Rustigquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:56 schreef reetveter het volgende:
HAHAHA ik keek tmf. Wat is die gozer die ijs schept een smerige kankergay zeg
Doordeweekse schoolfeestenquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je kan nog mee naar een schoolfeest
Ik zou haar geven. Hard.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:56 schreef Breathtaking het volgende:
Maar goed, Whitney is geen personage. Wat snap je niet aan REAL LIFE?
Ik heb er vanavond een, omdat iedereen toch vrij is.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doordeweekse schoolfeesten![]()
Ik heb er morgen 1, en maandag.
Ja dat is meestal he bij dat programma. Net zoals sweet sixteen er ook vaak meisjes van 14 waren.quote:
Jullie hebben deze week al vakantie he? Midden Nederland. Hier nog een extra week.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb er vanavond een, omdat iedereen toch vrij is.
en het verhaal is elke keer hetzelfdequote:Op donderdag 1 juli 2010 17:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat is meestal he bij dat programma. Net zoals sweet sixteen er ook vaak meisjes van 14 waren.
Nee net Noord. Officieel deze week en volgende week nog school, maar moet alleen nog cijferlijst en rapport op halen en boeken wegbrengen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jullie hebben deze week al vakantie he? Midden Nederland. Hier nog een extra week.
Ik zat er net ook al naar te kijkenquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:22 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van dat shirt?
Ultra slutty.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:24 schreef tliciouz het volgende:
Ik vind overigens doorschijnende dingen best mooiheb nu een mooie doorschijnende zwarte blouse
Ik ga m bestellen denk ik.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zat er net ook al naar te kijken
Ik ook. Ik heb een lace top.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:24 schreef tliciouz het volgende:
Ik vind overigens doorschijnende dingen best mooiheb nu een mooie doorschijnende zwarte blouse
Ik wilde ook gewoon iets zeggen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik hem combineer
Ik zag laatst ergens soortgelijke pumps, en dan was de zool met zo'n slangenprint.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:28 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.schuh.co.uk/wo(...)ad-vixen/1164181420/
OMG
SUKKOL! Nu ben ik benieuwd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zag laatst ergens soortgelijke pumps, en dan was de zool met zo'n slangenprint.Of nja niet de zool maar wat bij deze pumps zwart en wit is dan dus. Ja normaal gesproken vind ik dat best pauper en lelijk, maar bij die schoenen was het heel tof.
Waren verder ook heel mooi. Weet alleen niet meer waar ik ze zag.
Iedereen japsnarst em de laatste tijd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:32 schreef Salatrel het volgende:
volgens mij heb ik een japsnars gedaan net in de supermarkt
Sorry.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
SUKKOL! Nu ben ik benieuwd.
Ik wil trouwens van die lieve klompjes.![]()
[ afbeelding ]
Bij de primark had je echt zulke mooiequote:Op donderdag 1 juli 2010 18:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
SUKKOL! Nu ben ik benieuwd.
Ik wil trouwens van die lieve klompjes.![]()
[ afbeelding ]
IK VIND ZE LEEEEEEEEEEEEEUK.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Sorry.
Oh ik vind klompjes zo fucking lelijk.
Mn moeder zag ze ook ergens, leer. Supernice, we gaan ze nog kopen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij de primark had je echt zulke mooiein het beige van een heel mooi stofje. Durfde ze alleen niet te kopen.
Ohquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mn moeder zag ze ook ergens, leer. Supernice, we gaan ze nog kopen.
ja ik liep dus door de super voor wat bakproducten (want ik ga een taart bakken dinsdagquote:
Wat voor een taart ga je bakken? Ik maak echt zoveel cupcakes en taarten enzoquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja ik liep dus door de super voor wat bakproducten (want ik ga een taart bakken dinsdag) en krentenbollen. en constant liep diezelfde kassamiep langs wat al verdacht is aangezien cassieres zelden in de winkel lopen.
dus op gegeven moment draai ik om en keek haar recht aan en lachte... gaat ze gelijk naar de grond kijken![]()
toen heb ik de krentenbollen gepakt en ben ik weggelopen naar de kassa!
Ik wel. HIHIHIHIHIHIHIHIHIH New Look, River Island etc. Zaraaaaaaa. H&M. Mango. Bershka.quote:
Zara, h&m en mango zitten hier, maar river island ook ja? En bershka? En new look?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wel. HIHIHIHIHIHIHIHIHIH New Look, River Island etc. Zaraaaaaaa. H&M. Mango. Bershka.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat voor een taart ga je bakken? Ik maak echt zoveel cupcakes en taarten enzo
River Island en New Look zitten naast elkaar. Bershka zit daar bij stadhuisplein.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zara, h&m en mango zitten hier, maar river island ook ja? En bershka? En new look?waarom weet ik dat nu dan pas? Dan ga ik er deze maand of volgende maand nog heen
Stadhuisplein zegt me niets ben er namelijk nog nooit geweestquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
River Island en New Look zitten naast elkaar. Bershka zit daar bij stadhuisplein.
Zitten ook allemaal hier hoorquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zara, h&m en mango zitten hier, maar river island ook ja? En bershka? En new look?waarom weet ik dat nu dan pas? Dan ga ik er deze maand of volgende maand nog heen
quote:
wat krijg je? ik weet het ook alquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:43 schreef Potloodvis het volgende:
Vandaag ook te horen gekregen wat mijn verjaardagscadeau is over een goede maand. Eigenlijk wilde mijn ouders het niet verklappen, maar ze moesten uiteindelijk wel.
Stoer doen met h&m'squote:Op donderdag 1 juli 2010 18:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in rotterdam 2x H&M op 5 minuten lopen afstand van elkaar
quote:
ik weet niet hoor, maar er zitten er 3. op 5 minuten loop afstand. ze zijn alleen niet hetzelfde.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in rotterdam 2x H&M op 5 minuten lopen afstand van elkaar
ohquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, maar er zitten er 3. op 5 minuten loop afstand. ze zijn alleen niet hetzelfde.
Ik moest mijn auto inleveren, maar ik krijg dus een nieuwe.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat krijg je? ik weet het ook almoest het zelf bestellen namelijk
Kak dila?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:46 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zou een cursus Russisch krijgen beginnend in september, maar weet niet of ik er de tijd wel voor heb.
Ik las oraalquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:47 schreef wolvendagen het volgende:
Tli, ik weet niet of ik hem in het zwart of koraal wil.
Die wordt nu helemaal verbouwd enzo, slecht bereikbaarquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kom nog best vaak in de Utrechtsestraat.
Koraal.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:47 schreef wolvendagen het volgende:
Woon je in Nijmegen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:48 schreef Smart_ass het volgende:
Wat winkelen betreft vind ik het altijd jammer dat ik in Nijmegen woon.
Kutstad om te winkelen heaquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:48 schreef Smart_ass het volgende:
Wat winkelen betreft vind ik het altijd jammer dat ik in Nijmegen woon.
Zwart.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:47 schreef wolvendagen het volgende:
Ja ik kom er niet om te winkelen, broer van Jochem woont er. Betaald kanker veel voor een appartement daarquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die wordt nu helemaal verbouwd enzo, slecht bereikbaarMaar daar zijn alleen wat kleinere winkeltjes
Ik kan je wel bijscholenquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Garasjoh.
Maargoed dat gaat 'm niet worden ben ik bang dus. Wel jammer. Want Russisch.
Loop een willekeurige winkel in waar ze dameskleding verkopen en je zult zien dat ongeveer een derde van de kleding koraalkleurig is.quote:
Wait whuttttttt kun jij serieus Russisch?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan je wel bijscholenKunnen we samen winkelen in Nijmegen.
Doe een badpak.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:50 schreef wolvendagen het volgende:
Even kijken, ik laat mn zusje misschien gewoon een bikini kopen.
quote:
Vrouwen die kleuren bedenkenquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Loop een willekeurige winkel in waar ze dameskleding verkopen en je zult zien dat ongeveer een derde van de kleding koraalkleurig is.
Dat is al helemaal een kutstad om te winkelen, veel te kleine winkelstraatquote:
Ja verbaast me niks als ie in de utrechtsestraat woontquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik kom er niet om te winkelen, broer van Jochem woont er. Betaald kanker veel voor een appartement daar
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Loop een willekeurige winkel in waar ze dameskleding verkopen en je zult zien dat ongeveer een derde van de kleding koraalkleurig is.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen die kleuren bedenken![]()
Laat zien dan
Niet heel goed hoorquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wait whuttttttt kun jij serieus Russisch?![]()
Nah dan kom ik liever naar Arnhem. Smits schoenen.
Meer dan 1000 euro, en als je zijn wc ziet. Ik pas er met mijn achterwerk precies tussenquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja verbaast me niks als ie in de utrechtsestraat woont
http://en.wikipedia.org/wiki/Coral_(color) dit is het, het is een soort mix van oranje en roze.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's een zalmkleur. Da's geen koraal.Vrouwenlogica wederom.
Rood dusquote:
Ik snapte niks van deze zinquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Meer dan 1000 euro, en als je zijn wc ziet. Ik pas er met mijn achterwerk precies tussen
het heet koraal op die site. dus kom niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
tja jouw achterwerk hequote:Op donderdag 1 juli 2010 18:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Meer dan 1000 euro, en als je zijn wc ziet. Ik pas er met mijn achterwerk precies tussen
Gast doe niet zo kankerdom. Wat is het, op die foto?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ga nou niet schelden met kanker dan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Gast doe niet zo kankerdom. Wat is het, op die foto?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Coral_(color) dit is het, het is een soort mix van oranje en roze.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:54 schreef wolvendagen het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Coral_%28color%29
Oh wat gaaf zeg. Hoe kom dat? Ga je daar weleens op vakantie?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet heel goed hoorMaar veel dingen wat je moet weten als je daar op vakantie gaat wel
![]()
Maar waar woon je in Nijmegen? Kom je er ook vandaan of om te studeren?
quote:
Noch koraal.quote:
HEUL NIEt. Het lijkt op een ring het is te klein voor een armband.quote:
Dankje. Ik dacht dat Laki en Mozy hem al waren gevlucht.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Noch koraal.
Dat is toch gewoon roze man
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Twaalfvingerige gehandicapte voor je facepalm-post.
Ik zit op een Mac, dus superieure beeldkwaliteit.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:57 schreef Smart_ass het volgende:
Oke ik snap weer waar dat enorme percentage kleurenblinde mannen vandaan komt.
Nee ze zijn gewoon eigenwijs. een wereld zonder mannen zou zoveel beter zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:57 schreef Smart_ass het volgende:
Ik liet het even aan iemand zien met de vraag welke kleur het was.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dankje. Ik dacht dat Laki en Mozy hem al waren gevlucht.
Nee ben er nog nooit geweestquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh wat gaaf zeg. Hoe kom dat? Ga je daar weleens op vakantie?
Ik woon in west, in een te dure kamer.Dus ben blij dat ik dinsdag weer ergens anders kan kijken. Kom er niet vandaan nee, geboren in Den Bosch en laatste jaren in Rhenen gewoond (ja daar bij die dierentuin
).
En jij komt uit Arnhem?
Strike three.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik liet het even aan iemand zien met de vraag welke kleur het was.
Antwoord was roze.
Kijk eens naar de linkquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HEUL NIEt. Het lijkt op een ring het is te klein voor een armband.
Dit heeft niks met kleurenblindheid te maken, dit heeft te maken met de enorme drang van vrouwen om aan alles een labeltje te hangen en niet gewoon kunnen zeggen dit is dit of dat, maar er constant iets nieuws voor moeten verzinnen, want stel je eens voor dat je niet origineel zou zijn zegquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:57 schreef Smart_ass het volgende:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik zit op een Mac, dus superieure beeldkwaliteit.
Ik ookquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:59 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou hem geld geven voor zijn eerlijkheid.
Ik ben er stiekem ook wel trots op dat ik Bosschenaar ben, terwijl ik er alleen maar geboren ben verder.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ben er nog nooit geweestbeste vrienden van mijn ouders zijn Russisch, en hun zoon heeft me een beetje van alles wat geleerd.
Nee ik ben geboren in Nijmegenecht ik houd van die stad. De mensen alleen al
maar woon nu in Arnhem omdat mijn vriend hier al 3 jaar woont en niet weg wilt vanwege werk.
Maar ga terug naar Den Bosch joh!alleen al voor Jan de Groot zijn Bossche bollen.
Ik zou hem pas geld geven:quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:59 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou hem geld geven voor zijn eerlijkheid.
Hoezo? Dat hebben die modenichten verzonnen hoor.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dit heeft niks met kleurenblindheid te maken, dit heeft te maken met de enorme drang van vrouwen om aan alles een labeltje te hangen en niet gewoon kunnen zeggen dit is dit of dat, maar er constant iets nieuws voor moeten verzinnen, want stel je eens voor dat je niet origineel zou zijn zeg
Doet het niet. Maar grappig. Haha.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou hem pas geld geven:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik zou hem op mac trakteren met een biertje.quote:
Nu danquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doet het niet. Maar grappig. Haha.
WAT>quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat gaat hem worden voor mijn 19e verjaardag. Moet ik wel de andere auto inleveren.
dagdag, dat is lang geledenquote:
Ik vind Den Bosch een hele gezellige stad.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben er stiekem ook wel trots op dat ik Bosschenaar ben, terwijl ik er alleen maar geboren ben verder.![]()
Oh dat is wel echt gaaf. Ik vind Rusland en Russisch enzo altijd zo fascinerend.
Haaaa Nijmeegse! Ja is wel leuke stad, maar om te winkelen is Arnhem zoveel beter. Waar woon jij in Arnhem dan?
Say it.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
OMG weet je trouwens wat er in mn jaarboek stond.Bij mijn naam.
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
Oke er staat altijd zo'n verhaaltje dan. Bij mij stond er:quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oke er staat altijd zo'n verhaaltje dan. Bij mij stond er:
Sanna kon je in de pauze op de wc etend aan haar volkoren boterhammen met kaas die haar papa voor haar maakte treffen.
WAT
/Care?quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
Pwnd for lifequote:Op donderdag 1 juli 2010 19:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sanna kon je in de pauze op de wc etend aan haar volkoren boterhammen met kaas die haar papa voor haar maakte treffen.
WAT
Ik blijk dat ooit ergens te hebben ingevuld.quote:
dat heb je vast niet zelf ingestuurdquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
WAT
Klopt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
WAT
Jawel, maar echt al in de derde of zo.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat heb je vast niet zelf ingestuurd
Ik moet wel zelf verzekering en benzine betalen, dat is duur genoeg voor iemand van mijn leeftijd.quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawel, maar echt al in de derde of zo.
ach ik kreeg een vragenlijstje van 5 vragen. vraag 4 was wie is de liefde van je leven. ik had toen net 3 dagen wat met een meisje dus ik kon moeilijk een andere naam invullen. 3 weken later het uit. krijg ik 3 maanden later dat jaarboek van school. had ik ook echt ff een DOH! momentjequote:Op donderdag 1 juli 2010 19:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawel, maar echt al in de derde of zo.
Wat, staat de verzekering van dat ding op jouw naam?quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik moet wel zelf verzekering en benzine betalen, dat is duur genoeg voor iemand van mijn leeftijd.
Ja ho maar nu hebben jullie het over een foto die Chai postte. Die armband die tl postte en die koraalfoto die ik poste, das gewoon koraalkleur. Hoe wil je het anders noemen dan? Dat is gewoon een kleur man, wat is het probleem.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dit heeft niks met kleurenblindheid te maken, dit heeft te maken met de enorme drang van vrouwen om aan alles een labeltje te hangen en niet gewoon kunnen zeggen dit is dit of dat, maar er constant iets nieuws voor moeten verzinnen, want stel je eens voor dat je niet origineel zou zijn zeg
ROMA INFAMEquote:
Oh gezellige wijk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind Den Bosch een hele gezellige stad.
Ja Rusland heeft gewoon een bepaalde aantrekkingskracht, wil er graag een keer heen.
Ik vind winkelen in Arnhem dus 3 keer nietsik woon in Malburgen
Ja, want mijn vader en moeder rijden al zo lang schadevrij dat ze belachelijk weinig hoeven betalen. Als ik nu ergens tegenaan zit dan zou dat zuur voor hun zijn. Nu is het gewoon op mijn naam.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, staat de verzekering van dat ding op jouw naam?!!
een all risk verzekering voor iemand van 19 voor zon auto is een maandsalaris volgens mijquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, staat de verzekering van dat ding op jouw naam?!!
Whehehe. Zij hadden het echt alleen over dat ding en negeerden die van jullie, ze zagen geen verschil.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ho maar nu hebben jullie het over een foto die Chai postte. Die armband die tl postte en die koraalfoto die ik postte, das gewoon koraalkleur. Hoe wil je het anders noemen dan? Dat is gewoon een kleur man, wat is het probleem.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, want mijn vader en moeder rijden al zo lang schadevrij dat ze belachelijk weinig hoeven betalen. Als ik nu ergens tegenaan zit dan zou dat zuur voor hun zijn. Nu is het gewoon op mijn naam.
Ja, wat betaal je dan ongeveer?quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een all risk verzekering voor iemand van 19 voor zon auto is een maandsalaris volgens mij
Op een of andere manier slaag ik altijd in Nijmegen en niet in Arnhemquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh gezellige wijk.Maar vind je Nijmegen wel wat dan? Arnhem heeft wel leukere winkels.
Jullie konden niet eens zien of het een armband of ring was. Please, komen jullie ons fronten over de kleur.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Whehehe. Zij hadden het echt alleen over dat ding en negeerden die van jullie, ze zagen geen verschil.
Hatert is pas een gezellige wijk in nijmegenquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh gezellige wijk.Maar vind je Nijmegen wel wat dan? Arnhem heeft wel leukere winkels.
Mannen zien nooit ergens een verschil tussenquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Whehehe. Zij hadden het echt alleen over dat ding en negeerden die van jullie, ze zagen geen verschil.
Ik heb daar niets over gezegd jongen. Lul niet leer lezen, jij kan niet eens zien of ik daar iets over heb gezegd of niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jullie konden niet eens zien of het een armband of ring was. Please, komen jullie ons fronten over de kleur.
Ik zeg toch niet jij, ik zeg jullie. Boh, het wordt mooier en mooier.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb daar niets over gezegd jongen. Lul niet leer lezen, jij kan niet eens zien of ik daar iets over heb gezegd of niet.
Nog niets, zal wel tussen de 1500 en 2000 euro komen te zitten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Ja, wat betaal je dan ongeveer?
Al die mensen hebben al fucking rare hoofden.quote:
Tering.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nog niets, zal wel tussen de 1500 en 2000 euro komen te zitten.
Waarom quote je mij dan als je het niet over mij hebt?quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet jij, ik zeg jullie. Boh, het wordt mooier en mooier.
Haha ik andersom.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Op een of andere manier slaag ik altijd in Nijmegen en niet in Arnhem
Ja, is even wennen. Misschien is mijn andere cadeau wel dat ze een beetje meebetalen. Hoop ik.quote:
quote:
Omdat jij het weer ter sprake moest brengen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom quote je mij dan als je het niet over mij hebt?
Mijn eerste actie. Die kenkerknol in het begin is niets waard. De Kentucky Saddler.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:14 schreef tliciouz het volgende:
Als ik geweten had dat je paarden en andere lieve beestjes in red dead redemption kon afschieten had ik hem niet gekocht.
rennende frikadellenquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:14 schreef tliciouz het volgende:
Als ik geweten had dat je paarden en andere lieve beestjes in red dead redemption kon afschieten had ik hem niet gekocht.
das nog goedkoper dan een happy mealquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:15 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]sex for a cheeseburger
Dario Vujicevic?quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:16 schreef WillFerrell het volgende:
Hey WD, weet je wie ik over een week en 75 min. ga ontmoeten?
Het is wel een geniaal spel hoorquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mijn eerste actie. Die kenkerknol in het begin is niets waard. De Kentucky Saddler.
JERRY.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:15 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]sex for a cheeseburger
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die rapnegertquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:16 schreef WillFerrell het volgende:
Hey WD, weet je wie ik over een week en 75 min. ga ontmoeten?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
mag ik mee? krijg je een cheeseburger van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Die komt ook in Rhenen dit weekend geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Waar? Ik heb hem al gezien, wat een baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Hij is naar Kreta geweest.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die ga ik ontmoeten op Ibiza. Hij is er dezelfde week als ik.
Sold.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mag ik mee? krijg je een cheeseburger van me
Omg wat heerlijk.quote:
[..]
das een ekte koningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Ja, ga ik hier niet neer zetten. In Almelo/omstreken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar? Ik heb hem al gezien, wat een baas.
Versier hem, mijn toestemming heb je.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die ga ik ontmoeten op Ibiza. Hij is er dezelfde week als ik.
neppe gucci tasjequote:
Almelooooooooooooooooooooooooooooo's piratenfestival ?quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:18 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, ga ik hier niet neer zetten. In Almelo/omstreken.
Nee.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:19 schreef gers het volgende:
[..]
Almelooooooooooooooooooooooooooooo's piratenfestival ?
hoezoquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:20 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb zaterdag en zondag trouwens de ultieme gelegenheden om chica's te versieren, mits ik in die mood ben.
GODDAMNIT. IK DACHT NAAR ST. TROPEZ.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja en hij gaat volgende week naar Ibiza!
Ik heb zn telefoonnummer maar ik heb er nooit wat mee gedaan.quote:
Ik vind hem niet echt wat.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Versier hem, mijn toestemming heb je.
gewoon zoveel mogelijk hertjes regelenquote:
Nou laat mij eens een date regelen voor je. Om er ondertussen zelf vandoor te gaan met hem.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb zn telefoonnummer maar ik heb er nooit wat mee gedaan.
Never.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou laat mij eens een date regelen voor je. Om er ondertussen zelf vandoor te gaan met hem.
Oh daar is hij al een stuk minderquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DAMN BOY. DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMN.
fc twentequote:Op donderdag 1 juli 2010 19:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je wordt burgerlijkquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, tijden veranderen. Sowieso vind ik een relatie fijner dan single zijn.
Nou in de zomer zou ik soms graag single zijnquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, tijden veranderen. Sowieso vind ik een relatie fijner dan single zijn.
NEE.quote:
Ja, met festivals en reizen is het ideaal, maar toch ontbreekt er dan iets vind ik.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou in de zomer zou ik soms graag single zijn
SUPPORT YOUR LOCAL TEAM !!!quote:
Twente slet is dat.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee ik zou hem in het echt moeten aanschouwen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NEE.
[ afbeelding ]
DEZE FOTO. OMGhij kijk zo stout.
IK WEL, MAAR IK VAL OP FOUTE JONGENS DIE INDO ZIJN OF LIJKEN.quote:
Zegt genoeg over hem met 11-jarigen langs zich of niet dan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NEE.
[ afbeelding ]
DEZE FOTO. OMGhij kijk zo stout.
smerige kutclub met teveel machtquote:
Pf, in het echt hem aanschouwen. Alsof ik dan niet gelijk bovenop 'm spring.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ik zou hem in het echt moeten aanschouwen.
Oostblokkers vergelijken met Indo's.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IK WEL, MAAR IK VAL OP FOUTE JONGENS DIE INDO ZIJN OF LIJKEN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |