Nee, ze is getrouwd met TS.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:42 schreef DeTolk het volgende:
heeft ze wel een uitkering?
geen inkomen en geen uitkering. Het is nog niet zeker of ze zwanger is, dat weten we pas woensdag als ze naar de gynaecoloog gaat.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:42 schreef DeTolk het volgende:
Maar serieus: Is ze ook daadwerkelijk zwanger?
En ze heeft geen inkomen zeg je. heeft ze wel een uitkering?
waar heb je d'r vandaan geplukt zeg!?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:46 schreef leukegast het volgende:
[..]
geen inkomen en geen uitkering. Het is nog niet zeker of ze zwanger is, dat weten we pas woensdag als ze naar de gynaecoloog gaat.
Ik bereid me alvast voor het ergste. We kunnen ook nog bij elkaar blijven, maar wel wel weten hoeveel mij zoiets gaat kosten.
Ze heeft nog nooit inkomen of uitkering gehad. Ze heeft ooit wel een paar maanden via een uitzendbureau gewerkt.
Dat begrijp ik niet, klinkt alsof je inderdaad aan het faken bent.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:46 schreef leukegast het volgende:
We kunnen ook nog bij elkaar blijven, maar wel wel weten hoeveel mij zoiets gaat kosten.
hmmm, kan je verzekeren dat dit echt isquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:47 schreef WRH het volgende:
hm, het regent af en toe dit soort topics van mensen die zich aanmelden, dus nog nooit iets gepost hebben en meteen met een vergelijkbaar onderwerp komen en dan vervolgens niets meer van zich laten horen,oftewel fake onzin.
ik wacht nog even voor ik uitgebreid dingen ga roepen...
Dit dus. Goede vraag.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:50 schreef Lienekien het volgende:
Ik neem aan dat het met wederzijdse instemming is gegaan dat je vrouw niet is gaan werken, maar thuis is gebleven met de kinderen?
Wat wil je weten?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:48 schreef DeTolk het volgende:
[..]
waar heb je d'r vandaan geplukt zeg!?
Ook nooit vakantiebaantjes?
iets zegt me dat dit verhaal niet helemaal op waarheid berust, en er dingen ontbreken.
FOK! staat altijd heel hoog op google voor dit soort onderwerpen. Dus het is logisch dat heel veel mensen op dit forum komen en hier hun vraag stellen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:47 schreef WRH het volgende:
hm, het regent af en toe dit soort topics van mensen die zich aanmelden, dus nog nooit iets gepost hebben en meteen met een vergelijkbaar onderwerp komen en dan vervolgens niets meer van zich laten horen,oftewel fake onzin.
ik wacht nog even voor ik uitgebreid dingen ga roepen...
Maar tussendoor ook nooit gewerkt?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:53 schreef leukegast het volgende:
[..]
Wat wil je weten?
Nee ze heeft nooit vakantie baantjes gehad, ze is immers bij de kinderen,en ze doet het huishouden.
nou we hebben nog helemaal niet besloten om te gaan scheiden. Immers moeten we eerst zeker weten of ze zwanger is, daarnaast lopen we nu bij een psycholoog.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:50 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet, klinkt alsof je inderdaad aan het faken bent.
Afijn, voordat ik stop hier met reageren, hier kan je de alimentatie (laten) uitrekenen:
http://www.alimentatiehaven.nl/
Waarom laat je het afhangen van of ze zwanger is? Ik vind dat raar. Vreemdgaan en zwanger worden is een vertrouwensbreuk, vreemdgaan en niet zwanger worden maakt die vertrouwensbreuk niet minder erg.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:56 schreef leukegast het volgende:
[..]
nou we hebben nog helemaal niet besloten om te gaan scheiden. Immers moeten we eerst zeker weten of ze zwanger is, daarnaast lopen we nu bij een psycholoog.
door ben ik naar een psycholoog gegaan en is nu bij mijn vrouw borderline geconstateerd, wat haar gedrag verklaard.
En ze wil niet van me af, ze wil wel bij mij blijven. Dus we hebben nog niets besloten.
ik had toch wel liever dat ze ging werken, maar dat hield ze niet lang vol. Meteen ruzie met de eerste beste baas. Maar goed, dat hoort ook bij borderline gedrag.quote:
Wat hij wil weten is welk land je haar vandaan geplukt hebt?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:53 schreef leukegast het volgende:
[..]
Wat wil je weten?
Nee ze heeft nooit vakantie baantjes gehad, ze is immers bij de kinderen,en ze doet het huishouden.
Datquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:50 schreef Lienekien het volgende:
Ik neem aan dat het met wederzijdse instemming is gegaan dat je vrouw niet is gaan werken, maar thuis is gebleven met de kinderen?
De psycholoog heeft een naam voor vreemdgaan verzonnen en het is goed?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:56 schreef leukegast het volgende:
[..]
nou we hebben nog helemaal niet besloten om te gaan scheiden. Immers moeten we eerst zeker weten of ze zwanger is, daarnaast lopen we nu bij een psycholoog.
door ben ik naar een psycholoog gegaan en is nu bij mijn vrouw borderline geconstateerd, wat haar gedrag verklaard.
En ze wil niet van me af, ze wil wel bij mij blijven. Dus we hebben nog niets besloten.
maar goed, als ze zwanger van deze jongen is geworden. Ze wil overigens niets met die jongen meer te maken hebben. Deze jongen woont overigens in een ver arm land.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:52 schreef RM-rf het volgende:
Vastgesteld Overspel kán een grond zijn een scheiding aan te vragen op basis van een 'grove fout' van de ander en kàn een grond zijn voor de andere eventueel recht op bepaalde betalingen te verliezen of die duidelijk lager vastgesteld te zien.
als dat overspel als 'echt beledigend' ingeschat wordt (bv een langdurige relatie of een intieme relatie met een aan de partner nastaand persoon)
echter, lang niet iedere vorm van overspel geld dan als grond en enkel een tijdelijke 'zomerliefde' op een eenzame vakantie kan best door en rechter relatief 'licht' genomen worden... zeker als er mogelijk daaromheen al meer gronden waren aan te nemen dat ook voor dat overspel de relatie grote problemen kende waaraan beide partners ook beiden gelijk schuld droegen.
Het is toch geen neger, he? Dan blijf je er altijd mee geconfronteerd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:00 schreef leukegast het volgende:
[..]
maar goed, als ze zwanger van deze jongen is geworden. Ze wil overigens niets met die jongen meer te maken hebben. Deze jongen woont overigens in een ver arm land.
Ze heeft wel op een onverantwoordelijke manier ons gezin beschadigd.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:50 schreef Lienekien het volgende:
Edit, is al beantwoord.quote:
Nou, je moet het zo zien, borline patienten bouwen snel een idealistische fantasie op.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:59 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
De psycholoog heeft een naam voor vreemdgaan verzonnen en het is goed?
Ja, klopt wel. Ik zou het haar mischien kunnen vergeven. Maar een kind van een ander opvoeden lijkt me een stuk lastiger. Ze zei zelf: "Dan doen we net of jij het kind geadopteerd hebt."quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom laat je het afhangen van of ze zwanger is? Ik vind dat raar. Vreemdgaan en zwanger worden is een vertrouwensbreuk, vreemdgaan en niet zwanger worden maakt die vertrouwensbreuk niet minder erg.
Gewoon in Nederland, ze is in NL geboren. Haar ouders zijn aziatisch.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:59 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat hij wil weten is welk land je haar vandaan geplukt hebt?
Okay, maar vergeet niet dat je een relatie hebt met een tikkende tijdbom (borderliner). Ze is nu al vreemdgegaan, als dat gedrag nog meer opspeelt wordt het alleen maar erger....quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:07 schreef leukegast het volgende:
[..]
Ja, klopt wel. Ik zou het haar mischien kunnen vergeven. Maar een kind van een ander opvoeden lijkt me een stuk lastiger. Ze zei zelf: "Dan doen we net of jij het kind geadopteerd hebt."
Ik denk niet dat ik me daar echt in kan vinden. zou ook sneu zijn voor het kind, want mijn eigen kinderen staan wat dat betref altijd boven aan. En als ze zwanger is, dan kan de echte pappa het kind mischien ook nog eens willen zien. En als ze niet zwanger is, dan is dat een stuk eenvoudiger.
Ja, en drugs- en alcoholmisbruik zijn dat ook, net zoals geldverkwisting en roekeloosheid, dat wil nog niet zeggen dat het allemaal maar "begrijpelijk" is omdat het bij de aandoening zou horen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:03 schreef leukegast het volgende:
[..]
Nou, je moet het zo zien, borline patienten bouwen snel een idealistische fantasie op.
En een kernmerk is dus ook wisselende sexuele contacten. Je moet het zo zien dat een borderliner een ander soort gedrag vertonen dan een normaal mens. Je kunt het wel na lezen als je op borderline persoonlijkheids stoornis gaat zoeken.
En dan vinden ze het in het snijtopic vreemd dat ik er voor wegren.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Okay, maar vergeet niet dat je een relatie hebt met een tikkende tijdbom (borderliner). Ze is nu al vreemdgegaan, als dat gedrag nog meer opspeelt wordt het alleen maar erger....
Mijn vrouw is gewoon nederlander, maar haar ouders zijn aziatisch.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat
En uit dat andere forum wat je hier gepost heb begrijp ik dat je vrouw op vakantie was bij haar familie en dat dat buiten NL was.
Had ze hier haar studie afgerond toen je met haar trouwde of elders?
Wat zijn haar kansen op de NL arbeidsmarkt?
Is ze van plan met de kinderen in NL te blijven, of zijn je kinderen straks ook in het buitenland?
Als ze zwanger is, dan ben jij voor de wet overigens gewoon de vader, al is dat kind pimpelpaars met gele stippen, het kind is verwekt op het moment dat je met haar gehuwd was, en dus is het wettelijk jouw kind.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:07 schreef leukegast het volgende:
[..]
Ja, klopt wel. Ik zou het haar mischien kunnen vergeven. Maar een kind van een ander opvoeden lijkt me een stuk lastiger. Ze zei zelf: "Dan doen we net of jij het kind geadopteerd hebt."
Ik denk niet dat ik me daar echt in kan vinden. zou ook sneu zijn voor het kind, want mijn eigen kinderen staan wat dat betref altijd boven aan. En als ze zwanger is, dan kan de echte pappa het kind mischien ook nog eens willen zien. En als ze niet zwanger is, dan is dat een stuk eenvoudiger.
Dat ze zwanger geworden is, speelt niet noodzakelijk een al te grote rol ... hooguit is het een duidelijk 'bewijs' van het Overspel, maar het maakt dat Overspel niet erger ...quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:00 schreef leukegast het volgende:
[..]
maar goed, als ze zwanger van deze jongen is geworden. Ze wil overigens niets met die jongen meer te maken hebben. Deze jongen woont overigens in een ver arm land.
Ze heeft wel op een onverantwoordelijke manier ons gezin beschadigd.
Klopt dat risico is erg groot. En daarbij heeft ze last van narcisme.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Okay, maar vergeet niet dat je een relatie hebt met een tikkende tijdbom (borderliner). Ze is nu al vreemdgegaan, als dat gedrag nog meer opspeelt wordt het alleen maar erger....
daarom wil ik voordat ze bevalt gescheiden zijn. Maar DNA test zal toch ook wel wat uitmaken?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze zwanger is, dan ben jij voor de wet overigens gewoon de vader, al is dat kind pimpelpaars met gele stippen, het kind is verwekt op het moment dat je met haar gehuwd was, en dus is het wettelijk jouw kind.
Ja, meteen toen we er achterkwamen SOA testen laten doen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:09 schreef Stali het volgende:
Leuke gast, even iets anders. Denk dat ze ook even een soatest e.d. moet laten doen.
Dat je haar eventueel zou kunnen vergeven dat begijp ik wel. Maar hoe krijgt iemand het voor elkaar om het ook nog eens onveilig te doen en misschien zwanger thuis te komen.
Maar dat is misschien meer iets voor R&P.
Wil je in ieder geval wel veel sterkte wensen.
ze ging er naar toe omdat haar oma op steven lag, en ook is gestorven.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:12 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat ze zwanger geworden is, speelt niet noodzakelijk een al te grote rol ... hooguit is het een duidelijk 'bewijs' van het Overspel, maar het maakt dat Overspel niet erger ...
voor de rechter blijft gewoon een situatie waar ze kennelijk kortstondig 'vreemdging' wat ook in andere relaties kan voorkomen...
Wat meer interesse zal krijgen is hoe de situatie vooraf ging ... een scheiding komt toch meestal niet uit het niks en niet op basis van één voorval...
Ook de situatie dat die vrouwe schijnbaar naar haar familie terugging (ze komt zelf ook uit dat arme land?) zal misschien ook een voorgeschiedenis hebben gehad of erop duiden dat niet alles lekker 'liep' tusen beide partners.... waarbij beide partners zelf ook eerder hadden moeten en kunnen ingrijpen, dus de schuld niet zo makkelijk één kant op geschoven kan worden.
Sowieso betwijfel ik ook een beetje of dit een reeel topic is,. het komt me ook allemaal een beetje 'gespeeld' en eendimensionaal over
ja, hebben we gedaan. onschuldige chlamydia opgelopen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:15 schreef Maanvis het volgende:
Nog een vraag: Heb je sindsdien nog sex met haar gehad? Want je zegt dat het een kerel uit een arm land was. Dus ik hoop niet dat je nu AIDS oid hebt. Dus in dat geval ZSM soatest doen!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze zwanger is, dan ben jij voor de wet overigens gewoon de vader, al is dat kind pimpelpaars met gele stippen, het kind is verwekt op het moment dat je met haar gehuwd was, en dus is het wettelijk jouw kind.
http://wetten.overheid.nl(...)eidsdatum_01-07-2010quote:Artikel 200
*
1.Het in artikel 199, onder a en b, bedoelde vaderschap kan, op de grond dat de man niet de biologische vader van het kind is, worden ontkend:
o
a. door de vader of de moeder van het kind;
o
b. door het kind zelf.
*
2.De vader of moeder kan het in artikel 199, onder a en b, bedoelde vaderschap niet ontkennen, indien de man vóór het huwelijk heeft kennis gedragen van de zwangerschap.
*
3.De vader of moeder kan het in artikel 199, onder a en b, bedoelde vaderschap evenmin ontkennen, indien de man heeft ingestemd met een daad die de verwekking van het kind tot gevolg kan hebben gehad.
*
4.Het tweede en derde lid zijn niet van toepassing ten aanzien van de vader, indien de moeder hem heeft bedrogen omtrent de verwekker.
*
5.Het verzoek tot gegrondverklaring van de ontkenning wordt door de moeder bij de rechtbank ingediend binnen een jaar na de geboorte van het kind. Een zodanig verzoek wordt door de vader ingediend binnen een jaar nadat hij bekend is geworden met het feit dat hij vermoedelijk niet de biologische vader is van het kind.
en dat is precies dat 'ééndimensionale' dat je verhaal gewoon compleet ongeloofwaardig maakt...quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:18 schreef leukegast het volgende:
[..]
ze ging er naar toe omdat haar oma op steven lag, en ook is gestorven.
Ik heb zelfs haar ticket betaald, en de kinderen gingen ook mee. Ik moest werken voor de centjes. Ik kon helaas geen vrij krijgen, anders was het waarschijnlijk niet gebeurd.
We??quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:16 schreef leukegast het volgende:
[..]
Ja, meteen toen we er achterkwamen SOA testen laten doen.
En we hadden een chlamydia opgelopen van deze verre vriend.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is toch geen neger, he? Dan blijf je er altijd mee geconfronteerd.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:22 schreef RM-rf het volgende:
[..]
je kunt ontkenning aanvragen en dat zou ik sowieso wél doen.. je moet dat doen binnen een jaar na de geboorte en nadat bekend is dat het kind niet het jouw is:
[..]
http://wetten.overheid.nl(...)eidsdatum_01-07-2010
Das pech voor TS.quote:3.De vader of moeder kan het in artikel 199, onder a en b, bedoelde vaderschap evenmin ontkennen, indien de man heeft ingestemd met een daad die de verwekking van het kind tot gevolg kan hebben gehad.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:24 schreef leukegast het volgende:
Hoe zit het nu met die alimentatie?
Ik bedoel als ik nu 2000 euro netto verdien, en ik moet iedere maand 1000 euro weggeven, dan kan ik zelf nooit een nieuwe relatie gaan opbouwen. Voel me meteen een lijfstraf opgelegd.
Stel mijn vrouw is zwanger. Kan ik dan beter meteen gaan stoppen met werken voordat we gaan scheiden?
Eigenlijk heeft ze me leven dan wel aardig verkloot.
quote:
De kinderen die geboren zijn, zijn toch wel van jou?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:24 schreef leukegast het volgende:
Ik bedoel als ik nu 2000 euro netto verdien, en ik moet iedere maand 1000 euro weggeven, dan kan ik zelf nooit een nieuwe relatie gaan opbouwen. Voel me meteen een lijfstraf opgelegd.
Stel mijn vrouw is zwanger. Kan ik dan beter meteen gaan stoppen met werken voordat we gaan scheiden?
TS heeft toch seks met zijn vrouw gehad? Dat is een daad waarbij het kind verwekt zou kunnen zijn.quote:
Ja, als TS een blanke kaaskop is en de arme Aziaat ook, dan wel natuurlijkquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:27 schreef capricia het volgende:
[..]
TS heeft toch seks met zijn vrouw gehad? Dat is een daad waarbij het kind verwekt zou kunnen zijn.
De alimentatie wordt vastgesteld op basis van standaard berekeningen, er is er vast wel een online te vinden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:24 schreef leukegast het volgende:
dat gaat daar helemaal niet over ... dat artikel gaat over ontkenning van vaderschap als de verwekker een ander is dan die man...quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:27 schreef capricia het volgende:
[..]
TS heeft toch seks met zijn vrouw gehad? Dat is een daad waarbij het kind verwekt zou kunnen zijn.
Ja, krijgen we dat straks weer... is ze bij de gynaecoloog geweest, blijkt ze 7 weken zwanger te zijn, terwijl ze nog maar 5 weken terug is van vakantie, is het kind toch van hem maar klinkt het als nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Bedankt voor je post, ontkenning zal ik zeker dan gaan aanvragen. Het zal vrijduidelijk zijn dat het niet mijn kind is, omdat het kind gewoon een andere kleur zal hebben.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:22 schreef RM-rf het volgende:
[..]
je kunt ontkenning aanvragen en dat zou ik sowieso wél doen.. je moet dat doen binnen een jaar na de geboorte en nadat bekend is dat het kind niet het jouw is:
[..]
http://wetten.overheid.nl(...)eidsdatum_01-07-2010
[..]
en dat is precies dat 'ééndimensionale' dat je verhaal gewoon compleet ongeloofwaardig maakt...
alles was helemaal tip-top op orde en alles liep leuk... en nu is je vrouw zomaar opeens zwanger en heeft Borderline en last van narcisme. en wil je eigenlijk vooral weten hoeveel eens cheiding je zou kosten.
tjah![]()
Dan kun je beter stoppen met werken en een uitkering aanvragen. Want werken doe je dan alleen voor haar.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:24 schreef leukegast het volgende:
is al gemeld, maar daarvoor kan je dus ontkenning aanvragen, als je het maar direkt doet zal je daarvoor geen alimentatie hoeven te betalen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:33 schreef LXIV het volgende:
Volgens mij is het trouwens zo dat het kind automatisch van jou is als je getrouwd bent. Of je nu de verwekker bent of niet.
Ik begin nu toch ook te twijfelen. Nergens maak je je zorgen over je twee kinderen terwijl dit je het meest aan het hart zou gaan als vader.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:24 schreef leukegast het volgende:
Ze was 4 weken daar, ze is daar ongesteld geweest, en daarna terug gekomen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Nouja, ik wil iig niet leven met een borderlinerquote:Maar goed het is moeilijk voor te stellen hoe het is om met een borderliner te leven, je zou de film: "Ik ook van jou" eens kunnen kijken. Dat hebben wij dus ook pas gedaan, en alles was direct herkenbaar.
Daar ongesteld geweest voor ze teruggekomen is en het kan niet van jou zijn??quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:37 schreef leukegast het volgende:
[..]
Ze was 4 weken daar, ze is daar ongesteld geweest, en daarna terug gekomen.
nee, kan niet van mij zijn.
Als het fout gaat. Verder is het makkelijk lullen in een topic als dit, want je hebt dan altijd gelijk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:46 schreef Alessandr0 het volgende:
Zo naief ik was, zijn we getrouwd in gemeenschap van goederen
een fout die heel veel mannen maken
Jawel, alhoewel begin ik daarover soms ook te twijfelen.quote:De kinderen die geboren zijn, zijn toch wel van jou?
Dan is het toch normaal dat je daar alimentatie voor betaalt.
Ja, ze is daar ongesteld geweest, heeft dus voordat ze terug kwam nog gedaan met die jongen, zonder rubbers. En wij doen het altijd met rubbers. Die jongen mocht schijnbaar iets meer dan ik (haar eigen man).quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar ongesteld geweest voor ze teruggekomen is en het kan niet van jou zijn??![]()
Okay, nu ben ik ook het laatste beetje geloofwaardigheid kwijt.
Ik weet niet hoe het wettelijk zit, maar borderline, zwart op wit en ondertekend door een hulpverlener, lijkt mij een uitstekende reden voor een rechter om de kinderen aan jou toe te wijzen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:39 schreef leukegast het volgende:
[..]
Jawel, alhoewel begin ik daarover soms ook te twijfelen.
Ik zou meer een coouderschap willen. Dat ik gewoon voor de kinderen zorg. Dan weet ik zeker dat het geld bij de kinderen terecht komt ipv bij de shopaholic moeder.
Nou, je weet wat je te doen staat...quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:40 schreef leukegast het volgende:
[..]
Ja, ze is daar ongesteld geweest, heeft dus voordat ze terug kwam nog gedaan met die jongen, zonder rubbers. En wij doen het altijd met rubbers. Die jongen mocht schijnbaar iets meer dan ik (haar eigen man).
dan kun je ook meer tijd besteden aan je muziekquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:39 schreef leukegast het volgende:
[..]
Jawel, alhoewel begin ik daarover soms ook te twijfelen.
Ik zou meer een coouderschap willen. Dat ik gewoon voor de kinderen zorg. Dan weet ik zeker dat het geld bij de kinderen terecht komt ipv bij de shopaholic moeder.
En net die ene keer dat je een chlamydia van haar opliep niet?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:40 schreef leukegast het volgende:
[..]
Ja, ze is daar ongesteld geweest, heeft dus voordat ze terug kwam nog gedaan met die jongen, zonder rubbers. En wij doen het altijd met rubbers. Die jongen mocht schijnbaar iets meer dan ik (haar eigen man).
Ja, ik wil eigenlijk ook gewoon liever voor mijn eigen kinderen zorgen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:36 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik begin nu toch ook te twijfelen. Nergens maak je je zorgen over je twee kinderen terwijl dit je het meest aan het hart zou gaan als vader.
Kinderen laat je niet zomaar achter bij een narcistische borderliner en zo omschrijf je haar wel maar het enige waar jij je druk over lijkt te maken is geld en denkt er zelfs over na om te stoppen met werken.
Dat ook.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
En net die ene keer dat je een chlamydia van haar opliep niet?
Kinderen moeten ook eten, dan kan niet van liefde alleen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:45 schreef leukegast het volgende:
[..]
Ja, ik wil eigenlijk ook gewoon liever voor mijn eigen kinderen zorgen.
Mischien dat ik dan toch beter af ben als ik stop met werken, dan heb ik daar alle tijd voor mjin kinderen. Helaas geen geld, maar kan ik wel de liefde gegeven die ze verdienen.
Voor ons huwelijk heb ik me uitgebreid gebreid getest,quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
En net die ene keer dat je een chlamydia van haar opliep niet?
hehe, moet ik je uitleggen dat we toen even geen rubbertje gebruikten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:45 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat ook.
Als je na 5 jaar huwelijk en normaliter zonder andere sexpartners nog steeds aan de rubbertjes zit is er iets niet helemaal jofel in een huwelijk.
En hoe is ze dan zwanger geraakt van je als je het ALTIJD met rubbertjes doet?
IVF? lijkt me sterk
Nee hoor, ik weet waar kindjes vandaan komenquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:47 schreef leukegast het volgende:
[..]
hehe, moet ik je uitleggen dat we toen even geen rubbertje gebruikten.
Ze kon niet goed tegen de anticonceptie pil, ze wilde dat liever niet. Dan is er nog maar een oplossing.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:45 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat ook.
Als je na 5 jaar huwelijk en normaliter zonder andere sexpartners nog steeds aan de rubbertjes zit is er iets niet helemaal jofel in een huwelijk.
ja, maar ik heb liever dat ze thuis bij mij eten, dan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:46 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Kinderen moeten ook eten, dan kan niet van liefde alleen.
Als bijstandsvader kom je zo aan de 1600 euro netto als je goed gebruik weet te maken van de regelingen. Nog een paar avondjes zwart bijbeunen in de kroeg en je zit op 2200 euro. Prima inkomen toch?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:46 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Kinderen moeten ook eten, dan kan niet van liefde alleen.
zeker nog nooit gehoord van het spiraaltjequote:Op donderdag 1 juli 2010 15:51 schreef leukegast het volgende:
[..]
Ze kon niet goed tegen de anticonceptie pil, ze wilde dat liever niet. Dan is er nog maar een oplossing.
Ja, maar jullie deden het toch "altijd" met condoom omdat ze niet tegen andere anti-conceptiemiddelen kan? Hoe kan het dan dat jullie na terugkomst van vakantie juist zonder condoom seks hadden, en je net van die keer dat je het zonder deed chlamydia opgelopen hebt als je het altijd met doet??quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:47 schreef leukegast het volgende:
[..]
Voor ons huwelijk heb ik me uitgebreid gebreid getest,
en overigens toen ik wist dat ze daar vreemd ging, kregen we klachten. En ja het rubbertje zat er niet meteen om.
Nee, want daar zitten ook hormonen in, oh wacht... in een koperspiraaltje niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zeker nog nooit gehoord van het spiraaltje
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:57 schreef capricia het volgende:
iemand een linkje naar dat andere forum?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:51 schreef leukegast het volgende:
[..]
hmmm, kan je verzekeren dat dit echt is
Je kunt hier nog wat achtergrond info over de situatie lezen:
http://www.dokter.nl/inde(...)je-niet-kwetsen.html
Hoe heb je dit gevonden?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:54 schreef The_End het volgende:
Ik lees op dat andere forum dat je dochter ook nog is misbruikt daar!?
daar was ik na 2 posts van hem al achterquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:43 schreef DeTolk het volgende:
Na 5 jaar huwelijk nog met rubbers ?
Goed, we hebben te maken met een faker.
staat een aantal reacties naar beneden. ik haal uit zijn reacties daar ook weer typisch borderlinegedrag uit (ze slaat/stompt TS en met deuren slaan, dit alles waar die arme kinderen bij zijn).quote:
Bedankt. Had alleen de OP gelezen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
staat een aantal reacties naar beneden. ik haal uit zijn reacties daar ook weer typisch borderlinegedrag uit (ze slaat/stompt TS en met deuren slaan, dit alles waar die arme kinderen bij zijn).
leukegast, als ik je 1 advies mag geven: GA BIJ HAAR WEG!
Thanx, gelezen!quote:
Denk eens na. Zelfs als de persoon die dit post al jaren op Fok! mee-post, denk je dat hij dat gelinkt wil hebben met zijn normale account waarbij waarschijnlijk veel van zijn prive-info makkelijk op te zoeken is? Er worden zo vaak kloon-accounts aangemaakt voor beschamende problemen of vragen, dat betekent echt niet dat alles wat ze dan vragen onzin is.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:57 schreef kahlanamnell het volgende:
nou, succes ermee, ik haak af. Het komt gewoon niet geloofwaardig over.
In dit geval zijn er wat dingen die bij elkaar opgeteld niet helemaal kloppen... als je even kijkt naar de postdata op het andere forum, het ontdekken van een geslachtsziekte en het genezen ervan, dan klopt er sowieso eea niet helemaal.....quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:10 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Denk eens na. Zelfs als de persoon die dit post al jaren op Fok! mee-post, denk je dat hij dat gelinkt wil hebben met zijn normale account waarbij waarschijnlijk veel van zijn prive-info makkelijk op te zoeken is? Er worden zo vaak kloon-accounts aangemaakt voor beschamende problemen of vragen, dat betekent echt niet dat alles wat ze dan vragen onzin is.
Waarom zouden die kinderen bij een narcistische borderlinster moeten blijven?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:26 schreef capricia het volgende:
[..]
De kinderen die geboren zijn, zijn toch wel van jou?
Dan is het toch normaal dat je daar alimentatie voor betaalt.
Als je er wat over denkt kom je snel tot dezelfde conclusie dan ikquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Denk eens na.
Ik geloof het allemaal niet meer en haak af.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Thanx, gelezen!
Wat een verhaal zeg. En de dochter van TS is daar dus ook nog seksueel misbruikt?
daar zat ik ook aan te denken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als bijstandsvader kom je zo aan de 1600 euro netto als je goed gebruik weet te maken van de regelingen. Nog een paar avondjes zwart bijbeunen in de kroeg en je zit op 2200 euro. Prima inkomen toch?
gewoon eerst ff zonder, en dan op het laatst met. Zo doen we het al jaren.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar jullie deden het toch "altijd" met condoom omdat ze niet tegen andere anti-conceptiemiddelen kan? Hoe kan het dan dat jullie na terugkomst van vakantie juist zonder condoom seks hadden, en je net van die keer dat je het zonder deed chlamydia opgelopen hebt als je het altijd met doet??
Met de kleine nuance dat je geen recht op een bijstandsuitkering hebt als je zelf besluit te stoppen met werken, maar dat zijn slechts kleinigheidjes.quote:
Toen mijn vrouw terug kwam, ging ik met de kinderen alleen weg. Het viel me op dat mijn dochter steeds tegen me zei dat ze pijn aan haar plasseer had.quote:
Ja, bij de dokter zijn we wel op HIV getest, volgens hem zijn de testen tegenwoordig zo gevoelig dat dit geen probleem zou zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:03 schreef Leandra het volgende:
Oh, dit vind ik ook wel interessant.....
Minder dan een week nadat je vrouw terug is zou je daar al weten dat ze een geslachtsziekte heeft opgelopen, maar gelukkig geen Hiv.....![]()
Ik weet niet hoor, of het tegenwoordig allemaal heel anders is, maar i is het tegenwoordig geen half jaar meer om het absoluut uit te sluiten?
Wat klopt er niet aan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
In dit geval zijn er wat dingen die bij elkaar opgeteld niet helemaal kloppen... als je even kijkt naar de postdata op het andere forum, het ontdekken van een geslachtsziekte en het genezen ervan, dan klopt er sowieso eea niet helemaal.....
Klopt dit wel? Je hebt toch altijd recht op bijstand. Je hebt geen recht op WW wanneer je zelf stopt met werken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met de kleine nuance dat je geen recht op een bijstandsuitkering hebt als je zelf besluit te stoppen met werken, maar dat zijn slechts kleinigheidjes.
Wetje murphy? Alles wat fout kon gaan gaat foutquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:43 schreef leukegast het volgende:
[..]
Maar deze vriendelijke jongen heeft ons gestuurde geld opgestreken, en wilde verder niet meer meewerken.
Nou, sterker nog, de jongen is familie van mijn vrouw.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wetje murphy? Alles wat fout kon gaan gaat fout
Nu weet ik niet eens meer welke smiley ik moet plaatsen om mijn verbazing te schetsen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:57 schreef leukegast het volgende:
[..]
Nou, sterker nog, de jongen is familie van mijn vrouw.
Het was haar neef. Dus eigenlijk hadden we wel verwacht dat hij mee zou werken, dus niet.
En dan is ze nog zwanger van hem ook??quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:57 schreef leukegast het volgende:
[..]
Nou, sterker nog, de jongen is familie van mijn vrouw.
Het was haar neef. Dus eigenlijk hadden we wel verwacht dat hij mee zou werken, dus niet.
En bij bijstand kun je een maatregel (lees: strafkorting) van 100% opgelegd krijgen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:46 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Klopt dit wel? Je hebt toch altijd recht op bijstand. Je hebt geen recht op WW wanneer je zelf stopt met werken.
Bronquote:Het ontstaan van antistoffen tegen hiv duurt een aantal maanden na de infectie.
Heb je risico gelopen, dan moet je in elk geval nog drie maanden wachten eer je je kunt laten testen.
Klinkt als een fijn en warm huwelijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:58 schreef leukegast het volgende:
Ze is gisteren ongesteld geworden.
Gelukkig niet zwanger dus.
Nu word het weer verder aanmodderen.
Dat weet je niet he, het kan ook een spontane drieling zijn, dan zijn er nog twee overquote:Op maandag 5 juli 2010 11:58 schreef leukegast het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat weet je niet he, het kan ook een spontane drieling zijn, dan zijn er nog twee over
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:58 schreef leukegast het volgende:
dat heb ik nog niet laten uitrekenen. Maar kan wel inschatten dat je na zo'n scheiding geen leven meer hebt,quote:Op maandag 5 juli 2010 12:40 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat van de geschatte kosten van alimentatie valt zeker ook flink tegen
woensdag gaan we sowieso naar de geneacoloog.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat weet je niet he, het kan ook een spontane drieling zijn, dan zijn er nog twee over
Wat ga je daar doen danquote:Op maandag 5 juli 2010 13:10 schreef leukegast het volgende:
[..]
woensdag gaan we sowieso naar de geneacoloog.
quote:
We hebben sinds gisteren de uitslagen van de verre vriend binnen. Hij heeft zich 2 weken geleden laten testen. Nu hebben we via zijn zus toch de uitslagen. Hij heeft helaas geen HIV test gedaan.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen dan
Ow en zou je hier ook nog even op willen reageren...
[..]
Maar een gewone zwangerschapstest is niet in jullie gedachte opgekomen?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:20 schreef leukegast het volgende:
[..]
We hebben sinds gisteren de uitslagen van de verre vriend binnen. Hij heeft zich 2 weken geleden laten testen. Nu hebben we via zijn zus toch de uitslagen. Hij heeft helaas geen HIV test gedaan.
Deze HIV test laten we over 3 maanden nog maar een keer doen.
Jawel die hebben wel 10 keer gedaan. Deze waren allemaal negatief. Maar omdat haar buik toch dikker geworden is, maakte we ons nog steeds zorgen. Ook omdat door chlamydia de kans op een BBZ groot is.quote:Maar een gewone zwangerschapstest is niet in jullie gedachte opgekomen?
Dat is waarschijnlijk te simpel gedacht inderdaad...quote:Op maandag 5 juli 2010 13:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar een gewone zwangerschapstest is niet in jullie gedachte opgekomen?
Wat is het verschil met de oude situatie? Behalve dan dat je 's avonds en in je vrije tijd meer rust hebt?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:09 schreef leukegast het volgende:
[..]
dat heb ik nog niet laten uitrekenen. Maar kan wel inschatten dat je na zo'n scheiding geen leven meer hebt,
Vrouw lekker shoppen, en nog steeds niet werken, en ik me de naad uit werken om haar en de kinderen te onderhouden, en dan de kinderen ook nog eens bijna nooit te zien.
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:24 schreef leukegast het volgende:
[..]
Jawel die hebben wel 10 keer gedaan. Deze waren allemaal negatief. Maar omdat haar buik toch dikker geworden is, maakte we ons nog steeds zorgen. Ook omdat door chlamydia de kans op een BBZ groot is.
Dat je geld aan je vrouw en kinderen overmaakt, en dat je kinderen daarna nog maar eens in de 2 weken ziet.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:24 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Wat is het verschil met de oude situatie? Behalve dan dat je 's avonds en in je vrije tijd meer rust hebt?
Wie is die verre vriend dan? Ik ben even de weg kwijt geloof ik. die neef wilde zich toch niet laten testen? Waarom moest een verre vriend zich laten testen dan?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:20 schreef leukegast het volgende:
[..]
We hebben sinds gisteren de uitslagen van de verre vriend binnen. Hij heeft zich 2 weken geleden laten testen. Nu hebben we via zijn zus toch de uitslagen. Hij heeft helaas geen HIV test gedaan.
Deze HIV test laten we over 3 maanden nog maar een keer doen.
Dat ze bordeline heeft staat toch al zwart op wit?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:31 schreef leukegast het volgende:
[..]
Dat je geld aan je vrouw en kinderen overmaakt, en dat je kinderen daarna nog maar eens in de 2 weken ziet.
De kans is ook groot dat borderliner vrouw dan in een groot gat gaat vallen, waar de kinderen de duper van worden. Nee laten we eerst de bezoeken bij de de psycholoog eens afwachten. Het scheelt me ook al een stuk als op papier staat dat ze een borderliner is.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:56 schreef leukegast het volgende:
[..]
Nou, het is niet zo dat ik niet bij mijn vrouw wil zijn. Maar ik hed toch liever gehad dat ze 'niet' vreemd was gegaan.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:32 schreef Ticootje het volgende:
Ik snap niet dat je bij een vrouw blijft waar je eigenlijk niet bij wilt zijn... alleen voor je kinderen? Je kan als vader zijnde net zo goed voorstellen dat de kinderen bij jou komen wonen.
+1 scherpquote:Op maandag 5 juli 2010 13:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Wie is die verre vriend dan? Ik ben even de weg kwijt geloof ik. die neef wilde zich toch niet laten testen? Waarom moest een verre vriend zich laten testen dan?
Nou dat heeft mijn psycholoog geconstateerd, komende woensdagmiddag gaat mijn vrouw voor het eerst mee naar deze psycholoog.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:40 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat ze bordeline heeft staat toch al zwart op wit?
[..]
Dat beeld heb ik al, maar ik zal je verder niet vermoeien met mijn mening over dit soort aandoeningen.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:42 schreef leukegast het volgende:
[..]
Nou, het is niet zo dat ik niet bij mijn vrouw wil zijn. Maar ik hed toch liever gehad dat ze 'niet' vreemd was gegaan.
En vergis je niet, mijn vrouw heeft ook goede kanten. Het is wel haar 'borderline' gedrag dat het on aangenaam maakt. Je zou eens de film 'Ik ook van jou' kunnen bekijken, dan krijg je een bepaald beeld.
Die verre vriend is haar neef, of oom, weet eigenlijk niet precies. Maar het is familie van haar.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Wie is die verre vriend dan? Ik ben even de weg kwijt geloof ik. die neef wilde zich toch niet laten testen? Waarom moest een verre vriend zich laten testen dan?
Jouw psycholoog heeft geconstateerd dat je vrouw een borderliner is puur op basis van jouw verhalen, en zonder dat hij haar ooit heeft gezien??quote:Op maandag 5 juli 2010 13:43 schreef leukegast het volgende:
[..]
Nou dat heeft mijn psycholoog geconstateerd, komende woensdagmiddag gaat mijn vrouw voor het eerst mee naar deze psycholoog.
Je moet het zo zien, mijn vrouw heeft ook wel een aangename kant.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat beeld heb ik al, maar ik zal je verder niet vermoeien met mijn mening over dit soort aandoeningen.
Dat...quote:Op maandag 5 juli 2010 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jouw psycholoog heeft geconstateerd dat je vrouw een borderliner is puur op basis van jouw verhalen, en zonder dat hij haar ooit heeft gezien??
En dan heeft hij zijn "diagnose" ook nog met jou gedeeld?? Wat een kwakzalver
Nou aan de hand van de eerste gesprekken inderdaad.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jouw psycholoog heeft geconstateerd dat je vrouw een borderliner is puur op basis van jouw verhalen, en zonder dat hij haar ooit heeft gezien??
En dan heeft hij zijn "diagnose" ook nog met jou gedeeld?? Wat een kwakzalver
Deze is helemaal mooi in combinatie met het feit dat jouw psycholoog ineens zonder enige vorm van onderzoek de diagnose Borderline heeft gesteld, vooral omdat ze dus al onder behandeling is geweest bij GGZ en die diagnose daar niet gesteld is....quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:31 schreef leukegast het volgende:
"alles was helemaal tip-top op orde en alles liep leuk... en nu is je vrouw zomaar opeens zwanger en heeft Borderline en last van narcisme. "
Ik kan je wel vertellen dat we al een heel traject doorlopen hebben. Na het gegooi en geruzie van haar, zijn we naar maatschappelijk werkers geweest, vervolgens GGZ
Bij GGZ hebben ze angstoornis bij haar geconstateerd. Echter heb ik geen goed woord voor de GGZ.
Ze heeft daar onder behandeling van een psychologe gezeten. Ze heeft assertiviteit en communicatie training gevolgd. Je kan wel stellen dat we toch wel problemen hadden.
Nu heeft de psycholoog dus borderline geconstateerd. En nu vallen alle kwartjes van haar gedrag op haar plaats. Maar goed het is moeilijk voor te stellen hoe het is om met een borderliner te leven, je zou de film: "Ik ook van jou" eens kunnen kijken. Dat hebben wij dus ook pas gedaan, en alles was direct herkenbaar.
Echt, BS, een psycholoog die zulke dingen roept over de partner van een patient, terwijl hij die partner niet eens kent en zijn patient dus wel een fantast kan zijn, is simpelweg een kwakzalver.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:54 schreef leukegast het volgende:
[..]
Nou aan de hand van de eerste gesprekken inderdaad.
Maar nu mijn vrouw mee gaat zal hier verder naar gekeken worden.
Ik heb ook een boek gekregen van hem, en daarin staat borderline beschreven, en dat klopt 100%
en mijn vrouw heeft het ook gelezen. Bij ons begonnen toen de kwartjes op z'n plaats te vallen.
En omdat de borderline blijkbaar een goed excuus is voor vreemdgaan zegt zijn vrouw, ja aan die beschrijving kan ik wel voldoen...quote:Op maandag 5 juli 2010 13:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze is helemaal mooi in combinatie met het feit dat jouw psycholoog ineens zonder enige vorm van onderzoek de diagnose Borderline heeft gesteld, vooral omdat ze dus al onder behandeling is geweest bij GGZ en die diagnose daar niet gesteld is....
Ja, dat kan mijn vrouw enkel zelf weten. Heel de situatie valt natuurlijk nooit goed te praten, met of zonder borderline. Sowieso was het ook onverantwoordelijk tov haar eigen kinderen.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat...![]()
Ik geloof er geen reet van. Lijkt er mee op dat je zoekt naar een excuus voor haar gedrag.
Ze heeft een ander genueckt en je wil niet eens weten wie het was?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:46 schreef leukegast het volgende:
[..]
Die verre vriend is haar neef, of oom, weet eigenlijk niet precies. Maar het is familie van haar.
Nou, eerlijk gezegd; als mijn man zich door zijn psycholoog een aandoening bij mij liet aanpraten dan zou ik dat soort kwakzalverij ook belonen door iedere misdraging van mijn kant terug te voeren op dat wat die kwakzalver zegt waar ik aan lijd.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En omdat de borderline blijkbaar een goed excuus is voor vreemdgaan zegt zijn vrouw, ja aan die beschrijving kan ik wel voldoen...
Ik denk dat ik me toch even goed moet inlezen, kan ik ook eens lekker van bil met een leuke collega met een goed excuus.
bij de GGZ is toen angstoornis gesteld. Aangezien we eerst dachten dat mijn vrouw een dwangstoornis had, omdat ze ook gematigde dwanghandelingen heeft.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze is helemaal mooi in combinatie met het feit dat jouw psycholoog ineens zonder enige vorm van onderzoek de diagnose Borderline heeft gesteld, vooral omdat ze dus al onder behandeling is geweest bij GGZ en die diagnose daar niet gesteld is....
ik denk dat je met de huidige huizenmarkt blij mag zijn als je met -20.000 euro weg komt (restschuld dus).quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:39 schreef leukegast het volgende:
als ik mijn huis verkoop hou ik ongeveer 100.000 euro over.
Heeft iemand enig idee hoeveel mij dit grapje van 5 jaar gaat kosten?
Het was eerder in het topic een 'vage kennis' toen een 'neef' en nu een 'verre vriend'.... het is hoe dan ook iemand die niet geacht wordt met je vrouw te gaan lopen rotzooien als ze zonder jou op vakantie is, en in het geval het een neef of oom is, is het sowieso not done met haar te rommelen, want familie.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze heeft een ander genueckt en je wil niet eens weten wie het was?
jawel, ik weet wie hij is. Ik ben ook in dat verre land geweest. En het was haar buur jongen, en deze is verre familie.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze heeft een ander genueckt en je wil niet eens weten wie het was?
ik vind een neef niet zo verre familie, en ik vind het vreemd dat je dat niet ff ana je vrouw vraagt.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:03 schreef leukegast het volgende:
[..]
jawel, ik weet wie hij is. Ik ben ook in dat verre land geweest. En het was haar buur jongen, en deze is verre familie.
ik heb mijn huis lang geleden zelf gekocht. er blijft altijd een 100.000 euro over.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:01 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
ik denk dat je met de huidige huizenmarkt blij mag zijn als je met -20.000 euro weg komt (restschuld dus).
zo dom dat mensen met een flink eigen vermogen trouwen in gemeenschap van goederen met iemand die helemaal niets heeft... En dan maar klagen als het fout gaat.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:14 schreef Leandra het volgende:
Nou, van die ton gaat dus de helft naar haar
Als het huis net zoveel waard is als de hypotheek op het moment dat je trouwt maakt het nog niet eens zoveel uit, maar als er dan al een overwaarde is....quote:Op maandag 5 juli 2010 14:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
zo dom dat mensen met een flink eigen vermogen trouwen in gemeenschap van goederen met iemand die helemaal niets heeft... En dan maar klagen als het fout gaat.
Knap dat hij dat zo kan constateren zonder enige vorm van onderzoek.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:43 schreef leukegast het volgende:
[..]
Nou dat heeft mijn psycholoog geconstateerd, komende woensdagmiddag gaat mijn vrouw voor het eerst mee naar deze psycholoog.
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:46 schreef leukegast het volgende:
[..]
Die verre vriend is haar neef, of oom, weet eigenlijk niet precies. Maar het is familie van haar.
We hebben hem verzocht om zich te laten testen. Dat heeft hij uiteindelijk gedaan, maar toen wilde hij de test resultaten niet doorgeven. Nu heeft zijn zus ons gezegd dat hij verder niks had.
Maar dit blijft toch allemaal wel vaag. nu zijn we zelf op alles getest. En het klopt, HIV test is dan nog niet 100% betrouwbaar.
Ja helemaal omdat dat kind 5 jaar oud is ofzo...quote:Op maandag 5 juli 2010 14:33 schreef Ticootje het volgende:
straks is zn dochter nog zwanger...Dan heb je helemaal een goed verhaal voor een boek.
mwa, volgens mij heb je het verhaal niet helemaal goed gelezen.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:36 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
Kan hoor. Ze gaat nog geen eens voor het record jongste moeder allertijden...
Maar misschien vind je psycholoog wel dat ze zwanger kan zijn...quote:Op maandag 5 juli 2010 14:58 schreef leukegast het volgende:
[..]
mwa, volgens mij heb je het verhaal niet helemaal goed gelezen.
We zullen het allemaal maar gaan afwachten hoe het verder gaat verlopen.
Ow, jawel hoor, er wordt alleen gespeculeerd wat je er nog allemaal bij gaat verzinnen...quote:Op maandag 5 juli 2010 14:58 schreef leukegast het volgende:
[..]
mwa, volgens mij heb je het verhaal niet helemaal goed gelezen.
We zullen het allemaal maar gaan afwachten hoe het verder gaat verlopen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ow, jawel hoor, er wordt alleen gespeculeerd wat je er nog allemaal bij gaat verzinnen...
Ja, het is simpelweg vermakelijk aan het worden, bijna jammer dat ik weg moetquote:Op maandag 5 juli 2010 14:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ow, jawel hoor, er wordt alleen gespeculeerd wat je er nog allemaal bij gaat verzinnen...
Ja maar pas 4 weken later, en dan blijkt het van de psycholoog te zijnquote:Op maandag 5 juli 2010 15:18 schreef Ticootje het volgende:
Ow wacht... Zn vrouw moet straks naar zijn psycholoog, en dan is ze opeens toch zwanger... Ja dat wordt m.
Maar pas na diepgaand onderzoek van de gynaecoloog...quote:Op maandag 5 juli 2010 15:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar pas 4 weken later, en dan blijkt het van de psycholoog te zijn
Ja, waarom iedere keer die gynaecoloog trouwens??quote:Op maandag 5 juli 2010 15:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar pas na diepgaand onderzoek van de gynaecoloog...
Dat heeft met die drieling te maken natuurlijk...quote:Op maandag 5 juli 2010 15:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, waarom iedere keer die gynaecoloog trouwens??
Als je zwanger bent ga je toch naar de verloskundige?! En ook niet als je net 2 weken overtijd bent trouwens...
Oh natuurlijk, my badquote:Op maandag 5 juli 2010 15:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat heeft met die drieling te maken natuurlijk...
Nee dat komt omdat ze chlamydia had, en we nog niet wisten of ze ongesteld zou worden,quote:
Dat kan een huisarts toch gewoon doen? uitstrijkje, testje, antibiotica en klaar... Gyn hoeft er niet aan te pas te komen hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:41 schreef leukegast het volgende:
[..]
Nee dat komt omdat ze chlamydia had, en we nog niet wisten of ze ongesteld zou worden,
en omdat ze ook pijn had.
Ze gaan in iedergeval een echo maken, en kijken of alles in orde is.
Hij twijfelde toch al een beetje aan de herkomst van de 2 kinderen...quote:Op maandag 5 juli 2010 15:46 schreef WRH het volgende:
ik weet 'm, ik weet 'm!
de nieuwe plotwending: we hebben nog niets gehoord over het andere kind, dus daar kan echt nog heel veel mee aan de hand zijn, bv het blijkt van een ander te zijn,een eerdere verhouding met een ander familielid?
of echtgenote heeft per ongeluk het verkeerde kind meegenomen, deze blijkt van een andere neef te zijn?
of ze blijkt over een paar weken wel zwanger te zijn, maar al geweest en heeft een kind gebaard tijdens die hele lange vakantie in een heel ver land?
wie vult aan?
in een ver landquote:Op maandag 5 juli 2010 15:55 schreef Henk-B het volgende:
Waar is de excuusneger in het verhaal GVD?????????
Misschien heeft hij ook wel bordeline... Eerst niet testen, dan wel. Dan niet vertellen, dan wel. Eerst buurjongen, daarna neef...quote:Op maandag 5 juli 2010 15:55 schreef Henk-B het volgende:
Waar is de excuusneger in het verhaal GVD?????????
zoals dit topic?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:33 schreef leukegast het volgende:
Vandaag na de gen. geweest, gelukkig niet zwanger.
Gesprek met de psycholoog was een beetje rommelig.
kunnen ze het niet even verplaatsen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:07 schreef M.I.B. het volgende:
Wat doet dit topic eigenlijk nog in WGR (en ja, eigenlijk is dit een verkapte tvp)?
Waarheen dan? TRU ofzo...quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:19 schreef leukegast het volgende:
[..]
kunnen ze het niet even verplaatsen?
R&Pquote:
Serieus?quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:35 schreef Sjeen het volgende:
Ik ga wel eens vragen of ze 'm willen hebben bij R&P...
"faker met te veel slechte fantasie, anyone, anyone? "quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:35 schreef Sjeen het volgende:
Ik ga wel eens vragen of ze 'm willen hebben bij R&P...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |