idd en als de zon eenmaal onder is verkoop je ineens 100000 filet o fish..... en als ze te lang moeten wachten worden onze buitelandse vrienden boos.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:22 schreef Studiotje het volgende:
Je kan gewoon merken dat het weer ramadan is, rot gedoe met die besnorde vrouwen na zonsondergang
Nog aan het bijkomen van vandaag, mocht eerst een kassa weer terug in elkaar schroeven nadat ik een voeding had vervangen, daarna de hele dag afgestorven in de keuken omdat het zo ontzettend druk was wegens de introducties van studentenverenigingen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:05 schreef Yannick567 het volgende:
Het is wel een beetje dood hier..
Yesyes, ik ben ook al gevraagd.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:06 schreef Remzz het volgende:
Ziet er vet uit! Wij gaan ook weer meedoen dit jaar.
SPOILER: de echte redenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2010 01:09:53 ]
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Yesyes, ik ben ook al gevraagd.
Maar ik heb gepast, ik weet hoe het is en nu mogen anderen het ervarenOm die spoiler hebben wij ook niet gewonnenSPOILER: de echte redenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel jammer ja.
Kan zijn natuurlijk dat er wel een franchise wint, maar ik voel me gewoon hartstikke genaaid door de mc daarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:27 schreef mstyle het volgende:
Zaterdag was er iemand van onze franchise uit een ander restaurant [zelfde franchise] en die beweerde juist doordat we franchise zijn [door een goed woordje van de baas] dat ze daardoor gewonnen hadden
Poeh hé, niet te drukquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Net rush gehad hier, 10 mensen bij de counter en 5 auto's door de drive
Hoeveel kassa open?quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Net rush gehad hier, 10 mensen bij de counter en 5 auto's door de drive
Bij ons is 35 euro een grote bestelling, maar mijn hoogste was ooit over de 100 euro meenemenquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:52 schreef mstyle het volgende:
Hebben jullie dat ook wel is:
Gast: "Ik heb een 'grote' bestelling".... Als een gast dat zegt dat heb ik hem al hangen. Meestal zijn het dan vier grote menu's o.i.d. Daar kijk ik dus niet van op...
Als het richting de ¤ 70,- a ¤ 80,- loopt dan kun je spreken van een grote bestelling...!?!
Wat is jullie topbedrag ooit gehoord?
Want ik heb namelijk een bestelling vandaag gehad.......!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |