Rustigquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:56 schreef reetveter het volgende:
HAHAHA ik keek tmf. Wat is die gozer die ijs schept een smerige kankergay zeg
Doordeweekse schoolfeestenquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je kan nog mee naar een schoolfeest
Ik zou haar geven. Hard.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:56 schreef Breathtaking het volgende:
Maar goed, Whitney is geen personage. Wat snap je niet aan REAL LIFE?
Ik heb er vanavond een, omdat iedereen toch vrij is.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doordeweekse schoolfeesten![]()
Ik heb er morgen 1, en maandag.
Ja dat is meestal he bij dat programma. Net zoals sweet sixteen er ook vaak meisjes van 14 waren.quote:
Jullie hebben deze week al vakantie he? Midden Nederland. Hier nog een extra week.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb er vanavond een, omdat iedereen toch vrij is.
en het verhaal is elke keer hetzelfdequote:Op donderdag 1 juli 2010 17:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat is meestal he bij dat programma. Net zoals sweet sixteen er ook vaak meisjes van 14 waren.
Nee net Noord. Officieel deze week en volgende week nog school, maar moet alleen nog cijferlijst en rapport op halen en boeken wegbrengen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jullie hebben deze week al vakantie he? Midden Nederland. Hier nog een extra week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |