Tuurlijk wel man. Wel op een terras kats bezopen worden, maar lekker in het park niet zeker?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je gaat daar toch niet als een ordinaire baal hooi dronken zitten worden. Er komen daar ook nog gewoon normale mensen langs
.
Als het donker is wel.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je gaat daar toch niet als een ordinaire baal hooi dronken zitten worden. Er komen daar ook nog gewoon normale mensen langs
.
Wat is dat, leg even uit, kan YouTube hier niet op.quote:
bejaarden die jongeren voor lul zetten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat is dat, leg even uit, kan YouTube hier niet op.
Oh, even straks naar buiten lopen en dan op me mobiel kijken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:09 schreef wise het volgende:
[..]
bejaarden die jongeren voor lul zetten.
Kheb hier geen geluid.quote:
Mensen zonder youtubequote:Op donderdag 1 juli 2010 14:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat is dat, leg even uit, kan YouTube hier niet op.
Je spaced.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:16 schreef reetveter het volgende:
WAT DOET DAT TWITTERTEKEN TOCH SOMS ACHTER DE POSTS?
!?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:16 schreef reetveter het volgende:
Ik heb soms ook de volg topic-knop midden in beeld.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:16 schreef reetveter het volgende:
Oh, dat zijn die Belgen? Die ken ik al.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:13 schreef Salatrel het volgende:
goedendag mevrouw, google aan huis. kan ik iets opzoeken voor u
En in broodjes van de Bakker Bart?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:21 schreef Salatrel het volgende:
die brand in zoetermeer is bij een loempiabedrijfnu heb ik trek in een loempia
en bedankt he. weet je wel hoe ver het rijden is naar deventerquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
En in broodjes van de Bakker Bart?
http://www.nufoto.nl/fotos/152540/brand-bakker-bart-deventer.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |