Je moet het zo zien, mijn vrouw heeft ook wel een aangename kant.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat beeld heb ik al, maar ik zal je verder niet vermoeien met mijn mening over dit soort aandoeningen.
Dat...quote:Op maandag 5 juli 2010 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jouw psycholoog heeft geconstateerd dat je vrouw een borderliner is puur op basis van jouw verhalen, en zonder dat hij haar ooit heeft gezien??
En dan heeft hij zijn "diagnose" ook nog met jou gedeeld?? Wat een kwakzalver
Nou aan de hand van de eerste gesprekken inderdaad.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jouw psycholoog heeft geconstateerd dat je vrouw een borderliner is puur op basis van jouw verhalen, en zonder dat hij haar ooit heeft gezien??
En dan heeft hij zijn "diagnose" ook nog met jou gedeeld?? Wat een kwakzalver
Deze is helemaal mooi in combinatie met het feit dat jouw psycholoog ineens zonder enige vorm van onderzoek de diagnose Borderline heeft gesteld, vooral omdat ze dus al onder behandeling is geweest bij GGZ en die diagnose daar niet gesteld is....quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:31 schreef leukegast het volgende:
"alles was helemaal tip-top op orde en alles liep leuk... en nu is je vrouw zomaar opeens zwanger en heeft Borderline en last van narcisme. "
Ik kan je wel vertellen dat we al een heel traject doorlopen hebben. Na het gegooi en geruzie van haar, zijn we naar maatschappelijk werkers geweest, vervolgens GGZ
Bij GGZ hebben ze angstoornis bij haar geconstateerd. Echter heb ik geen goed woord voor de GGZ.
Ze heeft daar onder behandeling van een psychologe gezeten. Ze heeft assertiviteit en communicatie training gevolgd. Je kan wel stellen dat we toch wel problemen hadden.
Nu heeft de psycholoog dus borderline geconstateerd. En nu vallen alle kwartjes van haar gedrag op haar plaats. Maar goed het is moeilijk voor te stellen hoe het is om met een borderliner te leven, je zou de film: "Ik ook van jou" eens kunnen kijken. Dat hebben wij dus ook pas gedaan, en alles was direct herkenbaar.
Echt, BS, een psycholoog die zulke dingen roept over de partner van een patient, terwijl hij die partner niet eens kent en zijn patient dus wel een fantast kan zijn, is simpelweg een kwakzalver.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:54 schreef leukegast het volgende:
[..]
Nou aan de hand van de eerste gesprekken inderdaad.
Maar nu mijn vrouw mee gaat zal hier verder naar gekeken worden.
Ik heb ook een boek gekregen van hem, en daarin staat borderline beschreven, en dat klopt 100%
en mijn vrouw heeft het ook gelezen. Bij ons begonnen toen de kwartjes op z'n plaats te vallen.
En omdat de borderline blijkbaar een goed excuus is voor vreemdgaan zegt zijn vrouw, ja aan die beschrijving kan ik wel voldoen...quote:Op maandag 5 juli 2010 13:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze is helemaal mooi in combinatie met het feit dat jouw psycholoog ineens zonder enige vorm van onderzoek de diagnose Borderline heeft gesteld, vooral omdat ze dus al onder behandeling is geweest bij GGZ en die diagnose daar niet gesteld is....
Ja, dat kan mijn vrouw enkel zelf weten. Heel de situatie valt natuurlijk nooit goed te praten, met of zonder borderline. Sowieso was het ook onverantwoordelijk tov haar eigen kinderen.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat...![]()
Ik geloof er geen reet van. Lijkt er mee op dat je zoekt naar een excuus voor haar gedrag.
Ze heeft een ander genueckt en je wil niet eens weten wie het was?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:46 schreef leukegast het volgende:
[..]
Die verre vriend is haar neef, of oom, weet eigenlijk niet precies. Maar het is familie van haar.
Nou, eerlijk gezegd; als mijn man zich door zijn psycholoog een aandoening bij mij liet aanpraten dan zou ik dat soort kwakzalverij ook belonen door iedere misdraging van mijn kant terug te voeren op dat wat die kwakzalver zegt waar ik aan lijd.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En omdat de borderline blijkbaar een goed excuus is voor vreemdgaan zegt zijn vrouw, ja aan die beschrijving kan ik wel voldoen...
Ik denk dat ik me toch even goed moet inlezen, kan ik ook eens lekker van bil met een leuke collega met een goed excuus.
bij de GGZ is toen angstoornis gesteld. Aangezien we eerst dachten dat mijn vrouw een dwangstoornis had, omdat ze ook gematigde dwanghandelingen heeft.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze is helemaal mooi in combinatie met het feit dat jouw psycholoog ineens zonder enige vorm van onderzoek de diagnose Borderline heeft gesteld, vooral omdat ze dus al onder behandeling is geweest bij GGZ en die diagnose daar niet gesteld is....
ik denk dat je met de huidige huizenmarkt blij mag zijn als je met -20.000 euro weg komt (restschuld dus).quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:39 schreef leukegast het volgende:
als ik mijn huis verkoop hou ik ongeveer 100.000 euro over.
Heeft iemand enig idee hoeveel mij dit grapje van 5 jaar gaat kosten?
Het was eerder in het topic een 'vage kennis' toen een 'neef' en nu een 'verre vriend'.... het is hoe dan ook iemand die niet geacht wordt met je vrouw te gaan lopen rotzooien als ze zonder jou op vakantie is, en in het geval het een neef of oom is, is het sowieso not done met haar te rommelen, want familie.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze heeft een ander genueckt en je wil niet eens weten wie het was?
jawel, ik weet wie hij is. Ik ben ook in dat verre land geweest. En het was haar buur jongen, en deze is verre familie.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze heeft een ander genueckt en je wil niet eens weten wie het was?
ik vind een neef niet zo verre familie, en ik vind het vreemd dat je dat niet ff ana je vrouw vraagt.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:03 schreef leukegast het volgende:
[..]
jawel, ik weet wie hij is. Ik ben ook in dat verre land geweest. En het was haar buur jongen, en deze is verre familie.
ik heb mijn huis lang geleden zelf gekocht. er blijft altijd een 100.000 euro over.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:01 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
ik denk dat je met de huidige huizenmarkt blij mag zijn als je met -20.000 euro weg komt (restschuld dus).
zo dom dat mensen met een flink eigen vermogen trouwen in gemeenschap van goederen met iemand die helemaal niets heeft... En dan maar klagen als het fout gaat.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:14 schreef Leandra het volgende:
Nou, van die ton gaat dus de helft naar haar
Als het huis net zoveel waard is als de hypotheek op het moment dat je trouwt maakt het nog niet eens zoveel uit, maar als er dan al een overwaarde is....quote:Op maandag 5 juli 2010 14:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
zo dom dat mensen met een flink eigen vermogen trouwen in gemeenschap van goederen met iemand die helemaal niets heeft... En dan maar klagen als het fout gaat.
Knap dat hij dat zo kan constateren zonder enige vorm van onderzoek.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:43 schreef leukegast het volgende:
[..]
Nou dat heeft mijn psycholoog geconstateerd, komende woensdagmiddag gaat mijn vrouw voor het eerst mee naar deze psycholoog.
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:46 schreef leukegast het volgende:
[..]
Die verre vriend is haar neef, of oom, weet eigenlijk niet precies. Maar het is familie van haar.
We hebben hem verzocht om zich te laten testen. Dat heeft hij uiteindelijk gedaan, maar toen wilde hij de test resultaten niet doorgeven. Nu heeft zijn zus ons gezegd dat hij verder niks had.
Maar dit blijft toch allemaal wel vaag. nu zijn we zelf op alles getest. En het klopt, HIV test is dan nog niet 100% betrouwbaar.
Ja helemaal omdat dat kind 5 jaar oud is ofzo...quote:Op maandag 5 juli 2010 14:33 schreef Ticootje het volgende:
straks is zn dochter nog zwanger...Dan heb je helemaal een goed verhaal voor een boek.
mwa, volgens mij heb je het verhaal niet helemaal goed gelezen.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:36 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
Kan hoor. Ze gaat nog geen eens voor het record jongste moeder allertijden...
Maar misschien vind je psycholoog wel dat ze zwanger kan zijn...quote:Op maandag 5 juli 2010 14:58 schreef leukegast het volgende:
[..]
mwa, volgens mij heb je het verhaal niet helemaal goed gelezen.
We zullen het allemaal maar gaan afwachten hoe het verder gaat verlopen.
Ow, jawel hoor, er wordt alleen gespeculeerd wat je er nog allemaal bij gaat verzinnen...quote:Op maandag 5 juli 2010 14:58 schreef leukegast het volgende:
[..]
mwa, volgens mij heb je het verhaal niet helemaal goed gelezen.
We zullen het allemaal maar gaan afwachten hoe het verder gaat verlopen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ow, jawel hoor, er wordt alleen gespeculeerd wat je er nog allemaal bij gaat verzinnen...
Ja, het is simpelweg vermakelijk aan het worden, bijna jammer dat ik weg moetquote:Op maandag 5 juli 2010 14:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ow, jawel hoor, er wordt alleen gespeculeerd wat je er nog allemaal bij gaat verzinnen...
Ja maar pas 4 weken later, en dan blijkt het van de psycholoog te zijnquote:Op maandag 5 juli 2010 15:18 schreef Ticootje het volgende:
Ow wacht... Zn vrouw moet straks naar zijn psycholoog, en dan is ze opeens toch zwanger... Ja dat wordt m.
Maar pas na diepgaand onderzoek van de gynaecoloog...quote:Op maandag 5 juli 2010 15:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar pas 4 weken later, en dan blijkt het van de psycholoog te zijn
Ja, waarom iedere keer die gynaecoloog trouwens??quote:Op maandag 5 juli 2010 15:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar pas na diepgaand onderzoek van de gynaecoloog...
Dat heeft met die drieling te maken natuurlijk...quote:Op maandag 5 juli 2010 15:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, waarom iedere keer die gynaecoloog trouwens??
Als je zwanger bent ga je toch naar de verloskundige?! En ook niet als je net 2 weken overtijd bent trouwens...
Oh natuurlijk, my badquote:Op maandag 5 juli 2010 15:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat heeft met die drieling te maken natuurlijk...
Nee dat komt omdat ze chlamydia had, en we nog niet wisten of ze ongesteld zou worden,quote:
Dat kan een huisarts toch gewoon doen? uitstrijkje, testje, antibiotica en klaar... Gyn hoeft er niet aan te pas te komen hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:41 schreef leukegast het volgende:
[..]
Nee dat komt omdat ze chlamydia had, en we nog niet wisten of ze ongesteld zou worden,
en omdat ze ook pijn had.
Ze gaan in iedergeval een echo maken, en kijken of alles in orde is.
Hij twijfelde toch al een beetje aan de herkomst van de 2 kinderen...quote:Op maandag 5 juli 2010 15:46 schreef WRH het volgende:
ik weet 'm, ik weet 'm!
de nieuwe plotwending: we hebben nog niets gehoord over het andere kind, dus daar kan echt nog heel veel mee aan de hand zijn, bv het blijkt van een ander te zijn,een eerdere verhouding met een ander familielid?
of echtgenote heeft per ongeluk het verkeerde kind meegenomen, deze blijkt van een andere neef te zijn?
of ze blijkt over een paar weken wel zwanger te zijn, maar al geweest en heeft een kind gebaard tijdens die hele lange vakantie in een heel ver land?
wie vult aan?
in een ver landquote:Op maandag 5 juli 2010 15:55 schreef Henk-B het volgende:
Waar is de excuusneger in het verhaal GVD?????????
Misschien heeft hij ook wel bordeline... Eerst niet testen, dan wel. Dan niet vertellen, dan wel. Eerst buurjongen, daarna neef...quote:Op maandag 5 juli 2010 15:55 schreef Henk-B het volgende:
Waar is de excuusneger in het verhaal GVD?????????
zoals dit topic?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:33 schreef leukegast het volgende:
Vandaag na de gen. geweest, gelukkig niet zwanger.
Gesprek met de psycholoog was een beetje rommelig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |