Eikelquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:32 schreef Thijz het volgende:
Het is dat ik vandaag en morgen geen tijd heb, anders had ik hier eens een kijkje genomen.
Tweede foto staat een heleboel omgeving op.....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:31 schreef nijnja het volgende:Omdat er een paar mensen zijn die kunnen mapsen ontbreekt er dit keer een omgevingsshot
!
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Eikel! Ik dacht dat ik de eerste was
!!
Naar de Achterhoekquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:16 schreef Puala het volgende:
Ik geloof dat ik weet waar de fokstok heen gaat na Nijnja
*Sleutels alvast klaarlegt, voor als het een beetje in de buurt is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:26 schreef Broertie het volgende:
Kreeg net bericht dat de stok een verrassende verplaatsing heeft gekregen...![]()
*to be continued*
Of, voor de verandering, Deventerquote:
Tussen Tiel en Ochten. Pfffffff!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:32 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Nijnja is cute
Jij ook hoorquote:
Hij ligt nu hier:quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:34 schreef swarmahoer het volgende:
mocht hij er morgenmiddag nog liggen pik ik m op, ga ff naar de ikea denk ik, en t is niet zo ver weg
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:05 schreef Gieltrapt het volgende:
[..]
Hij ligt nu hier:
[ afbeelding ]
Sleutelbord is wat ver weg van het bord, maar wel te vinden als je goed kijkt.
[ afbeelding ]
moet je nog steeds naar de IKEA?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:34 schreef swarmahoer het volgende:
mocht hij er morgenmiddag nog liggen pik ik m op, ga ff naar de ikea denk ik, en t is niet zo ver weg
Echteld & Zoelmond valt onder middenquote:Op woensdag 9 juni 2010 08:09 schreef Dagoduck het volgende:
De Titel kan beter worden: FOK!STOK door Oost-Nederland
Uitzondering op de regelquote:
Het kan volgens mij wel, maar ben er niet zeker van. Zou zeggen, ga er ff kijkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 08:41 schreef Thijz het volgende:
Mijn eerste gok, zo op de vroege ochtend, zou hier zijn. Kan iemand dit bevestigen al dan niet ontkennen?
Van mij welquote:
Nah, ik laat deze ff aan mij voorbij gaanquote:Op woensdag 9 juni 2010 08:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Het kan volgens mij wel, maar ben er niet zeker van. Zou zeggen, ga er ff kijken
Zou maar zo kunnen, als je met streetview vanaf de andere kant kijkt, zie je vaag een bord met een lantaarnpaal staan....quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:41 schreef Thijz het volgende:
Mijn eerste gok, zo op de vroege ochtend, zou hier zijn. Kan iemand dit bevestigen al dan niet ontkennen?
Dat komt ervan. Had je maar mod moeten blijvenquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:42 schreef nijnja het volgende:
Voor de duidelijkheid lieve mensen, ik weet niet hoe het is overgekomen. Maar dit is het verhaal.
Ik was opweg naar de FOK!stok toen ik een smsje kreeg van Puala, of ik met stok die kant op wilde komen om te meeten enzo. Zo gezegd, zo gedaan. Stok gehaald, naar beneden gereden en toen gezellig met Puala wat gedronken in zo'n restaurant ding
. Stok doorgegeven en toen heeft Puala de stok geplaatst, die inmiddels dus alweer verplaatst is
.
Ik weet niet of het was overgekomen, maar aan het begin van deze week dus met babybel de stok in Olst gelegd, en nu dus samen met Puala verplaatst (de stats moeten natuurlijk wel correct blijven![]()
)
Hoezo had ik maar mod moeten blijven?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:46 schreef Smight het volgende:
[..]
Dat komt ervan. Had je maar mod moeten blijven
Trouwens die van mij klopt niet, daar moet nog 1x samen met babybel bij![]()
Zeg ff hoe en wat, pas ik dat later wel aan, Nijn's wiki kwaliteiten kennendequote:Op woensdag 9 juni 2010 10:46 schreef Smight het volgende:
[..]
Dat komt ervan. Had je maar mod moeten blijven
Trouwens die van mij klopt niet, daar moet nog 1x samen met babybel bij![]()
Ik heb hem samen met babybel naar bussloo verplaatst, ongeveer een half uurtje later kwam nijnja hem ophalen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:52 schreef Thijz het volgende:
[..]
Zeg ff hoe en wat, pas ik dat later wel aan, Nijn's wiki kwaliteiten kennende
Heb je nu wel mijne allemaal al in gedachtenquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:52 schreef Thijz het volgende:
[..]
Zeg ff hoe en wat, pas ik dat later wel aan, Nijn's wiki kwaliteiten kennende
Jouw verplaatsing met babybel naar Olst staat al goed in de wiki, alleen Echteld moet nog verwerkt worden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Heb je nu wel mijne allemaal al in gedachten? Ik ga inderdaad niets doen aan die wiki
Olst - Herxenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:24 schreef Thijz het volgende:
[..]
Jouw verplaatsing met babybel naar Olst staat al goed in de wiki, alleen Echteld moet nog verwerkt worden.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Olst - Herxen
Herxen - Raalte
Raalte - tussenstop Rhenen - Echteld
Echteld - Zoelmond
Die verplaatsing naar Herxen en Raalte zijn niet van Nijnja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Olst - Herxen
Herxen - Raalte
Raalte - Echteld
Echteld - Zoelmond
Dan wordt dat de 199e verplaatsing in deze ronde. De verplaatsing daarna is dus... nummer 200quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:15 schreef MOD het volgende:
Zoelmond? Dat is hier in de buurt!
Als ik morgen tijd heb issie voor mij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |