Still breathing!quote:Op zondag 27 juni 2010 18:41 schreef DeLuna het volgende:
Met dit weer een legging aan, dat zou ik ook niet overleven.
Gelukkig maarquote:
quote:@ neen, omdat je er naar vroeg:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ik heb nog twee bio kipfilets liggen en wat diepvriesbroccoli. Moet ik het langsbrengen? M'n auto heeft airco. Heb ook nog diepvrieszalm, da's denk ik lekkerder bij diepvriesbroccoli.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
En behalve yoghurt en brood echt niks in huis.
Lekker wlijf!quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 18:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb nog twee bio kipfilets liggen en wat diepvriesbroccoli. Moet ik het langsbrengen? M'n auto heeft airco. Heb ook nog diepvrieszalm, da's denk ik lekkerder bij diepvriesbroccoli.
Ik ook jaloers.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wow! Platte buik!.
* Viking84 is jaloers.
En bikinifoto's nog wel!quote:Op zondag 27 juni 2010 19:15 schreef loveli het volgende:
Wow DaD! Niets meer aan veranderen.
En opsteker voor neen, dat 'ie zomaar foto's krijgt als 'ie erom vraagt. Neen, heb je dat effect op meer vrouwen?
Kloon van mspoez? Of postte je eerder ook onder deze naam?quote:Op zondag 27 juni 2010 19:16 schreef Poezebeest het volgende:
Ik kom hier ook weer eens meeschrijven, wellicht een goede stimulans om eindelijk die vijf kilootjes kwijt te raken. Ik kan me doordeweeks erg goed aan het 3x per dag eten houden met 2 tussendoortjes, maar zodra ik weekend heb is de structuur weg en wordt het moeilijk! Daarnaast vind ik eten gewoon ook erg lekker![]()
Vandaag zag mijn eetlijstje er zo uit:
Ontbijt: croissantjes met kersenjam
Lunch: Vanille-yoghurt met stukjes mango
Avond: Aardappelsalade met rucola en parmaham, fruitsalade
Toetje: Smoothie met framboos
Gewoon iets chills, boeiend het zal die gast niet veel uitmaken gok ikquote:Op zondag 27 juni 2010 18:04 schreef _Calimero_ het volgende:
OMG wat doet een mens (vrouwenmensch) in godsnaam aan naar een date in het park met deze hitte![]()
Veel verder dan slippers, surfbroekje en hemdje kom ik niet, met nog oorbellen en een ketting om het geheel toch nog wat vrouwelijk aan te doen(hoewel, die vrouwelijkheid zit al voldoende in mijn figuur
)
Dat vroeg conleche hoor, ik zei alleen kappen dan! En kap maar want het ziet er donders goed uitquote:
Ik hoef het blijkbaar niet eens te vragenquote:Op zondag 27 juni 2010 19:15 schreef loveli het volgende:
En opsteker voor neen, dat 'ie zomaar foto's krijgt als 'ie erom vraagt. Neen, heb je dat effect op meer vrouwen?
Geen kloon van en ik heb 1,5 jaar geleden hier wel eens een poging tot meeposten gedaan...quote:Op zondag 27 juni 2010 19:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kloon van mspoez? Of postte je eerder ook onder deze naam?
Wb iig.
Check dit:quote:
Foto?quote:Op zondag 27 juni 2010 19:15 schreef loveli het volgende:
Ja, wat en maf lijstje! Eet je als lunch alleen maar gehakt?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hallo iedereen,
Ik heb besloten om nu eindelijk eens écht af te gaan vallen, in plaats van alleen maar te zeuren dat ik mezelf te dik vind en hopen dat ik 's ochtends wakker word en op miraculeuze wijze ineens het perfecte figuur blijk te hebben.
Op dit moment weeg ik 61 kilo bij een lengte van 161cm. Streefgewicht 55 kilo. Vanaf nu wil ik gaan afvallen. Vandaar dat mijn eetlijstje voor vandaag er nogal vreemd uitziet, lol![]()
ontbijt: 3 hardgekookte eieren (waarvan ik alleen het eigeel heb gegeten, jummie). 2 boterhammen met (veel) nutella.
lunch: 250 gram half-om-half gehakt.
avondeten: frikadel, handvol frites.
overig: 5 glazen coca-cola.
Dus... Vanaf morgen een beter lijstje, I promise
Ik vind het gekruid gehakt van de Plus zo lekker... Dus dan maak ik daar mini-hamburgertjes van, die bak ik en dan eet ik ze opquote:Op zondag 27 juni 2010 20:08 schreef Goodbye het volgende:
Ja, wat en maf lijstje! Eet je als lunch alleen maar gehakt?![]()
![]()
Maar succes vanaf nu
Welkom!quote:Op zondag 27 juni 2010 20:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hallo iedereen,
Ik heb besloten om nu eindelijk eens écht af te gaan vallen, in plaats van alleen maar te zeuren dat ik mezelf te dik vind en hopen dat ik 's ochtends wakker word en op miraculeuze wijze ineens het perfecte figuur blijk te hebben.
Op dit moment weeg ik 61 kilo bij een lengte van 161cm. Streefgewicht 55 kilo. Vanaf nu wil ik gaan afvallen. Vandaar dat mijn eetlijstje voor vandaag er nogal vreemd uitziet, lol![]()
ontbijt: 3 hardgekookte eieren (waarvan ik alleen het eigeel heb gegeten, jummie). 2 boterhammen met (veel) nutella.
lunch: 250 gram half-om-half gehakt.
avondeten: frikadel, handvol frites.
overig: 5 glazen coca-cola.
Geen beloftes doen waar je je misschien niet aan houdt. Gezien je eetpatroon (daglijstje van vandaag) wordt het nog een hele dobber voor jou om een gezond eetpatroon aan te leren.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Misschien moet je eens op zoek gaan naar dat muggenbultentopic van kortgeleden. Kan het geen allergische reactie zijn? Morgen even naar de dokter gaan.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:45 schreef DeLuna het volgende:
Trouwens... ik word echt knettergek van de jeukIk heb welgeteld 72 muggenbulten, ik snap hier echt helemaal niks van.
Nouja, ik ben gister wel bij water geweest. Daar leven volgensmij best veel muggen. Alleen mijn broertje heeft er maar 3 en mijn moeder helemaal niks.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien moet je eens op zoek gaan naar dat muggenbultentopic van kortgeleden. Kan het geen allergische reactie zijn? Morgen even naar de dokter gaan.
Ze zien er uit als muggenbulten en ze jeuken, zoals een muggenbult ook doet. Ik heb me ook nog ingesmeerd met zonnebrand, maar deze heb ik al een tijdje, en ik neem aan dat je geen bulten krijgt van zonnebrandcremequote:Op zondag 27 juni 2010 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
DeLuna, weet je zeker dat het muggenbulten zijn? Zoveel lijkt me ergens onwaarschijnlijk...
Welkom aan de nieuwelingen trouwens!
Ja.. dat zou kunnen... maar ik heb geen idee waarvoor ik dan allergisch zou zijn...quote:Op zondag 27 juni 2010 21:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Denk toch dat als je belaagd zou zijn door 72 muggen, je dat al wel eerder gemerkt zou hebben. Ik heb heeel soms wel eens dat ik ook onder een soort gekke bulten zit, maar dat is dan een allergische reactie op iets. Zijn aardig grote bulten dan, wit/roze. Zou het dat niet ook kunnen zijn?
Bij mij is het ook dan ineens en ook onverklaarbaar. Bij muggenbulten zie ik zelf meestal nog wel een heeeel klein puntje in het midden. Mentholpoeder helpt wel tegen de jeuk!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja.. dat zou kunnen... maar ik heb geen idee waarvoor ik dan allergisch zou zijn...
Dat hebben we ookal niet.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bij mij is het ook dan ineens en ook onverklaarbaar. Bij muggenbulten zie ik zelf meestal nog wel een heeeel klein puntje in het midden. Mentholpoeder helpt wel tegen de jeuk!
Mijn zusje had een keer 36 muggenbulten alleen al op haar linkerbeen. en toen was ze nog klein ook nog (een jaar of 6? ) Dus het kan welquote:Op zondag 27 juni 2010 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
DeLuna, weet je zeker dat het muggenbulten zijn? Zoveel lijkt me ergens onwaarschijnlijk...
Welkom aan de nieuwelingen trouwens!
Ik vind eigenlijk dat ik me niet meer zo druk moet maken na die tijd, maar toch voel ik me af en toe echt gewoon heel rot...quote:Op zondag 27 juni 2010 20:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Klinkt als een nare situatie, JB. Sterkte..
Ik ben bang dat de succesformule is om je vriend je te laten vertellen dat 'ie niet meer van je houdt en je niet meer aantrekkelijk vindt.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Holy guacamole DaD!Wat een prachtig figuur! En dat zeg ik niet omdat ik zo machtig lief ben, maar omdat het zo is
![]()
![]()
Doe eens wat vaker lijstjes posten, dan kan ik de succesformule proberen te achterhalen![]()
![]()
Uit eten was weer lekker![]()
Hoofdgerecht: gegrild vlees met veeeel boerensalade met tzaziki en wat patatjes![]()
Toe: 'coupe corfu' = vanille-ijs, slagroom, rozijnen en Griekse mandarijnenlikeur(koum kouat oids)
Drinken: 2 cola(*insert neushoorn* BOEM)
En nu gaan we een DVDtje kijken
Relatieproblemen zijn dus bij meer mensen goed voor de lijnquote:Op zondag 27 juni 2010 21:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de succesformule is om je vriend je te laten vertellen dat 'ie niet meer van je houdt en je niet meer aantrekkelijk vindt.. Do not try this at home, dus! Ik ontbijt met Brinta, lunch met een paar boterhammen en een gekookt eitje, en probeer zo gezond mogelijk avondeten te nemen, maar wat ik er tussendoor soms inprop...
.
En nu heb ik zin in slagroom, door je lijstje..
Dat duurt nog best lang!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:39 schreef Californium het volgende:
Over ijsje gesproken. ik heb van die waterstaaf ijsjes gekocht van de ES en zo'n 3 uur geleden in de diepvries gegooid... eens kijken of ze al bevroren zijn
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Relatieproblemen zijn dus bij meer mensen goed voor de lijn![]()
Ja, af en toe. Ik denk dat 'ie zelf ook nog wel weet dat 'ie 't uitgemaakt heeft hoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:39 schreef Goodbye het volgende:
Can't imagine Dad...Maar ehm, je ex leest hier toch soms mee?
Nog even waterig als dat ik ze er 3 uur geleden in heb gegooidquote:
Was niet zo bedoeld, eerder sarcastischzit zelf ook in een relatiecrisis, ziet er gelukkig naar uit dat het nog goed gaat komenquote:Op zondag 27 juni 2010 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom juich je Californium? zo leuk zijn relatieproblemen niet. Helemaal omdat een groot deel van de slankies midden in de naweeen van een verbroken relatie zit
Ja dat denk ik ookquote:Op zondag 27 juni 2010 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, af en toe. Ik denk dat 'ie zelf ook nog wel weet dat 'ie 't uitgemaakt heeft hoor.. Of bedoel je dat niet?
Komt er toch nog IETS uit voort dat je wel leuk zou kunnen noemen?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom juich je Californium? zo leuk zijn relatieproblemen niet. Helemaal omdat een groot deel van de slankies midden in de naweeen van een verbroken relatie zit
Inderdaad! ben in tijden niet zo dun geweest als nuquote:Op zondag 27 juni 2010 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Relatieproblemen zijn dus bij meer mensen goed voor de lijn![]()
Oi, heeft 'ie ook nog eens last van z'n ogen? Dat de liefde over is kan gebeuren, maar om dat als reden te noemen... daar moet je toch op z'n minst redelijk blind voor zijn.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de succesformule is om je vriend je te laten vertellen dat 'ie niet meer van je houdt en je niet meer aantrekkelijk vindt.. Do not try this at home, dus! Ik ontbijt met Brinta, lunch met een paar boterhammen en een gekookt eitje, en probeer zo gezond mogelijk avondeten te nemen, maar wat ik er tussendoor soms inprop...
.
En nu heb ik zin in slagroom, door je lijstje..
Ik kan wel een promotiepakketje van m'n werk opsturen iddquote:Op zondag 27 juni 2010 22:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Oi, heeft 'ie ook nog eens last van z'n ogen? Dat de liefde over is kan gebeuren, maar om dat als reden te noemen... daar moet je toch op z'n minst redelijk blind voor zijn.
Werk jij in Utrecht? Ik was laatst bij een oogkliniek in het centrum van Utrecht, ook gevestigd in een oud herenhuis. Ik kon ze wel helpen, maar ze zagen het voordeel zelf niet (heel dom overigens, maar goed)quote:Op zondag 27 juni 2010 22:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kan wel een promotiepakketje van m'n werk opsturen idd.
Ik vergeet het steedsquote:Op zondag 27 juni 2010 22:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tink, ik werk in Den Haag he. En niet bij een kliniek!
Als je een keer zin hebt in een wijntje op het strand in Scheveningen hoor ik het wel!quote:Op zondag 27 juni 2010 22:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het zo stoer dat je gewoon lekker alleen op reis gaat, Blurred! Ik heb zelf straks ook twee weken vakantie, maar m'n geld is een beetje op..
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:17 schreef Tinkepink het volgende:
Wanneer heb je trouwens vakantie? Ik zoek nog een konijnenoppas.
Oh, geen probleem hoor! Zolang ik maar ongeveer 1 á 2 weken van te voren een idee heb van wat je wilt, zodat ik als het nodig is nog dingen kan bestellen, is het prima. Maar morgen mag ook.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:22 schreef sigme het volgende:
Oh ja, ik zal je formulier invullen, morgen. Sorry.
Iemand mooi vinden en iemand aantrekkelijk vinden (je ertoe aangetrokken voelen) zijn wel twee verschillende dingen hè!quote:Op zondag 27 juni 2010 22:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Oi, heeft 'ie ook nog eens last van z'n ogen? Dat de liefde over is kan gebeuren, maar om dat als reden te noemen... daar moet je toch op z'n minst redelijk blind voor zijn.
Ja, maar dat zei ik toch ook nog in mijn post. Was geen aanval hoor!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil hier gewoon kunnen zeggen wat ik wil. Dat doe ik ook als ik bij hem ben..
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Iemand mooi vinden en iemand aantrekkelijk vinden (je ertoe aangetrokken voelen) zijn wel twee verschillende dingen hè!
Ik heb nog geen mug gezien en ik word omringd door water, raarr.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:45 schreef DeLuna het volgende:
Trouwens... ik word echt knettergek van de jeukIk heb welgeteld 72 muggenbulten, ik snap hier echt helemaal niks van.
Ik heb ze ook niet gezien. Mijn moeder wel en die heeft geen enkele muggenbultquote:Op zondag 27 juni 2010 22:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb nog geen mug gezien en ik word omringd door water, raarr.
't Koelt nog aardig af vannacht hoor, dacht ik! Maar welterusten.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Check marianne.futiel.nl
Als het niets wordt kan ik altijd nog naar binnen.
Het zou best een alergische reactie kunnen zijn. Ik heb dat ook wel eens gehad, bij een bepaalde muggensoort..dan krijg ik enorme bulten, en die verspreiden zich ook. Net alsof het gif in het bloed gaat zitten. Morgen inderdaad even naar de dokter!quote:Op zondag 27 juni 2010 20:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja, ik ben gister wel bij water geweest. Daar leven volgensmij best veel muggen. Alleen mijn broertje heeft er maar 3 en mijn moeder helemaal niks.
Ja, ik zal eens kijken morgen. Ze jeuken trouwens niet allemaal meer. Dat scheelt een hoop irritatie alquote:Op zondag 27 juni 2010 23:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Het zou best een alergische reactie kunnen zijn. Ik heb dat ook wel eens gehad, bij een bepaalde muggensoort..dan krijg ik enorme bulten, en die verspreiden zich ook. Net alsof het gif in het bloed gaat zitten. Morgen inderdaad even naar de dokter!
Leuke boekenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:08 schreef Blurred86 het volgende:
Kafka on the Shore - Haruki Murakami
White Teeth - Zadie Smith
Sweetness At The Bottom Of The Pie - Alan Bradley
Zojuist besteld voor 3,95(dankzij cadeaubonnen die ik nog had liggen en couponcode voor gratis verzenden
)
Dus mocht alleen reizen me niet bevallen of mocht ik Sevilla afschuwelijk vinden dan heb ik iig iets leuks om mijn vakantie mee door te komen
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:51 schreef Blurred86 het volgende:ik wist echt niet dat Stephen Fry homo is! (ik voel me een beetje traag van begrip nu
)
ik zou dan graag even willen doorgeven dat ik het zou waarderen als minder mannen me mooi en lief vinden, en meer aantrekkelijk/doable zouden vinden. Alvast bedankt.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat schijnt gek genoeg niet voor iedereen te gelden.
dat is tof!quote:Op zondag 27 juni 2010 23:16 schreef Merel het volgende:
Ik heb voor het afstuderen van m'n schoonzusje Wreck This Journal gekocht, ben benieuwd wat ze ervan vindt! Zouden een hoop Slankies volgens mij ook wel leuk vinden
Ik ben gewend aan ranja, en dus 'smaak' in mijn mond. Ik drink al bijna alleen maar water/thee, maar er moet toch een gezond alternatief zijn behalve water en thee. Lijkt me sterk als dat er niet isquote:Op zondag 27 juni 2010 23:32 schreef kwakz0r het volgende:
@deluna: ik drink gewoon de hele dag water. heb nog nooit moeite gehad met water. dorst is dorst, en water helpt het beste....
oh en met eten heb ik nog NOOIT moeite gehad met de warmte. vond het ook niet bizar heet vandaag, gewoon, zomer!
quote:
Da's wel waar.... dan hou ik het maar op water want ijsthee vind ik echt niet lekker. Heb alle soorten eigenlijk al geprobeerd.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:46 schreef kwakz0r het volgende:
@deluna: wat je gewend bent kun je ook aflerenthee kun je idd zelf ijsthee van maken eventueel... ik vind kcal tot me nemen via drinken écht zonde van de kcal... drinken zie ik als iets functioneels....
Zoals optimel?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:46 schreef kwakz0r het volgende:
@deluna: wat je gewend bent kun je ook aflerenthee kun je idd zelf ijsthee van maken eventueel... ik vind kcal tot me nemen via drinken écht zonde van de kcal... drinken zie ik als iets functioneels....
edit: 450 ml zuivel per dag is sowieso aan te raden... naast water koffie en thee en voor de niet-zoetstofhaters lightfrisdrank. sapjes en limonade beperk ik tot max. 1 glas per dag...
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:32 schreef kwakz0r het volgende:
ohja, DaD is MOOOOOI
en welkom aan de nieuwe mensen
Op mijn buikquote:Op maandag 28 juni 2010 08:23 schreef loveli het volgende:
Vik, waar zitten die 2 kilo's dat je er last van hebt? Of gaat het alleen om het nummer?
Dat geloof ik graagquote:Op maandag 28 juni 2010 08:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op mijn buik![]()
. Verder gaat het er gewoon om dat ik netjes 67,5 was en alleen nog maar wilde dalen naar 65. En nu ben ik gewoon 69,5. Vorige week even 69, maar een paar dagen netjes eten is niet meer genoeg om weer op mijn oude gewicht te komen. Nu is mijn wereldbeeld verstoord
.
Ik heb het al die tijd zonder sporten gedaan en ik haat sporten echt (vooral met dit weerquote:Op maandag 28 juni 2010 09:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag
Maar inderdaad is er bij gaan sporten niet een idee?
Hopelijk voor jou lukt het dan zonder maar vaak is het erg moeilijk om weer verder af te vallen/stabiel te blijven als je hetzelfde blijft doen als eerst.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb het al die tijd zonder sporten gedaan en ik haat sporten echt (vooral met dit weer), dus ik wil er nu ook nog even niet aan dat ik toch moet gaan sporten
.
Pff, ik kom net onder de douche vandaan en ik zweet nu alweer.
Oh ik wil best wat aanpassen hoor, maar dan aan m'n eten (zie m'n eerdere post). Ik voel me echt een walrus nu, terwijl het maar 2 kilo isquote:Op maandag 28 juni 2010 09:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hopelijk voor jou lukt het dan zonder maar vaak is het erg moeilijk om weer verder af te vallen/stabiel te blijven als je hetzelfde blijft doen als eerst.
Ik ben een luie donder, ik houd niet van bewegenquote:Op maandag 28 juni 2010 09:24 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Heerlijk weertje. Alle ramen open, de vogeltjes fluiten en de toeristen schreeuwenmaar dat mag de pret niet drukken. Zometeen boodschappen doen, dan even met een vriendinnetje koffie drinken en dan weer hard aan de scriptie. Rond 7 uur vanavond les 19 van Evy, hoop dat het dan een beetje afgekoeld is...!!
Viking, zijn er echt geen sporten die je leuk vind?
yoga!quote:Op maandag 28 juni 2010 09:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben een luie donder, ik houd niet van bewegen. Fietsen of lopen prima, maar niet zodanig dat ik ga zweten
. Ik zit liever met een boek op het balkon
.
Ja, maar er is maar zoveel dat je op een gegeven moment kan aanpassen aan je etenquote:Op maandag 28 juni 2010 09:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ik wil best wat aanpassen hoor, maar dan aan m'n eten (zie m'n eerdere post). Ik voel me echt een walrus nu, terwijl het maar 2 kilo is.
Ik heb nog wel een hometrainer in de aanbieding die ik echt nooit meer gebruik sinds ik RPM!quote:Op maandag 28 juni 2010 09:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben een luie donder, ik houd niet van bewegen. Fietsen of lopen prima, maar niet zodanig dat ik ga zweten
.
Nadelen sport:quote:Op maandag 28 juni 2010 09:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
quote:Op maandag 28 juni 2010 09:37 schreef conleche het volgende:
Wat doe jij eigenlijk aan sport loveli, ik hoor jou er nooit over, of lees ik eroverheen? Ben het helemaal met je eens trouwens. Behalve dat het niet leuk is, want dat vind ik meestal wel!
Zwemmenquote:Op maandag 28 juni 2010 09:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Waarom nou weerquote:Op maandag 28 juni 2010 10:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had net een mailtje met het cijfer voor m'n scriptie (7), maar het is een beetje onwerkelijk.
quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 10:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had net een mailtje met het cijfer voor m'n scriptie (7), maar het is een beetje onwerkelijk.
Haha, nou, het is blijkbaar echt zo! Geniet er van!quote:Op maandag 28 juni 2010 10:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dattum...quote:Op maandag 28 juni 2010 10:21 schreef _Calimero_ het volgende:
gefeliciteerd DaD!!!![]()
![]()
Wees maar trots op jezelf
En ik breng 'm jankend door.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gefeli DaD!! Een van de meest heugelijke momenten uit je leven![]()
![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 10:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En ik breng 'm jankend door.. Ik wil niet alleen zijn nu.
Bedankt, allemaal..
Gefeli!quote:Op maandag 28 juni 2010 10:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nat wit laken voor je raam hangen. Reflectie tegen de zon en verdamping houdt het koel. Geen dank.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:48 schreef P.F het volgende:
Zo ik heb slecht geslapen. Met de deur open is het 28,5!!!!!! graden in mijn kamer!!!!!!!!!
Ik ben helemaal duizelig en verdwaasd. Gadver.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Nat wit laken voor je raam hangen. Reflectie tegen de zon en verdamping houdt het koel. Geen dank.
Jij was toch die van de ranja? Ziet er al beter uit zo. Aardbeienyoghurt als in yoghurt met verse aardbeitjes?quote:Op maandag 28 juni 2010 10:52 schreef DeLuna het volgende:
Mijn planning voor vandaag:
O: 1 beschuitje met kaas, beker yoghurtdrank
T: kopje thee met volkorenkoekje
L: 2 volkoren crackers met kaas en tomaat, 1 snee met pasta, 1 snee met pindakaas, kopje thee
T: Festini aardbeien ijsje
T: appel
D: spinazie, aardappelen, stukje beenham + bakje aardbeien yoghurt.
S: Les 13 evy hardlopen
T: kopje thee, volkoren koekje.
Ja, ik was die van de ranjaquote:Op maandag 28 juni 2010 10:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij was toch die van de ranja? Ziet er al beter uit zo. Aardbeienyoghurt als in yoghurt met verse aardbeitjes?
Dan help ik je even door te bedenken dat je het laken kunt vastknopen aan balkon van de bovenburen. Beetje water aan jezelf toevoegen, word je ook lekkerder van.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben helemaal duizelig en verdwaasd. Gadver.
Nee van de hele dag lopen op platte schoenen en daarvoor die week weinig of op hakken.quote:
Het scheelt hequote:Op maandag 28 juni 2010 10:06 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Terug van weekendje Groningen.
Het is daar zoveel koeler dan hier in Arnhem, scheelt wel een graad of zes, zeven.
Heerlijk dus.![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 10:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ook zegquote:Op maandag 28 juni 2010 10:52 schreef Noukjee het volgende:
DaD, Gefeliciteeeeeeeeerd![]()
P.F. ik ken het, heb hetzelfde! BAH. Voel me zo vies en warm en bleeeeerrgh!
Ook zo slecht geslapen vanacht. Dikke wallen nu.. maarja,
nu lekker douchen!
Dat vind ik wel echt een goed ideequote:Op maandag 28 juni 2010 10:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Nat wit laken voor je raam hangen. Reflectie tegen de zon en verdamping houdt het koel. Geen dank.
Ja ik sluit me ook aan! Ik heb het gevoel alsof ik een onmeunig grote kater heb: misselijk, hoofdpijn en een duf hoofdje. En ik moet tot 16.00 op kantoor blijven en dat suckt best wel.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:10 schreef neen het volgende:
Ik ook zegnou ja als ik straks maar een beetje wakker ben, even kofie zetten
Verjaardag! Wanneer is die? Gefeliciteerd!quote:Op maandag 28 juni 2010 11:17 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja ik sluit me ook aan! Ik heb het gevoel alsof ik een onmeunig grote kater heb: misselijk, hoofdpijn en een duf hoofdje. En ik moet tot 16.00 op kantoor blijven en dat suckt best wel.
Verder vind ik het weer wel heel fijn en ben ik gister nog eens heel erg verwend door vriendinnetjes en familie die mijn verjaardag kwamen vieren
Goed plan, je lever zal je dankbaar zijnquote:Op maandag 28 juni 2010 11:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Verjaardag! Wanneer is die? Gefeliciteerd!
En een onmeunige katerBlijft een leuk woord
Ik zit ook met een duf hoofd op de bank, nu weet ik zeker dat ik een alcoholvrije week ga doenDe lambrusco dronk veel te makkelijk weg gisteren....
sommige twentse woorden weet ik niet eens van dat het twents is, en gebruik ik ook gewoon in het nederlands. Goed te pas, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:29 schreef anna82 het volgende:
[..]
Goed plan, je lever zal je dankbaar zijn![]()
Ja het is mijn favo Twentse woord. En ik vraag geregeld aan mijn vriendje of hij goed te pas isen dat hij henig an moet doen, haha.
De verjaardag was afgelopen dinsdag, maar dank je wel!
quote:Op maandag 28 juni 2010 11:50 schreef AKnynke het volgende:
T: paar kersjes (de sneopjes, niet het fruit)
En wat heb je verder dan gegeten XM?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Net broodje kroket afgeslagen! *stoer kijkt
Slank #1076 - zonder leggingquote:Op maandag 28 juni 2010 11:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En wat heb je verder dan gegeten XM?
*streng kijkt
Het komt denk ik neer op een brak gevoel in je maag, maar hij kan het ook niet precies vertalenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:45 schreef Blurred86 het volgende:
sloerig in de rakker klinkt leuk!![]()
maar wat betekent het?
Hoera! Gefeliciteerdquote:Op maandag 28 juni 2010 10:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je was me voor. En na RPM op iets van 400 kcal vandaag.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, u blijft onder de 1000 kcals. vandaag. Gaston, wat heeft zij gewonnen?
Als energiebesparingsdeskundige moet je het wel erg interessant vinden wat XM voor elkaar krijgt.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je was me voor. En na RPM op iets van 400 kcal vandaag.
Nogmaals streng kijkt![]()
Loopt dat broodje kroket nog ergens rond?
Snel afvallen moet je niet willen, duurzaam afvallen is de kunst. Door je eetpatroon aan te passen aan je sportritme kun je spiergroei stimuleren of vetverbranding bevorderen. Zo is een AA'tje na het sporten in de meeste gevallen onzin.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:14 schreef versteegrob het volgende:
Vraagje, ben nu sinds ruim een maandje aardig fanatiek aan het squashen. Doe het altijd minimaal 3 keer in de week en soms zelfs 6 keer in de week. Verder let ik aardig op wat ik eet/drink maar hoe snel kan ik nu afvallen. Merk namelijk weinig van
Ben 1.80
24 jaar
85 kilo, wil zeker 5 tot 10 kilo afvallen
Hoe tel je dat zo snel?quote:Op maandag 28 juni 2010 12:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, u blijft onder de 1000 kcals. vandaag. Gaston, wat heeft zij gewonnen?
quote:Op maandag 28 juni 2010 10:52 schreef DeLuna het volgende:
Mijn planning voor vandaag:
O: 1 beschuitje met kaas, beker yoghurtdrank
T: kopje thee met volkorenkoekje
L: 2 volkoren crackers met kaas en tomaat, 1 snee met pasta, 1 snee met pindakaas, kopje thee
T: Festini aardbeien ijsje
T: appel
D: spinazie, aardappelen, stukje beenham + bakje aardbeien yoghurt.
S: Les 13 evy hardlopen
T: kopje thee, volkoren koekje.
In dezelfde categorie zegt mijn vader altijd: "Ik ben zo min als pudding"quote:Op maandag 28 juni 2010 12:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het komt denk ik neer op een brak gevoel in je maag, maar hij kan het ook niet precies vertalen
quote:
Nee, die is al voorbij. Ik paste m'n nieuwe spijkerbroek al niet meer, dus moet even streng.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je was me voor. En na RPM op iets van 400 kcal vandaag.
Nogmaals streng kijkt![]()
Loopt dat broodje kroket nog ergens rond?
Dat meen je toch niet serieus he?quote:Op maandag 28 juni 2010 12:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, die is al voorbij. Ik paste m'n nieuwe spijkerbroek al niet meer, dus moet even streng.
Jaa, dáár is ook niks mis mee, maar je had het verkeerd geschreven!quote:Op maandag 28 juni 2010 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
he, zeg, ik heb me de tering gewerkt!ik heb 't verdiend
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:24 schreef motorbloempje het volgende:
nooit niet teveel zou suggereren dat ze altijd teveel eet
Koel, klinkt gezellig!!quote:Op maandag 28 juni 2010 12:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriendinnetje kwam net geheel toevallig even langs en die neemt me vanmiddag mee naar een high tea op een terras..
Nu eerst maar even douchen..
Ik schat dat jij tussen de 1500 en 1600 zit. Beetje afhankelijk van hoeveel aardappelen en vleesch.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe tel je dat zo snel?Ik zit toch wel rond de 2000 he?
![]()
[..]
Ja ik meen het wel. Sinds thuiskomst de teugels teveel laten vieren met als gevolg dat m'n nieuwe jeans dus echt knelt. En dat vind ik niet leuk.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet serieus he?
Je eet echt (nooit) niet teveel
Ik schep bij het avondeten altijd wel veel op zeggen sommige mensen.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Koel, klinkt gezellig!!
[..]
Ik schat dat jij tussen de 1500 en 1600 zit. Beetje afhankelijk van hoeveel aardappelen en vleesch.
Voer is niet alleen bedoeld om van aan te komen of af te vallen. Je hebt het ook nodig om de noodzakeliujke processen in je lichaam te laten plaatsvinden. Als je niet genoeg spul binnenkrijgt, gaat je lichaam het ergens anders vandaan halen, nl uit wat er voorhanden is. En die reserves heeft je EDS-lijf helaas niet in overvloed.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja ik meen het wel. Sinds thuiskomst de teugels teveel laten vieren met als gevolg dat m'n nieuwe jeans dus echt knelt. En dat vind ik niet leuk.
Eens! Afvallen is niet het enige in het leven, er is ook nog zoiets als gewoon jezelf gezond houdenquote:Op maandag 28 juni 2010 12:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Voer is niet alleen bedoeld om van aan te komen of af te vallen. Je hebt het ook nodig om de noodzakeliujke processen in je lichaam te laten plaatsvinden. Als je niet genoeg spul binnenkrijgt, gaat je lichaam het ergens anders vandaan halen, nl uit wat er voorhanden is. En die reserves heeft je EDS-lijf helaas niet in overvloed.
Ik vind het niet heel gezond om na een vakantie met veel beweging, een dieet van rijst en gastro-enteritische probleempjes een heul klein maatje te (kunnen) kopen en die vervolgens als maatstaf te nemen.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja ik meen het wel. Sinds thuiskomst de teugels teveel laten vieren met als gevolg dat m'n nieuwe jeans dus echt knelt. En dat vind ik niet leuk.
quote:
Eens!quote:Op maandag 28 juni 2010 12:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hoera voor Mo's vakantie! En voor DaD's high teaLekker
![]()
En boe voor XM's lijstje / strenger doenIk zeg: geen wijntjes / koekjes, wel brood en yoghurt en groenten, en daar dan lekker veel van
Meer strengheid heb je niet nodig, met je brave sportpraktijken
![]()
Ik wil ook vakantieMaarja, dit is pas de 3e week dat ik 4 dagen in de week werk, en dat duurt de hele zomer
Al heb ik wel vrije uurtjes om op te maken
En van jezelf houdenquote:Op maandag 28 juni 2010 12:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eens! Afvallen is niet het enige in het leven, er is ook nog zoiets als gewoon jezelf gezond houden
Volgens mij niet.....quote:Op maandag 28 juni 2010 12:36 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat mijn date leuk was?
Heb jij nou nog datzelfde vriendje, of was dat uit?quote:Op maandag 28 juni 2010 12:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Volgens mij niet.....
Maar wat tof om te horen
Hoe leuk?quote:Op maandag 28 juni 2010 12:36 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Eens!
ook met de rest trouwens,inclusief vakantie willen![]()
Had ik al gezegd dat mijn date leuk was?
Al 2,5 jaar bij dezelfdequote:Op maandag 28 juni 2010 12:38 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Heb jij nou nog datzelfde vriendje, of was dat uit?
ik weet t niet meer
leuk genoeg om er wat mij betreft een vervolg aan te geven.quote:
Nah van elkaar ben ik dan weer niet zo goed inquote:Op maandag 28 juni 2010 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en van elkaar
wat een heerlijk zoetsappig topic is dit toch
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nah van elkaar ben ik dan weer niet zo goed in
Tof!quote:Op maandag 28 juni 2010 12:41 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
leuk genoeg om er wat mij betreft een vervolg aan te geven.
Ah oke,das best lang!quote:Op maandag 28 juni 2010 12:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Al 2,5 jaar bij dezelfde
Nog steeds erg verliefd maar verhalen over 1e dates van anderen zijn zo leuk om te horen
Ik vergeet ook nog het huzarenslaatje van 150 gramquote:Op maandag 28 juni 2010 12:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Koel, klinkt gezellig!!
[..]
Ik schat dat jij tussen de 1500 en 1600 zit. Beetje afhankelijk van hoeveel aardappelen en vleesch.
Ja Mo, doe er wat aan.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en van elkaar
wat een heerlijk zoetsappig topic is dit toch
Het was juist de laatste tijd even helemaal niks, op die koppelpoging van een vriendin na, maar daar heb ik alleen 1x mee gegeten en 1x wat gedronken en toen vertelde ik 'm dat t niks ging worden. (en das dezelfde avond geweest dat ik deze tegenkwamquote:Op maandag 28 juni 2010 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het gaat je de laatste tijd goed af![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:41 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
details willen we..quote:Op maandag 28 juni 2010 12:41 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:41 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ja....maar het kán dus wel... en dus wil ik hetquote:Op maandag 28 juni 2010 12:33 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik vind het niet heel gezond om na een vakantie met veel beweging, een dieet van rijst en gastro-enteritische probleempjes een heul klein maatje te (kunnen) kopen en die vervolgens als maatstaf te nemen.
Lieverd, volgens mij zijn je hersenen aangetast.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja....maar het kán dus wel... en dus wil ik het
volgens mij weet jij net zo goed als wij dat je niet gezond bezig bent...Kom, zet die knop op en ga goed voor jezelf zorgen. Je moet nog heel lang met dat brakke lichaam van je, dus hoe beter je ervoor zorgt hoe fijner!quote:Op maandag 28 juni 2010 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Weet ik, drink altijd 1/2 liter tijdens een uur squashenquote:Op maandag 28 juni 2010 12:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Snel afvallen moet je niet willen, duurzaam afvallen is de kunst. Door je eetpatroon aan te passen aan je sportritme kun je spiergroei stimuleren of vetverbranding bevorderen. Zo is een AA'tje na het sporten in de meeste gevallen onzin.
Ongetwijfeldquote:Op maandag 28 juni 2010 12:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Lieverd, volgens mij zijn je hersenen aangetast.
Jij vindt dat daar bitterballen bij horen?quote:Op maandag 28 juni 2010 12:54 schreef neen het volgende:
Dat hele WK is ook niet goed voor de lijn, zeker niet als je bijna alle wedstrijden kijkt
Straks NL
Ik begrijp het wel hoor. Altijd als ik een fikse buikgriep heb overleefd zit er een verleidelijk stemmetje in mijn hoofd dat zegt: "als je nu door blijft gaan met weinig eten, dan blijf je gewoon 66-67 en heb je een buik die bijna doorschijnend is!"quote:Op maandag 28 juni 2010 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eens. Gooi die k*tbroek toch lekker wegquote:Op maandag 28 juni 2010 12:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Lieverd, volgens mij zijn je hersenen aangetast.
Ik heb dat ook wel een beetje hoor, broeken die ik aan KON, wil ik ook weer aan. Liefst nu. Dus ze liggen er ook nogquote:Op maandag 28 juni 2010 13:43 schreef Syrena het volgende:
[..]
Eens. Gooi die k*tbroek toch lekker wegGa ik ook straks doen met een broek van Esprit waar mijn buik overheen rolt. Was bij het kopen al wat aan de krappe kant en als ik 'm aantrek nu word ik al sjaggo
Weg ermee, heb genoeg broeken die wel gewoon goed zitten.
Ohjaquote:Op maandag 28 juni 2010 13:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel een beetje hoor, broeken die ik aan KON, wil ik ook weer aan. Liefst nu. Dus ze liggen er ook nogIk ga ze alleen niet passen, waarschijnlijk nooit meer en ze blijven gewoon in de kast liggen voor God weet wat
En nu ga ik weer een uurtje zweten
Dat ook. Al vrees ik dat dát ijdele hoop isquote:Op maandag 28 juni 2010 14:06 schreef loveli het volgende:
Heb een hoop lingerie liggen waarvan ik hoop dat ik er binnenkort weer in pas.
Hoe maak jij ijsthee?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:31 schreef AKnynke het volgende:
Zo...er staat een grote pan ijsthee af te koelen op het fornuis, ik eet zo als lunch worteltjessalade en een stukje kip..En vanavond salade met aardbeien en geitenkaas. Ik heb het knopje weer gevonden, geloof ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |