resultaten behaald in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:34 schreef wolferl het volgende:
[..]
`
Lulkoek.
Het niveau op dit WK is erbarmelijk slecht. Ik heb ook veel mooiere en leukere oefenpotjes gezien, waaronder die tegen Ghana.
dat, en omdat we de jong en vd wiel missen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:35 schreef BlueMage het volgende:
Ik zie Nederland nog wel verliezen van één van deze twee, puur omdat men de tegenstander onderschat.
Wie zegt dat het Nederlands Eftal hun onderschat, misschien doen de fans dat?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:35 schreef BlueMage het volgende:
Ik zie Nederland nog wel verliezen van één van deze twee, puur omdat men de tegenstander onderschat.
De spelers van het NL elftal zijn ook maar mensen. Vooral met egos zo groot als die van B.V. v persie weet je het nooit!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:36 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Wie zegt dat het Nederlands Eftal hun onderschat, misschien doen de fans dat?
Resultaten uit het verleden zeggen inderdaad geen moer.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
resultaten behaald in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst?
plus eventueel Matthijsenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
dat, en omdat we de jong en vd wiel missen.
Zag niks vreemds..quote:
Gewoon allemaal een Edgar Davids bril op. Net zo'n glazen lijken ze allemaal op Brazilië.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:35 schreef BlueMage het volgende:
Wederom larie.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
dat, en omdat we de jong en vd wiel missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |