Jonge je hebt vakantiequote:Op donderdag 1 juli 2010 13:46 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die vrijdag een examenfeest geven. BEN JE KANKER GEK OF ZO. En dan denken dat ik kom.
Het lijkt mij trouwens veel handiger als hij sticky staat ipv centraal... waarom is hier voor gekozen eigenlijk?quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:58 schreef WillFerrell het volgende:
Ik zat gewoon te F5'n in KLB naar mijn eigen deel.
ZE WIL OM 4 UUR IN HET PARK ZITTEN, WAAR GEEN TV IS. BEN JE FUCKING GEK OF WATquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jonge je hebt vakantie. Ik wist het wel.
Bier drinken, voetbal kijken, bbq en dan de stad in
Sticky is voor crew-only.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:58 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Het lijkt mij trouwens veel handiger als hij sticky staat ipv centraal... waarom is hier voor gekozen eigenlijk?
mafwijf zeg. Ik zeg, beatbox mee, en radio1 luisteren. Wordt het toch nog spannend op het feestjequote:Op donderdag 1 juli 2010 13:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ZE WIL OM 4 UUR IN HET PARK ZITTEN, WAAR GEEN TV IS. BEN JE FUCKING GEK OF WAT
Nee. Hou je bek.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:59 schreef wise het volgende:
[..]
mafwijf zeg. Ik zeg, beatbox mee, en radio1 luisteren. Wordt het toch nog spannend op het feestje
Kankerhippies. Examenfeesten doe je niet in een park daar kun je niet ongestoord bier drinkenquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ZE WIL OM 4 UUR IN HET PARK ZITTEN, WAAR GEEN TV IS. BEN JE FUCKING GEK OF WAT
dit dusquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kankerhippies. Examenfeesten doe je niet in een park daar kun je niet ongestoord bier drinken. Wat voor vrienden heb jij zeg
Eerst stond die altijd bovenaaan maar dat mocht na een tijd niet meer door het gebagger en allesquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:58 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Het lijkt mij trouwens veel handiger als hij sticky staat ipv centraal... waarom is hier voor gekozen eigenlijk?
Euromastpark wel. Daar kan je zuipen wat je wil, is legaal daar. jeweet. Maar niet op vrijdag om 4 uur als ik voor de tv hoor te zitten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kankerhippies. Examenfeesten doe je niet in een park daar kun je niet ongestoord bier drinken. Wat voor vrienden heb jij zeg
Hoezo niet? Geen bier?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waar het wel mag zet de standaard.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:01 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat je bij meer schubbekutveen ongestoord bier mag drinken betekent niet dat dat overal mag.
Je gaat daar toch niet als een ordinaire baal hooi dronken zitten wordenquote:
In Rotterdam wonen geen normale mensenquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je gaat daar toch niet als een ordinaire baal hooi dronken zitten worden. Er komen daar ook nog gewoon normale mensen langs
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |