Nu is hij weg.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:03 schreef Broertie het volgende:
[..]
Als jij zorgt voor pics en de garantie dat hij daar echt ligt, haal ik hem morgen nog op! Tussen 4 en 6, want dan is er toch niks op tv......
Natuurlijk kan datquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:37 schreef -Engel- het volgende:
Het lijkt me nog steeds leuk om mee te doen..... maar ik woon dus in de regio Amersfoort![]()
Kan dat?
Dat kan wel, maar dan moet je 15 euro extra contributie betalen........quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:37 schreef -Engel- het volgende:
Het lijkt me nog steeds leuk om mee te doen..... maar ik woon dus in de regio Amersfoort![]()
Kan dat?
whehequote:Op donderdag 1 juli 2010 20:41 schreef Crutch het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat
Zoek anders je plaatsnaambord even op met Google Maps, dan weet je het zeker.![]()
Even zonder gekheid, heel Nederland mag meedoen.
Dat bedoelde ik eigenlijk niet... ik bedoelde meer of het zin heeft.... als er alleen maar actief Fokstok zoekers in het oosten zitten dan heeft het niet echt veel zin dat ik mee doe.... dat bedoel ik dus....quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:41 schreef Crutch het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat
Zoek anders je plaatsnaambord even op met Google Maps, dan weet je het zeker.![]()
Even zonder gekheid, heel Nederland mag meedoen.
Je komt eigenlijk als geroepen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk niet... ik bedoelde meer of het zin heeft.... als er alleen maar actief Fokstok zoekers in het oosten zitten dan heeft het niet echt veel zin dat ik mee doe.... dat bedoel ik dus....
Oke .... ik hou het topic wel even in de gaten......quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:59 schreef Broertie het volgende:
Daar kom je maar op 1 manier achter... dat is het leuke van het spel!
Moet je Nijnja even vragen. die is nogal fan van de stok in deventer plaatsenquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke .... ik hou het topic wel even in de gaten......
kan iemand het vast richting Deventer verplaatsen
Zeg... is dit interesse ... ...of misschien toch enige vorm van wantrouwenquote:
Je kan er ook uitstekend je rug mee breken en de ruiten van je auto er mee in kinkelen (gok ik zomaar).quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:39 schreef Crutch het volgende:
Met die stalen stok kun je overigens prima je biceps trainen
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
*knip*...Al met al bijna 2 uur bezig geweest met een end hout.....*knip*
Ik hoop wel dat hij een beetje handzamer formaat krijgtquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:45 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je kan er ook uitstekend je rug mee breken en de ruiten van je auto er mee in kinkelen (gok ik zomaar).
Maar wil jij ons een beetje op de hoogte houden hoe het gaat met de stalen stok ?
SD woont in de buurt van 010, en kan de stok anyday ophalen, mits adres bekend.. mag per PM..quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:20 schreef Robinhoo het volgende:
De stok is in Rotterdam, haal hem daar maar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |