quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat ze gaan stoppen met het maken van perenijsjes.
Ik hoop je te kunnen vermaken nu je lotgenootjes er niet meer zijn.quote:
slut.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik hoop je te kunnen vermaken nu je lotgenootjes er niet meer zijn.
entertain me DANquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik hoop je te kunnen vermaken nu je lotgenootjes er niet meer zijn.
Ik ga morgen ook eerst nog naar A'dam.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:21 schreef wolvendagen het volgende:
Sommige mensen zijn echt lomp. damn. ga je morgen mee naar het strand. wats je probleem man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat. Hoezo niet dan? =$quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:21 schreef wolvendagen het volgende:
Sommige mensen zijn echt lomp. damn. ga je morgen mee naar het strand. wats je probleem man.
JONGE OM 4 UUR. Wij waren deze maandag ook naar strandje, gechilld, getand, gezwommen alles, en daarna in café kijken.quote:
Jersey shorequote:Op donderdag 1 juli 2010 16:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
JONGE OM 4 UUR. Wij waren deze maandag ook naar strandje, gechilld, getand, gezwommen alles, en daarna in café kijken.
JONGE, ik ga niet met die kankerbus naarquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
JONGE OM 4 UUR. Wij waren deze maandag ook naar strandje, gechilld, getand, gezwommen alles, en daarna in café kijken.
Allemaal voor de ladies =$quote:
Ik weet niet eens wat een rockanje isquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JONGE, ik ga niet met die kankerbus naarRockanje
Als ik naar het strand ga dan ga ik naar HvH of Skiffa.
http://maps.google.nl/maps?q=rockanje&um=1&ie=UTF-8&hq=&hnear=Rockanje&gl=nl&ei=FqYsTPPAE5GbOOfM4bEJ&sa=X&oi=geocode_result&ct=image&resnum=1&ved=0CCIQ8gEwAAquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat een rockanje isDus dan is het vast kanker.
Dat dragen al die voetballers nu toch?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:28 schreef reetveter het volgende:
HAHAH homeboy heeft zoeen gay-ass power balance bracelet gekocht
Praat eens normaalquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JONGE, ik ga niet met die kankerbus naarRockanje
Als ik naar het strand ga dan ga ik naar HvH of Skiffa.
Jaquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat dragen al die voetballers nu toch?
Thanks.quote:
Op Rockanje niet. Alleen Hvh en Scheveningen heb je strandtenten met TV's.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Praat eens normaal. En je maakt er een veel te groot probleem van. Want als je daarheen gaat is er SOWIESO wel een bar in de buurt waar je het kan kijken.
Oh tof! Wat mis ik dat zegquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja. En we gaan vanavond boksen zal ik eens even laten zien dat dat ding hem niet helpt
Het is goed voor nu. Ik bel je als ik je nodig heb.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Graag gedaan, kan ik nog meer voor u doen?
Zusje?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
IK WORD KANKERGEK VAN DIE KANKERUPCBOX
wil ik alice in wonderland kijken in HD met mn zusje. DOET IE HET NIET
lekker kort verhaal ditquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
IK WORD KANKERGEK VAN DIE KANKERUPCBOX
wil ik alice in wonderland kijken in HD met mn zusje. DOET IE HET NIET
Wat mis jequote:
Dan loop je even een stukjequote:Op donderdag 1 juli 2010 16:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Op Rockanje niet. Alleen Hvh en Scheveningen heb je strandtenten met TV's.
Kopje koffie a.u.b..quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Graag gedaan, kan ik nog meer voor u doen?
Ja.quote:
WAAR MOET IK HEEN LOPEN DAN? Rockanje grenst niet aan hvh of scheveningen, snugger.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat mis je?
[..]
Dan loop je even een stukje.
Boksen. Dat heb ik een hele tijd gedaan, maar vanwege mijn rug problemen mag ik daar niet verder mee.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat mis je?
[..]
Dan loop je even een stukje.
quote:
Ah, rugproblemen. Ik ken hetquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Boksen. Dat heb ik een hele tijd gedaan, maar vanwege mijn rug problemen mag ik daar niet verder mee.
Oh goed dat je me eraan herinnert, ik heb al een taak voor je, secretaresse.quote:
Ik heb een beenlengte verschil je kunt het niet zien aan me, maar merken kun je het zekerquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ah, rugproblemen. Ik ken het. Maar wat heb jij precies aan je rug dan?
Echt? Zal ik eens een kopen dan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je moet Bavaria 0.0 drinkenSmaakt echt bijna hetzelfde
.
Ik zal het doorgeven!quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh goed dat je me eraan herinnert, ik heb al een taak voor je, secretaresse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |