Schelden?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:44 schreef klausmeister het volgende:
[..]
Ah, tof, daarom begin je ook zeker 1 post naar boven te schelden zeker.
rukkelder, etc.quote:
Gij rukkelder!!11!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:48 schreef klausmeister het volgende:
[..]
rukkelder, etc.
En ook dat gescheld over incest en autisten in dit topic eerder deze week.
Ja, ludieke stunt.![]()
Er zijn er nu drie waarvan één bij mij in de schuur.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:14 schreef klausmeister het volgende:
LOL, welke stok nemen we nu als fokstok.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:59 schreef maok het volgende:
Gevonden, alleen hing hier nog geen bord van Rotterdam
truequote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:39 schreef Crutch het volgende:
Jezus, wat een kutplek![]()
Beverwaard, daar wil je nog niet dood gevonden worden.
- De van de week gejatte stok die nu in Rotterdam ligtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:03 schreef nijnja het volgende:
Hoezo zijn er nu 3 dan?
Ons aller Thijz, maar die is nu een ban aangenaaid, dus we wachten op zijn terugkeer.......quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:35 schreef 0beron het volgende:
zit net ff de OP door te lezen, wie heeft dat kaartje gemaakt?Wat een werk, pffh
Een beetje googlen doet wonderen he.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:34 schreef Prosac het volgende:
[..]
Das algemene kennis dat er nog regelmatig over en weer gegluurd wordt.
niet met 2 verder gaan....quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:15 schreef Maruna het volgende:
Ik haal hem vandaag op in Enter.
Aangezien ik daar toch ben dit weekendWat zal ik er mee doen? Gaan we verder met die 'oude' of gaan we verder met 2 stokken?
Gelezen en uitgevoerd.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:24 schreef Broertie het volgende:
* Broertie heeft Maruna een PM gestuurd*
ik heb geen cc ontvangenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:24 schreef Broertie het volgende:
* Broertie heeft Maruna een PM gestuurd*
quote:Op zondag 4 juli 2010 14:14 schreef ThePianoMan het volgende:
Ik heb vandaag niks te doen, dus PM maar waar hij ligt, dan breng ik hem even naar Utrecht
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:26 schreef Tomasso het volgende:
De stok ligt nu inderdaad in Rotterdam aan een plaatsnaambordlantaarnpaal geketend en leeft nog. bij deze
.
zit wel een beetje een zure lucht aan en dat komt niet van de uitjes.....quote:Op zondag 4 juli 2010 19:22 schreef malse-sjanker het volgende:
* malse-sjanker Kijkt in Broertie's oksel en besteld een frikandel speciaal.
* Broertie houdt wijselijk zijn mond dicht...quote:Op zondag 4 juli 2010 21:08 schreef Slaif het volgende:
Jullie verleggen de tweede plank omdat de originele te ver weg ligt ofzo?
en nog eens drommelsquote:Op zondag 4 juli 2010 22:14 schreef malse-sjanker het volgende:
drommels drommels !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |