quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar gebaseerd op dezelfde rechtsgevoelens.
Waarom was er niemand die deze man het leven niet waard vond?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat is niet omdat ze het goedkeuren, maar omdat ze pacifistisch zijn en de lieve vrede met zo'n land willen bewaren.
quote:
Genoeg mensen, maar de beveiliging rond zo'n persoon is natuurlijk uitermate goed.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar gebaseerd op dezelfde rechtsgevoelens.
Waarom was er niemand die deze man het leven niet waard vond?
Niet alle mensen. Maar als ze een klap uitdelen dan vermoorden ze onschuldige mensen in 2 torens. Hadden ze die energie destijds maar gestoken in het vermoorden van 1 man.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat is niet omdat ze het goedkeuren, maar omdat ze pacifistisch zijn en de lieve vrede met zo'n land willen bewaren.
Dat hesje had die voor een taakstraf obviouslyquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja echt. Carnaval is al afgelopen zou je zeggen.
Fuck, ik kan hier niet YouTuben op het werk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat hesje had die voor een taakstraf obviously. Hoe die ouwe lui ook staan te kijken
!
kale blanke man in een geel Qbuz hesje die over de motorkap van een auto van de KLPD pist en zonder af te vegen weglooptquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Fuck, ik kan hier niet YouTuben op het werk.
Ja, dat stukje weet ik, maar niet van die lui die er bij staan te kijken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kale blanke man in een geel Qbuz hesje die over de motorkap van een auto van de KLPD pist en zonder af te vegen wegloopt
Zijn jouw examenfeesten nog overdag ofzo? Wordt je na een Happy Meal ook thuisgebracht?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:46 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die vrijdag een examenfeest geven. BEN JE KANKER GEK OF ZO. En dan denken dat ik kom.
paar bejaarden in een bushokje niet heel schokkend.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, dat stukje weet ik, maar niet van die lui die er bij staan te kijken.
alweer een beetje nuchter?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:46 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die vrijdag een examenfeest geven. BEN JE KANKER GEK OF ZO. En dan denken dat ik kom.
Oh, het gebruikelijke.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
paar bejaarden in een bushokje niet heel schokkend.
Nee, het was zo, ze zou om 1 uur in het euromastpark zijn, waar we kletsen en barbecueën, en dan 's avonds wilde ze gelijk naar de stad. Maar ik ga echt niet daar zitten godverdomme.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zijn jouw examenfeesten nog overdag ofzo? Wordt je na een Happy Menu ook thuisgebracht?
neeh et is niet alsof alberto opeens uit de bosjes springt om die kale knakker te confronteren met zijn misdaadquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
neeh et is niet alsof alberto opeens uit de bosjes springt om die kale knakker te confronteren met zijn misdaad
Oh fuck, dat slaat nergens op.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, het was zo, ze zou om 1 uur in het euromastpark zijn, waar we kletsen en barbecueën, en dan 's avonds wilde ze gelijk naar de stad. Maar ik ga echt niet daar zitten godverdomme.
Nee, dat moet alleen deze zijn. M'excuzi.quote:
Wil je uitleggen wat nergens op slaat? Dat ik niet ga?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh fuck, dat slaat nergens op.
[..]
Nee, dat moet alleen deze zijn. M'excuzi.
Nee, dat niet. Die plannen van haar. Jij bent helemaal terecht bezig.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil je uitleggen wat nergens op slaat? Dat ik niet ga?
Nee okequote:Op donderdag 1 juli 2010 13:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Die plannen van haar. Jij bent helemaal terecht bezig.
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:54 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
RV had wel gelijk gister, je had echt een mega trollface op die ene foto.
wow, 1.7 miljoen homosquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:40 schreef Lamon. het volgende:
´NEW YORK - Computerconcern Apple breekt met de nieuwe iPhone alle records. Drie dagen na de lancering van de iPhone 4 waren er al 1,7 miljoen nieuwe toestellen verkocht, zo maakte het bedrijf maandag bekend.
© AFP
''Dit is de meest succesvolle productlancering in de geschiedenis van Apple'', zei Apple-topman Steve Jobs.
Afgelopen donderdag ging de verkoop van de nieuwe smartphone van start. Zaterdag maakte het bedrijf de balans op van het aantal verkochte toestellen. Voor de winkels stonden lange rijen mensen die het nieuwe speeltje wilden bemachtigen.
Lege handen
Jobs verontschuldigde zich bij de klanten die met lege handen werden weggestuurd, doordat de voorraden waren opgeraakt. In de Verenigde Staten bedraagt de wachttijd momenteel drie weken. Ook in Nederland moet men nog even geduld hebben; hier is de iPhone 4 pas in juli te koop.
Apple bracht de eerste versie van de iPhone in 2007 op de markt. Toen zat het bedrijf na 74 dagen op een verkoopaantal van 1 miljoen toestellen.´
Misschien wordt het echt tijd voor een iMat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |