Je hebt het dan over extreme gevallen ZOALS saddam? Toch?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Moeilijk onderwerp overigens, aan de ene kant ben ik voor de doodstraf in dergelijke extreme gevallen, maar ik ben ook lid van Amnesty.
Om eerlijk te zijn, soms weet ik het niet meer.
Doodstrafquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Moeilijk onderwerp overigens, aan de ene kant ben ik voor de doodstraf in dergelijke extreme gevallen, maar ik ben ook lid van Amnesty.
Gooooooodmorrningggggg, rise and shine...quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:05 schreef wolvendagen het volgende:
een uur later wakker dan de wekker jeej
Ik. Gaat ze wel mee naar A'dam.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:07 schreef reetveter het volgende:
Noeesss, ik wou Nederland in de kroeg kijken maar ik ben vergeten dat ik me vriendin moet ophalen![]()
Wie kijkt er geen Nederland en wil der ophalen?
Lekker voor je.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:07 schreef reetveter het volgende:
Noeesss, ik wou Nederland in de kroeg kijken maar ik ben vergeten dat ik me vriendin moet ophalen![]()
Wie kijkt er geen Nederland en wil der ophalen?
Voor iemand als Saddam vind ik juist de doodstraf geen straf, denk dat hij ook wel zelfmoord had gepleegd als hij die straf niet kreeg en daar de kans voor kreeg.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik walg van dan alles wat zo´n man vertegenwoordigt. Machtswellusteling, martelaar, puur kwaad.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hebt het dan over extreme gevallen ZOALS saddam? Toch?![]()
Ik vind dat je de mensen moet laten kiezen.. denk dat er nog aardig veel voor de doodstraf kiezen. En dan moet dat hele proces wel snel gaan, niet dat ze dan nog eerst 5 jaar in de gevangenis zitten en dan pas de doodstraf krijgen..
Wat een lieve moeder heb jij.quote:
Op grond waarvan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:11 schreef Lamon. het volgende:
En ik vind eigenlijk dat Bush ook de doodstraf verdient, maar dat kan je dan weer niet zeggen.
Dat klopt. En nu kan ik bier drinken en voetbal kijkenquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een lieve moeder heb jij.
Ik niet. Ik droom heel kut.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wel als ik tussendoor even licht wakker word. Alleen dat is eigenlijk nooit.
Corruptie, moord, de waarheid verdraaien, haatzaaien, mensen de mond snoeren, die man is minstens net zo erg. Alleen het westen is zo geindoctrineerd dat zo iemand niet eens gestraft wordt voor zijn daden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op grond waarvan?
Die oorlog?
Jouw sigquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:17 schreef AdvancedPower het volgende:
Zijn die gebanden nou nog steeds niet terug.Dacht dat het een grapje was.
Vermoord en gestraft worden zijn twee verschillende dingen, dacht ik zo.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:19 schreef Lamon. het volgende:
Ik snap niet waarom goede mensen als Kennedy en zijn broer, Lennon, Martin Luther King en nog zovelen allemaal vermoord zijn, en deze man niet eens gestraft wordt voor al zijn misdaden.
Nee dat is niet omdat ze het goedkeuren, maar omdat ze pacifistisch zijn en de lieve vrede met zo'n land willen bewaren.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Corruptie, moord, de waarheid verdraaien, haatzaaien, mensen de mond snoeren, die man is minstens net zo erg. Alleen het westen is zo geindoctrineerd dat zo iemand niet eens gestraft wordt voor zijn daden.
Ik snap niet waarom goede mensen als Kennedy en zijn broer, Lennon, Martin Luther King en nog zovelen allemaal vermoord zijn, en deze man niet eens gestraft wordt voor al zijn misdaden.
Maar gebaseerd op dezelfde rechtsgevoelens.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vermoord en gestraft worden zijn twee verschillende dingen, dacht ik zo.
Jij vergelijkt nu serieus John Lennon en Bush?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Corruptie, moord, de waarheid verdraaien, haatzaaien, mensen de mond snoeren, die man is minstens net zo erg. Alleen het westen is zo geindoctrineerd dat zo iemand niet eens gestraft wordt voor zijn daden.
Doe jij het anders even.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar gebaseerd op dezelfde rechtsgevoelens.
Waarom was er niemand die deze man het leven niet waard vond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |