Krijg je je uren niet uitbetaald dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:49 schreef piepkuiken21 het volgende:
al meer dan een maand weg maar nog steeds in de clinch over de uren, wellicht helpt een enkeltje hoofdkantoor (nadat ik dit al meerder malen gedreigd heb, inclusief advocaat en ze onvolwassen heb genoemd omdat dit geschil heel simpel op te lossen is:P)
De ballenactie liep die een beetje?
Vanaf morgen, dumb assquote:Op maandag 12 juli 2010 19:04 schreef Studiotje het volgende:
Ik heb wel een stuk of 20 mensen gehad die die spaarkaart kwamen inleveren voor een gratis burger, met die prijzenbak weet ik het niet, zag niet vaak mensen daar wat ingooien
Nu is het tijd voor SummertimeWanneer eigenlijk? Krijg het ook zo te horen hoor
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:26 schreef Etsu het volgende:
Hoi!
Ik werk momenteel bij de AH, maar ik wil weg daar. Dus heb beetje rond gekeken, toen kwam ik bij een soortgelijk keten terecht: Verhage. Weten jullie of het daar evenveel wordt betaald als bij de Mac? En hoeveel krijg je per uur als 17 jarige en als 18 jarige?
Alvast dank.
3-4 euriesquote:Op maandag 12 juli 2010 22:26 schreef Etsu het volgende:
Hoi!
Ik werk momenteel bij de AH, maar ik wil weg daar. Dus heb beetje rond gekeken, toen kwam ik bij een soortgelijk keten terecht: Verhage. Weten jullie of het daar evenveel wordt betaald als bij de Mac? En hoeveel krijg je per uur als 17 jarige en als 18 jarige?
Alvast dank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2010 00:00:17 ]
iets met kloktijden saboteren, verder zeg ik niets.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:54 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Krijg je je uren niet uitbetaald dan?
Bij ons liep die ballenactie niet echt. Heb wel wat mensen gezien met die kaarten maar het liep niet storm. Wij hadden nog 28 van die doosjes over waar gasten spaarkaarten konden pakken
Dat is wel slecht ja.. succes ermeequote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:32 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
iets met kloktijden saboteren, verder zeg ik niets.
Drijgen met rechtzaakquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:32 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
iets met kloktijden saboteren, verder zeg ik niets.
sorryquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:27 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik dreig liever, dat heb ik al eerder gedaan en dat hielp een beetje
Zal ik je nog is wat vertellen, we mochten die wk actie (1 bm halen 2 bm krijgen) niet aanslaan, alleen als de mensen erom vroegenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:37 schreef Yannick567 het volgende:
Wat een faalfranchise heb je dan trouwens. Gatverdamme
Was ook hierquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zal ik je nog is wat vertellen, we mochten die wk actie (1 bm halen 2 bm krijgen) niet aanslaan, alleen als de mensen erom vroegen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik versla jouw Franchise gewoon in Sterrenslagquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:43 schreef Yannick567 het volgende:
Ging teveel kosten zeker? Wel slecht..Bij ons was het gewoon automatisch.
Alles is goed geregeld bij onze franchise, gelukkig
Jij en het faalhazenteam? Laat me niet lachen zeg..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik versla jouw Franchise gewoon in Sterrenslag
Kwaliteitsteam bedoel jequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:49 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Jij en het faalhazenteam? Laat me niet lachen zeg..
![]()
Zegt spuit elf die brood mocht staan.. nounou wat een waardige finaleplaatsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jullie zijn alle 2 faalhazen
Ik heb de finale al gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |