Nee, ze is getrouwd met TS.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:42 schreef DeTolk het volgende:
heeft ze wel een uitkering?
geen inkomen en geen uitkering. Het is nog niet zeker of ze zwanger is, dat weten we pas woensdag als ze naar de gynaecoloog gaat.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:42 schreef DeTolk het volgende:
Maar serieus: Is ze ook daadwerkelijk zwanger?
En ze heeft geen inkomen zeg je. heeft ze wel een uitkering?
waar heb je d'r vandaan geplukt zeg!?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:46 schreef leukegast het volgende:
[..]
geen inkomen en geen uitkering. Het is nog niet zeker of ze zwanger is, dat weten we pas woensdag als ze naar de gynaecoloog gaat.
Ik bereid me alvast voor het ergste. We kunnen ook nog bij elkaar blijven, maar wel wel weten hoeveel mij zoiets gaat kosten.
Ze heeft nog nooit inkomen of uitkering gehad. Ze heeft ooit wel een paar maanden via een uitzendbureau gewerkt.
Dat begrijp ik niet, klinkt alsof je inderdaad aan het faken bent.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:46 schreef leukegast het volgende:
We kunnen ook nog bij elkaar blijven, maar wel wel weten hoeveel mij zoiets gaat kosten.
hmmm, kan je verzekeren dat dit echt isquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:47 schreef WRH het volgende:
hm, het regent af en toe dit soort topics van mensen die zich aanmelden, dus nog nooit iets gepost hebben en meteen met een vergelijkbaar onderwerp komen en dan vervolgens niets meer van zich laten horen,oftewel fake onzin.
ik wacht nog even voor ik uitgebreid dingen ga roepen...
Dit dus. Goede vraag.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:50 schreef Lienekien het volgende:
Ik neem aan dat het met wederzijdse instemming is gegaan dat je vrouw niet is gaan werken, maar thuis is gebleven met de kinderen?
Wat wil je weten?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:48 schreef DeTolk het volgende:
[..]
waar heb je d'r vandaan geplukt zeg!?
Ook nooit vakantiebaantjes?
iets zegt me dat dit verhaal niet helemaal op waarheid berust, en er dingen ontbreken.
FOK! staat altijd heel hoog op google voor dit soort onderwerpen. Dus het is logisch dat heel veel mensen op dit forum komen en hier hun vraag stellen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:47 schreef WRH het volgende:
hm, het regent af en toe dit soort topics van mensen die zich aanmelden, dus nog nooit iets gepost hebben en meteen met een vergelijkbaar onderwerp komen en dan vervolgens niets meer van zich laten horen,oftewel fake onzin.
ik wacht nog even voor ik uitgebreid dingen ga roepen...
Maar tussendoor ook nooit gewerkt?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:53 schreef leukegast het volgende:
[..]
Wat wil je weten?
Nee ze heeft nooit vakantie baantjes gehad, ze is immers bij de kinderen,en ze doet het huishouden.
nou we hebben nog helemaal niet besloten om te gaan scheiden. Immers moeten we eerst zeker weten of ze zwanger is, daarnaast lopen we nu bij een psycholoog.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:50 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet, klinkt alsof je inderdaad aan het faken bent.
Afijn, voordat ik stop hier met reageren, hier kan je de alimentatie (laten) uitrekenen:
http://www.alimentatiehaven.nl/
Waarom laat je het afhangen van of ze zwanger is? Ik vind dat raar. Vreemdgaan en zwanger worden is een vertrouwensbreuk, vreemdgaan en niet zwanger worden maakt die vertrouwensbreuk niet minder erg.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:56 schreef leukegast het volgende:
[..]
nou we hebben nog helemaal niet besloten om te gaan scheiden. Immers moeten we eerst zeker weten of ze zwanger is, daarnaast lopen we nu bij een psycholoog.
door ben ik naar een psycholoog gegaan en is nu bij mijn vrouw borderline geconstateerd, wat haar gedrag verklaard.
En ze wil niet van me af, ze wil wel bij mij blijven. Dus we hebben nog niets besloten.
ik had toch wel liever dat ze ging werken, maar dat hield ze niet lang vol. Meteen ruzie met de eerste beste baas. Maar goed, dat hoort ook bij borderline gedrag.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |