haha, is nog vroegquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:08 schreef draculettetje het volgende:
zal ff de OP aanpassen
vergeet steeds dat het via wikki gaat!
we kunnen hem nog vol lullen voor morgenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:09 schreef Breach het volgende:
OH NOES, geen NL in de TT !! Het is straks jou schuld als we verliezen..
lopen al 2 titels achterquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:10 schreef draculettetje het volgende:
ik weet alleen ff niet hoe ik het vorige deel moet toevoegen
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:10 schreef vamperotica het volgende:
hahahaha...Ik kan me nog herinneren dat we niet eens wisten hoe we een nieuwe reeks moesten openen!!
Alleen is de titel niet echt origineel geloof ik....
*Mompelt iets over...Voetbalgerelateerd enzo...
Er moet iets in je inbox staan over de boodschappen en taart en vriezer enzo....
Nu verraad ik weer wat voor slechte huisvrouw ik ben...
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:16 schreef draculettetje het volgende:
oke zal hem zelf ook afmaken, en s'middags en s'avonds etc
halloquote:
goed bezig jij!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:22 schreef vamperotica het volgende:
AH so....!
Ik ben ook lekekr bezig de laatste tijd.... ( ongeveer zo'n 33 jaar nu zeg maar)
Van de week kids in de auto om naar school te brengen, alleen Ayden stond nog binnen.... Loop naar de maxicosi, haal het kind eruit leg het in de box en loop naar de auto...Waar ik me dus bedacht dat er iets niet klopte....
Even later ( of ervoor da weekniemeer)
Bij het boodschappen doen, Damiën uit de auto in het winkelwagentje, loop naar Ayden, doe de gordel los, de deur weer dicht en "mis" weer iets....
Ook wilde ik 'm daarna maar op de achrterbank zetten terwijl ie daar NOOOOOIT staat.....
slijmertquote:
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:34 schreef Breach het volgende:
De op 1 na laatste dag van mn afstudeerstage
vandaag niet zo veelquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
slijmert
maar goed,
wat gaan jullie vandaag doen ?
ik vanavond weer de hond uitlatenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vandaag niet zo veel
nog beetje op de bank
rondje hond uitlaten
en vanavond visite
Moet je altijd mee opassen natuurlijk.. Maar naar het er nu uitziet gaat ie lachend gehaald worden. Bedrijf zelf is tot nu toe altijd tevreden. Vanmiddag hier verdediging, dus daar zal al een hoop blijken. En dinsdag op school verdedigen waar dan uiteindelijk bepaald wordt of ik mezelf wel of niet ingenieur mag aan noemenquote:
ha ha die van mij is nu gek op de lege frisdrank flessenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik vanavond weer de hond uitlaten
hij wilde vanmorgen ook mee,
wilde zelfs autosleutels pakken
coolquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Moet je altijd mee opassen natuurlijk.. Maar naar het er nu uitziet gaat ie lachend gehaald worden. Bedrijf zelf is tot nu toe altijd tevreden. Vanmiddag hier verdediging, dus daar zal al een hoop blijken. En dinsdag op school verdedigen waar dan uiteindelijk bepaald wordt of ik mezelf wel of niet ingenieur mag aan noemen
jeuj en succesquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:34 schreef Breach het volgende:
De op 1 na laatste dag van mn afstudeerstage
jah, die andere 2 gaa necht snelquote:
valt mee tochquote:
nee johquote:
dat bedoel ikquote:
Een broodje kras...?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:31 schreef draculettetje het volgende:
ik heb honger en heb zin in een broodje kras maar die bestaat helemaal niet meer
jah, heb ik ook wel eens van gehoordquote:
welkom in het topicquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Aan de willem II straat zit de opvolger, kras2. Zelfde eigenaren geloof ik De volgende generatie dus.
Volgens de bestellijst op de site hebben ze een 'broodje kras'.
haha inderdaad :dquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
Na tig topics gelurkt te hebben moest het er een keer van komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |