2x78 = 156 medium friet?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:58 schreef mstyle het volgende:
Komt er een duitse meid met drie vrienden oid binnenlopen... "Sprechen Sie Deutch"? "Ein bicchen" "Wir habben ein grooose besetllung"
Ze vertelde dat ze met een bus ergens gestrand waren en ze hadden eten nodig... Ze begon: 78 hb! Ik![]()
![]()
* 78 HB
* 78 medium friet
* 39 Frietsaus
* 39 Ketchup
* 78 Medium Friet
Meenemen...!
Voordat dat klaar was en ingepakt... Het was laat in de avond dus er stonden ook weinig mensen op de vloer
Met die saus prijzen van jullie werkgever, betalen ze dan dus 39 euro aan saus. Dat is toch godverdomme van de zotte.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:58 schreef mstyle het volgende:
Komt er een duitse meid met drie vrienden oid binnenlopen... "Sprechen Sie Deutch"? "Ein bicchen" "Wir habben ein grooose besetllung"
Ze vertelde dat ze met een bus ergens gestrand waren en ze hadden eten nodig... Ze begon: 78 hb! Ik![]()
![]()
* 78 HB
* 78 medium friet
* 39 Frietsaus
* 39 Ketchup
Meenemen...!
Voordat dat klaar was en ingepakt... Het was laat in de avond dus er stonden ook weinig mensen op de vloer
1) Hier in Utrecht kosten ze 50 cent.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:15 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Met die saus prijzen van jullie werkgever, betalen ze dan dus 39 euro aan saus. Dat is toch godverdomme van de zotte.
Nope, 50 cent per zakje..quote:
Oh, sorry. Had ketchup niet gezien.quote:
Leuk voor het 2e raam, als ik een grote bestelling krijg op raam 1 schreeuw ik altijd succes naar raam 2, worden ze boos..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:38 schreef misz--kelliej het volgende:
Ik had vorige week een bestelling van 218 euro, stond raam 1 en was alleen maar bang dat het een of ander flauw grapje was en ik alles weer er vanaf zou moeten halen
quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:51 schreef Battlefan het volgende:
Iets met een nieuw broodje, maar meer weet ik niet, nog vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |