Degene die ik ken loopt er zo bij dat kleine kiddow meteen omhoog komt hoor.. En die scheert ook gewoon allesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En stopt ze met scheren (hebben we het stereotype compleet?)
Don't ask trouwensquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:27 schreef theKiD het volgende:
[..]
Degene die ik ken loopt er zo bij dat kleine kiddow meteen omhoog komt hoor.. En die scheert ook gewoon alles
Maarre Crazy.. geef eens een voorzetje wat ik kan verwachten als ik een kratje bier opoffer..
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:27 schreef theKiD het volgende:
[..]
Degene die ik ken loopt er zo bij dat kleine kiddow meteen omhoog komt hoor.. En die scheert ook gewoon alles
Maarre Crazy.. geef eens een voorzetje wat ik kan verwachten als ik een kratje bier opoffer..
Vandaar ook de opmerking over stereotype. Ik ken er ook een paar en stuk voor stuk erg oké.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:27 schreef theKiD het volgende:
[..]
quote:
Mja ligt vooral aan de persoonquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Vandaar ook de opmerking over stereotype. Ik ken er ook een paar en stuk voor stuk erg oké.
Topic killerquote:
Gewoon omdat het kanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:35 schreef theKiD het volgende:
[..]
Bij mij zat er nog 1 uur en een kwartier tussen.. bij jou nu bijna 2 uur![]()
Rammsteinquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:12 schreef theKiD het volgende:
En toch ben ik benieuwd wat de meid in kwestie zegt als je dit roept en zegt en doet tijdens de sex...![]()
quote:TILBURG - De Tilburgse gemeenteraad meent dat Willem II heeft voldaan aan de voorwaarden die zijn gesteld voor kwijtschelding van een deel van de stadionhuur van de afgelopen jaren.
De gemeente schrijft daarom snel het tweede en laatste deel van het toegezegde bedrag naar de noodlijdende eredivisieclub over.
In een extra raadsvergadering stemden dinsdagavond alleen de SP en de Tilburgse Volkspartij (TVP) tegen het voorstel.
De SP meent dat Willem II nog niet voldoet omdat er nog geen oplossing is voor de resterende schuld van de club die inmiddels weer is opgelopen tot meer dan 2,5 miljoen euro. Andere oppositiepartijen reageerden weliswaar kritisch maar stemden schoorvoetend met het voorstel in.
De gemeenteraad én sportwethouder Jan Hamming benadrukten dat het laatste keer is geweest Tilburg de club te hulp schiet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |