abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 juli 2010 @ 23:30:19 #76
293215 mstyle
Ik trok een streep...
pi_83828927
Ik wordt gek van al die autisten
pi_83832978
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:30 schreef mstyle het volgende:
Ik wordt gek van al die autisten
?

Bij ons vandaag airco kapot.. tering zeg
  vrijdag 9 juli 2010 @ 01:34:16 #78
293215 mstyle
Ik trok een streep...
pi_83833751
Een aantal voorb.

Bij ons moeten met sluit een aantal dozen op de counter worden gezet. Soms zet ik eerst doos A diagonaal neer en dan Doos B verticaal of precies anderssom. Net wat me op dat moment het beste uitkomt. Komt daar 'Manager' aan. Gaat al die dozen er weer aftrekken en dan weer neer zetten zoals ze ALTIJD staan. Net als of er snachts iemand zich daar druk om maakt.

Sauzen voorzien worden van een nieuwe sticker omdat ze 5cm naar rechts zaten. BOEIEND, morgen is de saus op.

Staat een medewerker niet op mijn station waar ik op dat moment aan het werk ben gaat deze medewerker het brood van beneden naar boven plaatsen. WTF!?!

Wordt daar echt gestoord van. Op maar te zwijgen over potjes/bekertjes/doosjes/zoutvaatjes die van links, constant naar rechts worden getrokken.

En dan komt de sadist in me naar boven. BEWUST alles weer fout neerzetten

Maar is écht iritant.

Pfff airco stuk? Bij ons dachten ze pas dat ie ook stuk was. Loeiheet binnen. Stond ie op 'handmatig' ingesteld
pi_83833805
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 01:34 schreef mstyle het volgende:
Een aantal voorb.

Bij ons moeten met sluit een aantal dozen op de counter worden gezet. Soms zet ik eerst doos A diagonaal neer en dan Doos B verticaal of precies anderssom. Net wat me op dat moment het beste uitkomt. Komt daar 'Manager' aan. Gaat al die dozen er weer aftrekken en dan weer neer zetten zoals ze ALTIJD staan. Net als of er snachts iemand zich daar druk om maakt.

Sauzen voorzien worden van een nieuwe sticker omdat ze 5cm naar rechts zaten. BOEIEND, morgen is de saus op.

Staat een medewerker niet op mijn station waar ik op dat moment aan het werk ben gaat deze medewerker het brood van beneden naar boven plaatsen. WTF!?!

Wordt daar echt gestoord van. Op maar te zwijgen over potjes/bekertjes/doosjes/zoutvaatjes die van links, constant naar rechts worden getrokken.

En dan komt de sadist in me naar boven. BEWUST alles weer fout neerzetten

Maar is écht iritant.

Pfff airco stuk? Bij ons dachten ze pas dat ie ook stuk was. Loeiheet binnen. Stond ie op 'handmatig' ingesteld
Bij ons is ie echt kapot
Zag ik ook op het dak. 2 van de 4 motors draaiden maar.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:50:32 #80
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_83851414
Wij hadden gister een muur van koude lucht bij de ingang, de mensen die binnenkwamen gingen daar juist rustiger lopen zodat ze even afkoelde, binnen koelde het ook eindelijk goed, was een te doen temperatuurtje

Ook werkt er nu zo'n nieuw kind hier, net een week maar doet echt alsof ze alles is, dus dat mens heel wijs doen dat ze zoveel weet, komt ze tussendoor opeens met een personeelsbekertje naar voren, pleurt hem vol met milkshake, ik dus op een zwaar boze stem die tevens nogal hard was: "EN DAT MAG DUS NIET HE!". Zij kijkt me boos aan anderen begonnen te lachen.

Ook een stukje later konden we geen ijs meer verkopen, de machines werden te warm dus de sundaemix kwam er gewoon weer uit, dus dat bijdehandte mens stond op raam 1, neemt gewoon bestellingen op met ijs, ik loop er met een rotvaart naartoe: "WE HEBBEN GEEN IJS!", sla de deur weer dicht en ga terug naar raam 2, 3 bestellingen later weer ijs er tussen, ren er weer naar toe "WE HEBBEN GVD GEEN IJS! LUISTER IS" Dat mens werd helemaal panisch gek van mij !

Dus, nieuwe mensen zijn nogal kut gelukkig zijn er ook wat chille nieuwe mensen
  vrijdag 9 juli 2010 @ 20:22:52 #81
293215 mstyle
Ik trok een streep...
pi_83862244
Wahahahahaha GREAT

Ik zou zoiets nooit doen... Ik 'denk' het alleen...

quote:
Maar sommige mensen zou je het liefst eerst even kopje onder laten gaan bij de Bop, vervolgens 'ff' de handen en voeten toasten, daarna bewerken met de stamper uit de lobby een paar keer aanslaan met een broodspatel en vervolgens grillen

Voor de rest ben ik best lief
pi_83863936
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:50 schreef Studiotje het volgende:
Wij hadden gister een muur van koude lucht bij de ingang, de mensen die binnenkwamen gingen daar juist rustiger lopen zodat ze even afkoelde, binnen koelde het ook eindelijk goed, was een te doen temperatuurtje

Ook werkt er nu zo'n nieuw kind hier, net een week maar doet echt alsof ze alles is, dus dat mens heel wijs doen dat ze zoveel weet, komt ze tussendoor opeens met een personeelsbekertje naar voren, pleurt hem vol met milkshake, ik dus op een zwaar boze stem die tevens nogal hard was: "EN DAT MAG DUS NIET HE!". Zij kijkt me boos aan anderen begonnen te lachen.

Ook een stukje later konden we geen ijs meer verkopen, de machines werden te warm dus de sundaemix kwam er gewoon weer uit, dus dat bijdehandte mens stond op raam 1, neemt gewoon bestellingen op met ijs, ik loop er met een rotvaart naartoe: "WE HEBBEN GEEN IJS!", sla de deur weer dicht en ga terug naar raam 2, 3 bestellingen later weer ijs er tussen, ren er weer naar toe "WE HEBBEN GVD GEEN IJS! LUISTER IS" Dat mens werd helemaal panisch gek van mij !

Dus, nieuwe mensen zijn nogal kut gelukkig zijn er ook wat chille nieuwe mensen
Volgens mij ben jij echt een bitch

Vandaag onze airco weer in storing. Weer GSH gebeld, die zeiden dat ze er niks aan konden doen. Meneer u moet de airco resetten. Ja dat heb ik al 10 keer gedaan? 'Oh, dan moet u er een sproeiinstallatie onder zetten die de motoren koelt, meer kan u er niet aan doen'.
help
  vrijdag 9 juli 2010 @ 21:12:12 #83
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_83864183
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 21:05 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij echt een bitch
Nee hoor Ik gooi alleen snel alles er uit wat ik denk
pi_83865087
Ah, dat kan ook natuurlijk. Bij sommige nieuwes moet je dat niet doen, dan worden ze bang en onzeker
  vrijdag 9 juli 2010 @ 21:46:13 #85
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_83865590
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 21:36 schreef Yannick567 het volgende:
Ah, dat kan ook natuurlijk. Bij sommige nieuwes moet je dat niet doen, dan worden ze bang en onzeker
En dat is mijn probleem?
pi_83866317
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 21:46 schreef Studiotje het volgende:

[..]

En dat is mijn probleem?
Zielig voor die nieuwes
  vrijdag 9 juli 2010 @ 22:21:29 #87
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_83867138
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 22:03 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Zielig voor die nieuwes
Dan moeten ze niet zo bijdehand doen al zijn sommige gewoon wel tof, cool, vet...
pi_83868337
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 22:21 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Dan moeten ze niet zo bijdehand doen al zijn sommige gewoon wel tof, cool, vet...
Wij hebben ook heel veel nieuwes. Bijdehandjes, stilles, dommes..
Maar ook nieuwes die het wel snappen en gelijk oppikken
pi_83868447
Nieuwe pijpsletjes
pi_83868566
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nieuwe pijpsletjes
geen commentaar dan maar
  vrijdag 9 juli 2010 @ 23:05:54 #91
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_83868984
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nieuwe pijpsletjes
Zijn hier de polen heel blij mee
pi_83869406
  zaterdag 10 juli 2010 @ 02:12:08 #93
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_83873893
Aaah de eeuwige avonturen van nieuwe mensen Vooral rond deze tijd is het gehalte Faalhaas weer wat hoger dan de rest van het jaar Dat we nu een grote poster op het raam hebben hangen 'Vakantiekrachten gezocht' helpt natuurlijk ook niet
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_83900556
2 parasols zowat naar de klote, wind er onder en wat regen was niet zo goed
  zondag 11 juli 2010 @ 01:39:02 #95
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_83904940
Rustig bij ons vandaag Op gegeven moment stond ik met een collega en een manager buiten, toen het begon met regenen, gingen we kijken wie het het langste vol kon houden Tijdens de stortbui kwam er opeens water uit het plafond in de benedenlobby, in de bovenlobby kwam nog meer water er uit en daar lag ook veel water In de crewroom zo mogelijk nog meer water, maar dat was niet te zien, want daar was het licht uitgevallen
- Walt Disney
pi_83905099
lekker dan

Lekker water dicht
  zondag 11 juli 2010 @ 01:49:43 #97
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_83905131
Ja had wel verwacht dat ze het gemaakt hadden, toen met die hevige sneeuw is dat op dezelfde plek door het dak gekomen, waardoor het plafond in de crewroom ook naar beneden kwam, en vervolgens heel veel water in de (toen nog) KVA frituur verdween, gelukkig waren ze bezig met set up en stond er iemand die snel denkt naast Vandaag zijn we dat voor geweest, maar dat was gelukkig niet nodig uiteindelijk
- Walt Disney
  zondag 11 juli 2010 @ 01:56:41 #98
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_83905254
Bwahah, dat zuigt

Hier geen waterlek, terras ligt alleen overhoop
pi_83942312
Eindelijk zit het voetbal er weer op Vandaag was gewoon echt net zo erg als alle voorgaande wedstrijden bij elkaar opgeteld.

Was op een gegeven moment enkel bezig met het volhouden van de grills, de brood- en dress persoon moesten het maar bij zien te houden

Maar dinsdag wel lekker een BBQ om te vieren dat we het weer overleeft hebben
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_83966158
al meer dan een maand weg maar nog steeds in de clinch over de uren, wellicht helpt een enkeltje hoofdkantoor (nadat ik dit al meerder malen gedreigd heb, inclusief advocaat en ze onvolwassen heb genoemd omdat dit geschil heel simpel op te lossen is:P)
De ballenactie liep die een beetje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')