Je moet een pagina terug.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:51 schreef babybel het volgende:
1x in m`n leven IE gebruikt voor de post met de fotos hier op fok.
ik voer mn user/pw in bij de reply, en maak de post.
vervolgens word ik teruggebounced naar vorige pagina, en wil ik mn post editten.
kan ik verdorie toch NERGENS mn post terugvinden..
ik firefox openen, alles perfect. IE, geen posts van mij, helemaal niets...
lekker wazig! (nee, geen alcohol, net gereden)
Goeie verplaatsing :pquote:Op maandag 5 juli 2010 00:55 schreef babybel het volgende:
even technisch; ff alle cache leegemaakt met ccleaner, nu werkt alles weer.
wazig....
@ Crutch; ik zag in FF dat de posts er gewoon stonden, maar in IE stond geen enkele post van mij in het fokstok topic...
afijn, fixed!
Sleep well
hebben die zichzelf niet de regel opgelegd dat ze pas om de 2 verplaatsingen weer mee mogen doen? Tenminste, ik meende zoiets teruggelezen te hebben.quote:Op maandag 5 juli 2010 03:00 schreef OudeBekende het volgende:
Oké. Nu dus weer B(r)oertie er naartoe? Het moet wel binnen het groepje blijven he!
Hij ligt echt in Rotterdam, tenzij iemand hem al opgepikt heeft.quote:Op maandag 5 juli 2010 08:27 schreef Sounddragon het volgende:
FF voor de duidelijkheid; want ik snap er inmiddels geen hout meer van; ligt die stok nou nog wel of niet in 010 ??
Anders vis ik hem vanmiddag wel FF op als ik op de terugweg naar huus ben ... beetje onzinnig om dan maar met een andere stok verder te gaan ??
Laat ze dan maar een nieuw topic beginnen, Fok!stok door twente ofzo. Beetje verwarrend als beide verplaatsingen hier in het topic worden geplaatst.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:27 schreef OudeBekende het volgende:
We moeten de Rotterdam-stok gewoon zien als officiële stok, en die andere kan het inteelt-groepje uit Twente mooi gebruiken om hem steeds te laten rouleren. Dan is iedereen blij.
Is het nou echt nodig om direct te beginnen met schelden?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:27 schreef OudeBekende het volgende:
We moeten de Rotterdam-stok gewoon zien als officiële stok, en die andere kan het inteelt-groepje uit Twente mooi gebruiken om hem steeds te laten rouleren. Dan is iedereen blij.
Wat wilde je nou zeggen?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:10 schreef Broertie het volgende:
[..]
* Broertie houdt wijselijk zijn mond dicht...*
Zo te zien ben jij poetsfan.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:47 schreef Sounddragon het volgende:
En nou kappen met dat gemauw![]()
Den Stock is weer in bezit![]()
[ afbeelding ]
Morgen dump ik hem, en hij komt zéér zeker niet dichterbij Twente
Ghehe, ik poets minder als je denkt, en ik heb nog wat meer auto's als deze, voorlopig heb ik er eentje dik in de schade nu, dus ik ben al druk zatquote:Op maandag 5 juli 2010 23:48 schreef boertie het volgende:
[..]
Zo te zien ben jij poetsfan.
Doe mijn auto ook effeDan heb je in ieder geval eer van je werk
Hallo mensenquote:
Hey Thijzquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik deed mijn best bij yvonne om je te laten unbannen, maar het had een andere reden zei ze.
ik zal even een balletje opgooien.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Klausmeister, waar ben je?
En mogen die unbans idd aub?
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:51 schreef yvonne het volgende:
kopbal, Thijz, Thieske,Szura,
TerroRobbie,Robinhoo- unban omdat Ned gaat winnen vanavond
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ja het was in ieder geval goed bedoeld
lijkt me wijsquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wil ik best doen, wat moet het worden? ONDERDWERG (Sounddragon)
Thanksquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:38 schreef Symphonic het volgende:
Ik was de draad even kwijt met al stokken.
Mooie auto heb je trouwens SD
Anders spring je in de auto en ga je FF kijken ??quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:05 schreef Broertie het volgende:
Mijn eerste gok Het zou hier moeten zijn.....
Nog even wat wezen drinken in het restaurant ertegenover? Lijkt me warm met dit weer in een motorpak..![]()
Holy fuck. Kan het nog verder?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Thanks![]()
Stokkie heeft een nieuwe plek, ik ben benieuwd hoe rap hij gevonden gaat worden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet niet zo héél moeilijk zijn, prachtige daglichtfoto's.
emmertje/schepje/zeefje/zonnebrand en een zwembroek mee, en je hebt een topdag
+ gratis TT change van de zaak![]()
Het kan verder, Vlissingen ofzoquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Holy fuck. Kan het nog verder?
Stoere fiets. Zo'n Twin, al eens in Dakar geweest?
Hij is nu dus weg ??quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:13 schreef malse-sjanker het volgende:
anderhalf uurtje rijden, hmm, ik kan de stok nu natuurlijk ff halen.
2 voordelen:
lekker rustig op de weg door voetbal.
hoef ik dat lompe voetbal niet te kijken.
kan ik lekker van me nieuwe kar genieten.
ow dat zijn er 3.
Volgens mij moet dat ook wel humor zíjn. Door het zand heenknallen met zo'n apparaat. Lijkt mij persoonlijk leuker dan op zo'n 1 pitter ktm'tje.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het kan verder, Vlissingen ofzoMaja, voeltbal heah
![]()
![]()
![]()
Nog nooit in Dakar geweest, ik werk in een 'Dakar' omgeving, dus een stukje raggen kan elke dag
[..]
Hij is nu dus weg ??![]()
Ik ga er morgen eens heen!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Thanks![]()
Stokkie heeft een nieuwe plek, ik ben benieuwd hoe rap hij gevonden gaat worden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet niet zo héél moeilijk zijn, prachtige daglichtfoto's.
emmertje/schepje/zeefje/zonnebrand en een zwembroek mee, en je hebt een topdag
+ gratis TT change van de zaak![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat ook wel humor zíjn. Door het zand heenknallen met zo'n apparaat. Lijkt mij persoonlijk leuker dan op zo'n 1 pitter ktm'tje.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:22 schreef Sounddragon het volgende:
Zo te zien wordt het nog spannend wie hem gaat oppikken; Crutch of TPM![]()
Ghehehe, that should be right about nowquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:03 schreef -gt- het volgende:
[..]
geen van de 2
als het goed is is tie over 1/2 uur weg daaro
Och dan haal je de Fakestok even op uit Terschuur. Deze is nu buiten gebruik. Van mij mag je er nu mee doen wat je wil.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:27 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee jammer, ik wou hem nu wel eens verbranden.
Ghehequote:Op donderdag 8 juli 2010 11:33 schreef malse-sjanker het volgende:
daar begint het mee, stickers op verkeersborden, daarna worden het bovenarm-banden met een zwarte hand logo, en daarna lange rode vlaggen aan staatsgebouwen met een zwarte hand.
Evenals de wiki, de OP en het kaartjequote:
Neh ik was half 3 thuis, en toen was ik best bekaf, bedenk dat ik 300 km gereden heb, en direct na me werk om 22:15 ben gaan rijden naar de fokstokquote:
Schei uit! Kom nooit in Zeeland, 3 weken geleden moest ik wel voor een bruiloft, kreeg als dank gister nog een presentje uit Leeuwarden.....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:21 schreef malse-sjanker het volgende:
en mozeskriebels, tussen de oude en de nieuwe locatie ben ik de tel kwijtgeraakt van de flitskasten..
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:44 schreef -gt- het volgende:
*maar ben en blijf benieuwd hoe Thijs dat zo rap doet met zoeken*
grmpfl
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:00 schreef Thijz het volgende:
beetje kliikken en slepen met StreetView, richting bepalen dmv stand van de zon, horoscoop maken, kaartje leggen, slinger erbij en dan hopen dat ik goed zit.
Sorryquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:44 schreef -gt- het volgende:
*maar ben en blijf benieuwd hoe Thijs dat zo rap doet met zoeken*
grmpfl
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:52 schreef Broertie het volgende:
Volgende week ga ik een weekendje weg in die richting en als hij er dan nóg ligt, pleur ik hem gewoon weer in Twente neer...
in de auto stappen en ophalen maarquote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:02 schreef Symphonic het volgende:
Ik roep pas een jaar of wat dat hij een keer naar NH moet
Ik wil hem ook wel eens een keer verplaatsen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |