abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84023107
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:56 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Zegt spuit elf die brood mocht staan.. nounou wat een waardige finaleplaats

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2010 22:58:47 ]
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:04:04 #127
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_84023438
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:56 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Zegt spuit elf die brood mocht staan.. nounou wat een waardige finaleplaats
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

!
pi_84041006
Man oh man, die greek.

McDonald's lijkt wel een kebabzaak geworden, zo'n pita broodje, sla, rode uien, en die saus smaakt naar knoflooksmaak.. Alleen een broodje kebab kost maar 2,50 en is veel groter dan zo'n greek..
3,50 vind ik nog al wat, voor zo'n plat broodje..

Wij bezuinigen trouwens, sinds deze week mag er op de Sensation, Bigtasty en nu de greek, maar 1 tomaat ipv. 2, en 2 shots bigtastysaus ipv 3. En sla zit er ook al bijna niet meer op,
pi_84041105
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:02 schreef Overijsseljwz het volgende:
Wij bezuinigen trouwens, sinds deze week mag er op de Sensation, Bigtasty en nu de greek, maar 1 tomaat ipv. 2, en 2 shots bigtastysaus ipv 3. En sla zit er ook al bijna niet meer op,
Dat slaat helemaal nergens op, dat zijn gewoon procedures. Zou ik daarom als ik jou was ook gewoon niet doen.
pi_84041591
Dan krijg je een snauw van de manager, als je het niet doet volgens hun 'eigen' procedures..

En als ze te horen krijgen dat McDonalds Nederland komt kijken, dan moet alles volgens de procedures, ik wist toen McD NL kwam, in het begin niet eens wat een timer was.
Ja, waarom gebruik je dat niet? ''ik weet niet wat dat is meneer''.

Die zuinigheid van de McDonalds stoort me af en toe wel wat. Ja een half plakje bacon is genoeg hoor.
pi_84042968
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:02 schreef Overijsseljwz het volgende:
Man oh man, die greek.

McDonald's lijkt wel een kebabzaak geworden, zo'n pita broodje, sla, rode uien, en die saus smaakt naar knoflooksmaak.. Alleen een broodje kebab kost maar 2,50 en is veel groter dan zo'n greek..
3,50 vind ik nog al wat, voor zo'n plat broodje..
Dat is het dan allang, dat ding heb ik in 2004 nog gemaakt...

3,50 is wel onzinnig, ik heb nog wel de posters van toen ze 1,95 en 2,25 waren, en dat voor een heerlijke McCorvette
pi_84045729
Ik sta helemaal niet in de OP
En ik werk nog wel in zo'n goede mac.. (Arnhem Rijnstraat, waar sundaemix als sundaemix uit de ijsmachines komt, we graag traytjes HB's van de bin laten vallen, Tasty's in een Dutch doosje gaan, we binnekort eens gaan verbouwen en het hele trappenhuis naar pershok stinkt! Mijn geliefde rijnstraat )

Echt alle goede mensen gaan weg en we krijgen allemaal van die apen ervoor terug! Ze nemen werkelijk alles aan hier.
Anonimity is a bliss
pi_84046027
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:15 schreef Overijsseljwz het volgende:
Dan krijg je een snauw van de manager, als je het niet doet volgens hun 'eigen' procedures..

En als ze te horen krijgen dat McDonalds Nederland komt kijken, dan moet alles volgens de procedures, ik wist toen McD NL kwam, in het begin niet eens wat een timer was.
Ja, waarom gebruik je dat niet? ''ik weet niet wat dat is meneer''.

Die zuinigheid van de McDonalds stoort me af en toe wel wat. Ja een half plakje bacon is genoeg hoor.
Das overal zo...
pi_84047230
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Das overal zo...
Valt bij ons wel mee, er wordt wel gelet dat er niet teveel ingrediënten op de broodjes gaan maar er moet wel opzitten wat McD NL aangeeft. Daar wijken wij alleen maar van af als een bepaald ingrediënt bijna op is.
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:26:05 #135
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_84048134
Als ingredienten bij ons op zijn halen we die bij een andere McD, of gaan we naar de AH toe
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_84049372
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:26 schreef Battlefan het volgende:
Als ingredienten bij ons op zijn halen we die bij een andere McD, of gaan we naar de AH toe
Doen wij ook wel, maar als het bij ons druk is, is het daar ook druk (zit in principe nog geen 500 meter tussen beide restaurants) en dus is het daar ook vaak op. En meestal is het ook net rond 20.00 uur op waardoor je nergens meer iets kunt halen of het gewoon geen nut heeft om nog te halen omdat we dan toch nog maar een paar uurtjes open zijn.
Fok!Wormskampioen '09
pi_84049519
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Das overal zo...
We zijn niet in Almelo he? Ik ken op zijn minst 7 restaurants waar het er niet zo aan toe gaat
De glazenactie start trouwens in augustus.
En het zijn mooie glazen
pi_84051092
en er zit weer schot in mijn verhaal , boze telefoontjes doen wonderen . Jammer dat zoiets zoveel energie kost maar als het goed is, is het eind juli klaar., vroeg er ook nog een doodleuk of ik terug kwam na de zomer. Misschien wel bij de mac maar niet in die franchise, hoewel er vast wel betere baantjes zijn tegen minimumloon.
pi_84052397
Als hier iets op is word er snel gebeld naar Centrum, als het daar op is dan word er gebeld naar Bussum, mocht het daar ook nog op zijn gaan ze kijken of het bij Barneveld, Ermelo of Strand Horst te krijgen, mocht het echt niet lukken dan is het jammer dan Zo hebben wij wel eens bigtasty's verkocht zonder bacon en tomaat, omdat het gewoonweg opwas
pi_84053557
Als wij OZ'tjes hebben die verder weg zijn dan 10 km gaan we naar de supermarkt Ligt er uiteraard aan wat, sla bijv. gaan we halen, maar bacon niet denk ik zo. Heb wel eens een middagje tomaten en komkommers gesneden
pi_84062536
komt sla, tomaat e.d. gesneden binnen of hoe doen jullie dat?
greek mac is een t4genvaller, dacht een goed gekruid stuk vlees maar het is gewoon een patty
pi_84064584
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:25 schreef fespo het volgende:
greek mac is een t4genvaller, dacht een goed gekruid stuk vlees maar het is gewoon een patty
Komt gesneden binnen...
pi_84066725
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:25 schreef fespo het volgende:
Uhuh, bij mij viel ie ook wel wat tegen, maar de Dutch viel ook in het begin tegen, en na 3 keer vond ik de dutch wel erg lekker. En die nasmaak van de Greek vind ik wel lekker, dus morgen gewoon weer een kip6, en een greek als lunch. En dan weer met buikpijn aan het werk.

En alles krijgen we voorgesneden binnen, uien, sla, tomaten. En zelfs het brood.

Sommige medewerkers werken later, ergens anders bij een horecabedrijf/Catering, en schikken zich dood.. Huhhhh hele tomaten? en de broodjes zijn ook niet in 2 stukken. Dus we hebben het goed voor elkaar, naja.. snel dan.

Als ik een Greek voor mijzelf maak, zout ik hem lekker 2 keer.
pi_84070123
Hoe groot is de Grreek ongeveer? Ik moet zondag werken en ik zat als lunch aan een greek+mcflurry vers fruit + milkshake mango te denken. Too much?
Anonimity is a bliss
pi_84071350
nee hij is echt niet groot.
broodje is vrij groot maar erg dun. 1 tomaat beetje sla en weinig dressing. 1 burger.
dik is hij dus ook niet.
pi_84072559
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 23:14 schreef fespo het volgende:
nee hij is echt niet groot.
broodje is vrij groot maar erg dun. 1 tomaat beetje sla en weinig dressing. 1 burger.
dik is hij dus ook niet.
Moeten anders 2 schijven tomaat op en redelijk wat sla en ook aardig wat saus

Zeker in Almelo gezien
Fok!Wormskampioen '09
  donderdag 15 juli 2010 @ 00:28:40 #147
293215 mstyle
Ik trok een streep...
pi_84074444
Vandaag bijna een moord gepleegd!

I.v.m. storm moesten alle terras-onderdelen in de [schuil-kelder]... Dus ook de parasols. Een collega tilt dat ding uit de 'voet'..... zwiebert er ff mee.... en verliest direct het evenwicht!
Er liepen toen net mensen langs en die man had dus bijna zo'n joekelparasol op zijn kop! Het scheelde een paar cm!
pi_84074632
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 00:28 schreef mstyle het volgende:
Vandaag bijna een moord gepleegd!

I.v.m. storm moesten alle terras-onderdelen in de [schuil-kelder]... Dus ook de parasols. Een collega tilt dat ding uit de 'voet'..... zwiebert er ff mee.... en verliest direct het evenwicht!
Er liepen toen net mensen langs en die man had dus bijna zo'n joekelparasol op zijn kop! Het scheelde een paar cm!
  donderdag 15 juli 2010 @ 02:05:03 #149
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_84076277

Gelukkig is het deze keer niet erg geweest bij ons, of jammer, was wel leuk geweest als het plafond naar beneden was gekomen

Overigens was vandaag bij ons in de avond het flatbread van de Greek op, en alle andere zaken in de franchise hadden ook amper nog wat Keek ik naar de bestelling, komt er morgen ook niks binnen
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_84080241
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 02:05 schreef Battlefan het volgende:

Gelukkig is het deze keer niet erg geweest bij ons, of jammer, was wel leuk geweest als het plafond naar beneden was gekomen

Overigens was vandaag bij ons in de avond het flatbread van de Greek op, en alle andere zaken in de franchise hadden ook amper nog wat Keek ik naar de bestelling, komt er morgen ook niks binnen
Ff bellen doen ze nooit zo moeilijk over bij Havi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')