Volg topic!quote:
Hehehehe die knop is niet aanwezig in mijn oer-layoutquote:
Die heb je straks niet meer helaasquote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Hehehehe die knop is niet aanwezig in mijn oer-layout
Ja hij gaat verdwijnen, maar ik blijf hem gebruiken tot het allerlaatste momentquote:
Te kort aan de ene kant, maar met 2x materiaalpech was het verstandiger om terug te komen denk. We hebben een aangepast rondje gedaan na de 1e keer pech, en was een goede keuze om dat te doen, want ik denk dat ik nog geen 500km meer kan rijden nu ivm banden en spiegels...quote:
Jammer dat je het hebt moeten inkorten, maar evengoed gaaf hoor! Kroatische kustweg is echt mooi.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
Te kort aan de ene kant, maar met 2x materiaalpech was het verstandiger om terug te komen denk. We hebben een aangepast rondje gedaan na de 1e keer pech, en was een goede keuze om dat te doen, want ik denk dat ik nog geen 500km meer kan rijden nu ivm banden en spiegels...
Maar we zijn iig naar de church of bones geweest, en de kustweg van Kroatie gedaan, dat waren 2 dingen die we beide zowiezo wilden hebben gedaan. en vooral de church of bones was voor mij een hoogtepunt.
O jah kloptquote:
Die was afgebroken. En net de linkerkant en die is nogal nodig op de wegquote:
Sinds topic 23 of 24 ben ik hier volgens mijquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:09 schreef HEvaRe het volgende:
Hoewel ik de volg-topic-knop wel heb, vind ik dat ik, als vast lurker, in het 200ste Tilburg topic in ieder geval moet laten zien dat ik gezien heb dat er al 200 Tilburg Topics zijn.
en ik deed als eerste welkom tegen je zeggenquote:
Het voelde als een warm bad met bubbelsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en ik deed als eerste welkom tegen je zeggen
hahahaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het voelde als een warm bad met bubbels![]()
ik zit ook elke dag de tijd weg te kijken deze week.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:33 schreef Guard het volgende:
jongens ik heb eigenlijk niet zo'n zin om te werken deze week, zit hier echt gewoon te wachten tot het donderdagochtend is...
De BBQ staat al aan voor onze partyquote:Grote natuurbrand bij Alphen
dinsdag 29 juni 2010 | 11:41
ALPHEN - Aan de Oude Tilburgsebaan bij Alphen woedt een grote natuurbrand.
Korpsen uit onder meer Alphen, Tilburg, Oosterhout en Rijen zijn ter plekke om de brand te bestrijden.
Wie heeft er hele lange spiezen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:56 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)brand-bij-Alphen.ece
[..]
De BBQ staat al aan voor onze party
Ziet er leuk uitquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:21 schreef Guard het volgende:
Joris en de draak in de Efteling gaat officieel donderdag open:
Een van de eerste ritten:
Ik heb ook wat rundvleesquote:
Had er ook al foto's van gezien, vriend van me werkt bij de efteling en het personeel mag ook altijd als een van de eersten testenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:21 schreef Guard het volgende:
Joris en de draak in de Efteling gaat officieel donderdag open:
Een van de eerste ritten:
Als het een bosbrandje is, lijkt het me dat er genoeg lange spiezen zijn.. alleen nog niet ontdaan van schors..quote:
Ja dat mag, het contract loopt gewoon af en ze mogen het zelfs nog 30 juni om 1 minuut voor het einde van de werktijd vertellen. Je vriendin had het gewoon eerder moeten aankaarten, maar goed dat is discutabel.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:22 schreef Stuurloos het volgende:
Mijn vriendin had vandaag contractbespreking van haar werk. Haar contract zou 1 juli aflopen en ze heeft vandaag te horen gekregen dat het niet verlengd wordt. Is dit wettelijk toegestaan en zo nee, wat kan ze hier aan doen?
Ik vind het nogal kortaf namelijk. Excuus van haar manager was dat ze het een maand geleden wou vertellen, maar dat ze onze vakantie niet wilde verpesten met dat bericht. Slaat toch helemaal nergens op!
Ik ben echt pissig en erg teleurgesteld in de gang van zaken, zeker omdat we bij hetzelfde bedrijf werken.
Heb even zitten googlen en het klopt idd:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja dat mag, het contract loopt gewoon af en ze mogen het zelfs nog 30 juni om 1 minuut voor het einde van de werktijd vertellen. Je vriendin had het gewoon eerder moeten aankaarten, maar goed dat is discutabel.
Toen ik nog in de winkel bij The Phonehouse werkte deden ze het ook altijd op laatste dag, want dan was er minder kans dat iemand de boel leegroofde...
/edit sterker nog in principe zouden ze het niet eens hoeven te vertellen, maar goed dat is wat lastiger qua dat iemand wel verschijnt waarschijnlijk
Hoef je ook niet voor te Googlen he... Het is gewoon een overeenkomst die op een bepaalde dag eindigt en waarbij geen verlenningsvoorwaarden in het contract staan...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:30 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Heb even zitten googlen en het klopt idd:
http://www.horeca.org/smartsite.dws?id=4940
ook een inwoner van Tilburgquote:
doe me bestquote:
onderweg ook wat spetters gezien.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:44 schreef automatic_ het volgende:
Hier, Heerle, zijn er al wat druppeltjes gevallen
ik laat ze voor een kratje bier vrij. Zitten nu veilig in mijn kerkerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:22 schreef theKiD het volgende:
Zon schijnt goed hier hoor![]()
Trouwens, waarom komen alleen maar nieuwe mannelijke Tilburgers zich hier meldenWaar zijn de vrouwen?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik laat ze voor een kratje bier vrij. Zitten nu veilig in mijn kerker
Die vrouwelijke Tilburgers van jou zijn pottenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik laat ze voor een kratje bier vrij. Zitten nu veilig in mijn kerker
"Het grote mysterie van Crazy-M en zijn kelder vol bierpotten"?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:21 schreef theKiD het volgende:
[..]
Die vrouwelijke Tilburgers van jou zijn potten
Hoe heet een crematorium voor lesbiennes?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
"Het grote mysterie van Crazy-M en zijn kelder vol bierpotten"?
Lesbiennes begrijpelijker?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
"Het grote mysterie van Crazy-M en zijn kelder vol bierpotten"?
Dat komt pas op het eind van het verhaal. Eerst onderzoekt Mega Mindy de kelder minutieus op zoek naar de vermiste potten tussen alle vrouwen en op het einde knipt ze haar haar kort en trekt ze een lelijke broek aan met een ruitjesbloes.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat komt pas op het eind van het verhaal. Eerst onderzoekt Mega Mindy de kelder minutieus op zoek naar de vermiste potten tussen alle vrouwen en op het einde knipt ze haar haar kort en trekt ze een lelijke broek aan met een ruitjesbloes.
En draait ze een shaggie!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat komt pas op het eind van het verhaal. Eerst onderzoekt Mega Mindy de kelder minutieus op zoek naar de vermiste potten tussen alle vrouwen en op het einde knipt ze haar haar kort en trekt ze een lelijke broek aan met een ruitjesbloes.
Degene die ik ken loopt er zo bij dat kleine kiddow meteen omhoog komt hoor.. En die scheert ook gewoon allesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En stopt ze met scheren (hebben we het stereotype compleet?)
Don't ask trouwensquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:27 schreef theKiD het volgende:
[..]
Degene die ik ken loopt er zo bij dat kleine kiddow meteen omhoog komt hoor.. En die scheert ook gewoon alles
Maarre Crazy.. geef eens een voorzetje wat ik kan verwachten als ik een kratje bier opoffer..
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:27 schreef theKiD het volgende:
[..]
Degene die ik ken loopt er zo bij dat kleine kiddow meteen omhoog komt hoor.. En die scheert ook gewoon alles
Maarre Crazy.. geef eens een voorzetje wat ik kan verwachten als ik een kratje bier opoffer..
Vandaar ook de opmerking over stereotype. Ik ken er ook een paar en stuk voor stuk erg oké.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:27 schreef theKiD het volgende:
[..]
quote:
Mja ligt vooral aan de persoonquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Vandaar ook de opmerking over stereotype. Ik ken er ook een paar en stuk voor stuk erg oké.
Topic killerquote:
Gewoon omdat het kanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:35 schreef theKiD het volgende:
[..]
Bij mij zat er nog 1 uur en een kwartier tussen.. bij jou nu bijna 2 uur![]()
Rammsteinquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:12 schreef theKiD het volgende:
En toch ben ik benieuwd wat de meid in kwestie zegt als je dit roept en zegt en doet tijdens de sex...![]()
quote:TILBURG - De Tilburgse gemeenteraad meent dat Willem II heeft voldaan aan de voorwaarden die zijn gesteld voor kwijtschelding van een deel van de stadionhuur van de afgelopen jaren.
De gemeente schrijft daarom snel het tweede en laatste deel van het toegezegde bedrag naar de noodlijdende eredivisieclub over.
In een extra raadsvergadering stemden dinsdagavond alleen de SP en de Tilburgse Volkspartij (TVP) tegen het voorstel.
De SP meent dat Willem II nog niet voldoet omdat er nog geen oplossing is voor de resterende schuld van de club die inmiddels weer is opgelopen tot meer dan 2,5 miljoen euro. Andere oppositiepartijen reageerden weliswaar kritisch maar stemden schoorvoetend met het voorstel in.
De gemeenteraad én sportwethouder Jan Hamming benadrukten dat het laatste keer is geweest Tilburg de club te hulp schiet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |