nee.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en bedankt he. weet je wel hoe ver het rijden is naar deventer
PERENIJSJES!!!!!! They rule.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:32 schreef Salatrel het volgende:
ik ga lekker een ijsje pakken. vanmorgen festini perenijsjes gehaald
16-jarigenquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Godver, zo naar de diploma-uitreiking van m'n vriendinkankerwarm natuurlijk, in die aula. Gelukkig zijn m'n matties er ook
kutquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mensen die niet weten![]()
ga jij maar lekker aan je SLB werken![]()
Ik heb gelezen dat ze gaan stoppen met het maken van perenijsjes.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:32 schreef Salatrel het volgende:
ik ga lekker een ijsje pakken. vanmorgen festini perenijsjes gehaald
Remlof, that is what happened. Nee, Remlof zat naar te doen (hij leest nog steeds mee en ik heb geen zin in een ban) en Otis zei er wat van. Remlof kon dit niet hebben en bande dus Otis. Bragi strijdt tegen onrecht en na een aantal opmerkingen er over ging ie ook in de ban. Ally had gewoon een TT met een opmerking naar Remlof en ook dit kon niet door de beugel. Bobby en Ynnuh zijn gewoon uit vrije wil even weg.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:36 schreef wise het volgende:
ik zit net ff ban-meldingen te checken.
Otis2.0 in de kliko
Bragi weg
allure_ weekje
wtfwat happened
i see. Jammer van Bragi, hopelijk komt zij nog terug. Allure_ komt over een weekje wel weerquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Remlof, that is what happened. Nee, Remlof zat naar te doen (hij leest nog steeds mee en ik heb geen zin in een ban) en Otis zei er wat van. Remlof kon dit niet hebben en bande dus Otis. Bragi strijdt tegen onrecht en na een aantal opmerkingen er over ging ie ook in de ban. Ally had gewoon een TT met een opmerking naar Remlof en ook dit kon niet door de beugel. Bobby en Ynnuh zijn gewoon uit vrije wil even weg.
Van Otis is ook wel jammer hoor. Ik had liever gewoon Otis, Bragi, Ally ingewisseld voor AP en zijn vriendjes.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:54 schreef wise het volgende:
[..]
i see. Jammer van Bragi, hopelijk komt zij nog terug. Allure_ komt over een weekje wel weer
en nu voor compleet iets anders: Morgen voetbal![]()
Er stond net op intranet een bericht dat de airco's het hier niet aankunnen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:56 schreef reetveter het volgende:
Het is echt te warmEn benauwd buiten pfieeeuuww
neequote:
Welke vriendjes?quote:
APquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Van Otis is ook wel jammer hoor. Ik had liever gewoon Otis, Bragi, Ally ingewisseld voor AP en zijn vriendjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |