quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
"appiah laat zich makkelijk van de bal afzetten, als die fit is ben ik het ook"
Dat vindt ik nog erger van ghana, vooral door die boateng.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:43 schreef BlueMage het volgende:
Penalties gok ik. Uruguay vind ik overigens een onsympathiek team.Wat betreft onderschatten of niet: we zullen zien, ik ben altijd pessimistisch.
Dat zou het mooiste zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:45 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik kan met 99% zekerheid zeggen dat we in de Finale zitten.
Waarschijnlijk tegen de Duitsers
voodooquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
`Sowieso het feit dat ghana een of andere voodoo doctor heeft meegenomen om hun te laten "winnen" vindt ik al verlieswaardig
eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
`Sowieso het feit dat ghana een of andere voodoo doctor heeft meegenomen om hun te laten "winnen" vindt ik al verlieswaardig
Wil je liever tegen Uruguay? dat stelletje duikelaars, altijd opzoek naar strafschoppen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Of Lodero/suarez maken zich onsterfelijk, of het worden penalties. Ik als ajaxfan hoop het eerste
Bij Ajax was ie bij invalbeurten ook vrij onzichtbaar.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:46 schreef Yonjuuni het volgende:
Heeft Lodeiro eigenlijk al een keer de bal aangeaakt? Ik zie hem helemaal nooit.
precies.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:48 schreef Symphonic het volgende:
Deze wedstrijd gezien hebbende heb ik toch liever Ghana.
Dat geduikel werkt niet in ons voordeel
Eindelijk iemand die het begrijptquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:48 schreef Symphonic het volgende:
Deze wedstrijd gezien hebbende heb ik toch liever Ghana.
Dat geduikel werkt niet in ons voordeel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |