van mij mogen zequote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:50 schreef BlueMage het volgende:
Ghana is volgens mij wel een team dat toch opeens op het laatste moment weet te scoren.
Ze hebben een prima explosieve counter, maar die zie je vooral als ze nog fris zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:50 schreef BlueMage het volgende:
Ghana is volgens mij wel een team dat toch opeens op het laatste moment weet te scoren.
Dit.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze zijn elkaar aardig aan het afmatten dat is al gunstig.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:51 schreef rubbereend het volgende:
"penalties vanaf 11 meter"
Het commentaar is weer briljant
Mja tegen de VS flikten ze het ook in de verlenging.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze hebben een prima explosieve counter, maar die zie je vooral als ze nog fris zijn.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:52 schreef Boulez het volgende:
Suarez heeft dit keer het voordeel dat ie de penalty niet zelf hoeft te versieren.
Suarez heeft dit keer het voordeel dat ie de penalty niet zelf hoeft te versieren.
Hup Ghana!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:56 schreef Nystiq het volgende:
Nederland - Uruguay
4x gespeeld
NL won 1x
Uruguay 3x
Want statistieken van vroegah maken nu nog iets uit.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Nadeel van Ghana is weer dat ze nu ook een goeie speler hebben die geschorst is, waardoor ze itegen NL sterker zullenz ijn dan nu. Bij Uruguay is dat niet zo.
Statistisch gezien welquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:56 schreef Silv het volgende:
[..]
Want statistieken van vroegah maken nu nog iets uit.
Dan zijn ze nogsteeds niet opgewassen tegen het grote Oranjequote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Nadeel van Ghana is weer dat ze nu ook een goeie speler hebben die geschorst is, waardoor ze itegen NL sterker zullenz ijn dan nu. Bij Uruguay is dat niet zo.
De volgende wedstrijd is volgens mij pas op 9 juli. Als je als topsporter dan nog niet gerecupereerd bent, dan ben je niks waard volgens mij.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze zijn elkaar aardig aan het afmatten dat is al gunstig.
heroīsch slechte keeper iddquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:59 schreef Silv het volgende:
De enige speler van Ghana die ik de winst gun is Kingston. Wat een held is dat zeg.
6 juli dus.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:59 schreef Krantenman het volgende:
[..]
De volgende wedstrijd is volgens mij pas op 9 juli. Als je als topsporter dan nog niet gerecupereerd bent, dan ben je niks waard volgens mij.
Gele/rode kaarten zijn veel belangrijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |