Ik weet niet hoe het wettelijk zit, maar borderline, zwart op wit en ondertekend door een hulpverlener, lijkt mij een uitstekende reden voor een rechter om de kinderen aan jou toe te wijzen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:39 schreef leukegast het volgende:
[..]
Jawel, alhoewel begin ik daarover soms ook te twijfelen.
Ik zou meer een coouderschap willen. Dat ik gewoon voor de kinderen zorg. Dan weet ik zeker dat het geld bij de kinderen terecht komt ipv bij de shopaholic moeder.
Nou, je weet wat je te doen staat...quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:40 schreef leukegast het volgende:
[..]
Ja, ze is daar ongesteld geweest, heeft dus voordat ze terug kwam nog gedaan met die jongen, zonder rubbers. En wij doen het altijd met rubbers. Die jongen mocht schijnbaar iets meer dan ik (haar eigen man).
dan kun je ook meer tijd besteden aan je muziekquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:39 schreef leukegast het volgende:
[..]
Jawel, alhoewel begin ik daarover soms ook te twijfelen.
Ik zou meer een coouderschap willen. Dat ik gewoon voor de kinderen zorg. Dan weet ik zeker dat het geld bij de kinderen terecht komt ipv bij de shopaholic moeder.
En net die ene keer dat je een chlamydia van haar opliep niet?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:40 schreef leukegast het volgende:
[..]
Ja, ze is daar ongesteld geweest, heeft dus voordat ze terug kwam nog gedaan met die jongen, zonder rubbers. En wij doen het altijd met rubbers. Die jongen mocht schijnbaar iets meer dan ik (haar eigen man).
Ja, ik wil eigenlijk ook gewoon liever voor mijn eigen kinderen zorgen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:36 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik begin nu toch ook te twijfelen. Nergens maak je je zorgen over je twee kinderen terwijl dit je het meest aan het hart zou gaan als vader.
Kinderen laat je niet zomaar achter bij een narcistische borderliner en zo omschrijf je haar wel maar het enige waar jij je druk over lijkt te maken is geld en denkt er zelfs over na om te stoppen met werken.
Dat ook.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
En net die ene keer dat je een chlamydia van haar opliep niet?
Kinderen moeten ook eten, dan kan niet van liefde alleen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:45 schreef leukegast het volgende:
[..]
Ja, ik wil eigenlijk ook gewoon liever voor mijn eigen kinderen zorgen.
Mischien dat ik dan toch beter af ben als ik stop met werken, dan heb ik daar alle tijd voor mjin kinderen. Helaas geen geld, maar kan ik wel de liefde gegeven die ze verdienen.
Voor ons huwelijk heb ik me uitgebreid gebreid getest,quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
En net die ene keer dat je een chlamydia van haar opliep niet?
hehe, moet ik je uitleggen dat we toen even geen rubbertje gebruikten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:45 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat ook.
Als je na 5 jaar huwelijk en normaliter zonder andere sexpartners nog steeds aan de rubbertjes zit is er iets niet helemaal jofel in een huwelijk.
En hoe is ze dan zwanger geraakt van je als je het ALTIJD met rubbertjes doet?
IVF? lijkt me sterk
Nee hoor, ik weet waar kindjes vandaan komenquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:47 schreef leukegast het volgende:
[..]
hehe, moet ik je uitleggen dat we toen even geen rubbertje gebruikten.
Ze kon niet goed tegen de anticonceptie pil, ze wilde dat liever niet. Dan is er nog maar een oplossing.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:45 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat ook.
Als je na 5 jaar huwelijk en normaliter zonder andere sexpartners nog steeds aan de rubbertjes zit is er iets niet helemaal jofel in een huwelijk.
ja, maar ik heb liever dat ze thuis bij mij eten, dan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:46 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Kinderen moeten ook eten, dan kan niet van liefde alleen.
Als bijstandsvader kom je zo aan de 1600 euro netto als je goed gebruik weet te maken van de regelingen. Nog een paar avondjes zwart bijbeunen in de kroeg en je zit op 2200 euro. Prima inkomen toch?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:46 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Kinderen moeten ook eten, dan kan niet van liefde alleen.
zeker nog nooit gehoord van het spiraaltjequote:Op donderdag 1 juli 2010 15:51 schreef leukegast het volgende:
[..]
Ze kon niet goed tegen de anticonceptie pil, ze wilde dat liever niet. Dan is er nog maar een oplossing.
Ja, maar jullie deden het toch "altijd" met condoom omdat ze niet tegen andere anti-conceptiemiddelen kan? Hoe kan het dan dat jullie na terugkomst van vakantie juist zonder condoom seks hadden, en je net van die keer dat je het zonder deed chlamydia opgelopen hebt als je het altijd met doet??quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:47 schreef leukegast het volgende:
[..]
Voor ons huwelijk heb ik me uitgebreid gebreid getest,
en overigens toen ik wist dat ze daar vreemd ging, kregen we klachten. En ja het rubbertje zat er niet meteen om.
Nee, want daar zitten ook hormonen in, oh wacht... in een koperspiraaltje niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zeker nog nooit gehoord van het spiraaltje
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:57 schreef capricia het volgende:
iemand een linkje naar dat andere forum?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:51 schreef leukegast het volgende:
[..]
hmmm, kan je verzekeren dat dit echt is
Je kunt hier nog wat achtergrond info over de situatie lezen:
http://www.dokter.nl/inde(...)je-niet-kwetsen.html
Hoe heb je dit gevonden?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:54 schreef The_End het volgende:
Ik lees op dat andere forum dat je dochter ook nog is misbruikt daar!?
daar was ik na 2 posts van hem al achterquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:43 schreef DeTolk het volgende:
Na 5 jaar huwelijk nog met rubbers ?
Goed, we hebben te maken met een faker.
staat een aantal reacties naar beneden. ik haal uit zijn reacties daar ook weer typisch borderlinegedrag uit (ze slaat/stompt TS en met deuren slaan, dit alles waar die arme kinderen bij zijn).quote:
Bedankt. Had alleen de OP gelezen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
staat een aantal reacties naar beneden. ik haal uit zijn reacties daar ook weer typisch borderlinegedrag uit (ze slaat/stompt TS en met deuren slaan, dit alles waar die arme kinderen bij zijn).
leukegast, als ik je 1 advies mag geven: GA BIJ HAAR WEG!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |