quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:07 schreef -gt- het volgende:
[..]
waar staat je auto dan ??
halen we hem daaruit![]()
de plaatsnaam/status van de stok altijd met capsquote:
Bij mijn vriend op 't werk. Die is er vanmorgen mee weggereden en ik was te laat met naar beneden hollen om te kijken of ie er nog was zodat ik 'm op de fiets ergens neer kon leggenquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:07 schreef -gt- het volgende:
[..]
waar staat je auto dan ??
halen we hem daaruit![]()
Dan na het eten als de sodemieter dat ding wegleggen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Bij mijn vriend op 't werk. Die is er vanmorgen mee weggereden en ik was te laat met naar beneden hollen om te kijken of ie er nog was zodat ik 'm op de fiets ergens neer kon leggen
Errm, je hebt toch wel foto's gemaakt..?quote:
:quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:23 schreef Thijz het volgende:
[..]
Errm, je hebt toch wel foto's gemaakt..?
Wtf, ik sta in jouw sigquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:41 schreef Broertie het volgende:
Thijz is the man!Kijk maar in zijn sig... Is zo onderhand een sport om eerder dan hem te pinpointen.......
Doe dat melden maar ja. Vind ik wel zo liefquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:45 schreef Broertie het volgende:
Had je dat nog niet gezien?????? Zal er de volgende keer een melding van maken.....
beetje kliikken en slepen met StreetView, richting bepalen dmv stand van de zon, horoscoop maken, kaartje leggen, slinger erbij en dan hopen dat ik goed zit.quote:
quote:
fuck jaquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:49 schreef swarmahoer het volgende:
maar ik zal het niet doorvertellen, al moet je wel voorzichtig zijn, vooral de 1e keer kan het nogal pijn doen
Swarma, jij komt uit Nijmegen toch? Dan ligt die stok voor jou niet zo ver wegquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:49 schreef swarmahoer het volgende:
maar ik zal het niet doorvertellen, al moet je wel voorzichtig zijn, vooral de 1e keer kan het nogal pijn doen
quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:49 schreef swarmahoer het volgende:
klopt, enige nadeel dat ik geen auto tot mn beschikking heb, en ook volgepland zit tot maandag/dinsdagquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Swarma, jij komt uit Nijmegen toch? Dan ligt die stok voor jou niet zo ver weg
Is beuningen wel fietsbaar? Want dan doe ik ff een nijnja vanmiddagquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
klopt, enige nadeel dat ik geen auto tot mn beschikking heb, en ook volgepland zit tot maandag/dinsdaganders had ik t gedaan, hooguit 20 min rijden ofzo
![]()
maarja, met de fiets duurt te lang
haha, laat maar dan. Dan moet iemand anders 'm maar weg slingerenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:55 schreef swarmahoer het volgende:
beuningen is zeker fietsbaar, moet ik alsnog tijd vinden
Als hij nou volgende week zondag ergens langs de A27 ligt, neem ik hem mee naar Chaamquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:59 schreef boertie het volgende:
Heb nu wel tijd maar geen zin.![]()
MIsschien verderop in dit weekend.
Vanavond na Muse?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:30 schreef babybel het volgende:
zitten er al een paar dagen over te twijfelen om `m op te halen, maar het komt er steeds niet van
quote:Op zondag 20 juni 2010 09:00 schreef Broertie het volgende:
Niemand onderweg? Mooi, dan stap ik maar eens in de auto! Tot straks!
Nou? Kan ik morgen weer op jacht?quote:Op zondag 20 juni 2010 11:23 schreef Broertie het volgende:
Stok ligt bij mij thuis, eerst even brunchen en een bakje koffie en dan zal ik vanmiddag een leuk plekje uitzoeken......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |