Duitsland is morgen pas....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je weet het maar nooit kan nog wat gebeuren in de 8 minuten
uruguay is veel toffer dan ghana, en momenteel ook een stuk beterquote:
Is toch heerlijk man.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je bent precies op tijd voor de verlenging
maar ik denk dat we een grote kans maken tegen ghana dan Uruguayquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
uruguay is veel toffer dan ghana, en momenteel ook een stuk beter![]()
Maar die commentator heeft het ook alleen over ghana...
Omdat ervaring?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar ik denk dat we een grote kans maken tegen ghana dan Uruguay
Ik ook. Ghana voetbalt meer, dus meer ruimte.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar ik denk dat we een grote kans maken tegen ghana dan Uruguay
Omdat slechte keeper van Ghana waardoor we ze er makkelijker inschieten. Ook is de verdediging van Ghana niet al te best en hun aanvallers raken te snel opgefokt en dat gaat nl uitbuiten met opzichtelijk vallen, maar geen schwalbes.quote:
Wij schieten toch nooit.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Omdat slechte keeper van Ghana waardoor we ze er makkelijker inschieten. Ook is de verdediging van Ghana niet al te best en hun aanvallers raken te snel opgefokt en dat gaat nl uitbuiten met opzichtelijk vallen, maar geen schwalbes.
MAar uruguay heeft suarez en dat wordt een mooiere wedstrijd.
Vond 1e helft wel kijkbaar?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
Toch nog een tweede topic...
Geen mooie wedstrijd
Jawel, Robben krijgt hier veel ruimte waarschijnlijk en gaat schieten. Maar waarsch word het net zo'n wedstrijd als tegen slovakiaquote:
Nederland 4 - 1 Ghanaquote:
duikelaar suarez en forlan kunnen problemen gaan gevenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Omdat slechte keeper van Ghana waardoor we ze er makkelijker inschieten. Ook is de verdediging van Ghana niet al te best en hun aanvallers raken te snel opgefokt en dat gaat nl uitbuiten met opzichtelijk vallen, maar geen schwalbes.
MAar uruguay heeft suarez en dat wordt een mooiere wedstrijd.
Zolang Uruguay het spel maakte. Als Ghana moet komen valt gelijk de wedstrijd dood. Zo gaat het al het hele toernooi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |