Ik heb ze ook niet gezien. Mijn moeder wel en die heeft geen enkele muggenbultquote:Op zondag 27 juni 2010 22:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb nog geen mug gezien en ik word omringd door water, raarr.
't Koelt nog aardig af vannacht hoor, dacht ik! Maar welterusten.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Check marianne.futiel.nl
Als het niets wordt kan ik altijd nog naar binnen.
Het zou best een alergische reactie kunnen zijn. Ik heb dat ook wel eens gehad, bij een bepaalde muggensoort..dan krijg ik enorme bulten, en die verspreiden zich ook. Net alsof het gif in het bloed gaat zitten. Morgen inderdaad even naar de dokter!quote:Op zondag 27 juni 2010 20:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja, ik ben gister wel bij water geweest. Daar leven volgensmij best veel muggen. Alleen mijn broertje heeft er maar 3 en mijn moeder helemaal niks.
Ja, ik zal eens kijken morgen. Ze jeuken trouwens niet allemaal meer. Dat scheelt een hoop irritatie alquote:Op zondag 27 juni 2010 23:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Het zou best een alergische reactie kunnen zijn. Ik heb dat ook wel eens gehad, bij een bepaalde muggensoort..dan krijg ik enorme bulten, en die verspreiden zich ook. Net alsof het gif in het bloed gaat zitten. Morgen inderdaad even naar de dokter!
Leuke boekenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:08 schreef Blurred86 het volgende:
Kafka on the Shore - Haruki Murakami
White Teeth - Zadie Smith
Sweetness At The Bottom Of The Pie - Alan Bradley
Zojuist besteld voor 3,95(dankzij cadeaubonnen die ik nog had liggen en couponcode voor gratis verzenden
)
Dus mocht alleen reizen me niet bevallen of mocht ik Sevilla afschuwelijk vinden dan heb ik iig iets leuks om mijn vakantie mee door te komen
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:51 schreef Blurred86 het volgende:ik wist echt niet dat Stephen Fry homo is! (ik voel me een beetje traag van begrip nu
)
ik zou dan graag even willen doorgeven dat ik het zou waarderen als minder mannen me mooi en lief vinden, en meer aantrekkelijk/doable zouden vinden. Alvast bedankt.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat schijnt gek genoeg niet voor iedereen te gelden.
dat is tof!quote:Op zondag 27 juni 2010 23:16 schreef Merel het volgende:
Ik heb voor het afstuderen van m'n schoonzusje Wreck This Journal gekocht, ben benieuwd wat ze ervan vindt! Zouden een hoop Slankies volgens mij ook wel leuk vinden
Ik ben gewend aan ranja, en dus 'smaak' in mijn mond. Ik drink al bijna alleen maar water/thee, maar er moet toch een gezond alternatief zijn behalve water en thee. Lijkt me sterk als dat er niet isquote:Op zondag 27 juni 2010 23:32 schreef kwakz0r het volgende:
@deluna: ik drink gewoon de hele dag water. heb nog nooit moeite gehad met water. dorst is dorst, en water helpt het beste....
oh en met eten heb ik nog NOOIT moeite gehad met de warmte. vond het ook niet bizar heet vandaag, gewoon, zomer!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |