quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze zwanger is, dan ben jij voor de wet overigens gewoon de vader, al is dat kind pimpelpaars met gele stippen, het kind is verwekt op het moment dat je met haar gehuwd was, en dus is het wettelijk jouw kind.
http://wetten.overheid.nl(...)eidsdatum_01-07-2010quote:Artikel 200
*
1.Het in artikel 199, onder a en b, bedoelde vaderschap kan, op de grond dat de man niet de biologische vader van het kind is, worden ontkend:
o
a. door de vader of de moeder van het kind;
o
b. door het kind zelf.
*
2.De vader of moeder kan het in artikel 199, onder a en b, bedoelde vaderschap niet ontkennen, indien de man vóór het huwelijk heeft kennis gedragen van de zwangerschap.
*
3.De vader of moeder kan het in artikel 199, onder a en b, bedoelde vaderschap evenmin ontkennen, indien de man heeft ingestemd met een daad die de verwekking van het kind tot gevolg kan hebben gehad.
*
4.Het tweede en derde lid zijn niet van toepassing ten aanzien van de vader, indien de moeder hem heeft bedrogen omtrent de verwekker.
*
5.Het verzoek tot gegrondverklaring van de ontkenning wordt door de moeder bij de rechtbank ingediend binnen een jaar na de geboorte van het kind. Een zodanig verzoek wordt door de vader ingediend binnen een jaar nadat hij bekend is geworden met het feit dat hij vermoedelijk niet de biologische vader is van het kind.
en dat is precies dat 'ééndimensionale' dat je verhaal gewoon compleet ongeloofwaardig maakt...quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:18 schreef leukegast het volgende:
[..]
ze ging er naar toe omdat haar oma op steven lag, en ook is gestorven.
Ik heb zelfs haar ticket betaald, en de kinderen gingen ook mee. Ik moest werken voor de centjes. Ik kon helaas geen vrij krijgen, anders was het waarschijnlijk niet gebeurd.
We??quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:16 schreef leukegast het volgende:
[..]
Ja, meteen toen we er achterkwamen SOA testen laten doen.
En we hadden een chlamydia opgelopen van deze verre vriend.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is toch geen neger, he? Dan blijf je er altijd mee geconfronteerd.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:22 schreef RM-rf het volgende:
[..]
je kunt ontkenning aanvragen en dat zou ik sowieso wél doen.. je moet dat doen binnen een jaar na de geboorte en nadat bekend is dat het kind niet het jouw is:
[..]
http://wetten.overheid.nl(...)eidsdatum_01-07-2010
Das pech voor TS.quote:3.De vader of moeder kan het in artikel 199, onder a en b, bedoelde vaderschap evenmin ontkennen, indien de man heeft ingestemd met een daad die de verwekking van het kind tot gevolg kan hebben gehad.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:24 schreef leukegast het volgende:
Hoe zit het nu met die alimentatie?
Ik bedoel als ik nu 2000 euro netto verdien, en ik moet iedere maand 1000 euro weggeven, dan kan ik zelf nooit een nieuwe relatie gaan opbouwen. Voel me meteen een lijfstraf opgelegd.
Stel mijn vrouw is zwanger. Kan ik dan beter meteen gaan stoppen met werken voordat we gaan scheiden?
Eigenlijk heeft ze me leven dan wel aardig verkloot.
quote:
De kinderen die geboren zijn, zijn toch wel van jou?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:24 schreef leukegast het volgende:
Ik bedoel als ik nu 2000 euro netto verdien, en ik moet iedere maand 1000 euro weggeven, dan kan ik zelf nooit een nieuwe relatie gaan opbouwen. Voel me meteen een lijfstraf opgelegd.
Stel mijn vrouw is zwanger. Kan ik dan beter meteen gaan stoppen met werken voordat we gaan scheiden?
TS heeft toch seks met zijn vrouw gehad? Dat is een daad waarbij het kind verwekt zou kunnen zijn.quote:
Ja, als TS een blanke kaaskop is en de arme Aziaat ook, dan wel natuurlijkquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:27 schreef capricia het volgende:
[..]
TS heeft toch seks met zijn vrouw gehad? Dat is een daad waarbij het kind verwekt zou kunnen zijn.
De alimentatie wordt vastgesteld op basis van standaard berekeningen, er is er vast wel een online te vinden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:24 schreef leukegast het volgende:
dat gaat daar helemaal niet over ... dat artikel gaat over ontkenning van vaderschap als de verwekker een ander is dan die man...quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:27 schreef capricia het volgende:
[..]
TS heeft toch seks met zijn vrouw gehad? Dat is een daad waarbij het kind verwekt zou kunnen zijn.
Ja, krijgen we dat straks weer... is ze bij de gynaecoloog geweest, blijkt ze 7 weken zwanger te zijn, terwijl ze nog maar 5 weken terug is van vakantie, is het kind toch van hem maar klinkt het als nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Bedankt voor je post, ontkenning zal ik zeker dan gaan aanvragen. Het zal vrijduidelijk zijn dat het niet mijn kind is, omdat het kind gewoon een andere kleur zal hebben.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:22 schreef RM-rf het volgende:
[..]
je kunt ontkenning aanvragen en dat zou ik sowieso wél doen.. je moet dat doen binnen een jaar na de geboorte en nadat bekend is dat het kind niet het jouw is:
[..]
http://wetten.overheid.nl(...)eidsdatum_01-07-2010
[..]
en dat is precies dat 'ééndimensionale' dat je verhaal gewoon compleet ongeloofwaardig maakt...
alles was helemaal tip-top op orde en alles liep leuk... en nu is je vrouw zomaar opeens zwanger en heeft Borderline en last van narcisme. en wil je eigenlijk vooral weten hoeveel eens cheiding je zou kosten.
tjah![]()
Dan kun je beter stoppen met werken en een uitkering aanvragen. Want werken doe je dan alleen voor haar.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:24 schreef leukegast het volgende:
is al gemeld, maar daarvoor kan je dus ontkenning aanvragen, als je het maar direkt doet zal je daarvoor geen alimentatie hoeven te betalen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:33 schreef LXIV het volgende:
Volgens mij is het trouwens zo dat het kind automatisch van jou is als je getrouwd bent. Of je nu de verwekker bent of niet.
Ik begin nu toch ook te twijfelen. Nergens maak je je zorgen over je twee kinderen terwijl dit je het meest aan het hart zou gaan als vader.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:24 schreef leukegast het volgende:
Ze was 4 weken daar, ze is daar ongesteld geweest, en daarna terug gekomen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Nouja, ik wil iig niet leven met een borderlinerquote:Maar goed het is moeilijk voor te stellen hoe het is om met een borderliner te leven, je zou de film: "Ik ook van jou" eens kunnen kijken. Dat hebben wij dus ook pas gedaan, en alles was direct herkenbaar.
Daar ongesteld geweest voor ze teruggekomen is en het kan niet van jou zijn??quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:37 schreef leukegast het volgende:
[..]
Ze was 4 weken daar, ze is daar ongesteld geweest, en daarna terug gekomen.
nee, kan niet van mij zijn.
Als het fout gaat. Verder is het makkelijk lullen in een topic als dit, want je hebt dan altijd gelijk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:46 schreef Alessandr0 het volgende:
Zo naief ik was, zijn we getrouwd in gemeenschap van goederen
een fout die heel veel mannen maken
Jawel, alhoewel begin ik daarover soms ook te twijfelen.quote:De kinderen die geboren zijn, zijn toch wel van jou?
Dan is het toch normaal dat je daar alimentatie voor betaalt.
Ja, ze is daar ongesteld geweest, heeft dus voordat ze terug kwam nog gedaan met die jongen, zonder rubbers. En wij doen het altijd met rubbers. Die jongen mocht schijnbaar iets meer dan ik (haar eigen man).quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar ongesteld geweest voor ze teruggekomen is en het kan niet van jou zijn??![]()
Okay, nu ben ik ook het laatste beetje geloofwaardigheid kwijt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |