Duitsland is morgen pas....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je weet het maar nooit kan nog wat gebeuren in de 8 minuten
uruguay is veel toffer dan ghana, en momenteel ook een stuk beterquote:
Is toch heerlijk man.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je bent precies op tijd voor de verlenging
maar ik denk dat we een grote kans maken tegen ghana dan Uruguayquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
uruguay is veel toffer dan ghana, en momenteel ook een stuk beter![]()
Maar die commentator heeft het ook alleen over ghana...
Omdat ervaring?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar ik denk dat we een grote kans maken tegen ghana dan Uruguay
Ik ook. Ghana voetbalt meer, dus meer ruimte.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar ik denk dat we een grote kans maken tegen ghana dan Uruguay
Omdat slechte keeper van Ghana waardoor we ze er makkelijker inschieten. Ook is de verdediging van Ghana niet al te best en hun aanvallers raken te snel opgefokt en dat gaat nl uitbuiten met opzichtelijk vallen, maar geen schwalbes.quote:
Wij schieten toch nooit.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Omdat slechte keeper van Ghana waardoor we ze er makkelijker inschieten. Ook is de verdediging van Ghana niet al te best en hun aanvallers raken te snel opgefokt en dat gaat nl uitbuiten met opzichtelijk vallen, maar geen schwalbes.
MAar uruguay heeft suarez en dat wordt een mooiere wedstrijd.
Vond 1e helft wel kijkbaar?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
Toch nog een tweede topic...
Geen mooie wedstrijd
Jawel, Robben krijgt hier veel ruimte waarschijnlijk en gaat schieten. Maar waarsch word het net zo'n wedstrijd als tegen slovakiaquote:
Nederland 4 - 1 Ghanaquote:
duikelaar suarez en forlan kunnen problemen gaan gevenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Omdat slechte keeper van Ghana waardoor we ze er makkelijker inschieten. Ook is de verdediging van Ghana niet al te best en hun aanvallers raken te snel opgefokt en dat gaat nl uitbuiten met opzichtelijk vallen, maar geen schwalbes.
MAar uruguay heeft suarez en dat wordt een mooiere wedstrijd.
Zolang Uruguay het spel maakte. Als Ghana moet komen valt gelijk de wedstrijd dood. Zo gaat het al het hele toernooi.quote:
Vonden ze in het buiteland Oranje Brasil een mooie wedstrijd ?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
Toch nog een tweede topic...
Geen mooie wedstrijd
90 minutenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:22 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Geldt voor de FOK! WK Pool de stand na 90 minuten of die na 120 minuten?
Omdat ervaringquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:21 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nederland 4 - 1 Ghana
Datum: 01-06-2010
Soort:
vrnd
Toeschouwers: 35000
Bondscoach:
Bert van Marwijk
Scheidsrechter:
Svein Oddvar Moen
Stadion:
Stadion Feijenoord
Doelpunten
30. Dirk Kuijt 1 - 0
72. Rafael van der Vaart 2 - 0
78. Asamoah Gyan 2 - 1
80. Wesley Sneijder 3 - 1
87. Robin van Persie (pen.) 4 - 1
Geel
John Mensah
Dominic Adiyiah
Asamoah Gyan
Daarom!![]()
you tell me.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vonden ze in het buiteland Oranje Brasil een mooie wedstrijd ?
Hij ontvangt wel de spelers als ze wereldkampioen zijn geworden.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Kom op zeg... Voetbal met harry Potter vergelijken
Scheelt nagelbijtenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:26 schreef alors het volgende:
Leuk he, verlenging, penalties... alleen bij anderen
ja lekker een oefenwedstrijd erbij halen, dit is het WK. Wake upquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:21 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nederland 4 - 1 Ghana
Datum: 01-06-2010
Soort:
vrnd
Toeschouwers: 35000
Bondscoach:
Bert van Marwijk
Scheidsrechter:
Svein Oddvar Moen
Stadion:
Stadion Feijenoord
Doelpunten
30. Dirk Kuijt 1 - 0
72. Rafael van der Vaart 2 - 0
78. Asamoah Gyan 2 - 1
80. Wesley Sneijder 3 - 1
87. Robin van Persie (pen.) 4 - 1
Geel
John Mensah
Dominic Adiyiah
Asamoah Gyan
Daarom!![]()
Dat ze allemaal maar mooi moe worden ja.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:30 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk verlengingen. Slacht elkaar maar af
suarez speelt ook redelijk.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:30 schreef Nystiq het volgende:
Eigenlijk heb ik liever Uruguay in de halve finale tegen NL. Alleen Forlan blinkt uit.
Ze zijn wel sterker dan Uruguay.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
suarez speelt ook redelijk.
but then again, ghana heeft ook niet echt uitblinkers deze wedstrijd...
Vind je? Vind geen van beide echt sterker maar Uruguay heeft wel iets betere kansen gehad.quote:
`quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:30 schreef N1ck het volgende:
[..]
ja lekker een oefenwedstrijd erbij halen, dit is het WK. Wake up
resultaten behaald in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:34 schreef wolferl het volgende:
[..]
`
Lulkoek.
Het niveau op dit WK is erbarmelijk slecht. Ik heb ook veel mooiere en leukere oefenpotjes gezien, waaronder die tegen Ghana.
dat, en omdat we de jong en vd wiel missen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:35 schreef BlueMage het volgende:
Ik zie Nederland nog wel verliezen van één van deze twee, puur omdat men de tegenstander onderschat.
Wie zegt dat het Nederlands Eftal hun onderschat, misschien doen de fans dat?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:35 schreef BlueMage het volgende:
Ik zie Nederland nog wel verliezen van één van deze twee, puur omdat men de tegenstander onderschat.
De spelers van het NL elftal zijn ook maar mensen. Vooral met egos zo groot als die van B.V. v persie weet je het nooit!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:36 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Wie zegt dat het Nederlands Eftal hun onderschat, misschien doen de fans dat?
Resultaten uit het verleden zeggen inderdaad geen moer.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
resultaten behaald in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst?
plus eventueel Matthijsenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
dat, en omdat we de jong en vd wiel missen.
Zag niks vreemds..quote:
Gewoon allemaal een Edgar Davids bril op. Net zo'n glazen lijken ze allemaal op Brazilië.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:35 schreef BlueMage het volgende:
Wederom larie.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
dat, en omdat we de jong en vd wiel missen.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
"appiah laat zich makkelijk van de bal afzetten, als die fit is ben ik het ook"
Dat vindt ik nog erger van ghana, vooral door die boateng.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:43 schreef BlueMage het volgende:
Penalties gok ik. Uruguay vind ik overigens een onsympathiek team.Wat betreft onderschatten of niet: we zullen zien, ik ben altijd pessimistisch.
Dat zou het mooiste zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:45 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik kan met 99% zekerheid zeggen dat we in de Finale zitten.
Waarschijnlijk tegen de Duitsers
voodooquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
`Sowieso het feit dat ghana een of andere voodoo doctor heeft meegenomen om hun te laten "winnen" vindt ik al verlieswaardig
eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
`Sowieso het feit dat ghana een of andere voodoo doctor heeft meegenomen om hun te laten "winnen" vindt ik al verlieswaardig
Wil je liever tegen Uruguay? dat stelletje duikelaars, altijd opzoek naar strafschoppen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Of Lodero/suarez maken zich onsterfelijk, of het worden penalties. Ik als ajaxfan hoop het eerste
Bij Ajax was ie bij invalbeurten ook vrij onzichtbaar.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:46 schreef Yonjuuni het volgende:
Heeft Lodeiro eigenlijk al een keer de bal aangeaakt? Ik zie hem helemaal nooit.
precies.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:48 schreef Symphonic het volgende:
Deze wedstrijd gezien hebbende heb ik toch liever Ghana.
Dat geduikel werkt niet in ons voordeel
Eindelijk iemand die het begrijptquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:48 schreef Symphonic het volgende:
Deze wedstrijd gezien hebbende heb ik toch liever Ghana.
Dat geduikel werkt niet in ons voordeel
van mij mogen zequote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:50 schreef BlueMage het volgende:
Ghana is volgens mij wel een team dat toch opeens op het laatste moment weet te scoren.
Ze hebben een prima explosieve counter, maar die zie je vooral als ze nog fris zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:50 schreef BlueMage het volgende:
Ghana is volgens mij wel een team dat toch opeens op het laatste moment weet te scoren.
Dit.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze zijn elkaar aardig aan het afmatten dat is al gunstig.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:51 schreef rubbereend het volgende:
"penalties vanaf 11 meter"
Het commentaar is weer briljant
Mja tegen de VS flikten ze het ook in de verlenging.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze hebben een prima explosieve counter, maar die zie je vooral als ze nog fris zijn.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:52 schreef Boulez het volgende:
Suarez heeft dit keer het voordeel dat ie de penalty niet zelf hoeft te versieren.
Suarez heeft dit keer het voordeel dat ie de penalty niet zelf hoeft te versieren.
Hup Ghana!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:56 schreef Nystiq het volgende:
Nederland - Uruguay
4x gespeeld
NL won 1x
Uruguay 3x
Want statistieken van vroegah maken nu nog iets uit.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Nadeel van Ghana is weer dat ze nu ook een goeie speler hebben die geschorst is, waardoor ze itegen NL sterker zullenz ijn dan nu. Bij Uruguay is dat niet zo.
Statistisch gezien welquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:56 schreef Silv het volgende:
[..]
Want statistieken van vroegah maken nu nog iets uit.
Dan zijn ze nogsteeds niet opgewassen tegen het grote Oranjequote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Nadeel van Ghana is weer dat ze nu ook een goeie speler hebben die geschorst is, waardoor ze itegen NL sterker zullenz ijn dan nu. Bij Uruguay is dat niet zo.
De volgende wedstrijd is volgens mij pas op 9 juli. Als je als topsporter dan nog niet gerecupereerd bent, dan ben je niks waard volgens mij.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze zijn elkaar aardig aan het afmatten dat is al gunstig.
heroïsch slechte keeper iddquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:59 schreef Silv het volgende:
De enige speler van Ghana die ik de winst gun is Kingston. Wat een held is dat zeg.
6 juli dus.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:59 schreef Krantenman het volgende:
[..]
De volgende wedstrijd is volgens mij pas op 9 juli. Als je als topsporter dan nog niet gerecupereerd bent, dan ben je niks waard volgens mij.
Gele/rode kaarten zijn veel belangrijker.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:02 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Suarez sowieso niet tegen Nederland.
Huilend? Het is de held van de natie!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:03 schreef alors het volgende:
Ik heb echt een grafhekel aan Suarez maar toen ie net huilend wegliep vond ik het wel zielig
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:03 schreef alors het volgende:
Ik heb echt een grafhekel aan Suarez maar toen ie net huilend wegliep vond ik het wel zielig
Dit.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
NL - Uruguay zonder suarez hebben we 3x zoveel kans. Mooi ook dat Suarez eerst moest huilen en daarna juichen. Toch een nuttige hands van hem ook.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:03 schreef StephanL het volgende:
Slim gedaan van Suarez, wel vies maar wel slim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |