Oh ik wil best wat aanpassen hoor, maar dan aan m'n eten (zie m'n eerdere post). Ik voel me echt een walrus nu, terwijl het maar 2 kilo isquote:Op maandag 28 juni 2010 09:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hopelijk voor jou lukt het dan zonder maar vaak is het erg moeilijk om weer verder af te vallen/stabiel te blijven als je hetzelfde blijft doen als eerst.
Ik ben een luie donder, ik houd niet van bewegenquote:Op maandag 28 juni 2010 09:24 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Heerlijk weertje. Alle ramen open, de vogeltjes fluiten en de toeristen schreeuwenmaar dat mag de pret niet drukken. Zometeen boodschappen doen, dan even met een vriendinnetje koffie drinken en dan weer hard aan de scriptie. Rond 7 uur vanavond les 19 van Evy, hoop dat het dan een beetje afgekoeld is...!!
Viking, zijn er echt geen sporten die je leuk vind?
yoga!quote:Op maandag 28 juni 2010 09:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben een luie donder, ik houd niet van bewegen. Fietsen of lopen prima, maar niet zodanig dat ik ga zweten
. Ik zit liever met een boek op het balkon
.
Ja, maar er is maar zoveel dat je op een gegeven moment kan aanpassen aan je etenquote:Op maandag 28 juni 2010 09:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ik wil best wat aanpassen hoor, maar dan aan m'n eten (zie m'n eerdere post). Ik voel me echt een walrus nu, terwijl het maar 2 kilo is.
Ik heb nog wel een hometrainer in de aanbieding die ik echt nooit meer gebruik sinds ik RPM!quote:Op maandag 28 juni 2010 09:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben een luie donder, ik houd niet van bewegen. Fietsen of lopen prima, maar niet zodanig dat ik ga zweten
.
Nadelen sport:quote:Op maandag 28 juni 2010 09:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
quote:Op maandag 28 juni 2010 09:37 schreef conleche het volgende:
Wat doe jij eigenlijk aan sport loveli, ik hoor jou er nooit over, of lees ik eroverheen? Ben het helemaal met je eens trouwens. Behalve dat het niet leuk is, want dat vind ik meestal wel!
Zwemmenquote:Op maandag 28 juni 2010 09:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Waarom nou weerquote:Op maandag 28 juni 2010 10:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had net een mailtje met het cijfer voor m'n scriptie (7), maar het is een beetje onwerkelijk.
quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 10:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had net een mailtje met het cijfer voor m'n scriptie (7), maar het is een beetje onwerkelijk.
Haha, nou, het is blijkbaar echt zo! Geniet er van!quote:Op maandag 28 juni 2010 10:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dattum...quote:Op maandag 28 juni 2010 10:21 schreef _Calimero_ het volgende:
gefeliciteerd DaD!!!![]()
![]()
Wees maar trots op jezelf
En ik breng 'm jankend door.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gefeli DaD!! Een van de meest heugelijke momenten uit je leven![]()
![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 10:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En ik breng 'm jankend door.. Ik wil niet alleen zijn nu.
Bedankt, allemaal..
Gefeli!quote:Op maandag 28 juni 2010 10:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nat wit laken voor je raam hangen. Reflectie tegen de zon en verdamping houdt het koel. Geen dank.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:48 schreef P.F het volgende:
Zo ik heb slecht geslapen. Met de deur open is het 28,5!!!!!! graden in mijn kamer!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |