quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat ze gaan stoppen met het maken van perenijsjes.
Ik hoop je te kunnen vermaken nu je lotgenootjes er niet meer zijn.quote:
slut.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik hoop je te kunnen vermaken nu je lotgenootjes er niet meer zijn.
entertain me DANquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik hoop je te kunnen vermaken nu je lotgenootjes er niet meer zijn.
Ik ga morgen ook eerst nog naar A'dam.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:21 schreef wolvendagen het volgende:
Sommige mensen zijn echt lomp. damn. ga je morgen mee naar het strand. wats je probleem man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat. Hoezo niet dan? =$quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:21 schreef wolvendagen het volgende:
Sommige mensen zijn echt lomp. damn. ga je morgen mee naar het strand. wats je probleem man.
JONGE OM 4 UUR. Wij waren deze maandag ook naar strandje, gechilld, getand, gezwommen alles, en daarna in café kijken.quote:
Jersey shorequote:Op donderdag 1 juli 2010 16:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
JONGE OM 4 UUR. Wij waren deze maandag ook naar strandje, gechilld, getand, gezwommen alles, en daarna in café kijken.
JONGE, ik ga niet met die kankerbus naarquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
JONGE OM 4 UUR. Wij waren deze maandag ook naar strandje, gechilld, getand, gezwommen alles, en daarna in café kijken.
Allemaal voor de ladies =$quote:
Ik weet niet eens wat een rockanje isquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JONGE, ik ga niet met die kankerbus naarRockanje
Als ik naar het strand ga dan ga ik naar HvH of Skiffa.
http://maps.google.nl/maps?q=rockanje&um=1&ie=UTF-8&hq=&hnear=Rockanje&gl=nl&ei=FqYsTPPAE5GbOOfM4bEJ&sa=X&oi=geocode_result&ct=image&resnum=1&ved=0CCIQ8gEwAAquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat een rockanje isDus dan is het vast kanker.
Dat dragen al die voetballers nu toch?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:28 schreef reetveter het volgende:
HAHAH homeboy heeft zoeen gay-ass power balance bracelet gekocht
Praat eens normaalquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JONGE, ik ga niet met die kankerbus naarRockanje
Als ik naar het strand ga dan ga ik naar HvH of Skiffa.
Jaquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat dragen al die voetballers nu toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |