Been there, done that.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wereldreis.![]()
Kan je dan niet beter fietsen?
Ik snap niet waarom ze een kut censureren, terwijl ze die wijven de meest zieke shit laten doen.quote:
Omdat japanse wetquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze een kut censureren, terwijl ze die wijven de meest zieke shit laten doen.
`Wetsartikel xxx: Japanse vrouwen mogen verkracht worden door machines, in het openbaar door duizend mannen geneukt worden, maar het vrouwelijke geslachtsdeel zal niet zichtbaar zijn.´quote:
net als middelvingers en scheldwoorden in de VSquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
`Wetsartikel xxx: Japanse vrouwen mogen verkracht worden door machines, in het openbaar door duizend mannen geneukt worden, maar het vrouwelijke geslachtsdeel zal niet zichtbaar zijn.´
Ik ben niet aan het kijken, maar wat ik nou niet snap is dat Amerikanen een autopsieprogramma censureren. "Owjeee een hart, snel een filtertje eroverheen, zodat niemand het kan zien!"quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze een kut censureren, terwijl ze die wijven de meest zieke shit laten doen.
Is schadelijk voor tere zieltjes, beter kijken jongeren naar Kill Bill, dan blijven ze lief en onschuldig.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het kijken, maar wat ik nou niet snap is dat Amerikanen een autopsieprogramma censureren. "Owjeee een hart, snel een filtertje eroverheen, zodat niemand het kan zien!"
Dan is toch heel de bedoeling van het programma weg?
Ja goeiedag zeg, dat programma wordt om 12 uur 's nachts uitgezonden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Is schadelijk voor tere zieltjes, beter kijken jongeren naar Kill Bill, dan blijven ze lief en onschuldig.
linkquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:44 schreef Crack_ het volgende:
Kijk de torture filmpjes van Saddam zn gevangen, das pas ziek.
Maar het gebeurt wel echt![]()
.
Het is ook krom, leerzame zaken worden gecensureerd terwijl zinloos geweld verheerlijkt wordt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja goeiedag zeg, dat programma wordt om 12 uur 's nachts uitgezonden.
Net zoiets als dat ze operatie-programma's gaan censureren.
Ja bizar is dat.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is ook krom, leerzame zaken worden gecensureerd terwijl zinloos geweld verheerlijkt wordt.
Dat mag niet hoor..quote:
Oh noes.quote:
GEYLquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat mag niet hoor..
Zoek maar op google op "Saddam’s Crimes Against Humanity"
Moeilijk onderwerp overigens, aan de ene kant ben ik voor de doodstraf in dergelijke extreme gevallen, maar ik ben ook lid van Amnesty.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat mag niet hoor..
Zoek maar op google op "Saddam’s Crimes Against Humanity"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |