkomt. Komt daar 'Manager' aan. Gaat al die dozen er weer aftrekken en dan weer neer zetten zoals ze ALTIJD staan. Net als of er snachts iemand zich daar druk om maakt.
Sauzen voorzien worden van een nieuwe sticker omdat ze 5cm naar rechts zaten. BOEIEND, morgen is de saus op.
Staat een medewerker niet op mijn station waar ik op dat moment aan het werk ben gaat deze medewerker het brood van beneden naar boven plaatsen. WTF!?!
Wordt daar echt gestoord van. Op maar te zwijgen over potjes/bekertjes/doosjes/zoutvaatjes die van links, constant naar rechts worden getrokken.
En dan komt de sadist in me naar boven. BEWUST alles weer fout neerzetten![]()
Maar is écht iritant.
Pfff airco stuk? Bij ons dachten ze pas dat ie ook stuk was. Loeiheet binnen. Stond ie op 'handmatig' ingesteld
quote:Maar sommige mensen zou je het liefst eerst even kopje onder laten gaan bij de Bop, vervolgens 'ff' de handen en voeten toasten, daarna bewerken met de stamper uit de lobby een paar keer aanslaan met een broodspatel en vervolgens grillen![]()
Volgens mij ben jij echt een bitchquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:50 schreef Studiotje het volgende:
Wij hadden gister een muur van koude lucht bij de ingang, de mensen die binnenkwamen gingen daar juist rustiger lopen zodat ze even afkoelde, binnen koelde het ook eindelijk goed, was een te doen temperatuurtje
Ook werkt er nu zo'n nieuw kind hier, net een week maar doet echt alsof ze alles is, dus dat mens heel wijs doen dat ze zoveel weet, komt ze tussendoor opeens met een personeelsbekertje naar voren, pleurt hem vol met milkshake, ik dus op een zwaar boze stem die tevens nogal hard was: "EN DAT MAG DUS NIET HE!". Zij kijkt me boos aananderen begonnen te lachen.
Ook een stukje later konden we geen ijs meer verkopen, de machines werden te warm dus de sundaemix kwam er gewoon weer uit, dus dat bijdehandte mens stond op raam 1, neemt gewoon bestellingen op met ijs, ik loop er met een rotvaart naartoe: "WE HEBBEN GEEN IJS!", sla de deur weer dicht en ga terug naar raam 2, 3 bestellingen later weer ijs er tussen, ren er weer naar toe "WE HEBBEN GVD GEEN IJS! LUISTER IS"Dat mens werd helemaal panisch gek van mij
!
Dus, nieuwe mensen zijn nogal kutgelukkig zijn er ook wat chille nieuwe mensen
En dat is mijn probleem?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:36 schreef Yannick567 het volgende:
Ah, dat kan ook natuurlijk. Bij sommige nieuwes moet je dat niet doen, dan worden ze bang en onzeker![]()
Wij hebben ook heel veel nieuwes. Bijdehandjes, stilles, dommes..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:21 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet zo bijdehand doen![]()
al zijn sommige gewoon wel tof, cool, vet...
Krijg je je uren niet uitbetaald dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:49 schreef piepkuiken21 het volgende:
al meer dan een maand weg maar nog steeds in de clinch over de uren, wellicht helpt een enkeltje hoofdkantoor (nadat ik dit al meerder malen gedreigd heb, inclusief advocaat en ze onvolwassen heb genoemd omdat dit geschil heel simpel op te lossen is:P)
De ballenactie liep die een beetje?
Vanaf morgen, dumb assquote:Op maandag 12 juli 2010 19:04 schreef Studiotje het volgende:
Ik heb wel een stuk of 20 mensen gehad die die spaarkaart kwamen inleveren voor een gratis burger, met die prijzenbak weet ik het niet, zag niet vaak mensen daar wat ingooien
Nu is het tijd voor SummertimeWanneer eigenlijk? Krijg het ook zo te horen hoor
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:26 schreef Etsu het volgende:
Hoi!
Ik werk momenteel bij de AH, maar ik wil weg daar. Dus heb beetje rond gekeken, toen kwam ik bij een soortgelijk keten terecht: Verhage. Weten jullie of het daar evenveel wordt betaald als bij de Mac? En hoeveel krijg je per uur als 17 jarige en als 18 jarige?
Alvast dank.
3-4 euriesquote:Op maandag 12 juli 2010 22:26 schreef Etsu het volgende:
Hoi!
Ik werk momenteel bij de AH, maar ik wil weg daar. Dus heb beetje rond gekeken, toen kwam ik bij een soortgelijk keten terecht: Verhage. Weten jullie of het daar evenveel wordt betaald als bij de Mac? En hoeveel krijg je per uur als 17 jarige en als 18 jarige?
Alvast dank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2010 00:00:17 ]
iets met kloktijden saboteren, verder zeg ik niets.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:54 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Krijg je je uren niet uitbetaald dan?
Bij ons liep die ballenactie niet echt. Heb wel wat mensen gezien met die kaarten maar het liep niet storm. Wij hadden nog 28 van die doosjes over waar gasten spaarkaarten konden pakken
Dat is wel slecht ja.. succes ermeequote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:32 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
iets met kloktijden saboteren, verder zeg ik niets.
Drijgen met rechtzaakquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:32 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
iets met kloktijden saboteren, verder zeg ik niets.
sorryquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:27 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik dreig liever, dat heb ik al eerder gedaan en dat hielp een beetje
Zal ik je nog is wat vertellen, we mochten die wk actie (1 bm halen 2 bm krijgen) niet aanslaan, alleen als de mensen erom vroegenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:37 schreef Yannick567 het volgende:
Wat een faalfranchise heb je dan trouwens. Gatverdamme
Was ook hierquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zal ik je nog is wat vertellen, we mochten die wk actie (1 bm halen 2 bm krijgen) niet aanslaan, alleen als de mensen erom vroegen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik versla jouw Franchise gewoon in Sterrenslagquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:43 schreef Yannick567 het volgende:
Ging teveel kosten zeker? Wel slecht..Bij ons was het gewoon automatisch.
Alles is goed geregeld bij onze franchise, gelukkig
Jij en het faalhazenteam? Laat me niet lachen zeg..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik versla jouw Franchise gewoon in Sterrenslag
Kwaliteitsteam bedoel jequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:49 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Jij en het faalhazenteam? Laat me niet lachen zeg..
![]()
Zegt spuit elf die brood mocht staan.. nounou wat een waardige finaleplaatsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jullie zijn alle 2 faalhazen
Ik heb de finale al gehaald
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:56 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Zegt spuit elf die brood mocht staan.. nounou wat een waardige finaleplaats
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:56 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Zegt spuit elf die brood mocht staan.. nounou wat een waardige finaleplaats
quote:
Dat slaat helemaal nergens op, dat zijn gewoon procedures. Zou ik daarom als ik jou was ook gewoon niet doen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:02 schreef Overijsseljwz het volgende:
Wij bezuinigen trouwens, sinds deze week mag er op de Sensation, Bigtasty en nu de greek, maar 1 tomaat ipv. 2, en 2 shots bigtastysaus ipv 3. En sla zit er ook al bijna niet meer op,
Dat is het dan allang, dat ding heb ik in 2004 nog gemaakt...quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:02 schreef Overijsseljwz het volgende:
Man oh man, die greek.![]()
McDonald's lijkt wel een kebabzaak geworden, zo'n pita broodje, sla, rode uien, en die saus smaakt naar knoflooksmaak.. Alleen een broodje kebab kost maar 2,50 en is veel groter dan zo'n greek..
3,50 vind ik nog al wat, voor zo'n plat broodje..
Das overal zo...quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:15 schreef Overijsseljwz het volgende:
Dan krijg je een snauw van de manager, als je het niet doet volgens hun 'eigen' procedures..
En als ze te horen krijgen dat McDonalds Nederland komt kijken, dan moet alles volgens de procedures, ik wist toen McD NL kwam, in het begin niet eens wat een timer was.![]()
Ja, waarom gebruik je dat niet? ''ik weet niet wat dat is meneer''.
Die zuinigheid van de McDonalds stoort me af en toe wel wat. Ja een half plakje bacon is genoeg hoor.
Valt bij ons wel mee, er wordt wel gelet dat er niet teveel ingrediënten op de broodjes gaan maar er moet wel opzitten wat McD NL aangeeft. Daar wijken wij alleen maar van af als een bepaald ingrediënt bijna op is.quote:
Doen wij ook wel, maar als het bij ons druk is, is het daar ook druk (zit in principe nog geen 500 meter tussen beide restaurants) en dus is het daar ook vaak op. En meestal is het ook net rond 20.00 uur op waardoor je nergens meer iets kunt halen of het gewoon geen nut heeft om nog te halen omdat we dan toch nog maar een paar uurtjes open zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:26 schreef Battlefan het volgende:
Als ingredienten bij ons op zijn halen we die bij een andere McD, of gaan we naar de AH toe
We zijn niet in Almelo he?quote:
Komt gesneden binnen...quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:25 schreef fespo het volgende:
komt sla, tomaat e.d. gesneden binnen of hoe doen jullie dat?
greek mac is een t4genvaller, dacht een goed gekruid stuk vlees maar het is gewoon een patty
Uhuh, bij mij viel ie ook wel wat tegen, maar de Dutch viel ook in het begin tegen, en na 3 keer vond ik de dutch wel erg lekker.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:25 schreef fespo het volgende:
komt sla, tomaat e.d. gesneden binnen of hoe doen jullie dat?
greek mac is een t4genvaller, dacht een goed gekruid stuk vlees maar het is gewoon een patty
Moeten anders 2 schijven tomaat op en redelijk wat sla en ook aardig wat sausquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:14 schreef fespo het volgende:
nee hij is echt niet groot.
broodje is vrij groot maar erg dun. 1 tomaatbeetje sla en weinig dressing. 1 burger.
dik is hij dus ook niet.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:28 schreef mstyle het volgende:
Vandaag bijna een moord gepleegd!
I.v.m. storm moesten alle terras-onderdelen in de [schuil-kelder]... Dus ook de parasols. Een collega tilt dat ding uit de 'voet'..... zwiebert er ff mee.... en verliest direct het evenwicht!
Er liepen toen net mensen langs en die man had dus bijna zo'n joekelparasol op zijn kop! Het scheelde een paar cm!
Ff bellen doen ze nooit zo moeilijk over bij Haviquote:Op donderdag 15 juli 2010 02:05 schreef Battlefan het volgende:
![]()
Gelukkig is het deze keer niet erg geweest bij ons, of jammer, was wel leuk geweest als het plafond naar beneden was gekomen![]()
Overigens was vandaag bij ons in de avond het flatbread van de Greek op, en alle andere zaken in de franchise hadden ook amper nog watKeek ik naar de bestelling, komt er morgen ook niks binnen
Serieus?quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:13 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ff bellen doen ze nooit zo moeilijk over bij Havi
Bij ons moet de bestelling voor 9.30 uur verzonden zijn, doe je dat niet heb je om 9.30.01 uur een woedende medewerker van Havi aan de lijnquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:59 schreef Yannick567 het volgende:
Bij ons nemen ze nooit op na de aanwezige tijden, krijg je zo'n bandje
Ze hebben daar ook een 'zwarte lijst' van restaurants die nooit op tijd zijn met het versturen van hun bestellinggeniaal gewoon.
Omgquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:59 schreef Yannick567 het volgende:
Bij ons nemen ze nooit op na de aanwezige tijden, krijg je zo'n bandje
Ze hebben daar ook een 'zwarte lijst' van restaurants die nooit op tijd zijn met het versturen van hun bestellinggeniaal gewoon.
Ja wij moeten hem voor 4 uur de deur uit hebben. Als we om half 5 erachter komen dat we iets zijn vergeten kunnen we gerust bellen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:54 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Serieus?
Hier was laatst ook op, bleek de bestelling van de dag er na ook niet goed te zijn en ze zeiden als ze nu nog gingen bellen (7 uur 'savonds) dan wordt Havi boos en geld gezeik, weet ik het..
Zijn de sla, tomaten, komkommers, slamix, fruitmix, worteltjes en uien niet vers dan?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:08 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik schreeuw zelf bij alles met kip wat te lang duurt of de kip nog gevangen en geslacht moet worden. Na 12 minuten wachten vind ik dat ook redelijk terecht hoor. Laatst een kwartier voor een kip 9 gewacht. "Oh sorry, vergeten.." Binnen 2 seconde lag er kip 9 op de bin!
Laatst was bij ons de sla op, mocht ik naar de spar gaan om sla te halen. Liep ik daar met 9 zakken sla door het centrum van Arnhem.Het was wel beter dan lobby natuurlijk
Die nieuwe milkshake is lekker, morgen zijn de Greek en de flurry aan de beurt. Maar sinds wanneer is iets in de mac vers?! Hoe maak je de nieuwe flurry eigenlijk?
Ik had het over ECHT vers. Noem jij voorgesneden echt vers?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:29 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Zijn de sla, tomaten, komkommers, slamix, fruitmix, worteltjes en uien niet vers dan?
Dat staat niet in je post hoor? Maar dan zijn de wortels en het vers fruit nog steeds vers, als je het zo graag zo wil bekijkenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik had het over ECHT vers. Noem jij voorgesneden echt vers?
Bij ons is M alle typen Manager. We hebben nu drie managers die samen de functie van Restaurant Manager vervullen. Training.. dat zal bij ons dan wel hetzelfde zijnquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:11 schreef Studiotje het volgende:
TR is Trainer, iig, hier is dat de CrewtrainerVoor de rest heb ik ze niet gezien op 't rooster, ook bestaat er nog RMG en dat is Restaurant Manager
Wat is jouw functie bij McDonald's? Oh, ik ben Personal Computerquote:
Ik werk er langer dan jou, en ik weet 80% niet eensquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:38 schreef Overijsseljwz het volgende:
Je werkt er 1 dag, en je bent er al zo erg met die afkortingen bezig? Ik werk er ong. 2 jaar, en ik weet het niet eens wat dat allemaal betekend.
Wel respect,
kreeg laatst weer een email of ik nog toevoegingen had voor een afkortingenlijst die bij ons in de crewroom hangt. Verder nog niets van teruggezien overigens.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:38 schreef Overijsseljwz het volgende:
Je werkt er 1 dag, en je bent er al zo erg met die afkortingen bezig? Ik werk er ong. 2 jaar, en ik weet het niet eens wat dat allemaal betekend.
Wel respect,
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik werk er langer dan jou, en ik weet 80% niet eens
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:32 schreef Studiotje het volgende:
Vandaag voor 't eerst met zo'n nieuw drinkentap systeem gewerkt, de counter is er nog niet voor aangepast maar toch gedaan alsof het er was, werkte goed en de bestellingen waren een stuk sneller klaar
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:31 schreef mstyle het volgende:
[..]
Wat moet ik me er bij voorstellen? Hoe werkt het precies?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:27 schreef Battlefan het volgende:
Het FSP, weer een afkortingWij hebben dat toen om mij niet duidelijke redenen niet gekregen
quote:
Ik ving het ook maar op dat we er voor dicht gaan even, maar ook omdat er niet alleen een counter wijzing komt, maar er ook een muur (welke?!) er wordt gesloopt, dus weet het nietquote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:39 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Wel weer geniaal trouwens dat ze dat bij jou (Bas) gaan doen en daar (dan zoals jij zegt waarschijnlijk) wéér even voor dicht moeten![]()
Inleveren mag altijd, je krijgt er alleen niets meer voor terug.quote:
Tis een WK actie hè, dus tot het einde van het WK.quote:
Gewoon tot het einde van het WK is net zo makkelijk?quote:Op zondag 25 juli 2010 13:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Tot en met de avond dat Nederland verloor, makkelijk onthoudpunt..
Ik zou anders echt niet weten wanneer het WK eindigde.. nu welquote:Op zondag 25 juli 2010 15:50 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Gewoon tot het einde van het WK is net zo makkelijk?
LL staat voor Lot & Lobby, ofwel parkeerplaats en Lobby.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:37 schreef Benzodiazepine het volgende:
Ik zou al eerder reageren, maar was te lui om te typen wat je nu te zien gaat krijgen als je doorleest.
Ik ben eruit!
Hierbij een overzichtje van wat afkortingen die er waarschijnlijk voor bijna niemand van jullie toe doen:
COU - Counter
DRI - Drive Thru
FR - Fry Station
GR - Grill Station (includeert zowel BOP als BIN)
HOS - Host
LL - Lobby [L?]
M - Manager
MLS - McDonald's Logistics Service
MRS - McDonald's Recycling Service
PC - Product Caller
S-A - Shift Assistant
TER - Terrain
TR - Training
Would you like some fries with that, sir?
Je bent een genie. Thanks!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:56 schreef gamefreek het volgende:
[..]
LL staat voor Lot & Lobby, ofwel parkeerplaats en Lobby.
Nou, ik lust nog wel een kip 20quote:Op zondag 25 juli 2010 22:05 schreef Benzodiazepine het volgende:
Ik vraag me af of McDonald's (in Europa) gebruikmaakt van vlees dat afkomstig is van dieren die onder diervriendelijke omstandigheden geleefd hebben en geslacht zijn.. Ik wéét dat ze in de Verenigde Staten hier geen rekening mee houden.
Is ons vlees ook van dieren die een ellendig leven hebben geleden en op brute, onmenselijke, bloederige wijze aan het einde van hun leven zijn gekomen? (http://www.mccruelty.com - Hebben jullie vast wel eens gezien?)
De McNuggets smaakten een stuk minder lekker na het zien/lezen van die website, op eigen risico dus.
EDIT: McD's is al een keer berispt door de RCC voor het vertellen van valse informatie in hun reclame (Hoe meer je weet... - Koeien zouden vrij rond lopen in een weiland en daar lekker van het gras kunnen eten, geloof je het zelf? Precies, het was dus ook een leugen).
Als het echt niks kost.. waarom doen e het dan niet?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:05 schreef Benzodiazepine het volgende:
Ik vraag me af of McDonald's (in Europa) gebruikmaakt van vlees dat afkomstig is van dieren die onder diervriendelijke omstandigheden geleefd hebben en geslacht zijn.. Ik wéét dat ze in de Verenigde Staten hier geen rekening mee houden.
Is ons vlees ook van dieren die een ellendig leven hebben geleden en op brute, onmenselijke, bloederige wijze aan het einde van hun leven zijn gekomen? (http://www.mccruelty.com - Hebben jullie vast wel eens gezien?)
De McNuggets smaakten een stuk minder lekker na het zien/lezen van die website, op eigen risico dus.
EDIT: McD's is al een keer berispt door de RCC voor het vertellen van valse informatie in hun reclame (Hoe meer je weet... - Koeien zouden vrij rond lopen in een weiland en daar lekker van het gras kunnen eten, geloof je het zelf? Precies, het was dus ook een leugen).
McDonald's is door de Reclame Code Commissie berispt omdat ze niet kon bewijzen dat alle koeien vrij rondlopen. Dit omdat McDonalds in haar contracten met leveranciers niet heeft opgenomen dat alle koeien verplicht vrij rond moeten (kunnen) lopen... Dát is de reden dat de reclamecampagne verboden is!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:05 schreef Benzodiazepine het volgende:
Polo'squote:Op woensdag 28 juli 2010 23:49 schreef gamefreek het volgende:
En wij moeten het maar doen met polo's en sloven
Ach ja, bij een polo valt het niet op als hij niet gestreken is
Nu valt het op zich nog wel mee, zwart voor de crew en donkergroen voor de crewtrainers. Vroeger hadden we rode polo's, was op zich niet erg maar die werden na een bepaald aantal wasbeurten meer oranje....en toen kregen we die groene caps bij de introductie van de Salads Plus waardoor bijna iedereen wel op een wandelende wortel leekquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:04 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Polo's
Die hebben wij hier nooit gehad
CT's op Overvecht niet hoor...quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:43 schreef Battlefan het volgende:
in Utrecht hebben alle crewleden khaki blousjes aan, geen witteEn crewtrainers hebben die blauwe aan
Nee maar dat was de RM wel van plan, vernam ik uit zeer betrouwbare bronquote:
Kerel werkt er maar net en gelijk gaan vragen om een hogere functiequote:Op donderdag 29 juli 2010 01:50 schreef Jetfly het volgende:
Haha, damn ben bij een supermarkt gaan werken maar heb aan de ene kant spijt en aan de andere kant ook weer niet. Bij McDonald's kreeg ik gewoon te weinig voor mijn diensten (3,40) en bij de supermarkt krijg ik echt veel meer! Ik vroeg of ik door kon groeien naar CT, FM zei nee, ik vroeg dat het dan toch wel kon bij een andere locatie, nee, omdat hij mij niet kwijt wilde. Dan maar zo. Battlefan, wat te regelen volgens jou? Of anderen of course..
Wie, ik? Nee, ik werkte er niet net maar ook niet echt lang. Bijna een jaar.. Als je iets kan en erin gelooft dan kan je redelijk ver komen. Maar de kans kreeg ik helaas niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kerel werkt er maar net en gelijk gaan vragen om een hogere functie![]()
Ga je zelf ook binnen stromen in het Management Trainee traject of ga je dat nog niet doen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 02:18 schreef Battlefan het volgende:
Binnen een jaar is binnen onze franchise vrij snel, heeft bij mij ook vrij lang geduurt, maar het gaat nu wel heel snel allemaal
Nu ben je het.. dusquote:Op donderdag 29 juli 2010 02:20 schreef Battlefan het volgende:
Daarom moest ik eerst Crewtrainer worden
LOLquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:46 schreef Yannick567 het volgende:
Rond deze periode krijgen restaurants van onze organisatie een weekendSOR. De eerste is zojuist begonnen hoorde ik net
Vast overal al een telefoontje rondgegaan dat ze langs kan komen vanavond
McDonald's #26; Waar de Golden Arches centraal staanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 03:20 schreef FutureFairytale het volgende:
zou er misschien iemand een nieuw topic willen plaatsen in CUL? vast bedankt
Dat 'industriële' van McD kende ik nog niet. Ziet er wel goed uitquote:Trendy McDonald's open
Gepubliceerd op 02 augustus 2010, 17:12
Laatst bijgewerkt op 02 augustus 2010, 17:20
ZAANDAM - Een trendy McDonald's. Het jongste filiaal van de hamburgerketen is maandag op het Zaandamse bedrijventerrein Zuiderhout open gegaan.
De nieuwste drive-inn doet industrieel aan. Grote ramen waarachter een staalconstructie zichtbaar is. Een McDonald's met overal en van verre zichtbaar de grote gele M en hamburgers, maar van binnen zonder huiskleuren rood en geel. Zo schreeuwend als de immense M-borden de klanten binnenhalen, zo rustgevend groen is het restaurant van binnen. Met speelruimte voor kinderen en kamer voor kinderfeestjes is het filiaal er een voor alle doelgroepen. Draadloos internet en leeslampjes boven de tafels moeten de zakenmens zich thuis laten voelen.![]()
Duurt minstens een jaar tot een nieuwe zaak goed gaat draaienquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:44 schreef misz--kelliej het volgende:
Ik hoorde dat Zaandam 2 (zoals we hem hier noemen) de eerste dag niet heel goed had gedraaid.
Maar wat ik nu zo zie ziet er wel heel goed uit!
Kun je wel leuke incentive van maken, elke kassa 1 doos, wie het eerste zijn/haar door er doorheen heeft gratis burger/wat dan ook.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:45 schreef Studiotje het volgende:
Ben de glazen nu al weer zat, blauw gaat niet eens super hard, die dozen staan zelfs op 't 'zoldertje'en de groene zijn al binnen..
Maar dan staan ze in de weg en er is al zo weinig ruimtequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:47 schreef Remzz het volgende:
[..]
Kun je wel leuke incentive van maken, elke kassa 1 doos, wie het eerste zijn/haar door er doorheen heeft gratis burger/wat dan ook.
Daardoor gaan ze hier ook behoorlijk hard
Dat is inderdaad een leuk idee jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:47 schreef Remzz het volgende:
[..]
Kun je wel leuke incentive van maken, elke kassa 1 doos, wie het eerste zijn/haar door er doorheen heeft gratis burger/wat dan ook.
Daardoor gaan ze hier ook behoorlijk hard
Wanneer die wraps komen en of ze er daadwerkelijk komen is nog niet bekendquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:47 schreef themole het volgende:
Leuk dat er een topic over mijn ex-werkgever is. Vond het altijd wel leuk werken.
Maar nu de echte vraag: Kunnen jullie vertellen of die wraps in duitsland ook naar NL komen, gisteren een grilled gegeten en was echt lekker. Overigens is de mcflurry magnum brownie ook echt aan te raden.In Duitsland hebben ze btw classic glazen, die zijn echt veel mooier dan de huidige nl-glazen.
Als het goed is is dat een testproject in Duitslandquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:54 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wanneer die wraps komen en of ze er daadwerkelijk komen is nog niet bekend
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:32 schreef Dubby het volgende:
Is er al wat meer bekend over wanneer de MConnells-burger (met white cheddar cheese and bacon) in Nederland te bestellen is?
Nee, als er iets te melden valt over nieuwe burgers/acties dan lees je het uiteraard misschien wel hierquote:
idd en als de zon eenmaal onder is verkoop je ineens 100000 filet o fish..... en als ze te lang moeten wachten worden onze buitelandse vrienden boos.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:22 schreef Studiotje het volgende:
Je kan gewoon merken dat het weer ramadan is, rot gedoe met die besnorde vrouwen na zonsondergang
Nog aan het bijkomen van vandaag, mocht eerst een kassa weer terug in elkaar schroeven nadat ik een voeding had vervangen, daarna de hele dag afgestorven in de keuken omdat het zo ontzettend druk was wegens de introducties van studentenverenigingen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:05 schreef Yannick567 het volgende:
Het is wel een beetje dood hier..
Yesyes, ik ben ook al gevraagd.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:06 schreef Remzz het volgende:
Ziet er vet uit! Wij gaan ook weer meedoen dit jaar.
SPOILER: de echte redenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2010 01:09:53 ]
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Yesyes, ik ben ook al gevraagd.
Maar ik heb gepast, ik weet hoe het is en nu mogen anderen het ervarenOm die spoiler hebben wij ook niet gewonnenSPOILER: de echte redenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel jammer ja.
Kan zijn natuurlijk dat er wel een franchise wint, maar ik voel me gewoon hartstikke genaaid door de mc daarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:27 schreef mstyle het volgende:
Zaterdag was er iemand van onze franchise uit een ander restaurant [zelfde franchise] en die beweerde juist doordat we franchise zijn [door een goed woordje van de baas] dat ze daardoor gewonnen hadden
Poeh hé, niet te drukquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Net rush gehad hier, 10 mensen bij de counter en 5 auto's door de drive
Hoeveel kassa open?quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Net rush gehad hier, 10 mensen bij de counter en 5 auto's door de drive
Bij ons is 35 euro een grote bestelling, maar mijn hoogste was ooit over de 100 euro meenemenquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:52 schreef mstyle het volgende:
Hebben jullie dat ook wel is:
Gast: "Ik heb een 'grote' bestelling".... Als een gast dat zegt dat heb ik hem al hangen. Meestal zijn het dan vier grote menu's o.i.d. Daar kijk ik dus niet van op...
Als het richting de ¤ 70,- a ¤ 80,- loopt dan kun je spreken van een grote bestelling...!?!
Wat is jullie topbedrag ooit gehoord?
Want ik heb namelijk een bestelling vandaag gehad.......!
2x78 = 156 medium friet?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:58 schreef mstyle het volgende:
Komt er een duitse meid met drie vrienden oid binnenlopen... "Sprechen Sie Deutch"? "Ein bicchen" "Wir habben ein grooose besetllung"
Ze vertelde dat ze met een bus ergens gestrand waren en ze hadden eten nodig... Ze begon: 78 hb! Ik![]()
![]()
* 78 HB
* 78 medium friet
* 39 Frietsaus
* 39 Ketchup
* 78 Medium Friet
Meenemen...!
Voordat dat klaar was en ingepakt... Het was laat in de avond dus er stonden ook weinig mensen op de vloer
Met die saus prijzen van jullie werkgever, betalen ze dan dus 39 euro aan saus. Dat is toch godverdomme van de zotte.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:58 schreef mstyle het volgende:
Komt er een duitse meid met drie vrienden oid binnenlopen... "Sprechen Sie Deutch"? "Ein bicchen" "Wir habben ein grooose besetllung"
Ze vertelde dat ze met een bus ergens gestrand waren en ze hadden eten nodig... Ze begon: 78 hb! Ik![]()
![]()
* 78 HB
* 78 medium friet
* 39 Frietsaus
* 39 Ketchup
Meenemen...!
Voordat dat klaar was en ingepakt... Het was laat in de avond dus er stonden ook weinig mensen op de vloer
1) Hier in Utrecht kosten ze 50 cent.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:15 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Met die saus prijzen van jullie werkgever, betalen ze dan dus 39 euro aan saus. Dat is toch godverdomme van de zotte.
Nope, 50 cent per zakje..quote:
Oh, sorry. Had ketchup niet gezien.quote:
Leuk voor het 2e raam, als ik een grote bestelling krijg op raam 1 schreeuw ik altijd succes naar raam 2, worden ze boos..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:38 schreef misz--kelliej het volgende:
Ik had vorige week een bestelling van 218 euro, stond raam 1 en was alleen maar bang dat het een of ander flauw grapje was en ik alles weer er vanaf zou moeten halen
quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:51 schreef Battlefan het volgende:
Iets met een nieuw broodje, maar meer weet ik niet, nog vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |