quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:56 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Zegt spuit elf die brood mocht staan.. nounou wat een waardige finaleplaats
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:56 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Zegt spuit elf die brood mocht staan.. nounou wat een waardige finaleplaats
quote:
Dat slaat helemaal nergens op, dat zijn gewoon procedures. Zou ik daarom als ik jou was ook gewoon niet doen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:02 schreef Overijsseljwz het volgende:
Wij bezuinigen trouwens, sinds deze week mag er op de Sensation, Bigtasty en nu de greek, maar 1 tomaat ipv. 2, en 2 shots bigtastysaus ipv 3. En sla zit er ook al bijna niet meer op,
Dat is het dan allang, dat ding heb ik in 2004 nog gemaakt...quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:02 schreef Overijsseljwz het volgende:
Man oh man, die greek.![]()
McDonald's lijkt wel een kebabzaak geworden, zo'n pita broodje, sla, rode uien, en die saus smaakt naar knoflooksmaak.. Alleen een broodje kebab kost maar 2,50 en is veel groter dan zo'n greek..
3,50 vind ik nog al wat, voor zo'n plat broodje..
Das overal zo...quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:15 schreef Overijsseljwz het volgende:
Dan krijg je een snauw van de manager, als je het niet doet volgens hun 'eigen' procedures..
En als ze te horen krijgen dat McDonalds Nederland komt kijken, dan moet alles volgens de procedures, ik wist toen McD NL kwam, in het begin niet eens wat een timer was.![]()
Ja, waarom gebruik je dat niet? ''ik weet niet wat dat is meneer''.
Die zuinigheid van de McDonalds stoort me af en toe wel wat. Ja een half plakje bacon is genoeg hoor.
Valt bij ons wel mee, er wordt wel gelet dat er niet teveel ingrediënten op de broodjes gaan maar er moet wel opzitten wat McD NL aangeeft. Daar wijken wij alleen maar van af als een bepaald ingrediënt bijna op is.quote:
Doen wij ook wel, maar als het bij ons druk is, is het daar ook druk (zit in principe nog geen 500 meter tussen beide restaurants) en dus is het daar ook vaak op. En meestal is het ook net rond 20.00 uur op waardoor je nergens meer iets kunt halen of het gewoon geen nut heeft om nog te halen omdat we dan toch nog maar een paar uurtjes open zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:26 schreef Battlefan het volgende:
Als ingredienten bij ons op zijn halen we die bij een andere McD, of gaan we naar de AH toe
We zijn niet in Almelo he?quote:
Komt gesneden binnen...quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:25 schreef fespo het volgende:
komt sla, tomaat e.d. gesneden binnen of hoe doen jullie dat?
greek mac is een t4genvaller, dacht een goed gekruid stuk vlees maar het is gewoon een patty
Uhuh, bij mij viel ie ook wel wat tegen, maar de Dutch viel ook in het begin tegen, en na 3 keer vond ik de dutch wel erg lekker.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:25 schreef fespo het volgende:
komt sla, tomaat e.d. gesneden binnen of hoe doen jullie dat?
greek mac is een t4genvaller, dacht een goed gekruid stuk vlees maar het is gewoon een patty
Moeten anders 2 schijven tomaat op en redelijk wat sla en ook aardig wat sausquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:14 schreef fespo het volgende:
nee hij is echt niet groot.
broodje is vrij groot maar erg dun. 1 tomaatbeetje sla en weinig dressing. 1 burger.
dik is hij dus ook niet.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:28 schreef mstyle het volgende:
Vandaag bijna een moord gepleegd!
I.v.m. storm moesten alle terras-onderdelen in de [schuil-kelder]... Dus ook de parasols. Een collega tilt dat ding uit de 'voet'..... zwiebert er ff mee.... en verliest direct het evenwicht!
Er liepen toen net mensen langs en die man had dus bijna zo'n joekelparasol op zijn kop! Het scheelde een paar cm!
Ff bellen doen ze nooit zo moeilijk over bij Haviquote:Op donderdag 15 juli 2010 02:05 schreef Battlefan het volgende:
![]()
Gelukkig is het deze keer niet erg geweest bij ons, of jammer, was wel leuk geweest als het plafond naar beneden was gekomen![]()
Overigens was vandaag bij ons in de avond het flatbread van de Greek op, en alle andere zaken in de franchise hadden ook amper nog watKeek ik naar de bestelling, komt er morgen ook niks binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |