Nu is hij weg.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:03 schreef Broertie het volgende:
[..]
Als jij zorgt voor pics en de garantie dat hij daar echt ligt, haal ik hem morgen nog op! Tussen 4 en 6, want dan is er toch niks op tv......
Natuurlijk kan datquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:37 schreef -Engel- het volgende:
Het lijkt me nog steeds leuk om mee te doen..... maar ik woon dus in de regio Amersfoort![]()
Kan dat?
Dat kan wel, maar dan moet je 15 euro extra contributie betalen........quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:37 schreef -Engel- het volgende:
Het lijkt me nog steeds leuk om mee te doen..... maar ik woon dus in de regio Amersfoort![]()
Kan dat?
whehequote:Op donderdag 1 juli 2010 20:41 schreef Crutch het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat
Zoek anders je plaatsnaambord even op met Google Maps, dan weet je het zeker.![]()
Even zonder gekheid, heel Nederland mag meedoen.
Dat bedoelde ik eigenlijk niet... ik bedoelde meer of het zin heeft.... als er alleen maar actief Fokstok zoekers in het oosten zitten dan heeft het niet echt veel zin dat ik mee doe.... dat bedoel ik dus....quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:41 schreef Crutch het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat
Zoek anders je plaatsnaambord even op met Google Maps, dan weet je het zeker.![]()
Even zonder gekheid, heel Nederland mag meedoen.
Je komt eigenlijk als geroepen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk niet... ik bedoelde meer of het zin heeft.... als er alleen maar actief Fokstok zoekers in het oosten zitten dan heeft het niet echt veel zin dat ik mee doe.... dat bedoel ik dus....
Oke .... ik hou het topic wel even in de gaten......quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:59 schreef Broertie het volgende:
Daar kom je maar op 1 manier achter... dat is het leuke van het spel!
Moet je Nijnja even vragen. die is nogal fan van de stok in deventer plaatsenquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke .... ik hou het topic wel even in de gaten......
kan iemand het vast richting Deventer verplaatsen
Zeg... is dit interesse ... ...of misschien toch enige vorm van wantrouwenquote:
Je kan er ook uitstekend je rug mee breken en de ruiten van je auto er mee in kinkelen (gok ik zomaar).quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:39 schreef Crutch het volgende:
Met die stalen stok kun je overigens prima je biceps trainen
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
*knip*...Al met al bijna 2 uur bezig geweest met een end hout.....*knip*
Ik hoop wel dat hij een beetje handzamer formaat krijgtquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:45 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je kan er ook uitstekend je rug mee breken en de ruiten van je auto er mee in kinkelen (gok ik zomaar).
Maar wil jij ons een beetje op de hoogte houden hoe het gaat met de stalen stok ?
SD woont in de buurt van 010, en kan de stok anyday ophalen, mits adres bekend.. mag per PM..quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:20 schreef Robinhoo het volgende:
De stok is in Rotterdam, haal hem daar maar op.
ik heb echt mijn vingers er aan blauw getyptquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:50 schreef boertie het volgende:
Nog iemand gevonden die fanatiek met de stok bezig is,![]()
[..]
Jij had mijn post verwijderd, daarom miste ik dit topic al.quote:
Ik ga graag een stukje toeren op de scoot, maar dat gaat zelfs mij een beetje te ver....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:58 schreef -gt- het volgende:
hellevoetsluis lijkt me wel wat
![]()
![]()
![]()
krijg je koffie![]()
Bathmen Terwolde Zutphen Epse Gorssel Eefde Averlo Frieswijk [s]Diepenveen[s/]... Genoeg plaatsen om Deventer heenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:55 schreef Broertie het volgende:
Leg hem dan in wilp of twello.....
Ik vond Haarle van een week of 2 geleden ook wel grappig....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:06 schreef nijnja het volgende:
Dat is al net weer een stapje verder.
Ik denk wel dat Diepenveen onze beste plek tot nu toe is geweest
Ik bedoelde meer van de plekken waar babybel en ik hem hebben gedropt, maar die haarle was niet leuk neequote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:09 schreef Broertie het volgende:
[..]
Ik vond Haarle van een week of 2 geleden ook wel grappig....
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:15 schreef Crutch het volgende:
Van 't weekend maar even aan de stok knutselen.
wie ben jij nou weer?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:26 schreef Tomasso het volgende:
Wat een ophef om een stok. Maargoed, mijn excuses voor het late verplaatsen en late antwoord, ik had opeens een sociaal leven. De stok ligt nu inderdaad in Rotterdam aan een plaatsnaambordlantaarnpaal geketend en leeft nog
. Dus sorry voor de ophef en ik hoop dat het nu weer pais en vree is. Het was bedoeld als een leuk garpje namens ons om de stok eventjes te kapen, een weekje. Dus bij deze
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kusjekroel. En de volgende keer ietsje minder druk maken.
Mogen de members die hierom een ban hebben gekregen, weer een unban?
Omdat Hans anders is.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:38 schreef klausmeister het volgende:
[..]
en waarom zouden we je dit keer wel geloven?
Beste Hans,quote:
We hebben nooit de intentie gehad die stok te verbranden. We wilden hem even kapen en dan zou ik hem meenemen naar Rotterdam, maar moesten we jullie daarvoor even bezig houdenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:41 schreef Crutch het volgende:
[..]
Beste Hans,
Tof dat de stok weer in het spel is, maar een dat het een leuk 'garpje' was ben ik het niet mee eens; aangezien we mee konden lezen dat het wel degelijk om iets anders ging.
OT:
Voorlopig kom ik niet in Rotterdam, dus ik hoop dat iemand anders tijd en benzine heeft?
Schelden?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:44 schreef klausmeister het volgende:
[..]
Ah, tof, daarom begin je ook zeker 1 post naar boven te schelden zeker.
rukkelder, etc.quote:
Gij rukkelder!!11!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:48 schreef klausmeister het volgende:
[..]
rukkelder, etc.
En ook dat gescheld over incest en autisten in dit topic eerder deze week.
Ja, ludieke stunt.![]()
Er zijn er nu drie waarvan één bij mij in de schuur.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:14 schreef klausmeister het volgende:
LOL, welke stok nemen we nu als fokstok.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:59 schreef maok het volgende:
Gevonden, alleen hing hier nog geen bord van Rotterdam
truequote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:39 schreef Crutch het volgende:
Jezus, wat een kutplek![]()
Beverwaard, daar wil je nog niet dood gevonden worden.
- De van de week gejatte stok die nu in Rotterdam ligtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:03 schreef nijnja het volgende:
Hoezo zijn er nu 3 dan?
Ons aller Thijz, maar die is nu een ban aangenaaid, dus we wachten op zijn terugkeer.......quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:35 schreef 0beron het volgende:
zit net ff de OP door te lezen, wie heeft dat kaartje gemaakt?Wat een werk, pffh
Een beetje googlen doet wonderen he.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:34 schreef Prosac het volgende:
[..]
Das algemene kennis dat er nog regelmatig over en weer gegluurd wordt.
niet met 2 verder gaan....quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:15 schreef Maruna het volgende:
Ik haal hem vandaag op in Enter.
Aangezien ik daar toch ben dit weekendWat zal ik er mee doen? Gaan we verder met die 'oude' of gaan we verder met 2 stokken?
Gelezen en uitgevoerd.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:24 schreef Broertie het volgende:
* Broertie heeft Maruna een PM gestuurd*
ik heb geen cc ontvangenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:24 schreef Broertie het volgende:
* Broertie heeft Maruna een PM gestuurd*
quote:Op zondag 4 juli 2010 14:14 schreef ThePianoMan het volgende:
Ik heb vandaag niks te doen, dus PM maar waar hij ligt, dan breng ik hem even naar Utrecht
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:26 schreef Tomasso het volgende:
De stok ligt nu inderdaad in Rotterdam aan een plaatsnaambordlantaarnpaal geketend en leeft nog. bij deze
.
zit wel een beetje een zure lucht aan en dat komt niet van de uitjes.....quote:Op zondag 4 juli 2010 19:22 schreef malse-sjanker het volgende:
* malse-sjanker Kijkt in Broertie's oksel en besteld een frikandel speciaal.
* Broertie houdt wijselijk zijn mond dicht...quote:Op zondag 4 juli 2010 21:08 schreef Slaif het volgende:
Jullie verleggen de tweede plank omdat de originele te ver weg ligt ofzo?
en nog eens drommelsquote:Op zondag 4 juli 2010 22:14 schreef malse-sjanker het volgende:
drommels drommels !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |