In de films niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:09 schreef aardappel het volgende:
Eh die marathon he... ik snap dat je eerste de oude en dan de nieuwe wilt draaien.... maar in feite speel je ze dan toch verkeerd?
de davinci code speelt zich af na het bernini mysterie
Ik zal het nooit meer doen...quote:
Volgens mij is het ¤8,50 per film (als je op mijn link klikt, dan zie je links een poster van Groningen en daar staan de prijzen bij, maar ze zijn niet goed te lezen).quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:17 schreef aardappel het volgende:
hmm... ok... dan ben ik eigenlijk we benieuwd hoeveel de kaartjes kosten voor die marathon
kan het niet vinden @ mustsee.nl
Dan zal dat overal wel zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:23 schreef aardappel het volgende:
http://www.uitinbrabant.n(...)-in-MustSee-bioscoop
daar staat dat het totaalbedrag in breda 15 euro is incl. welkomstdrankje
morgen ff bellen.. hopelijk hebben ze nog plaatsenquote:
je hebt gelijk, het is eigenlijk een duathlonquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:56 schreef SwiffMeister het volgende:
Sinds wanneer zijn 2 films achter mekaar trouwens een marathon :S ?
Bij een filmmarathon denk ik toch aan minimaal 10 uur film achter elkaar.
ik heb gereserveerdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:49 schreef aardappel het volgende:
[..]
morgen ff bellen.. hopelijk hebben ze nog plaatsen![]()
nu eerst slapen!
Welkom!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:26 schreef Geckoo het volgende:
* Geckoo meld!
nog niet ingeschreven maar wel al woonzaam (bij vriendinnetje)
bouwjaar 82, werkzaam in rijen en mijn hobby's zijn puzzelen
Hoi!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:26 schreef Geckoo het volgende:
* Geckoo meld!
Dus dat waren die sirenes die ik laatst hoorde, gelukkig was het intermezzo ´maar´quote:Op maandag 11 mei 2009 23:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ah die bouwput. Ik las alleen dat de hogeschoollaan in de hens stond. Dus ik dacht die gebouwen waar Breburg zelf in zit, zou een slechte zaak zijn, 2 van m'n beste vrienden wonen daar namelijk.
Haha dankje, ik zag het cijfer nu pasquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:38 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben heeeél trots op hetzusjevan!
Ooo tof dat je gaat aardappel!
Welkom Geckooquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:26 schreef Geckoo het volgende:
* Geckoo meld!
Whello!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:26 schreef Geckoo het volgende:
* Geckoo meld!
scotfest?!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:16 schreef theKiD het volgende:
Zo mijn AH eenpersoons Bami magentron maaltijd zit weer achter de kiezen..Altijd handig om niet elke dag op brood te moeten teren omdat er op sommige bedrijven geen magnetron is
![]()
Half juni is scottfest in de reeshof![]()
Ik denk dat ik dan eens vrij neem
Mjup. Afgelopen jaren is dat in het leypark geweest, en kon ik er telkens niet naartoe omdat we in juni ons mannenweekend hebben. Maar -volgens collega's- valt het dit jaar in een ander weekend als dat ik weggaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:26 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
scotfest?!
klinkt als heipaalgooien, sloophamer werpen en andere highlandgames achtige spelletjes
Potverdikkequote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:38 schreef vamperotica het volgende:
Ik was jullie voor de verandering weer eens kwijt
Had jij anders gedacht dan?quote:
Jah sorry, niet opgeletquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:29 schreef theKiD het volgende:
[..]
Had jij anders gedacht dan?Tis en blijft mama uit Tilburgtopic he?! Voor oudere mensen kan het nogal wat te snel gaan he?!
![]()
Sorry Vampje
![]()
Watvoor puzzels?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:26 schreef Geckoo het volgende:
* Geckoo meld!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:29 schreef theKiD het volgende:
[..]
Had jij anders gedacht dan?Tis en blijft mama uit Tilburgtopic he?! Voor oudere mensen kan het nogal wat te snel gaan he?!
![]()
Sorry Vampje
![]()
En dan stilletjes naar het volgende topic sluipen en mij zielig en alleen achter de geraniums achter laten zekerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah sorry, niet opgelet
Eigenlijk moeten we haar hier vastbinden
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ben voor het eerst helemaal in de Reeshof geweest. Reistijd van Noord-West Tilburg naar Zuid-Oost Tilburg: 3 kwartier met de bus.
Oja m'n oma is vandaag jarigquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:19 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Met je oma, nou goed
denk eens na![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |