Volgens mij moet dat ook wel humor zíjn. Door het zand heenknallen met zo'n apparaat. Lijkt mij persoonlijk leuker dan op zo'n 1 pitter ktm'tje.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het kan verder, Vlissingen ofzoMaja, voeltbal heah
![]()
![]()
![]()
Nog nooit in Dakar geweest, ik werk in een 'Dakar' omgeving, dus een stukje raggen kan elke dag
[..]
Hij is nu dus weg ??![]()
Ik ga er morgen eens heen!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Thanks![]()
Stokkie heeft een nieuwe plek, ik ben benieuwd hoe rap hij gevonden gaat worden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet niet zo héél moeilijk zijn, prachtige daglichtfoto's.
emmertje/schepje/zeefje/zonnebrand en een zwembroek mee, en je hebt een topdag
+ gratis TT change van de zaak![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat ook wel humor zíjn. Door het zand heenknallen met zo'n apparaat. Lijkt mij persoonlijk leuker dan op zo'n 1 pitter ktm'tje.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:22 schreef Sounddragon het volgende:
Zo te zien wordt het nog spannend wie hem gaat oppikken; Crutch of TPM![]()
Ghehehe, that should be right about nowquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:03 schreef -gt- het volgende:
[..]
geen van de 2
als het goed is is tie over 1/2 uur weg daaro
Och dan haal je de Fakestok even op uit Terschuur. Deze is nu buiten gebruik. Van mij mag je er nu mee doen wat je wil.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:27 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee jammer, ik wou hem nu wel eens verbranden.
Ghehequote:Op donderdag 8 juli 2010 11:33 schreef malse-sjanker het volgende:
daar begint het mee, stickers op verkeersborden, daarna worden het bovenarm-banden met een zwarte hand logo, en daarna lange rode vlaggen aan staatsgebouwen met een zwarte hand.
Evenals de wiki, de OP en het kaartjequote:
Neh ik was half 3 thuis, en toen was ik best bekaf, bedenk dat ik 300 km gereden heb, en direct na me werk om 22:15 ben gaan rijden naar de fokstokquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |