mwa, volgens mij heb je het verhaal niet helemaal goed gelezen.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:36 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
Kan hoor. Ze gaat nog geen eens voor het record jongste moeder allertijden...
Maar misschien vind je psycholoog wel dat ze zwanger kan zijn...quote:Op maandag 5 juli 2010 14:58 schreef leukegast het volgende:
[..]
mwa, volgens mij heb je het verhaal niet helemaal goed gelezen.
We zullen het allemaal maar gaan afwachten hoe het verder gaat verlopen.
Ow, jawel hoor, er wordt alleen gespeculeerd wat je er nog allemaal bij gaat verzinnen...quote:Op maandag 5 juli 2010 14:58 schreef leukegast het volgende:
[..]
mwa, volgens mij heb je het verhaal niet helemaal goed gelezen.
We zullen het allemaal maar gaan afwachten hoe het verder gaat verlopen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ow, jawel hoor, er wordt alleen gespeculeerd wat je er nog allemaal bij gaat verzinnen...
Ja, het is simpelweg vermakelijk aan het worden, bijna jammer dat ik weg moetquote:Op maandag 5 juli 2010 14:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ow, jawel hoor, er wordt alleen gespeculeerd wat je er nog allemaal bij gaat verzinnen...
Ja maar pas 4 weken later, en dan blijkt het van de psycholoog te zijnquote:Op maandag 5 juli 2010 15:18 schreef Ticootje het volgende:
Ow wacht... Zn vrouw moet straks naar zijn psycholoog, en dan is ze opeens toch zwanger... Ja dat wordt m.
Maar pas na diepgaand onderzoek van de gynaecoloog...quote:Op maandag 5 juli 2010 15:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar pas 4 weken later, en dan blijkt het van de psycholoog te zijn
Ja, waarom iedere keer die gynaecoloog trouwens??quote:Op maandag 5 juli 2010 15:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar pas na diepgaand onderzoek van de gynaecoloog...
Dat heeft met die drieling te maken natuurlijk...quote:Op maandag 5 juli 2010 15:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, waarom iedere keer die gynaecoloog trouwens??
Als je zwanger bent ga je toch naar de verloskundige?! En ook niet als je net 2 weken overtijd bent trouwens...
Oh natuurlijk, my badquote:Op maandag 5 juli 2010 15:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat heeft met die drieling te maken natuurlijk...
Nee dat komt omdat ze chlamydia had, en we nog niet wisten of ze ongesteld zou worden,quote:
Dat kan een huisarts toch gewoon doen? uitstrijkje, testje, antibiotica en klaar... Gyn hoeft er niet aan te pas te komen hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:41 schreef leukegast het volgende:
[..]
Nee dat komt omdat ze chlamydia had, en we nog niet wisten of ze ongesteld zou worden,
en omdat ze ook pijn had.
Ze gaan in iedergeval een echo maken, en kijken of alles in orde is.
Hij twijfelde toch al een beetje aan de herkomst van de 2 kinderen...quote:Op maandag 5 juli 2010 15:46 schreef WRH het volgende:
ik weet 'm, ik weet 'm!
de nieuwe plotwending: we hebben nog niets gehoord over het andere kind, dus daar kan echt nog heel veel mee aan de hand zijn, bv het blijkt van een ander te zijn,een eerdere verhouding met een ander familielid?
of echtgenote heeft per ongeluk het verkeerde kind meegenomen, deze blijkt van een andere neef te zijn?
of ze blijkt over een paar weken wel zwanger te zijn, maar al geweest en heeft een kind gebaard tijdens die hele lange vakantie in een heel ver land?
wie vult aan?
in een ver landquote:Op maandag 5 juli 2010 15:55 schreef Henk-B het volgende:
Waar is de excuusneger in het verhaal GVD?????????
Misschien heeft hij ook wel bordeline... Eerst niet testen, dan wel. Dan niet vertellen, dan wel. Eerst buurjongen, daarna neef...quote:Op maandag 5 juli 2010 15:55 schreef Henk-B het volgende:
Waar is de excuusneger in het verhaal GVD?????????
zoals dit topic?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:33 schreef leukegast het volgende:
Vandaag na de gen. geweest, gelukkig niet zwanger.
Gesprek met de psycholoog was een beetje rommelig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |