Yannick uit een ander topic, ik wil meer INFO!!!quote:Op maandag 5 juli 2010 15:40 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Yoghurtsaus, ui, sla, tomaat en vlees
+ 2 flurry's een bekende en een nieuwkomer, én een nieuwe shake
Ik hoor het nooit, maar thanks voor de infoquote:
Nou ben ik natuurlijk ook wel nieuwsgierigquote:
Dat komtquote:Op maandag 5 juli 2010 21:41 schreef misz--kelliej het volgende:
Met die verse vruchtjes, en die vruchtachtige shake ook toch? Ben alleen benieuwd naar wat dat met die yoghurtsaus is? Hebben wij dat al of komt dat of in een ander land?
Er is zelfs Yoghurt Dressingquote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:11 schreef Yannick567 het volgende:
Yoghurtsaus is niet nieuw, dat hebben we vaker gehad..
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:32 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Er is zelfs Yoghurt Dressing![]()
Vanavond werken, tijdens de WK Wedstrijd Nederland - Uruguay! Dat wordt dus mega rustig tussen 8 en half 11/11 uur!
Bij ons zou nu als het goed is een TV en/of radio in de keuken moeten komen te staan (of ze sturen iedereen naar de lobby, daar hangen al tv's waar dan alleen de zender veranderd hoeft te wordenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:16 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Mag eigenlijk niet of iemand moet een tv en digitenne meenemen(of laptop)
Dat laatste is toch niet zo'n probleem?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:27 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Bij ons zou nu als het goed is een TV en/of radio in de keuken moeten komen te staan (of ze sturen iedereen naar de lobby, daar hangen al tv's waar dan alleen de zender veranderd hoeft te worden)
Wordt weer als een gek alle pauzes in 2 keer 45 minuten doen en dan doorknallen tot sluitingstijd
Jij zit toch in Nijmegen ofzo? Bij zo'n plein waar afgelopen vrijdag ook voetbal werd geshowed?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:27 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Bij ons zou nu als het goed is een TV en/of radio in de keuken moeten komen te staan (of ze sturen iedereen naar de lobby, daar hangen al tv's waar dan alleen de zender veranderd hoeft te worden)
Wordt weer als een gek alle pauzes in 2 keer 45 minuten doen en dan doorknallen tot sluitingstijd
Die TV schermen uit de lobby zijn beveilig, no chancequote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:08 schreef Studiotje het volgende:
Kunnen de TV's in de lobby trouwens niet gewoon voetbal showen?
[..]
Jij zit toch in Nijmegen ofzo? Bij zo'n plein waar afgelopen vrijdag ook voetbal werd geshowed?Dat lijkt me kut, echt.. hier zitten we zowat aan de snelweg, geen kroegjes in de buurt alleen bedrijven, zo rustig wordt het
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:26 schreef Battlefan het volgende:
Die TV schermen hebben we naar gekeken, maar daar kun je echt helemaal niks meeMaar er hangt nog een ongebruikt scherm in de keuken, dus daar kijk ik het op
Eindhovenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:08 schreef Studiotje het volgende:
Kunnen de TV's in de lobby trouwens niet gewoon voetbal showen?
[..]
Jij zit toch in Nijmegen ofzo? Bij zo'n plein waar afgelopen vrijdag ook voetbal werd geshowed?Dat lijkt me kut, echt.. hier zitten we zowat aan de snelweg, geen kroegjes in de buurt alleen bedrijven, zo rustig wordt het
Ai! Succesquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:51 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Eindhoven![]()
Maar in Eindhoven Centrum heb je 2 McDonalds restaurants.....allebei van dezelfde franchisenemer en allebei hebben ze een plein voor zich waar een gigantisch scherm staat voor voetbal
Vergelijkbaar met Koninginnedag, echt niet normaal. En aan poetsen zullen wij echt niet toekomen vandaag, mag allang blij zijn als om 0.00 uur de deur dicht kan en we de puinhoop kunnen opruimen. (De schoonmakers zullen zich ook wel verheugen op de puinhoop die zij zullen aantreffenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:53 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ai! Succeswat een omzet zal daar gedraaid worden
Oh, ik weet het nog, 2 jaar geleden moest ik werken tijdens het EK, Nederland moest voetballen die avond en toen stonden we met 4 open kassa'sCompleet uitgestorven en moest maar de hele counter schoonmaken en schrobben, al was dat aardig snel klaar
- hoe zit het met het rooster? hangt die gewoon ergens? met wanneer je moet werken?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:09 schreef lindajup het volgende:
thanks FutureFairytale
heey iedereen, ik heb donderdag mijn eerste dag bij de mcdonald en heb een paar vragen!
- hoe zit het met het rooster? hangt die gewoon ergens? met wanneer je moet werken?
- welke datum word er uitbetaald, of verschilt dat per vestiging
- hoe vaak heb je pauze? en hoe word dat geregeld
- mag je gewoon eigen eten meenemen?
- kan je daar omkleden?
- is het moeilijk om de kassa onder de knie te krijgen? en hoe word je daarbij geholpen
ik hoop heel erg dat jullie er antwoord op kunnen geven, alvast bedankt!
- Verschilt per filiaal, bij de ene kan je ze op internet bekijken, bij de ander hangen ze op in het restaurant. Zal je even moeten vragenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:09 schreef lindajup het volgende:
thanks FutureFairytale
heey iedereen, ik heb donderdag mijn eerste dag bij de mcdonald en heb een paar vragen!
- hoe zit het met het rooster? hangt die gewoon ergens? met wanneer je moet werken?
- welke datum word er uitbetaald, of verschilt dat per vestiging
- hoe vaak heb je pauze? en hoe word dat geregeld
- mag je gewoon eigen eten meenemen?
- kan je daar omkleden?
- is het moeilijk om de kassa onder de knie te krijgen? en hoe word je daarbij geholpen
ik hoop heel erg dat jullie er antwoord op kunnen geven, alvast bedankt!
Wow, als vegetariër bij de McD werken, die is gek..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:24 schreef lindajup het volgende:
ahw super bedankt allemaal!
je ben echt heel erg benieuwd hoe het word. komt ook nog bij dat ik vegetarisch ben haha, ja ik vraag me ook af waarom ik er ga werken. en dat het 10km fietsen is. maargoed ik zie het allemaal wel.
in Heteren trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |