Ik ken ook iemand die dat heeft. Daar kun je bijna niks aan doen toch?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb een beenlengte verschil je kunt het niet zien aan me, maar merken kun je het zeker![]()
Hoe is deze tot nu toe. Moet em nog zienquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:40 schreef wolvendagen het volgende:
Aliiiiiiiiice in Wonderland.
Niet veel. Ik heb een zooltje waardoor het weer gelijk in lengte moet worden, maar hij past in geen een schoen en in de zomer kan ik ze al niet gebruiken in slippertjes enzo.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die dat heeft. Daar kun je bijna niks aan doen toch?
Ik heb 'm al gezien. In de bios. 3D. Ik vond hem heeeeeeeeeeeel tof.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:41 schreef wise het volgende:
[..]
Hoe is deze tot nu toe. Moet em nog zien
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:03 schreef muay-toy het volgende:
[..]
nou dat vind ik onzin. als je steeds verder probeert te gaan gaat ze er na verloop van tijd aan toegeven.
net als bij seks, ze zegt dat ze nog niet wilt.
je gaat btje droogneuken en vooruit kleren mogen uit.
je doet van allemaal dingen en gaat met je dollo over dr puni wrijven en shit..
ze zal nu al wel zo nat zijn dat hij er af en toe bij het wrijven perongeluk half in gaat...
na een tijdje is hij er toch al half ingeweest dus druk je em stiekem snel heel diep....
zo speel je het spelletje, als je gaat lopen stoppen meteen als ze nee zegt ben je een loser
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb 'm al gezien. In de bios. 3D. Ik vond hem heeeeeeeeeeeel tof.
die userquote:
3d was ie leuker. honestly.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:43 schreef wise het volgende:
[..]
Toch maar 2d kijken thuis
Niet dat 3d bijzonder is, maar goed
muay-toyquote:
Helemaal niet. Er is iets mis als je chick niet spontaan bloedgeil wordt bij de aanblik van jouw ontblootte torso. Zo moeilijk doen als hij, dat hoort niet.quote:
Oh oke. Hoeveel cm scheelt het dan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet veel. Ik heb een zooltje waardoor het weer gelijk in lengte moet worden, maar hij past in geen een schoen en in de zomer kan ik ze al niet gebruiken in slippertjes enzo.
Jup, maar bij mij is het iets met de spierenquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb een beenlengte verschil je kunt het niet zien aan me, maar merken kun je het zekeren nu staan de wervels niet goed. Heb jij ook problemen met je rug dan?
En als ie erin past, wil ik er inkomenquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:46 schreef Chriz2k het volgende:
Ik wil niet knuffelen en zoenen en die poespas, ik wil weten of m'n dollo in je poes past.
Hey, een chick die voorspel haat.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Helemaal niet. Er is iets mis als je chick niet spontaan bloedgeil wordt bij de aanblik van jouw ontblootte torso. Zo moeilijk doen als hij, dat hoort niet.
Bijna een cm, en dat klinkt heel weinig maar is heel veel. Meestal zijn het mm.quote:
Weet je wat pas leuk is, je rug laten krakenquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jup, maar bij mij is het iets met de spieren. Maar dat wordt al helemaal goed gedrilld
.
En ik krijg terminale teelbal kanker van mijn laptop kankerhoerenzooi dat het telkens vastloopt
Heb je borsthaarquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze word altijd instant nat als ze mijn torso ziet.
True story.
Ja ik weet hetquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weet je wat pas leuk is, je rug laten kraken
Nee. Ik ben pas 17 mang. Maar mijn torso is wel tan2 spang, groot enzo juhweet wat die chicks diggen/quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |