Ik weet niet hoe het wettelijk zit, maar borderline, zwart op wit en ondertekend door een hulpverlener, lijkt mij een uitstekende reden voor een rechter om de kinderen aan jou toe te wijzen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:39 schreef leukegast het volgende:
[..]
Jawel, alhoewel begin ik daarover soms ook te twijfelen.
Ik zou meer een coouderschap willen. Dat ik gewoon voor de kinderen zorg. Dan weet ik zeker dat het geld bij de kinderen terecht komt ipv bij de shopaholic moeder.
Nou, je weet wat je te doen staat...quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:40 schreef leukegast het volgende:
[..]
Ja, ze is daar ongesteld geweest, heeft dus voordat ze terug kwam nog gedaan met die jongen, zonder rubbers. En wij doen het altijd met rubbers. Die jongen mocht schijnbaar iets meer dan ik (haar eigen man).
dan kun je ook meer tijd besteden aan je muziekquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:39 schreef leukegast het volgende:
[..]
Jawel, alhoewel begin ik daarover soms ook te twijfelen.
Ik zou meer een coouderschap willen. Dat ik gewoon voor de kinderen zorg. Dan weet ik zeker dat het geld bij de kinderen terecht komt ipv bij de shopaholic moeder.
En net die ene keer dat je een chlamydia van haar opliep niet?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:40 schreef leukegast het volgende:
[..]
Ja, ze is daar ongesteld geweest, heeft dus voordat ze terug kwam nog gedaan met die jongen, zonder rubbers. En wij doen het altijd met rubbers. Die jongen mocht schijnbaar iets meer dan ik (haar eigen man).
Ja, ik wil eigenlijk ook gewoon liever voor mijn eigen kinderen zorgen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:36 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik begin nu toch ook te twijfelen. Nergens maak je je zorgen over je twee kinderen terwijl dit je het meest aan het hart zou gaan als vader.
Kinderen laat je niet zomaar achter bij een narcistische borderliner en zo omschrijf je haar wel maar het enige waar jij je druk over lijkt te maken is geld en denkt er zelfs over na om te stoppen met werken.
Dat ook.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
En net die ene keer dat je een chlamydia van haar opliep niet?
Kinderen moeten ook eten, dan kan niet van liefde alleen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:45 schreef leukegast het volgende:
[..]
Ja, ik wil eigenlijk ook gewoon liever voor mijn eigen kinderen zorgen.
Mischien dat ik dan toch beter af ben als ik stop met werken, dan heb ik daar alle tijd voor mjin kinderen. Helaas geen geld, maar kan ik wel de liefde gegeven die ze verdienen.
Voor ons huwelijk heb ik me uitgebreid gebreid getest,quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
En net die ene keer dat je een chlamydia van haar opliep niet?
hehe, moet ik je uitleggen dat we toen even geen rubbertje gebruikten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:45 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat ook.
Als je na 5 jaar huwelijk en normaliter zonder andere sexpartners nog steeds aan de rubbertjes zit is er iets niet helemaal jofel in een huwelijk.
En hoe is ze dan zwanger geraakt van je als je het ALTIJD met rubbertjes doet?
IVF? lijkt me sterk
Nee hoor, ik weet waar kindjes vandaan komenquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:47 schreef leukegast het volgende:
[..]
hehe, moet ik je uitleggen dat we toen even geen rubbertje gebruikten.
Ze kon niet goed tegen de anticonceptie pil, ze wilde dat liever niet. Dan is er nog maar een oplossing.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:45 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat ook.
Als je na 5 jaar huwelijk en normaliter zonder andere sexpartners nog steeds aan de rubbertjes zit is er iets niet helemaal jofel in een huwelijk.
ja, maar ik heb liever dat ze thuis bij mij eten, dan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:46 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Kinderen moeten ook eten, dan kan niet van liefde alleen.
Als bijstandsvader kom je zo aan de 1600 euro netto als je goed gebruik weet te maken van de regelingen. Nog een paar avondjes zwart bijbeunen in de kroeg en je zit op 2200 euro. Prima inkomen toch?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:46 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Kinderen moeten ook eten, dan kan niet van liefde alleen.
zeker nog nooit gehoord van het spiraaltjequote:Op donderdag 1 juli 2010 15:51 schreef leukegast het volgende:
[..]
Ze kon niet goed tegen de anticonceptie pil, ze wilde dat liever niet. Dan is er nog maar een oplossing.
Ja, maar jullie deden het toch "altijd" met condoom omdat ze niet tegen andere anti-conceptiemiddelen kan? Hoe kan het dan dat jullie na terugkomst van vakantie juist zonder condoom seks hadden, en je net van die keer dat je het zonder deed chlamydia opgelopen hebt als je het altijd met doet??quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:47 schreef leukegast het volgende:
[..]
Voor ons huwelijk heb ik me uitgebreid gebreid getest,
en overigens toen ik wist dat ze daar vreemd ging, kregen we klachten. En ja het rubbertje zat er niet meteen om.
Nee, want daar zitten ook hormonen in, oh wacht... in een koperspiraaltje niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zeker nog nooit gehoord van het spiraaltje
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:57 schreef capricia het volgende:
iemand een linkje naar dat andere forum?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:51 schreef leukegast het volgende:
[..]
hmmm, kan je verzekeren dat dit echt is
Je kunt hier nog wat achtergrond info over de situatie lezen:
http://www.dokter.nl/inde(...)je-niet-kwetsen.html
Hoe heb je dit gevonden?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:54 schreef The_End het volgende:
Ik lees op dat andere forum dat je dochter ook nog is misbruikt daar!?
daar was ik na 2 posts van hem al achterquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:43 schreef DeTolk het volgende:
Na 5 jaar huwelijk nog met rubbers ?
Goed, we hebben te maken met een faker.
staat een aantal reacties naar beneden. ik haal uit zijn reacties daar ook weer typisch borderlinegedrag uit (ze slaat/stompt TS en met deuren slaan, dit alles waar die arme kinderen bij zijn).quote:
Bedankt. Had alleen de OP gelezen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
staat een aantal reacties naar beneden. ik haal uit zijn reacties daar ook weer typisch borderlinegedrag uit (ze slaat/stompt TS en met deuren slaan, dit alles waar die arme kinderen bij zijn).
leukegast, als ik je 1 advies mag geven: GA BIJ HAAR WEG!
Thanx, gelezen!quote:
Denk eens na. Zelfs als de persoon die dit post al jaren op Fok! mee-post, denk je dat hij dat gelinkt wil hebben met zijn normale account waarbij waarschijnlijk veel van zijn prive-info makkelijk op te zoeken is? Er worden zo vaak kloon-accounts aangemaakt voor beschamende problemen of vragen, dat betekent echt niet dat alles wat ze dan vragen onzin is.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:57 schreef kahlanamnell het volgende:
nou, succes ermee, ik haak af. Het komt gewoon niet geloofwaardig over.
In dit geval zijn er wat dingen die bij elkaar opgeteld niet helemaal kloppen... als je even kijkt naar de postdata op het andere forum, het ontdekken van een geslachtsziekte en het genezen ervan, dan klopt er sowieso eea niet helemaal.....quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:10 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Denk eens na. Zelfs als de persoon die dit post al jaren op Fok! mee-post, denk je dat hij dat gelinkt wil hebben met zijn normale account waarbij waarschijnlijk veel van zijn prive-info makkelijk op te zoeken is? Er worden zo vaak kloon-accounts aangemaakt voor beschamende problemen of vragen, dat betekent echt niet dat alles wat ze dan vragen onzin is.
Waarom zouden die kinderen bij een narcistische borderlinster moeten blijven?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:26 schreef capricia het volgende:
[..]
De kinderen die geboren zijn, zijn toch wel van jou?
Dan is het toch normaal dat je daar alimentatie voor betaalt.
Als je er wat over denkt kom je snel tot dezelfde conclusie dan ikquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Denk eens na.
Ik geloof het allemaal niet meer en haak af.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Thanx, gelezen!
Wat een verhaal zeg. En de dochter van TS is daar dus ook nog seksueel misbruikt?
daar zat ik ook aan te denken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als bijstandsvader kom je zo aan de 1600 euro netto als je goed gebruik weet te maken van de regelingen. Nog een paar avondjes zwart bijbeunen in de kroeg en je zit op 2200 euro. Prima inkomen toch?
gewoon eerst ff zonder, en dan op het laatst met. Zo doen we het al jaren.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar jullie deden het toch "altijd" met condoom omdat ze niet tegen andere anti-conceptiemiddelen kan? Hoe kan het dan dat jullie na terugkomst van vakantie juist zonder condoom seks hadden, en je net van die keer dat je het zonder deed chlamydia opgelopen hebt als je het altijd met doet??
Met de kleine nuance dat je geen recht op een bijstandsuitkering hebt als je zelf besluit te stoppen met werken, maar dat zijn slechts kleinigheidjes.quote:
Toen mijn vrouw terug kwam, ging ik met de kinderen alleen weg. Het viel me op dat mijn dochter steeds tegen me zei dat ze pijn aan haar plasseer had.quote:
Ja, bij de dokter zijn we wel op HIV getest, volgens hem zijn de testen tegenwoordig zo gevoelig dat dit geen probleem zou zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:03 schreef Leandra het volgende:
Oh, dit vind ik ook wel interessant.....
Minder dan een week nadat je vrouw terug is zou je daar al weten dat ze een geslachtsziekte heeft opgelopen, maar gelukkig geen Hiv.....![]()
Ik weet niet hoor, of het tegenwoordig allemaal heel anders is, maar i is het tegenwoordig geen half jaar meer om het absoluut uit te sluiten?
Wat klopt er niet aan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
In dit geval zijn er wat dingen die bij elkaar opgeteld niet helemaal kloppen... als je even kijkt naar de postdata op het andere forum, het ontdekken van een geslachtsziekte en het genezen ervan, dan klopt er sowieso eea niet helemaal.....
Klopt dit wel? Je hebt toch altijd recht op bijstand. Je hebt geen recht op WW wanneer je zelf stopt met werken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met de kleine nuance dat je geen recht op een bijstandsuitkering hebt als je zelf besluit te stoppen met werken, maar dat zijn slechts kleinigheidjes.
Wetje murphy? Alles wat fout kon gaan gaat foutquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:43 schreef leukegast het volgende:
[..]
Maar deze vriendelijke jongen heeft ons gestuurde geld opgestreken, en wilde verder niet meer meewerken.
Nou, sterker nog, de jongen is familie van mijn vrouw.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wetje murphy? Alles wat fout kon gaan gaat fout
Nu weet ik niet eens meer welke smiley ik moet plaatsen om mijn verbazing te schetsen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:57 schreef leukegast het volgende:
[..]
Nou, sterker nog, de jongen is familie van mijn vrouw.
Het was haar neef. Dus eigenlijk hadden we wel verwacht dat hij mee zou werken, dus niet.
En dan is ze nog zwanger van hem ook??quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:57 schreef leukegast het volgende:
[..]
Nou, sterker nog, de jongen is familie van mijn vrouw.
Het was haar neef. Dus eigenlijk hadden we wel verwacht dat hij mee zou werken, dus niet.
En bij bijstand kun je een maatregel (lees: strafkorting) van 100% opgelegd krijgen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:46 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Klopt dit wel? Je hebt toch altijd recht op bijstand. Je hebt geen recht op WW wanneer je zelf stopt met werken.
Bronquote:Het ontstaan van antistoffen tegen hiv duurt een aantal maanden na de infectie.
Heb je risico gelopen, dan moet je in elk geval nog drie maanden wachten eer je je kunt laten testen.
Klinkt als een fijn en warm huwelijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:58 schreef leukegast het volgende:
Ze is gisteren ongesteld geworden.
Gelukkig niet zwanger dus.
Nu word het weer verder aanmodderen.
Dat weet je niet he, het kan ook een spontane drieling zijn, dan zijn er nog twee overquote:Op maandag 5 juli 2010 11:58 schreef leukegast het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat weet je niet he, het kan ook een spontane drieling zijn, dan zijn er nog twee over
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:58 schreef leukegast het volgende:
dat heb ik nog niet laten uitrekenen. Maar kan wel inschatten dat je na zo'n scheiding geen leven meer hebt,quote:Op maandag 5 juli 2010 12:40 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat van de geschatte kosten van alimentatie valt zeker ook flink tegen
woensdag gaan we sowieso naar de geneacoloog.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat weet je niet he, het kan ook een spontane drieling zijn, dan zijn er nog twee over
Wat ga je daar doen danquote:Op maandag 5 juli 2010 13:10 schreef leukegast het volgende:
[..]
woensdag gaan we sowieso naar de geneacoloog.
quote:
We hebben sinds gisteren de uitslagen van de verre vriend binnen. Hij heeft zich 2 weken geleden laten testen. Nu hebben we via zijn zus toch de uitslagen. Hij heeft helaas geen HIV test gedaan.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen dan
Ow en zou je hier ook nog even op willen reageren...
[..]
Maar een gewone zwangerschapstest is niet in jullie gedachte opgekomen?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:20 schreef leukegast het volgende:
[..]
We hebben sinds gisteren de uitslagen van de verre vriend binnen. Hij heeft zich 2 weken geleden laten testen. Nu hebben we via zijn zus toch de uitslagen. Hij heeft helaas geen HIV test gedaan.
Deze HIV test laten we over 3 maanden nog maar een keer doen.
Jawel die hebben wel 10 keer gedaan. Deze waren allemaal negatief. Maar omdat haar buik toch dikker geworden is, maakte we ons nog steeds zorgen. Ook omdat door chlamydia de kans op een BBZ groot is.quote:Maar een gewone zwangerschapstest is niet in jullie gedachte opgekomen?
Dat is waarschijnlijk te simpel gedacht inderdaad...quote:Op maandag 5 juli 2010 13:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar een gewone zwangerschapstest is niet in jullie gedachte opgekomen?
Wat is het verschil met de oude situatie? Behalve dan dat je 's avonds en in je vrije tijd meer rust hebt?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:09 schreef leukegast het volgende:
[..]
dat heb ik nog niet laten uitrekenen. Maar kan wel inschatten dat je na zo'n scheiding geen leven meer hebt,
Vrouw lekker shoppen, en nog steeds niet werken, en ik me de naad uit werken om haar en de kinderen te onderhouden, en dan de kinderen ook nog eens bijna nooit te zien.
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:24 schreef leukegast het volgende:
[..]
Jawel die hebben wel 10 keer gedaan. Deze waren allemaal negatief. Maar omdat haar buik toch dikker geworden is, maakte we ons nog steeds zorgen. Ook omdat door chlamydia de kans op een BBZ groot is.
Dat je geld aan je vrouw en kinderen overmaakt, en dat je kinderen daarna nog maar eens in de 2 weken ziet.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:24 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Wat is het verschil met de oude situatie? Behalve dan dat je 's avonds en in je vrije tijd meer rust hebt?
Wie is die verre vriend dan? Ik ben even de weg kwijt geloof ik. die neef wilde zich toch niet laten testen? Waarom moest een verre vriend zich laten testen dan?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:20 schreef leukegast het volgende:
[..]
We hebben sinds gisteren de uitslagen van de verre vriend binnen. Hij heeft zich 2 weken geleden laten testen. Nu hebben we via zijn zus toch de uitslagen. Hij heeft helaas geen HIV test gedaan.
Deze HIV test laten we over 3 maanden nog maar een keer doen.
Dat ze bordeline heeft staat toch al zwart op wit?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:31 schreef leukegast het volgende:
[..]
Dat je geld aan je vrouw en kinderen overmaakt, en dat je kinderen daarna nog maar eens in de 2 weken ziet.
De kans is ook groot dat borderliner vrouw dan in een groot gat gaat vallen, waar de kinderen de duper van worden. Nee laten we eerst de bezoeken bij de de psycholoog eens afwachten. Het scheelt me ook al een stuk als op papier staat dat ze een borderliner is.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:56 schreef leukegast het volgende:
[..]
nou we hebben nog helemaal niet besloten om te gaan scheiden. Immers moeten we eerst zeker weten of ze zwanger is, daarnaast lopen we nu bij een psycholoog.
door ben ik naar een psycholoog gegaan en is nu bij mijn vrouw borderline geconstateerd, wat haar gedrag verklaard.
En ze wil niet van me af, ze wil wel bij mij blijven. Dus we hebben nog niets besloten.
Nou, het is niet zo dat ik niet bij mijn vrouw wil zijn. Maar ik hed toch liever gehad dat ze 'niet' vreemd was gegaan.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:32 schreef Ticootje het volgende:
Ik snap niet dat je bij een vrouw blijft waar je eigenlijk niet bij wilt zijn... alleen voor je kinderen? Je kan als vader zijnde net zo goed voorstellen dat de kinderen bij jou komen wonen.
+1 scherpquote:Op maandag 5 juli 2010 13:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Wie is die verre vriend dan? Ik ben even de weg kwijt geloof ik. die neef wilde zich toch niet laten testen? Waarom moest een verre vriend zich laten testen dan?
Nou dat heeft mijn psycholoog geconstateerd, komende woensdagmiddag gaat mijn vrouw voor het eerst mee naar deze psycholoog.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:40 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat ze bordeline heeft staat toch al zwart op wit?
[..]
Dat beeld heb ik al, maar ik zal je verder niet vermoeien met mijn mening over dit soort aandoeningen.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:42 schreef leukegast het volgende:
[..]
Nou, het is niet zo dat ik niet bij mijn vrouw wil zijn. Maar ik hed toch liever gehad dat ze 'niet' vreemd was gegaan.
En vergis je niet, mijn vrouw heeft ook goede kanten. Het is wel haar 'borderline' gedrag dat het on aangenaam maakt. Je zou eens de film 'Ik ook van jou' kunnen bekijken, dan krijg je een bepaald beeld.
Die verre vriend is haar neef, of oom, weet eigenlijk niet precies. Maar het is familie van haar.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Wie is die verre vriend dan? Ik ben even de weg kwijt geloof ik. die neef wilde zich toch niet laten testen? Waarom moest een verre vriend zich laten testen dan?
Jouw psycholoog heeft geconstateerd dat je vrouw een borderliner is puur op basis van jouw verhalen, en zonder dat hij haar ooit heeft gezien??quote:Op maandag 5 juli 2010 13:43 schreef leukegast het volgende:
[..]
Nou dat heeft mijn psycholoog geconstateerd, komende woensdagmiddag gaat mijn vrouw voor het eerst mee naar deze psycholoog.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |