Ga in het serverhok zitten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Er stond net op intranet een bericht dat de airco's het hier niet aankunnen.
SPOILER JONGE SPOILERquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:56 schreef reetveter het volgende:
Het is echt te warmEn benauwd buiten pfieeeuuww
Oh ik ga dat niet noemen nu want dan vallen ze hier de SC weer binnen alsof het een stel Duitsers zijn (no offence Tquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:00 schreef wise het volgende:
[..]
nee
[..]
Welke vriendjes?![]()
Dat hij een bepaalde "status" heeft om te "legit" te baggeren valt wel op jah. Maar daar over door gaan heeft geen nut
Mensen die zulks foto's op internet zetten moeten sterven aan een infectie aan hun wonden.quote:
BURNNNNNNNNNNNNquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die zulks foto's op internet zetten moeten sterven aan een infectie aan hun wonden.Hoewel het wel logisch is nadat je seks hebt gehad met een koe.
TR! TR!quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh ik ga dat niet noemen nu want dan vallen ze hier de SC weer binnen alsof het een stel Duitsers zijn (no offence T)
Excuse me?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die zulks foto's op internet zetten moeten sterven aan een infectie aan hun wonden.Hoewel het wel logisch is nadat je seks hebt gehad met een koe.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:07 schreef Chai het volgende:
[..]
welke affaire¿quote:
Maak je borst maar nat. Toen ik voor de eerste keer ging paardrijden viel ik er af midden in de poepquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:10 schreef Mozy het volgende:
Ik ga zondag voor het eerst van mijn leven op een paard zitten.
Ik ben bang.
Chai's paard loopt soms gewoon weg. Ik ben bang dat in in galop gaat ofzo.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maak je borst maar nat. Toen ik voor de eerste keer ging paardrijden viel ik er af midden in de poep!
Als het mis gaat kun je er altijd nog een flinke voorraad frikandellen van maken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:10 schreef Mozy het volgende:
Ik ga zondag voor het eerst van mijn leven op een paard zitten.
Ik ben bang.
Dat dus,quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:14 schreef TheKC het volgende:
[..]
Als het mis gaat kun je er altijd nog een flinke voorraad frikandellen van maken.
Jij bent er gelukkig nog.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |