Ik dacht dat jij dacht dat ie in één keer van Olst naar Echteld gegaan was.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:00 schreef Thijz het volgende:
[..]
Die verplaatsing naar Herxen en Raalte zijn niet van Nijnja.![]()
Raalte naar Echteld is wel van mij (nijn). babybel is ingelogd en geen zin om op mijn account te gaan. Raalte naar Echteld is van Puala, samen met mij.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:00 schreef Thijz het volgende:
[..]
Die verplaatsing naar Herxen en Raalte zijn niet van Nijnja.![]()
graag lezen, de verplaatsing naar Echteld staat gedeeld op jouw naam (Nijnja), samen met Puala.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:25 schreef babybel het volgende:
[..]
Raalte naar Echteld is wel van mij (nijn). babybel is ingelogd en geen zin om op mijn account te gaan. Raalte naar Echteld is van Puala, samen met mij.
Lezen ben ik niet goed inquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:02 schreef Thijz het volgende:
[..]
graag lezen, de verplaatsing naar Echteld staat gedeeld op jouw naam (Nijnja), samen met Puala.
Als het u blieftquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Lezen ben ik niet goed in
Maar bedankt
Wieso? Of bedoel je die dino-rage? Doe ik niet aan mee, net zo min als de oranjefan-rage...(no offencequote:Op donderdag 10 juni 2010 13:38 schreef Dagoduck het volgende:
Gebruiken jullie allemaal oude layouts?
non takenquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:47 schreef Broertie het volgende:
[..]
Wieso? Of bedoel je die dino-rage? Doe ik niet aan mee, net zo min als de oranjefan-rage...(no offence)
Nou? Al onderweg?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:15 schreef MOD het volgende:
Zoelmond? Dat is hier in de buurt!
Als ik morgen tijd heb issie voor mij!
Niks ervan! bovendien heb ik zondag wat tijd over.....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:39 schreef Puala het volgende:
Als jullie zo blijven zeuren ga ik 'm morgen nog verplaatsen
Gooi 'm maar deze kant opquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:39 schreef Cerbie het volgende:
Naast [volg topic] zou er ook [abonneer op reeks] moeten zijn
Ik ben dit weekend wel in de buurt van Zoelmond
ff langsrijden en in Nijmegen neerleggenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:09 schreef Cerbie het volgende:
Ligt 'ie er nog? Ik krijg morgenvroeg al een lift naar Nijmegen, dus heb waarschijnlijk geen tijd om hem op te halen
* Broertie eensch is....quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:57 schreef Puala het volgende:
Wat ik me vanavond ineens afvroeg he. Waarom houden we geen fok-stok-meet?
Arnhem, korenmarkt?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:12 schreef Broertie het volgende:
[..]
* Broertie eensch is....
Iemand ideeën of suggesties?
Is idd lekker centraal en uit eigen ervaring weet ik dat het daar goed toeven isquote:
Poll maken kan ik wel, maar geen idee wat ik er in moet gooienquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:26 schreef Broertie het volgende:
[..]
Is idd lekker centraal en uit eigen ervaring weet ik dat het daar goed toeven is...... Heb er zelf de skills niet voor, maar als iemand even een poll wil maken voor de animo en de locatie, kunnen we misschien even kijken of er meer mensen zijn die het een goed idee vinden.....
Hmm, lekker biertie doen.quote:
Ga je gangquote:Op zondag 13 juni 2010 21:02 schreef Puala het volgende:
...Oh en als die stok morgenochtend niet verplaatst is slinger ik 'm weg.
Ik heb me vanmorgen verslapenquote:Op zondag 13 juni 2010 23:16 schreef boertie het volgende:
[..]
Ga je gang![]()
Voor de meetplannen; Ik zal er graag bij zijn
Dooie dynamo's zijn kut.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:31 schreef nijnja het volgende:
Mijn dynamo is dood. Ik kan niets doen op dit moment ;
Euhm, als je het buiten mijn sollicitatie inplanned wel?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:23 schreef Broertie het volgende:
Heb morgen auto tot mijn beschikking, eens even kijken of ik ook nog wat tijd over heb........
Liefhebbers om mee te gaan voor de gezelligheid??
Rijssen????quote:Op maandag 14 juni 2010 19:42 schreef babybel het volgende:
wss is ie vanavond weg
liefhebbers waar we vanuit Deventer gezien nog (bijna) langs komen?
Zwolle is de verkeerde kant op hè?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:42 schreef babybel het volgende:
wss is ie vanavond weg
meerijden mag
Als je er maar vanavond de foto's erop zet, heb maar 1 dag in de week de auto, dus moet ik wel weten waar ik naartoe moet rijden....quote:Op maandag 14 juni 2010 19:42 schreef babybel het volgende:
wss is ie vanavond weg
meerijden mag
hahahahaquote:Op maandag 14 juni 2010 20:01 schreef Broertie het volgende:
Mag je ook eens in een ander degelijk zweeds product rijden....
Het lijkt erop dat één of ander deventer niet nader te noemen stel ons voor is......quote:Op maandag 14 juni 2010 20:01 schreef Puala het volgende:
* Puala is Kesteren
Sollicitatie is om 13.00 uur in Zaltbommel
Zal ik broodjes halen voor onderweg....quote:Op maandag 14 juni 2010 20:02 schreef babybel het volgende:
[..]
hahahaha
ach ja, saab of volvo
ik vind het allebei prima!
Doet Nijn moeilijk?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:03 schreef babybel het volgende:
he foei toch
er is hier even wat strijd onderling over het wel/niet ophalen, be patient
Oke, dan heb ik niets gezegdquote:Op maandag 14 juni 2010 20:07 schreef babybel het volgende:
nee, Nijn gaat (kan) niet mee vanavond..
Smight doet moeilijk
Waar wacht je op dan? Ophalen!!!!quote:Op maandag 14 juni 2010 20:07 schreef Puala het volgende:
* Puala zit op het moment hemelsbreed 100 meter van de stok vandaan
En waar moet ik 'm neerleggen dan? Ik heb gedronken, dus mag geen meter rijdenquote:
Dan kan ie toch net zo goed blijven liggen op de plek waar die nu ligt?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:11 schreef Broertie het volgende:
Hou hem thuis, kom ik hem morgen ophalen......... Heb wel zin om weer eens een stukje te toeren.....
Dat gaat 'm niet worden hierquote:Op maandag 14 juni 2010 20:16 schreef Broertie het volgende:
Touché! Maar heb wel zin in een bak koffie halverwege.....
In Asch zit een tankstation, is net aan de andere kant van de rotondequote:Op maandag 14 juni 2010 20:18 schreef Broertie het volgende:
* Broertie GM't wel even op tankstations voor een bakkie vloeibare potgrond.....
* Broertie zet de wekker op half 12 en gaat dan op pad....... Verzoeknummers waar hij heen moet?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:18 schreef babybel het volgende:
wij gaan vanavond niet, Smight heeft even wat communicatieprobleempjes...
@Broertie; Succes !! It`s all yours!![]()
Max. 30 min vanaf Kesteren?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:21 schreef Broertie het volgende:
[..]
* Broertie zet de wekker op half 12 en gaat dan op pad....... Verzoeknummers waar hij heen moet?
(Niet dat ik daar rekening mee hou......)
Zodra ik een lease bak heb incl. tankpasje kom ik 'm een keer daar halenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:26 schreef Broertie het volgende:
Nâh...... Stok moet weer terug naar het oosten........... Zal vast een tipje van de sluier lichten........ Hij komt te liggen in de driehoek...Assen-Rolde-Rome......... Wie weet van wie die uitspraak is, weet ook de plaats....
Ga morgen rond de middag uit Rijssen weg, als je mee wilt, PM me je nummer maar even ( of vraag mijn nummer even aan Nijnja) Hoe meer zielen hoe meer vreugd!quote:Op maandag 14 juni 2010 20:28 schreef babybel het volgende:
Broertie, misschien een domme vraag, maar het was me niet helemaal duidelijk.
Wanneer ga je nou precies?
Wellicht dat ik een gaatje (of gat, omdat het wel even duurt) vrij kan (en mag) maken
(Of je moet me niet mee willen hebben, dat kan natuurlijk ook)
No offense!
Heb geen leasebak, alleen maar een verknipte geest, vandaar dat ik een paar k-kilometers heb gereden voor een tafelpoot....quote:Op maandag 14 juni 2010 20:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Zodra ik een lease bak heb incl. tankpasje kom ik 'm een keer daar halen
Dan ga ik het helaas niet redden in verband met stagequote:Op maandag 14 juni 2010 20:34 schreef Broertie het volgende:
[..]
Ga morgen rond de middag uit Rijssen weg, als je mee wilt, PM me je nummer maar even ( of vraag mijn nummer even aan Nijnja) Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Herman Finkers - Almeloquote:Op maandag 14 juni 2010 20:26 schreef Broertie het volgende:
Nâh...... Stok moet weer terug naar het oosten........... Zal vast een tipje van de sluier lichten........ Hij komt te liggen in de driehoek...Assen-Rolde-Rome......... Wie weet van wie die uitspraak is, weet ook de plaats....
Oi, dat biedt perspectief.quote:
Oke, dan verplaats ik 'm vanmiddagquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:35 schreef Broertie het volgende:
Zal nog even moeten wachten, vandaag geen tijd, dus ik laat hem aan iemand anders over....
Brabantquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:24 schreef -gt- het volgende:
[..]
welleke kant op??
ps. je wepsite is nie bereikbaar
Iddquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:00 schreef -gt- het volgende:
stokkie kan nix vinde
fok!kers motte hem vinde
Nou?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Idd![]()
Ik haal 'm zo al op, maar kan pas eind van de middag de foto's van de nieuwe plaats posten. Eventjes geduld dus
Gevondtquote:
quote:
Die kinky stuff mag je bij je houdenquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Die kinky stuff mag je bij je houden![]()
En verder, hij ligt in de auto maar is nog niet geplaatst
waar staat je auto dan ??quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:37 schreef Puala het volgende:
En verder, hij ligt in de auto maar is nog niet geplaatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |