ik heb echt mijn vingers er aan blauw getyptquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:50 schreef boertie het volgende:
Nog iemand gevonden die fanatiek met de stok bezig is,![]()
[..]
Jij had mijn post verwijderd, daarom miste ik dit topic al.quote:
Ik ga graag een stukje toeren op de scoot, maar dat gaat zelfs mij een beetje te ver....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:58 schreef -gt- het volgende:
hellevoetsluis lijkt me wel wat
![]()
![]()
![]()
krijg je koffie![]()
Bathmen Terwolde Zutphen Epse Gorssel Eefde Averlo Frieswijk [s]Diepenveen[s/]... Genoeg plaatsen om Deventer heenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:55 schreef Broertie het volgende:
Leg hem dan in wilp of twello.....
Ik vond Haarle van een week of 2 geleden ook wel grappig....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:06 schreef nijnja het volgende:
Dat is al net weer een stapje verder.
Ik denk wel dat Diepenveen onze beste plek tot nu toe is geweest
Ik bedoelde meer van de plekken waar babybel en ik hem hebben gedropt, maar die haarle was niet leuk neequote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:09 schreef Broertie het volgende:
[..]
Ik vond Haarle van een week of 2 geleden ook wel grappig....
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:15 schreef Crutch het volgende:
Van 't weekend maar even aan de stok knutselen.
wie ben jij nou weer?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:26 schreef Tomasso het volgende:
Wat een ophef om een stok. Maargoed, mijn excuses voor het late verplaatsen en late antwoord, ik had opeens een sociaal leven. De stok ligt nu inderdaad in Rotterdam aan een plaatsnaambordlantaarnpaal geketend en leeft nog
. Dus sorry voor de ophef en ik hoop dat het nu weer pais en vree is. Het was bedoeld als een leuk garpje namens ons om de stok eventjes te kapen, een weekje. Dus bij deze
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kusjekroel. En de volgende keer ietsje minder druk maken.
Mogen de members die hierom een ban hebben gekregen, weer een unban?
Omdat Hans anders is.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:38 schreef klausmeister het volgende:
[..]
en waarom zouden we je dit keer wel geloven?
Beste Hans,quote:
We hebben nooit de intentie gehad die stok te verbranden. We wilden hem even kapen en dan zou ik hem meenemen naar Rotterdam, maar moesten we jullie daarvoor even bezig houdenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:41 schreef Crutch het volgende:
[..]
Beste Hans,
Tof dat de stok weer in het spel is, maar een dat het een leuk 'garpje' was ben ik het niet mee eens; aangezien we mee konden lezen dat het wel degelijk om iets anders ging.
OT:
Voorlopig kom ik niet in Rotterdam, dus ik hoop dat iemand anders tijd en benzine heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |