Schelden?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:44 schreef klausmeister het volgende:
[..]
Ah, tof, daarom begin je ook zeker 1 post naar boven te schelden zeker.
rukkelder, etc.quote:
Gij rukkelder!!11!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:48 schreef klausmeister het volgende:
[..]
rukkelder, etc.
En ook dat gescheld over incest en autisten in dit topic eerder deze week.
Ja, ludieke stunt.![]()
Er zijn er nu drie waarvan één bij mij in de schuur.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:14 schreef klausmeister het volgende:
LOL, welke stok nemen we nu als fokstok.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:59 schreef maok het volgende:
Gevonden, alleen hing hier nog geen bord van Rotterdam
truequote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:39 schreef Crutch het volgende:
Jezus, wat een kutplek![]()
Beverwaard, daar wil je nog niet dood gevonden worden.
- De van de week gejatte stok die nu in Rotterdam ligtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:03 schreef nijnja het volgende:
Hoezo zijn er nu 3 dan?
Ons aller Thijz, maar die is nu een ban aangenaaid, dus we wachten op zijn terugkeer.......quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:35 schreef 0beron het volgende:
zit net ff de OP door te lezen, wie heeft dat kaartje gemaakt?Wat een werk, pffh
Een beetje googlen doet wonderen he.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:34 schreef Prosac het volgende:
[..]
Das algemene kennis dat er nog regelmatig over en weer gegluurd wordt.
niet met 2 verder gaan....quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:15 schreef Maruna het volgende:
Ik haal hem vandaag op in Enter.
Aangezien ik daar toch ben dit weekendWat zal ik er mee doen? Gaan we verder met die 'oude' of gaan we verder met 2 stokken?
Gelezen en uitgevoerd.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:24 schreef Broertie het volgende:
* Broertie heeft Maruna een PM gestuurd*
ik heb geen cc ontvangenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:24 schreef Broertie het volgende:
* Broertie heeft Maruna een PM gestuurd*
quote:Op zondag 4 juli 2010 14:14 schreef ThePianoMan het volgende:
Ik heb vandaag niks te doen, dus PM maar waar hij ligt, dan breng ik hem even naar Utrecht
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:26 schreef Tomasso het volgende:
De stok ligt nu inderdaad in Rotterdam aan een plaatsnaambordlantaarnpaal geketend en leeft nog. bij deze
.
zit wel een beetje een zure lucht aan en dat komt niet van de uitjes.....quote:Op zondag 4 juli 2010 19:22 schreef malse-sjanker het volgende:
* malse-sjanker Kijkt in Broertie's oksel en besteld een frikandel speciaal.
* Broertie houdt wijselijk zijn mond dicht...quote:Op zondag 4 juli 2010 21:08 schreef Slaif het volgende:
Jullie verleggen de tweede plank omdat de originele te ver weg ligt ofzo?
en nog eens drommelsquote:Op zondag 4 juli 2010 22:14 schreef malse-sjanker het volgende:
drommels drommels !
Je moet een pagina terug.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:51 schreef babybel het volgende:
1x in m`n leven IE gebruikt voor de post met de fotos hier op fok.
ik voer mn user/pw in bij de reply, en maak de post.
vervolgens word ik teruggebounced naar vorige pagina, en wil ik mn post editten.
kan ik verdorie toch NERGENS mn post terugvinden..
ik firefox openen, alles perfect. IE, geen posts van mij, helemaal niets...
lekker wazig! (nee, geen alcohol, net gereden)
Goeie verplaatsing :pquote:Op maandag 5 juli 2010 00:55 schreef babybel het volgende:
even technisch; ff alle cache leegemaakt met ccleaner, nu werkt alles weer.
wazig....
@ Crutch; ik zag in FF dat de posts er gewoon stonden, maar in IE stond geen enkele post van mij in het fokstok topic...
afijn, fixed!
Sleep well
hebben die zichzelf niet de regel opgelegd dat ze pas om de 2 verplaatsingen weer mee mogen doen? Tenminste, ik meende zoiets teruggelezen te hebben.quote:Op maandag 5 juli 2010 03:00 schreef OudeBekende het volgende:
Oké. Nu dus weer B(r)oertie er naartoe? Het moet wel binnen het groepje blijven he!
Hij ligt echt in Rotterdam, tenzij iemand hem al opgepikt heeft.quote:Op maandag 5 juli 2010 08:27 schreef Sounddragon het volgende:
FF voor de duidelijkheid; want ik snap er inmiddels geen hout meer van; ligt die stok nou nog wel of niet in 010 ??
Anders vis ik hem vanmiddag wel FF op als ik op de terugweg naar huus ben ... beetje onzinnig om dan maar met een andere stok verder te gaan ??
Laat ze dan maar een nieuw topic beginnen, Fok!stok door twente ofzo. Beetje verwarrend als beide verplaatsingen hier in het topic worden geplaatst.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:27 schreef OudeBekende het volgende:
We moeten de Rotterdam-stok gewoon zien als officiële stok, en die andere kan het inteelt-groepje uit Twente mooi gebruiken om hem steeds te laten rouleren. Dan is iedereen blij.
Is het nou echt nodig om direct te beginnen met schelden?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:27 schreef OudeBekende het volgende:
We moeten de Rotterdam-stok gewoon zien als officiële stok, en die andere kan het inteelt-groepje uit Twente mooi gebruiken om hem steeds te laten rouleren. Dan is iedereen blij.
Wat wilde je nou zeggen?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:10 schreef Broertie het volgende:
[..]
* Broertie houdt wijselijk zijn mond dicht...*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |