abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83533062
Hallo,
Momenteel ben ik 5 jaar getrouwd,
We zijn net getrouwd toen mijn vrouw haar studie afronde.

Zo naief ik was, zijn we getrouwd in gemeenschap van goederen. Eigenlijk niets geregeld dus.

Toen mijn vrouw bij mij kwam wonen had ze helemaal niets. Ze heeft ook verder nooit een inkomen gehad.

We hebben inmiddels 2 kinderen, eentje van 5 en eentje van 2 jaar.

Nu is ze op vakantie vreemd gegaan, en waarschijnlijk zwanger, we weten zeker dat het niet van mij is.

Als we gaan scheiden ben ik natuurlijk zwaar de lul. Ik verdien netto 2000 euro per maand,
en als ik mijn huis verkoop hou ik ongeveer 100.000 euro over.

Heeft iemand enig idee hoeveel mij dit grapje van 5 jaar gaat kosten?
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:40:32 #2
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_83533100
laat haar maar dokken, zij is toch vreemd gegaan?

Alhoewel ik denk dat je wel de sjaak bent.
pi_83533103
1x de helft
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:42:47 #4
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_83533152
Maar serieus: Is ze ook daadwerkelijk zwanger?

En ze heeft geen inkomen zeg je. heeft ze wel een uitkering?
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:43:46 #5
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_83533183
bij jij er mooi ff ingetrapt
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:45:21 #6
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_83533238
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:42 schreef DeTolk het volgende:
heeft ze wel een uitkering?
Nee, ze is getrouwd met TS.
Maar ze heeft een opleiding afgerond, dus kan gewoon aan het werk.
censuur :O
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:46:40 #7
267244 Alessandr0
---0[_-_]0---
pi_83533274
Zo naief ik was, zijn we getrouwd in gemeenschap van goederen

een fout die heel veel mannen maken
Geloof in Jezus, dan zal hij je belonen.
pi_83533276
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:42 schreef DeTolk het volgende:
Maar serieus: Is ze ook daadwerkelijk zwanger?

En ze heeft geen inkomen zeg je. heeft ze wel een uitkering?
geen inkomen en geen uitkering. Het is nog niet zeker of ze zwanger is, dat weten we pas woensdag als ze naar de gynaecoloog gaat.

Ik bereid me alvast voor het ergste. We kunnen ook nog bij elkaar blijven, maar wel wel weten hoeveel mij zoiets gaat kosten.

Ze heeft nog nooit inkomen of uitkering gehad. Ze heeft ooit wel een paar maanden via een uitzendbureau gewerkt.
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:46:55 #9
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_83533281
Overspel is geen grievend gedrag en je zal dus allimentatie moeten betalen.
I intend to be formidably armed
pi_83533289
hm, het regent af en toe dit soort topics van mensen die zich aanmelden, dus nog nooit iets gepost hebben en meteen met een vergelijkbaar onderwerp komen en dan vervolgens niets meer van zich laten horen,oftewel fake onzin.
ik wacht nog even voor ik uitgebreid dingen ga roepen...
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:48:07 #11
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_83533318
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:46 schreef leukegast het volgende:

[..]

geen inkomen en geen uitkering. Het is nog niet zeker of ze zwanger is, dat weten we pas woensdag als ze naar de gynaecoloog gaat.

Ik bereid me alvast voor het ergste. We kunnen ook nog bij elkaar blijven, maar wel wel weten hoeveel mij zoiets gaat kosten.

Ze heeft nog nooit inkomen of uitkering gehad. Ze heeft ooit wel een paar maanden via een uitzendbureau gewerkt.
waar heb je d'r vandaan geplukt zeg!?

Ook nooit vakantiebaantjes?

iets zegt me dat dit verhaal niet helemaal op waarheid berust, en er dingen ontbreken.
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:50:07 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_83533378
Ik neem aan dat het met wederzijdse instemming is gegaan dat je vrouw niet is gaan werken, maar thuis is gebleven met de kinderen?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:50:12 #13
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83533379
Misschien een hele onrespectvolle en stomme vraag, maar waarom trouw je met zo'n uitvreetster?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:50:45 #14
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_83533400
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:46 schreef leukegast het volgende:
We kunnen ook nog bij elkaar blijven, maar wel wel weten hoeveel mij zoiets gaat kosten.
Dat begrijp ik niet, klinkt alsof je inderdaad aan het faken bent.

Afijn, voordat ik stop hier met reageren, hier kan je de alimentatie (laten) uitrekenen:
http://www.alimentatiehaven.nl/
pi_83533417
In principe worden alle bestaande bezittingen door de helft gedeeld (denk aan overwaarde huis, waarde autos, waarde opgebouwd pensioen en overige spaartegoeden, inboedel en overige bezittingen redelijkerwijs door het midden gedeeld), verder zul je inderdaad alimentatie moeten betalen (hoogte afhankelijk van inkomen, gezagsregeling met kinderen en dat soort zaken)
pi_83533447
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:47 schreef WRH het volgende:
hm, het regent af en toe dit soort topics van mensen die zich aanmelden, dus nog nooit iets gepost hebben en meteen met een vergelijkbaar onderwerp komen en dan vervolgens niets meer van zich laten horen,oftewel fake onzin.
hmmm, kan je verzekeren dat dit echt is
Je kunt hier nog wat achtergrond info over de situatie lezen:
http://www.dokter.nl/inde(...)je-niet-kwetsen.html
  Moderator donderdag 1 juli 2010 @ 14:52:41 #17
236264 crew  capricia
pi_83533472
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:50 schreef Lienekien het volgende:
Ik neem aan dat het met wederzijdse instemming is gegaan dat je vrouw niet is gaan werken, maar thuis is gebleven met de kinderen?
Dit dus. Goede vraag.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_83533477
Vastgesteld Overspel kán een grond zijn een scheiding aan te vragen op basis van een 'grove fout' van de ander en kàn een grond zijn voor de andere eventueel recht op bepaalde betalingen te verliezen of die duidelijk lager vastgesteld te zien.
als dat overspel als 'echt beledigend' ingeschat wordt (bv een langdurige relatie of een intieme relatie met een aan de partner nastaand persoon)

echter, lang niet iedere vorm van overspel geld dan als grond en enkel een tijdelijke 'zomerliefde' op een eenzame vakantie kan best door en rechter relatief 'licht' genomen worden... zeker als er mogelijk daaromheen al meer gronden waren aan te nemen dat ook voor dat overspel de relatie grote problemen kende waaraan beide partners ook beiden gelijk schuld droegen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_83533514
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:48 schreef DeTolk het volgende:

[..]

waar heb je d'r vandaan geplukt zeg!?

Ook nooit vakantiebaantjes?

iets zegt me dat dit verhaal niet helemaal op waarheid berust, en er dingen ontbreken.
Wat wil je weten?
Nee ze heeft nooit vakantie baantjes gehad, ze is immers bij de kinderen,en ze doet het huishouden.
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:53:52 #20
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83533526
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:47 schreef WRH het volgende:
FOK! staat altijd heel hoog op google voor dit soort onderwerpen. Dus het is logisch dat heel veel mensen op dit forum komen en hier hun vraag stellen.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:55:07 #21
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83533577
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:53 schreef leukegast het volgende:

[..]

Wat wil je weten?
Nee ze heeft nooit vakantie baantjes gehad, ze is immers bij de kinderen,en ze doet het huishouden.
Maar tussendoor ook nooit gewerkt?
Op welke leeftijd zijn jullie getrouwd en op welke leeftijd hebben jullie kinderen gekregen?
Een gedicht over Maanvis
pi_83533631
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:50 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

Dat begrijp ik niet, klinkt alsof je inderdaad aan het faken bent.

Afijn, voordat ik stop hier met reageren, hier kan je de alimentatie (laten) uitrekenen:
http://www.alimentatiehaven.nl/
nou we hebben nog helemaal niet besloten om te gaan scheiden. Immers moeten we eerst zeker weten of ze zwanger is, daarnaast lopen we nu bij een psycholoog.
door ben ik naar een psycholoog gegaan en is nu bij mijn vrouw borderline geconstateerd, wat haar gedrag verklaard.
En ze wil niet van me af, ze wil wel bij mij blijven. Dus we hebben nog niets besloten.
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:57:50 #23
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83533682
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:56 schreef leukegast het volgende:

[..]

nou we hebben nog helemaal niet besloten om te gaan scheiden. Immers moeten we eerst zeker weten of ze zwanger is, daarnaast lopen we nu bij een psycholoog.
door ben ik naar een psycholoog gegaan en is nu bij mijn vrouw borderline geconstateerd, wat haar gedrag verklaard.
En ze wil niet van me af, ze wil wel bij mij blijven. Dus we hebben nog niets besloten.
Waarom laat je het afhangen van of ze zwanger is? Ik vind dat raar. Vreemdgaan en zwanger worden is een vertrouwensbreuk, vreemdgaan en niet zwanger worden maakt die vertrouwensbreuk niet minder erg.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:57:56 #24
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_83533685
nou, succes ermee, ik haak af. Het komt gewoon niet geloofwaardig over.
pi_83533704
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:52 schreef capricia het volgende:

[..]

Dit dus. Goede vraag.
ik had toch wel liever dat ze ging werken, maar dat hield ze niet lang vol. Meteen ruzie met de eerste beste baas. Maar goed, dat hoort ook bij borderline gedrag.
pi_83533717
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:53 schreef leukegast het volgende:

[..]

Wat wil je weten?
Wat hij wil weten is welk land je haar vandaan geplukt hebt?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:59:24 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83533727
quote:
Dat

En uit dat andere forum wat je hier gepost heb begrijp ik dat je vrouw op vakantie was bij haar familie en dat dat buiten NL was.

Had ze hier haar studie afgerond toen je met haar trouwde of elders?
Wat zijn haar kansen op de NL arbeidsmarkt?
Is ze van plan met de kinderen in NL te blijven, of zijn je kinderen straks ook in het buitenland?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:59:30 #28
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_83533729
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:56 schreef leukegast het volgende:

[..]

De psycholoog heeft een naam voor vreemdgaan verzonnen en het is goed?
pi_83533778
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:52 schreef RM-rf het volgende:
Vastgesteld Overspel kán een grond zijn een scheiding aan te vragen op basis van een 'grove fout' van de ander en kàn een grond zijn voor de andere eventueel recht op bepaalde betalingen te verliezen of die duidelijk lager vastgesteld te zien.
als dat overspel als 'echt beledigend' ingeschat wordt (bv een langdurige relatie of een intieme relatie met een aan de partner nastaand persoon)

echter, lang niet iedere vorm van overspel geld dan als grond en enkel een tijdelijke 'zomerliefde' op een eenzame vakantie kan best door en rechter relatief 'licht' genomen worden... zeker als er mogelijk daaromheen al meer gronden waren aan te nemen dat ook voor dat overspel de relatie grote problemen kende waaraan beide partners ook beiden gelijk schuld droegen.
maar goed, als ze zwanger van deze jongen is geworden. Ze wil overigens niets met die jongen meer te maken hebben. Deze jongen woont overigens in een ver arm land.
Ze heeft wel op een onverantwoordelijke manier ons gezin beschadigd.
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:02:54 #30
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_83533842
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:00 schreef leukegast het volgende:

[..]

maar goed, als ze zwanger van deze jongen is geworden. Ze wil overigens niets met die jongen meer te maken hebben. Deze jongen woont overigens in een ver arm land.
Het is toch geen neger, he? Dan blijf je er altijd mee geconfronteerd.
The End Times are wild
pi_83533849
quote:
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:52 schreef capricia het volgende:

[..]

Dit dus. Goede vraag.
Edit, is al beantwoord.
pi_83533857
get out while you can maar het gaat je wel centen kosten. En ik zou de komende tijd ook, als je het al doet, met condoom doen. Als ze zwanger kan worden van een vent kan ze er ook een vieze geslachtsziekte van oplopen.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_83533869
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:59 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

De psycholoog heeft een naam voor vreemdgaan verzonnen en het is goed?
Nou, je moet het zo zien, borline patienten bouwen snel een idealistische fantasie op.
En een kernmerk is dus ook wisselende sexuele contacten. Je moet het zo zien dat een borderliner een ander soort gedrag vertonen dan een normaal mens. Je kunt het wel na lezen als je op borderline persoonlijkheids stoornis gaat zoeken.
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:04:48 #34
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83533907
Dus borderliners gaan meer vreemd dan normale mensen? Hier kan ik wel inkomen.. .
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:05:00 #35
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_83533909
Stuur haar naar Afrika en laat haar 'lover' daar maar voor haar zorgen. Lijkt me fair.
The End Times are wild
pi_83533975
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:57 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Waarom laat je het afhangen van of ze zwanger is? Ik vind dat raar. Vreemdgaan en zwanger worden is een vertrouwensbreuk, vreemdgaan en niet zwanger worden maakt die vertrouwensbreuk niet minder erg.
Ja, klopt wel. Ik zou het haar mischien kunnen vergeven. Maar een kind van een ander opvoeden lijkt me een stuk lastiger. Ze zei zelf: "Dan doen we net of jij het kind geadopteerd hebt."
Ik denk niet dat ik me daar echt in kan vinden. zou ook sneu zijn voor het kind, want mijn eigen kinderen staan wat dat betref altijd boven aan. En als ze zwanger is, dan kan de echte pappa het kind mischien ook nog eens willen zien. En als ze niet zwanger is, dan is dat een stuk eenvoudiger.
pi_83534014
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:59 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Wat hij wil weten is welk land je haar vandaan geplukt hebt?
Gewoon in Nederland, ze is in NL geboren. Haar ouders zijn aziatisch.
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:08:50 #38
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83534036
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:07 schreef leukegast het volgende:

[..]

Ja, klopt wel. Ik zou het haar mischien kunnen vergeven. Maar een kind van een ander opvoeden lijkt me een stuk lastiger. Ze zei zelf: "Dan doen we net of jij het kind geadopteerd hebt."
Ik denk niet dat ik me daar echt in kan vinden. zou ook sneu zijn voor het kind, want mijn eigen kinderen staan wat dat betref altijd boven aan. En als ze zwanger is, dan kan de echte pappa het kind mischien ook nog eens willen zien. En als ze niet zwanger is, dan is dat een stuk eenvoudiger.
Okay, maar vergeet niet dat je een relatie hebt met een tikkende tijdbom (borderliner). Ze is nu al vreemdgegaan, als dat gedrag nog meer opspeelt wordt het alleen maar erger....
Een gedicht over Maanvis
pi_83534069
Leuke gast, even iets anders. Denk dat ze ook even een soatest e.d. moet laten doen.

Dat je haar eventueel zou kunnen vergeven dat begijp ik wel. Maar hoe krijgt iemand het voor elkaar om het ook nog eens onveilig te doen en misschien zwanger thuis te komen.

Maar dat is misschien meer iets voor R&P.

Wil je in ieder geval wel veel sterkte wensen.
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:09:57 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83534088
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:03 schreef leukegast het volgende:
[..]
Nou, je moet het zo zien, borline patienten bouwen snel een idealistische fantasie op.
En een kernmerk is dus ook wisselende sexuele contacten. Je moet het zo zien dat een borderliner een ander soort gedrag vertonen dan een normaal mens. Je kunt het wel na lezen als je op borderline persoonlijkheids stoornis gaat zoeken.
Ja, en drugs- en alcoholmisbruik zijn dat ook, net zoals geldverkwisting en roekeloosheid, dat wil nog niet zeggen dat het allemaal maar "begrijpelijk" is omdat het bij de aandoening zou horen?

Ik vind dat wel heel makkelijk gesteld hoor, daarbij; ik mag er vanuitgaan dat ze zelfs als BPS op de hoogte is van het feit dat ze simpelweg haar relatie in de waagschaal stelt als ze vreemdgaat, daarbij is het ook nog een keer ronduit stom om het dan niet eens veilig te doen.... maar om dat nou allemaal op BPS te gooien?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83534120
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Okay, maar vergeet niet dat je een relatie hebt met een tikkende tijdbom (borderliner). Ze is nu al vreemdgegaan, als dat gedrag nog meer opspeelt wordt het alleen maar erger....
En dan vinden ze het in het snijtopic vreemd dat ik er voor wegren. .
Alles moet maar rondom zo'n borderliner draaien en voor je het weet ligt je leven aan puin.
pi_83534124
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat

En uit dat andere forum wat je hier gepost heb begrijp ik dat je vrouw op vakantie was bij haar familie en dat dat buiten NL was.

Had ze hier haar studie afgerond toen je met haar trouwde of elders?
Wat zijn haar kansen op de NL arbeidsmarkt?
Is ze van plan met de kinderen in NL te blijven, of zijn je kinderen straks ook in het buitenland?
Mijn vrouw is gewoon nederlander, maar haar ouders zijn aziatisch.
Ze heeft in NL haar studie afgerond, horeca medewerkste.
Kansen in de arbeidsmarkt, in de horeca dus.
Ze blijft wel in NL met de kinderen dat wel.
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:11:56 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83534166
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:07 schreef leukegast het volgende:
[..]
Als ze zwanger is, dan ben jij voor de wet overigens gewoon de vader, al is dat kind pimpelpaars met gele stippen, het kind is verwekt op het moment dat je met haar gehuwd was, en dus is het wettelijk jouw kind.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83534199
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:00 schreef leukegast het volgende:

[..]

Dat ze zwanger geworden is, speelt niet noodzakelijk een al te grote rol ... hooguit is het een duidelijk 'bewijs' van het Overspel, maar het maakt dat Overspel niet erger ...
voor de rechter blijft gewoon een situatie waar ze kennelijk kortstondig 'vreemdging' wat ook in andere relaties kan voorkomen...

Wat meer interesse zal krijgen is hoe de situatie vooraf ging ... een scheiding komt toch meestal niet uit het niks en niet op basis van één voorval...
Ook de situatie dat die vrouwe schijnbaar naar haar familie terugging (ze komt zelf ook uit dat arme land?) zal misschien ook een voorgeschiedenis hebben gehad of erop duiden dat niet alles lekker 'liep' tusen beide partners.... waarbij beide partners zelf ook eerder hadden moeten en kunnen ingrijpen, dus de schuld niet zo makkelijk één kant op geschoven kan worden.

Sowieso betwijfel ik ook een beetje of dit een reeel topic is,. het komt me ook allemaal een beetje 'gespeeld' en eendimensionaal over
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_83534217
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Klopt dat risico is erg groot. En daarbij heeft ze last van narcisme.
pi_83534257
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ze zwanger is, dan ben jij voor de wet overigens gewoon de vader, al is dat kind pimpelpaars met gele stippen, het kind is verwekt op het moment dat je met haar gehuwd was, en dus is het wettelijk jouw kind.
daarom wil ik voordat ze bevalt gescheiden zijn. Maar DNA test zal toch ook wel wat uitmaken?
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:15:41 #47
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83534287
Nog een vraag: Heb je sindsdien nog sex met haar gehad? Want je zegt dat het een kerel uit een arm land was. Dus ik hoop niet dat je nu AIDS oid hebt. Dus in dat geval ZSM soatest doen!
Een gedicht over Maanvis
pi_83534321
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:09 schreef Stali het volgende:
Leuke gast, even iets anders. Denk dat ze ook even een soatest e.d. moet laten doen.

Dat je haar eventueel zou kunnen vergeven dat begijp ik wel. Maar hoe krijgt iemand het voor elkaar om het ook nog eens onveilig te doen en misschien zwanger thuis te komen.

Maar dat is misschien meer iets voor R&P.

Wil je in ieder geval wel veel sterkte wensen.
Ja, meteen toen we er achterkwamen SOA testen laten doen.
En we hadden een chlamydia opgelopen van deze verre vriend.

"Dat je haar eventueel zou kunnen vergeven dat begijp ik wel. Maar hoe krijgt iemand het voor elkaar om het ook nog eens onveilig te doen en misschien zwanger thuis te komen. "
Ja dom was ze wel. nog dommer dan een 12 jarig kind, want die weten tegenwoordig alles over anticonceptie.
pi_83534382
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:12 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Dat ze zwanger geworden is, speelt niet noodzakelijk een al te grote rol ... hooguit is het een duidelijk 'bewijs' van het Overspel, maar het maakt dat Overspel niet erger ...
voor de rechter blijft gewoon een situatie waar ze kennelijk kortstondig 'vreemdging' wat ook in andere relaties kan voorkomen...

Wat meer interesse zal krijgen is hoe de situatie vooraf ging ... een scheiding komt toch meestal niet uit het niks en niet op basis van één voorval...
Ook de situatie dat die vrouwe schijnbaar naar haar familie terugging (ze komt zelf ook uit dat arme land?) zal misschien ook een voorgeschiedenis hebben gehad of erop duiden dat niet alles lekker 'liep' tusen beide partners.... waarbij beide partners zelf ook eerder hadden moeten en kunnen ingrijpen, dus de schuld niet zo makkelijk één kant op geschoven kan worden.

Sowieso betwijfel ik ook een beetje of dit een reeel topic is,. het komt me ook allemaal een beetje 'gespeeld' en eendimensionaal over
ze ging er naar toe omdat haar oma op steven lag, en ook is gestorven.
Ik heb zelfs haar ticket betaald, en de kinderen gingen ook mee. Ik moest werken voor de centjes. Ik kon helaas geen vrij krijgen, anders was het waarschijnlijk niet gebeurd.
pi_83534402
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:15 schreef Maanvis het volgende:
Nog een vraag: Heb je sindsdien nog sex met haar gehad? Want je zegt dat het een kerel uit een arm land was. Dus ik hoop niet dat je nu AIDS oid hebt. Dus in dat geval ZSM soatest doen!
ja, hebben we gedaan. onschuldige chlamydia opgelopen.
pi_83534515
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

je kunt ontkenning aanvragen en dat zou ik sowieso wél doen.. je moet dat doen binnen een jaar na de geboorte en nadat bekend is dat het kind niet het jouw is:
quote:
Artikel 200

*

1.Het in artikel 199, onder a en b, bedoelde vaderschap kan, op de grond dat de man niet de biologische vader van het kind is, worden ontkend:
o

a. door de vader of de moeder van het kind;
o

b. door het kind zelf.

*

2.De vader of moeder kan het in artikel 199, onder a en b, bedoelde vaderschap niet ontkennen, indien de man vóór het huwelijk heeft kennis gedragen van de zwangerschap.

*

3.De vader of moeder kan het in artikel 199, onder a en b, bedoelde vaderschap evenmin ontkennen, indien de man heeft ingestemd met een daad die de verwekking van het kind tot gevolg kan hebben gehad.

*

4.Het tweede en derde lid zijn niet van toepassing ten aanzien van de vader, indien de moeder hem heeft bedrogen omtrent de verwekker.

*

5.Het verzoek tot gegrondverklaring van de ontkenning wordt door de moeder bij de rechtbank ingediend binnen een jaar na de geboorte van het kind. Een zodanig verzoek wordt door de vader ingediend binnen een jaar nadat hij bekend is geworden met het feit dat hij vermoedelijk niet de biologische vader is van het kind.
http://wetten.overheid.nl(...)eidsdatum_01-07-2010
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:18 schreef leukegast het volgende:

[..]

ze ging er naar toe omdat haar oma op steven lag, en ook is gestorven.
Ik heb zelfs haar ticket betaald, en de kinderen gingen ook mee. Ik moest werken voor de centjes. Ik kon helaas geen vrij krijgen, anders was het waarschijnlijk niet gebeurd.
en dat is precies dat 'ééndimensionale' dat je verhaal gewoon compleet ongeloofwaardig maakt...

alles was helemaal tip-top op orde en alles liep leuk... en nu is je vrouw zomaar opeens zwanger en heeft Borderline en last van narcisme. en wil je eigenlijk vooral weten hoeveel eens cheiding je zou kosten.

tjah
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:23:04 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83534535
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:16 schreef leukegast het volgende:
[..]
Ja, meteen toen we er achterkwamen SOA testen laten doen.
En we hadden een chlamydia opgelopen van deze verre vriend.
We??

Dus tijdens vakantie onveilig buiten de deur neuken, daar zelfs zwanger van worden en aan de telefoon een hoop heisa maken over "eindelijk mezelf zijn" "nooit begrepen zijn door jou" enz. enz. enz. en bij thuiskomst gewoon weer (onveilig) gaan liggen rotzooien??

Sorry hoor, maar dat klinkt gewoon als een achterbakse trut, ongeacht BPS.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:23:08 #53
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_83534538
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:02 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is toch geen neger, he? Dan blijf je er altijd mee geconfronteerd.
pi_83534596
Hoe zit het nu met die alimentatie?
Ik bedoel als ik nu 2000 euro netto verdien, en ik moet iedere maand 1000 euro weggeven, dan kan ik zelf nooit een nieuwe relatie gaan opbouwen. Voel me meteen een lijfstraf opgelegd.

Stel mijn vrouw is zwanger. Kan ik dan beter meteen gaan stoppen met werken voordat we gaan scheiden?
Eigenlijk heeft ze me leven dan wel aardig verkloot.
  Moderator donderdag 1 juli 2010 @ 15:25:21 #55
236264 crew  capricia
pi_83534627
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:22 schreef RM-rf het volgende:

[..]

je kunt ontkenning aanvragen en dat zou ik sowieso wél doen.. je moet dat doen binnen een jaar na de geboorte en nadat bekend is dat het kind niet het jouw is:
[..]

quote:
3.De vader of moeder kan het in artikel 199, onder a en b, bedoelde vaderschap evenmin ontkennen, indien de man heeft ingestemd met een daad die de verwekking van het kind tot gevolg kan hebben gehad.
Das pech voor TS.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:26:11 #56
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_83534658
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:24 schreef leukegast het volgende:
Ik bedoel als ik nu 2000 euro netto verdien, en ik moet iedere maand 1000 euro weggeven, dan kan ik zelf nooit een nieuwe relatie gaan opbouwen. Voel me meteen een lijfstraf opgelegd.

Stel mijn vrouw is zwanger. Kan ik dan beter meteen gaan stoppen met werken voordat we gaan scheiden?

understatement
pi_83534661
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:25 schreef capricia het volgende:

[..]

[..]

Das pech voor TS.

of denk je dat 'instemmen' ook betrekking heeft of hij de vakantie betaald heeft? nee sorry, dat zie je fout ... TS heeft naar alle waarschijnlijkheid geen enkel probleem Vaderschap ontkent te krijgen, maar moet dat wel aanvragen binnen een jaar na geboorte van dat kind.
  Moderator donderdag 1 juli 2010 @ 15:26:22 #58
236264 crew  capricia
pi_83534667
quote:

De kinderen die geboren zijn, zijn toch wel van jou?
Dan is het toch normaal dat je daar alimentatie voor betaalt.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator donderdag 1 juli 2010 @ 15:27:22 #59
236264 crew  capricia
pi_83534710
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:26 schreef RM-rf het volgende:

[..]

TS heeft toch seks met zijn vrouw gehad? Dat is een daad waarbij het kind verwekt zou kunnen zijn.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:28:28 #60
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_83534763
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:27 schreef capricia het volgende:

[..]

TS heeft toch seks met zijn vrouw gehad? Dat is een daad waarbij het kind verwekt zou kunnen zijn.
Ja, als TS een blanke kaaskop is en de arme Aziaat ook, dan wel natuurlijk
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:28:42 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83534782
quote:

De alimentatie wordt vastgesteld op basis van standaard berekeningen, er is er vast wel een online te vinden.

Ehm... stoppen met werken zodat je vrouw straks minder alimentatie vangt?? En welke bron van inkomsten had je dan voor jezelf in gedachten? Bijstand?? Denk het niet dat de overheid zich leent voor dat soort grappen, daar heb je geen recht op.

Daarbij; als jij het huis wat jullie hebben al had, en jullie zijn in gemeenschap van goederen getrouwd dan is ze ook voor de helft eigenaar van (de overwaarde van) het huis.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83534783
quote:

[..]

dat gaat daar helemaal niet over ... dat artikel gaat over ontkenning van vaderschap als de verwekker een ander is dan die man...

of de getrouwde man verder seks heeft met zn vrouw, ook nadat ze al zwanger geworden was, maakt geen fliker uit, het gaat erom _wie_ de verwekker is...
en dat kunt je prima vaststellen met een vaderschapstest
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:31:42 #63
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83534907
quote:
[..]
Ja, krijgen we dat straks weer... is ze bij de gynaecoloog geweest, blijkt ze 7 weken zwanger te zijn, terwijl ze nog maar 5 weken terug is van vakantie, is het kind toch van hem maar klinkt het als niet
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83534916
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:22 schreef RM-rf het volgende:

[..]

[..]

[..]

en dat is precies dat 'ééndimensionale' dat je verhaal gewoon compleet ongeloofwaardig maakt...

alles was helemaal tip-top op orde en alles liep leuk... en nu is je vrouw zomaar opeens zwanger en heeft Borderline en last van narcisme. en wil je eigenlijk vooral weten hoeveel eens cheiding je zou kosten.

tjah
Bedankt voor je post, ontkenning zal ik zeker dan gaan aanvragen. Het zal vrijduidelijk zijn dat het niet mijn kind is, omdat het kind gewoon een andere kleur zal hebben.

"alles was helemaal tip-top op orde en alles liep leuk... en nu is je vrouw zomaar opeens zwanger en heeft Borderline en last van narcisme. "
Ik kan je wel vertellen dat we al een heel traject doorlopen hebben. Na het gegooi en geruzie van haar, zijn we naar maatschappelijk werkers geweest, vervolgens GGZ
Bij GGZ hebben ze angstoornis bij haar geconstateerd. Echter heb ik geen goed woord voor de GGZ.
Ze heeft daar onder behandeling van een psychologe gezeten. Ze heeft assertiviteit en communicatie training gevolgd. Je kan wel stellen dat we toch wel problemen hadden.
Nu heeft de psycholoog dus borderline geconstateerd. En nu vallen alle kwartjes van haar gedrag op haar plaats. Maar goed het is moeilijk voor te stellen hoe het is om met een borderliner te leven, je zou de film: "Ik ook van jou" eens kunnen kijken. Dat hebben wij dus ook pas gedaan, en alles was direct herkenbaar.
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:32:26 #65
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_83534941
quote:

Dan kun je beter stoppen met werken en een uitkering aanvragen. Want werken doe je dan alleen voor haar.
Óf naar Thailand, Brazilië of Argentinië vertrekken, waar je nog een nieuw leven kunt opbouwen. Je bent nog vrij jong, dus dat kan nog gerust.
The End Times are wild
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:33:48 #66
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_83535006
Volgens mij is het trouwens zo dat het kind automatisch van jou is als je getrouwd bent. Of je nu de verwekker bent of niet.
The End Times are wild
  Moderator donderdag 1 juli 2010 @ 15:33:56 #67
236264 crew  capricia
pi_83535012
TS, vind je het wel normaal dat je alimentatie voor je eigen kinderen moet betalen, of wil je dat ook niet?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_83535088
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:33 schreef LXIV het volgende:
Volgens mij is het trouwens zo dat het kind automatisch van jou is als je getrouwd bent. Of je nu de verwekker bent of niet.
is al gemeld, maar daarvoor kan je dus ontkenning aanvragen, als je het maar direkt doet zal je daarvoor geen alimentatie hoeven te betalen.
pi_83535104
quote:

Ik begin nu toch ook te twijfelen. Nergens maak je je zorgen over je twee kinderen terwijl dit je het meest aan het hart zou gaan als vader.

Kinderen laat je niet zomaar achter bij een narcistische borderliner en zo omschrijf je haar wel maar het enige waar jij je druk over lijkt te maken is geld en denkt er zelfs over na om te stoppen met werken.
pi_83535147
quote:

[..]

Ze was 4 weken daar, ze is daar ongesteld geweest, en daarna terug gekomen.
nee, kan niet van mij zijn.
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:38:36 #71
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83535199
quote:
Maar goed het is moeilijk voor te stellen hoe het is om met een borderliner te leven, je zou de film: "Ik ook van jou" eens kunnen kijken. Dat hebben wij dus ook pas gedaan, en alles was direct herkenbaar.
Nouja, ik wil iig niet leven met een borderliner .
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:39:00 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83535214
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:37 schreef leukegast het volgende:
[..]
Ze was 4 weken daar, ze is daar ongesteld geweest, en daarna terug gekomen.
nee, kan niet van mij zijn.
Daar ongesteld geweest voor ze teruggekomen is en het kan niet van jou zijn??

Okay, nu ben je ook het laatste beetje geloofwaardigheid kwijt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:39:06 #73
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_83535219
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:46 schreef Alessandr0 het volgende:
Zo naief ik was, zijn we getrouwd in gemeenschap van goederen

een fout die heel veel mannen maken
Als het fout gaat. Verder is het makkelijk lullen in een topic als dit, want je hebt dan altijd gelijk.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_83535225
quote:
De kinderen die geboren zijn, zijn toch wel van jou?
Dan is het toch normaal dat je daar alimentatie voor betaalt.
Jawel, alhoewel begin ik daarover soms ook te twijfelen.
Ik zou meer een coouderschap willen. Dat ik gewoon voor de kinderen zorg. Dan weet ik zeker dat het geld bij de kinderen terecht komt ipv bij de shopaholic moeder.
pi_83535279
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daar ongesteld geweest voor ze teruggekomen is en het kan niet van jou zijn??

Okay, nu ben ik ook het laatste beetje geloofwaardigheid kwijt.
Ja, ze is daar ongesteld geweest, heeft dus voordat ze terug kwam nog gedaan met die jongen, zonder rubbers. En wij doen het altijd met rubbers. Die jongen mocht schijnbaar iets meer dan ik (haar eigen man).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')