Jonge je hebt vakantiequote:Op donderdag 1 juli 2010 13:46 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die vrijdag een examenfeest geven. BEN JE KANKER GEK OF ZO. En dan denken dat ik kom.
Het lijkt mij trouwens veel handiger als hij sticky staat ipv centraal... waarom is hier voor gekozen eigenlijk?quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:58 schreef WillFerrell het volgende:
Ik zat gewoon te F5'n in KLB naar mijn eigen deel.
ZE WIL OM 4 UUR IN HET PARK ZITTEN, WAAR GEEN TV IS. BEN JE FUCKING GEK OF WATquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jonge je hebt vakantie. Ik wist het wel.
Bier drinken, voetbal kijken, bbq en dan de stad in
Sticky is voor crew-only.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:58 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Het lijkt mij trouwens veel handiger als hij sticky staat ipv centraal... waarom is hier voor gekozen eigenlijk?
mafwijf zeg. Ik zeg, beatbox mee, en radio1 luisteren. Wordt het toch nog spannend op het feestjequote:Op donderdag 1 juli 2010 13:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ZE WIL OM 4 UUR IN HET PARK ZITTEN, WAAR GEEN TV IS. BEN JE FUCKING GEK OF WAT
Nee. Hou je bek.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:59 schreef wise het volgende:
[..]
mafwijf zeg. Ik zeg, beatbox mee, en radio1 luisteren. Wordt het toch nog spannend op het feestje
Kankerhippies. Examenfeesten doe je niet in een park daar kun je niet ongestoord bier drinkenquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ZE WIL OM 4 UUR IN HET PARK ZITTEN, WAAR GEEN TV IS. BEN JE FUCKING GEK OF WAT
dit dusquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kankerhippies. Examenfeesten doe je niet in een park daar kun je niet ongestoord bier drinken. Wat voor vrienden heb jij zeg
Eerst stond die altijd bovenaaan maar dat mocht na een tijd niet meer door het gebagger en allesquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:58 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Het lijkt mij trouwens veel handiger als hij sticky staat ipv centraal... waarom is hier voor gekozen eigenlijk?
Euromastpark wel. Daar kan je zuipen wat je wil, is legaal daar. jeweet. Maar niet op vrijdag om 4 uur als ik voor de tv hoor te zitten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kankerhippies. Examenfeesten doe je niet in een park daar kun je niet ongestoord bier drinken. Wat voor vrienden heb jij zeg
Hoezo niet? Geen bier?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waar het wel mag zet de standaard.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:01 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat je bij meer schubbekutveen ongestoord bier mag drinken betekent niet dat dat overal mag.
Je gaat daar toch niet als een ordinaire baal hooi dronken zitten wordenquote:
In Rotterdam wonen geen normale mensenquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je gaat daar toch niet als een ordinaire baal hooi dronken zitten worden. Er komen daar ook nog gewoon normale mensen langs
.
Tuurlijk wel man. Wel op een terras kats bezopen worden, maar lekker in het park niet zeker?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je gaat daar toch niet als een ordinaire baal hooi dronken zitten worden. Er komen daar ook nog gewoon normale mensen langs
.
Als het donker is wel.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
.
Wat is dat, leg even uit, kan YouTube hier niet op.quote:
bejaarden die jongeren voor lul zetten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat is dat, leg even uit, kan YouTube hier niet op.
Oh, even straks naar buiten lopen en dan op me mobiel kijken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:09 schreef wise het volgende:
[..]
bejaarden die jongeren voor lul zetten.
Kheb hier geen geluid.quote:
Mensen zonder youtubequote:Op donderdag 1 juli 2010 14:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat is dat, leg even uit, kan YouTube hier niet op.
Je spaced.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:16 schreef reetveter het volgende:
WAT DOET DAT TWITTERTEKEN TOCH SOMS ACHTER DE POSTS?
!?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:16 schreef reetveter het volgende:
Ik heb soms ook de volg topic-knop midden in beeld.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:16 schreef reetveter het volgende:
Oh, dat zijn die Belgen? Die ken ik al.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:13 schreef Salatrel het volgende:
goedendag mevrouw, google aan huis. kan ik iets opzoeken voor u
En in broodjes van de Bakker Bart?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:21 schreef Salatrel het volgende:
die brand in zoetermeer is bij een loempiabedrijfnu heb ik trek in een loempia
en bedankt he. weet je wel hoe ver het rijden is naar deventerquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
En in broodjes van de Bakker Bart?
http://www.nufoto.nl/fotos/152540/brand-bakker-bart-deventer.html
nee.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en bedankt he. weet je wel hoe ver het rijden is naar deventer
PERENIJSJES!!!!!! They rule.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:32 schreef Salatrel het volgende:
ik ga lekker een ijsje pakken. vanmorgen festini perenijsjes gehaald
16-jarigenquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Godver, zo naar de diploma-uitreiking van m'n vriendinkankerwarm natuurlijk, in die aula. Gelukkig zijn m'n matties er ook
kutquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mensen die niet weten![]()
ga jij maar lekker aan je SLB werken![]()
Ik heb gelezen dat ze gaan stoppen met het maken van perenijsjes.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:32 schreef Salatrel het volgende:
ik ga lekker een ijsje pakken. vanmorgen festini perenijsjes gehaald
Remlof, that is what happened. Nee, Remlof zat naar te doen (hij leest nog steeds mee en ik heb geen zin in een ban) en Otis zei er wat van. Remlof kon dit niet hebben en bande dus Otis. Bragi strijdt tegen onrecht en na een aantal opmerkingen er over ging ie ook in de ban. Ally had gewoon een TT met een opmerking naar Remlof en ook dit kon niet door de beugel. Bobby en Ynnuh zijn gewoon uit vrije wil even weg.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:36 schreef wise het volgende:
ik zit net ff ban-meldingen te checken.
Otis2.0 in de kliko
Bragi weg
allure_ weekje
wtfwat happened
i see. Jammer van Bragi, hopelijk komt zij nog terug. Allure_ komt over een weekje wel weerquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Remlof, that is what happened. Nee, Remlof zat naar te doen (hij leest nog steeds mee en ik heb geen zin in een ban) en Otis zei er wat van. Remlof kon dit niet hebben en bande dus Otis. Bragi strijdt tegen onrecht en na een aantal opmerkingen er over ging ie ook in de ban. Ally had gewoon een TT met een opmerking naar Remlof en ook dit kon niet door de beugel. Bobby en Ynnuh zijn gewoon uit vrije wil even weg.
Van Otis is ook wel jammer hoor. Ik had liever gewoon Otis, Bragi, Ally ingewisseld voor AP en zijn vriendjes.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:54 schreef wise het volgende:
[..]
i see. Jammer van Bragi, hopelijk komt zij nog terug. Allure_ komt over een weekje wel weer
en nu voor compleet iets anders: Morgen voetbal![]()
Er stond net op intranet een bericht dat de airco's het hier niet aankunnen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:56 schreef reetveter het volgende:
Het is echt te warmEn benauwd buiten pfieeeuuww
neequote:
Welke vriendjes?quote:
APquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Van Otis is ook wel jammer hoor. Ik had liever gewoon Otis, Bragi, Ally ingewisseld voor AP en zijn vriendjes.
Ga in het serverhok zitten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Er stond net op intranet een bericht dat de airco's het hier niet aankunnen.
SPOILER JONGE SPOILERquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:56 schreef reetveter het volgende:
Het is echt te warmEn benauwd buiten pfieeeuuww
Oh ik ga dat niet noemen nu want dan vallen ze hier de SC weer binnen alsof het een stel Duitsers zijn (no offence Tquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:00 schreef wise het volgende:
[..]
nee
[..]
Welke vriendjes?![]()
Dat hij een bepaalde "status" heeft om te "legit" te baggeren valt wel op jah. Maar daar over door gaan heeft geen nut
Mensen die zulks foto's op internet zetten moeten sterven aan een infectie aan hun wonden.quote:
BURNNNNNNNNNNNNquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die zulks foto's op internet zetten moeten sterven aan een infectie aan hun wonden.Hoewel het wel logisch is nadat je seks hebt gehad met een koe.
TR! TR!quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh ik ga dat niet noemen nu want dan vallen ze hier de SC weer binnen alsof het een stel Duitsers zijn (no offence T)
Excuse me?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die zulks foto's op internet zetten moeten sterven aan een infectie aan hun wonden.Hoewel het wel logisch is nadat je seks hebt gehad met een koe.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:07 schreef Chai het volgende:
[..]
welke affaire¿quote:
Maak je borst maar nat. Toen ik voor de eerste keer ging paardrijden viel ik er af midden in de poepquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:10 schreef Mozy het volgende:
Ik ga zondag voor het eerst van mijn leven op een paard zitten.
Ik ben bang.
Chai's paard loopt soms gewoon weg. Ik ben bang dat in in galop gaat ofzo.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maak je borst maar nat. Toen ik voor de eerste keer ging paardrijden viel ik er af midden in de poep!
Als het mis gaat kun je er altijd nog een flinke voorraad frikandellen van maken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:10 schreef Mozy het volgende:
Ik ga zondag voor het eerst van mijn leven op een paard zitten.
Ik ben bang.
Dat dus,quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:14 schreef TheKC het volgende:
[..]
Als het mis gaat kun je er altijd nog een flinke voorraad frikandellen van maken.
Jij bent er gelukkig nog.quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat ze gaan stoppen met het maken van perenijsjes.
Ik hoop je te kunnen vermaken nu je lotgenootjes er niet meer zijn.quote:
slut.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik hoop je te kunnen vermaken nu je lotgenootjes er niet meer zijn.
entertain me DANquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik hoop je te kunnen vermaken nu je lotgenootjes er niet meer zijn.
Ik ga morgen ook eerst nog naar A'dam.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:21 schreef wolvendagen het volgende:
Sommige mensen zijn echt lomp. damn. ga je morgen mee naar het strand. wats je probleem man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat. Hoezo niet dan? =$quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:21 schreef wolvendagen het volgende:
Sommige mensen zijn echt lomp. damn. ga je morgen mee naar het strand. wats je probleem man.
JONGE OM 4 UUR. Wij waren deze maandag ook naar strandje, gechilld, getand, gezwommen alles, en daarna in café kijken.quote:
Jersey shorequote:Op donderdag 1 juli 2010 16:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
JONGE OM 4 UUR. Wij waren deze maandag ook naar strandje, gechilld, getand, gezwommen alles, en daarna in café kijken.
JONGE, ik ga niet met die kankerbus naarquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
JONGE OM 4 UUR. Wij waren deze maandag ook naar strandje, gechilld, getand, gezwommen alles, en daarna in café kijken.
Allemaal voor de ladies =$quote:
Ik weet niet eens wat een rockanje isquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JONGE, ik ga niet met die kankerbus naarRockanje
Als ik naar het strand ga dan ga ik naar HvH of Skiffa.
http://maps.google.nl/maps?q=rockanje&um=1&ie=UTF-8&hq=&hnear=Rockanje&gl=nl&ei=FqYsTPPAE5GbOOfM4bEJ&sa=X&oi=geocode_result&ct=image&resnum=1&ved=0CCIQ8gEwAAquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat een rockanje isDus dan is het vast kanker.
Dat dragen al die voetballers nu toch?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:28 schreef reetveter het volgende:
HAHAH homeboy heeft zoeen gay-ass power balance bracelet gekocht
Praat eens normaalquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JONGE, ik ga niet met die kankerbus naarRockanje
Als ik naar het strand ga dan ga ik naar HvH of Skiffa.
Jaquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat dragen al die voetballers nu toch?
Thanks.quote:
Op Rockanje niet. Alleen Hvh en Scheveningen heb je strandtenten met TV's.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Praat eens normaal. En je maakt er een veel te groot probleem van. Want als je daarheen gaat is er SOWIESO wel een bar in de buurt waar je het kan kijken.
Oh tof! Wat mis ik dat zegquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja. En we gaan vanavond boksen zal ik eens even laten zien dat dat ding hem niet helpt
Het is goed voor nu. Ik bel je als ik je nodig heb.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Graag gedaan, kan ik nog meer voor u doen?
Zusje?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
IK WORD KANKERGEK VAN DIE KANKERUPCBOX
wil ik alice in wonderland kijken in HD met mn zusje. DOET IE HET NIET
lekker kort verhaal ditquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
IK WORD KANKERGEK VAN DIE KANKERUPCBOX
wil ik alice in wonderland kijken in HD met mn zusje. DOET IE HET NIET
Wat mis jequote:
Dan loop je even een stukjequote:Op donderdag 1 juli 2010 16:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Op Rockanje niet. Alleen Hvh en Scheveningen heb je strandtenten met TV's.
Kopje koffie a.u.b..quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Graag gedaan, kan ik nog meer voor u doen?
Ja.quote:
WAAR MOET IK HEEN LOPEN DAN? Rockanje grenst niet aan hvh of scheveningen, snugger.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat mis je?
[..]
Dan loop je even een stukje.
Boksen. Dat heb ik een hele tijd gedaan, maar vanwege mijn rug problemen mag ik daar niet verder mee.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat mis je?
[..]
Dan loop je even een stukje.
quote:
Ah, rugproblemen. Ik ken hetquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Boksen. Dat heb ik een hele tijd gedaan, maar vanwege mijn rug problemen mag ik daar niet verder mee.
Oh goed dat je me eraan herinnert, ik heb al een taak voor je, secretaresse.quote:
Ik heb een beenlengte verschil je kunt het niet zien aan me, maar merken kun je het zekerquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ah, rugproblemen. Ik ken het. Maar wat heb jij precies aan je rug dan?
Echt? Zal ik eens een kopen dan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je moet Bavaria 0.0 drinkenSmaakt echt bijna hetzelfde
.
Ik zal het doorgeven!quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh goed dat je me eraan herinnert, ik heb al een taak voor je, secretaresse.
Ik ken ook iemand die dat heeft. Daar kun je bijna niks aan doen toch?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb een beenlengte verschil je kunt het niet zien aan me, maar merken kun je het zeker![]()
Hoe is deze tot nu toe. Moet em nog zienquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:40 schreef wolvendagen het volgende:
Aliiiiiiiiice in Wonderland.
Niet veel. Ik heb een zooltje waardoor het weer gelijk in lengte moet worden, maar hij past in geen een schoen en in de zomer kan ik ze al niet gebruiken in slippertjes enzo.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die dat heeft. Daar kun je bijna niks aan doen toch?
Ik heb 'm al gezien. In de bios. 3D. Ik vond hem heeeeeeeeeeeel tof.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:41 schreef wise het volgende:
[..]
Hoe is deze tot nu toe. Moet em nog zien
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:03 schreef muay-toy het volgende:
[..]
nou dat vind ik onzin. als je steeds verder probeert te gaan gaat ze er na verloop van tijd aan toegeven.
net als bij seks, ze zegt dat ze nog niet wilt.
je gaat btje droogneuken en vooruit kleren mogen uit.
je doet van allemaal dingen en gaat met je dollo over dr puni wrijven en shit..
ze zal nu al wel zo nat zijn dat hij er af en toe bij het wrijven perongeluk half in gaat...
na een tijdje is hij er toch al half ingeweest dus druk je em stiekem snel heel diep....
zo speel je het spelletje, als je gaat lopen stoppen meteen als ze nee zegt ben je een loser
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb 'm al gezien. In de bios. 3D. Ik vond hem heeeeeeeeeeeel tof.
die userquote:
3d was ie leuker. honestly.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:43 schreef wise het volgende:
[..]
Toch maar 2d kijken thuis
Niet dat 3d bijzonder is, maar goed
muay-toyquote:
Helemaal niet. Er is iets mis als je chick niet spontaan bloedgeil wordt bij de aanblik van jouw ontblootte torso. Zo moeilijk doen als hij, dat hoort niet.quote:
Oh oke. Hoeveel cm scheelt het dan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet veel. Ik heb een zooltje waardoor het weer gelijk in lengte moet worden, maar hij past in geen een schoen en in de zomer kan ik ze al niet gebruiken in slippertjes enzo.
Jup, maar bij mij is het iets met de spierenquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb een beenlengte verschil je kunt het niet zien aan me, maar merken kun je het zekeren nu staan de wervels niet goed. Heb jij ook problemen met je rug dan?
En als ie erin past, wil ik er inkomenquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:46 schreef Chriz2k het volgende:
Ik wil niet knuffelen en zoenen en die poespas, ik wil weten of m'n dollo in je poes past.
Hey, een chick die voorspel haat.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Helemaal niet. Er is iets mis als je chick niet spontaan bloedgeil wordt bij de aanblik van jouw ontblootte torso. Zo moeilijk doen als hij, dat hoort niet.
Bijna een cm, en dat klinkt heel weinig maar is heel veel. Meestal zijn het mm.quote:
Weet je wat pas leuk is, je rug laten krakenquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jup, maar bij mij is het iets met de spieren. Maar dat wordt al helemaal goed gedrilld
.
En ik krijg terminale teelbal kanker van mijn laptop kankerhoerenzooi dat het telkens vastloopt
Heb je borsthaarquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze word altijd instant nat als ze mijn torso ziet.
True story.
Ja ik weet hetquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weet je wat pas leuk is, je rug laten kraken
Nee. Ik ben pas 17 mang. Maar mijn torso is wel tan2 spang, groot enzo juhweet wat die chicks diggen/quote:
hij is zo glad as michael jacksonquote:
Die ingedeukte kas van jouquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze word altijd instant nat als ze mijn torso ziet.
True story.
?quote:
Dus? Toen had ik dat ook al, hoor.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee. Ik ben pas 17 mang. Maar mijn torso is wel tan2 spang, groot enzo juhweet wat die chicks diggen/
Vriend kap daar eens mee, we weten inmiddels wel dat je 30 bentquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:52 schreef reetveter het volgende:
Vervelend mangquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bijna een cm, en dat klinkt heel weinig maar is heel veel. Meestal zijn het mm.
Ik probeerde Mozy een keer te geven, maar ik kreeg hem niet omhoog. Toen heb ik zijn borstkas ingetrapt zodat hij tietjes kreegquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:52 schreef Chai het volgende:
[..]? Pics van wat je bedoelt met gedeukt?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik probeerde Mozy een keer te geven, maar ik kreeg hem niet omhoog. Toen heb ik zijn borstkas ingetrapt zodat hij tietjes kreeg.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vriend kap daar eens mee, we weten inmiddels wel dat je 30 bent
Ja dat kan ik best gelovenquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Maar voor een wedstrijd drukken ze ook alles helemaal los dat is netzo pijnlijk
. Inclusief de bilspier en daar ga je gewoon bijna van schreeuwen
Ja dat niet, wel ellebogenwerkquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat kan ik best gelovenbij mij gingen ze gewoon staan op me rug.
ik las mijn naamquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:55 schreef wolvendagen het volgende:
He's wise, he's absolute. He's Absolem.
Nee, pas in de brugklas.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:55 schreef Chai het volgende:
[..]
En je moest je zeker al scheren in groep 8? Aap die je er bent.
Ik heb dus echt een gozer in de klas en die is zo fucking behaard.quote:
Ik wil gewoon nummer 3000 openenquote:
Ja ik ook. Anders loopt der weer 1 te klagen dat het kriebeltquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:59 schreef Mozy het volgende:
Ik begon pas met scheren in de derde.
Nu moet ik het dagelijks doen.
Dat is viesssssss, Patrick. Ik moest het toen om de twee, drie dagen doen. Vanaf mijn 16e ongeveer elke dag.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb dus echt een gozer in de klas en die is zo fucking behaard.En die moest dat ook echt al vanaf groep 8 dagelijks doen.
sorry, ik vind het gewoon niet zo chill aanvoelen =$quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ik ook. Anders loopt der weer 1 te klagen dat het kriebelt
Dat dus.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ik ook. Anders loopt der weer 1 te klagen dat het kriebelt
Maakt niet uit dushiquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
sorry, ik vind het gewoon niet zo chill aanvoelen =$
Uhm toen het nodig was voor in bikini?quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is viesssssss, Patrick. Ik moest het toen om de twee, drie dagen doen. Vanaf mijn 16e ongeveer elke dag.
Wanneer begon jij met Brazilian waxing?
Die gast in het geel heeft de chest van Mozy.quote:
hahaquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die gast in het geel heeft de chest van Mozy.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Misschien ergens achter al dat vet ja.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
literquote:
18000 liter in je borstquote:
Pics. Misschien kan ik hem regelen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:13 schreef Mozy het volgende:
Rv, er zit een indo in mijn stage klas.
tan2 slim enzo, en hij lijkt een beetje op jou.
Meisjes die praten over 'jongens regelen'quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pics. Misschien kan ik hem regelen.
Krijg een aarsgezwel.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Meisjes die praten over 'jongens regelen'.
Toons eens wat respect, wij zijn ook mensen van vlees en bloed.
Ja echt he. Ik vind het ook maar niks.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ook al. Echt modderfokking iedereen lijkt op mijquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:13 schreef Mozy het volgende:
Rv, er zit een indo in mijn stage klas.
tan2 slim enzo, en hij lijkt een beetje op jou.
eens met deze grote man. Vrouwen die mannen als object gebruikenquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant mogen sommige vrouwen mij wel als object gebruikenquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:16 schreef wise het volgende:
[..]
eens met deze grote man. Vrouwen die mannen als object gebruiken
Ik word er misselijk van.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zal je als boksbal gebruiken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant mogen sommige vrouwen mij wel als object gebruiken
Ach liefje, daar word ik niet echt bang van.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zal je als boksbal gebruiken.
hahaquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zal je als boksbal gebruiken.
Ik bijt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ach liefje, daar word ik niet echt bang van.
als zij geen penis heeft dan weet ik het ook niet meerquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:19 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
voor de hatersz: Te druk om te haten & te moe om te praten !
i love my fans en die jaloerse bitches!
wat een kankerlelijk wijfquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:19 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:19 schreef wise het volgende:
[..]
als zij geen penis heeft dan weet ik het ook niet meer
In jou wel.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Bijten in een boksbal is niet echt aan te raden hoor.
Jaloers op die apenneus ja.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:19 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Chris, wil je stoppen met die plaatjes van terminale kanker. Ik moet er van kotsen en huilen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:21 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Grote bek achter me rug,
Lachen in me face.
Doen alsof je me mag,
maar zwart maken bij andere mensen.
WANNABE A BITCH?
stop acting..
Cause you know i made you.
And it's not difficult for me to make life a fucking hell for YOU.
vooor de haters; [ afbeelding ]
Je bent dan iets van nr. 25.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:22 schreef Chriz2k het volgende:
http://tuthoolaaaa.hyves.nl/
Check die achtergrond, ik zou haar kkhard geven.
Die vorige was een uggo, maar deze vind ik oprecht spangquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Chris, wil je stoppen met die plaatjes van terminale kanker. Ik moet er van kotsen en huilen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bent dan iets van nr. 25.Ze staat open voor iedereen.
Idd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Chris, wil je stoppen met die plaatjes van terminale kanker. Ik moet er van kotsen en huilen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:28 schreef Madridista het volgende:
[..]
Idd.
Jij post het tenminste in US
quote:
oeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 1 juli 2010 17:28 schreef Madridista het volgende:
[..]
Idd.
Jij post het tenminste in US
Ze vraagt nu wie er meewil, je reageert zelf alleen niet al te enthousiast.quote:
Wie?quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ohmygod dat drinkt Spencer ook altijd
Samen metquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ohmygod dat drinkt Spencer ook altijd
Ehl nee, Lauren vooruit, maar doe dan Whitney erbij. Al is die vast heeel saai in bed..quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Doe mij maar een triootje met haar en Lauren.
HAHA autist.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:51 schreef reetveter het volgende:
Even doorposten dan maak ik 3000 mee en kan ik vredig sterven
Oh, dat kan je zien aan hoe ze eruit zietquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ehl nee, Lauren vooruit, maar doe dan Whitney erbij. Al is die vast heeel saai in bed..
Joah, en aan hoe ze doet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oh, dat kan je zien aan hoe ze eruit ziet?
Ik zie haar personage ook niet echt wild in bed zijn hoor.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oh, dat kan je zien aan hoe ze eruit ziet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |